Wennen, nogsteeds , heb 25 jaar een ander achternaam gedragen dan nu hahahaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, nu je het zegt.
Hoe bevalt je getrouwde leventje trouwens?
En je had niet iets van "zal ik eens even meedoen"?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:06 schreef incident het volgende:
[..]
Buren hadden luidruchtige sex......
Whehe, ja dat zal wel wennen zijn. Maar leuk joh. Hopelijk vinden jullie snel iets naar jullie zin.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:26 schreef Swiffer het volgende:
Wennen, nogsteeds , heb 25 jaar een ander achternaam gedragen dan nu hahaha
verders prima, we zijn actief op zoek naar een nieuw huisje..
Wanneer ga jij Dude met je achternaam heten K.?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehe, ja dat zal wel wennen zijn. Maar leuk joh. Hopelijk vinden jullie snel iets naar jullie zin.
Dat vraag je iedere keer. Het antwoord is nog niet veranderd hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:25 schreef tha_rizzo het volgende:
Wanneer ga jij Dude met je achternaam heten K.?
Ik moet wel op tijd prostituees en strippers een clown inhuren voor het vrijgezellenfeest van Jan Diederick.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat vraag je iedere keer. Het antwoord is nog niet veranderd hoor.
Naja tuurlijk wel, maar mijn bed was/is leeg verder dus dat was geen optie. En om nou om 2 uur snachts mn buur uit zn hok te schoppen om het over te nemen nou nee, alhoewelquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:04 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
En je had niet iets van "zal ik eens even meedoen"?
Dordt valt nog wel mee, daarna is het pas BUD !!!!quote:
Kloptquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:55 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
En trouwen is ook zoooooooo 1850
Nah dan laat je tog fijn je vriendin bij mij uitslapen en ga jij fijn terug naar het noorden ofsow ?!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:58 schreef MasterMido het volgende:
denk dat we al weer vroeg uit het hotel worden geschoptdus denk niet dat een optie is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |