Iets met cdtjes, nietzman, chipzak en haar moederquote:
Absoluut. Welke cd's btw?quote:
Ik kom wel even langs voor de gezelligheid maar heb net al op het terras gezeten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:58 schreef nietzman het volgende:
Ik heb nog zwikjes speciaalbiertjes voor Jopje?
Juist. Laten wij nieuws-items over nieuws-items maken.quote:
Het UMCG?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:26 schreef 2cv het volgende:
Waarschijnlijk (het is nog niet zeker ) vanaf volgende week in Groningen logeren. En wel in het duurste hotel wat Groningen kent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Aan chips?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:06 schreef nietzman het volgende:
We gaan Jop alweer koppelen!
Dit klinkt wel goed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Niet aan mij,maar aan een nieuwe Groningse.
Maar hij blijft eeuwig verliefd op Mirjam! [moest ik zeggen]
kloptquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:53 schreef nietzman het volgende:
Arme onbekende nieuwe Groningse.
Ah, daarom begon je over het zonnetje in jouw bestaanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:04 schreef nietzman het volgende:
...in deze helse dagen die ze de rest van d'r leven alleen maar kan herinneren als die kille tijd van vóor haar Jop.
Tuurlijk wel pop, je bent een meisje for crying out loud.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
ja nu trap ik er niet meer in natuurlijk.
sinds wanneer hebben we engels/nederlandse straatnamen hier in Groningen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:45 schreef manou het volgende:
k wilde net vragen wie weet waar de fik is?
new blekerstraat stinkt naar verbrand plastic!!
prinsenstraat??? huis in fik??
En daarom trap ik overal in?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:48 schreef nietzman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel pop, je bent een meisje for crying out loud.
Geen idee, is het tegenwoordig nog PC om dat te zeggen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:49 schreef Breathtaking het volgende:
En daarom trap ik overal in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |