damn wat een tijden!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 05:43 schreef Asics het volgende:
van mij mogen alle fietspaden zesbaans en bij slecht weer overdekt zijn.
quote:
Daar moet je het eens met rizzo over hebben kuukske!quote:
Commercieel is op zich niet negatief. Er zijn legio artiesten die bakken met geld hebben vergaard met geweldig goede muziek. Maar Greenday is gewoon kut en sufquote:
alstuu:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:30 schreef Swiffer het volgende:
En gooi gelijk een groene golf op de Noordelijke Rondweg hier!
Commercieel is niet echt te ontkennen als de tour-shirtjes voor ¤30 over de toonbank gaan, inderdaad...quote:
Feli en welkom!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:33 schreef Trigalti het volgende:
Vanaf vrijdag ben ik ook Bredanaar![]()
Sleutel vandaag gekregen.
Waarom nou weer fok?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Nou, koop een café, noem het Grand Café Fok!
Cafe de Fruitmand.quote:
Lolquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:50 schreef JDude het volgende:
Café le Qui-oui.
welkom - heb je ook al een SCC? zuip je Jupiler?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:33 schreef Trigalti het volgende:
Vanaf vrijdag ben ik ook Bredanaar![]()
Sleutel vandaag gekregen.
Dank je.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:57 schreef Asics het volgende:
[..]
welkom - heb je ook al een SCC? zuip je Jupiler?
Niet in Breda zoeken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
is er overigens iemand die weet hoe ik aan andere betaalbare (!) woonruimte kom zonder 12 jaar op de wachtlijst?
quote:
Koda woningbeheer is niet slecht, stadhuis heeft ook wel es leuke advertenties........quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
is er overigens iemand die weet hoe ik aan andere betaalbare (!) woonruimte kom zonder 12 jaar op de wachtlijst?
Idd puike vergelijking !quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:34 schreef JDude het volgende:
Particuliere huur =/= betaalbaar.
Voorbeeldje van 'stadhuis': 42m2 voor bijna 700 per maand excl. ruim 200 extra kosten.
Bij Laurentius had ik dat oppervlak voor minder dan de helft. Maar goed, dan zit je weer met wachtlijsten en zo hè.
Ik moet vanavond werken van 7 - 5 's nachts.. dus dat wordt em sowieso nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |