deze vent kan me echt helemaal laten smeltenquote:
ik raad toch stiekem de sigma aan, tikje beterder als een tamron, net zo goedkoopquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mooi setje, ga je veel plezier van hebben denk ik. Die Tamron is precies een die ik ook overweeg, nog even sparen en dan kan het
weet jij nog welke site dat was die chinese? rechtstreeks uit de fabriek ofzo, die van marktplaatsquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik stond laatst op het punt om nep-CL's te kopen voor 150 euro, maar toen bedacht ik me toch dat dat ws niet zo handig is als je geen uitzicht hebt op een baan
ik ben een koopjes jager, vind leuke dingen voor kleine prijsjes errug leuk, maar ik gooi gerust ook 230 euri over de bank voor een zonnebril, lenzen, ipod touch etcquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:15 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben nu juist van hoe kan ik zo met zo min mogelijk geld, zo veel mogelijk kopen en er nog steeds ontzettend briljant uit zien
Het is bijna een sport
Vriendje was ook echt onder de indruk haha heb vandaag o.a. 2 shorts van 3 euro voor hem ergens vandaan opgediept
H&M doet aan dreigementquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:38 schreef Inu het volgende:
Mijn nalevering waren toch maar 3 truitjes, maar ik heb ze er toch gewoon uitgegooid. Stomme H&M met hun dubbele verzendkosten
quote:Bedankt voor je e-mail.
Wij hebben eenmalig het bedrag van 4,90 gecorriceerd, je ontvangt dus je bestelling zonder extra verzendkosten.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
*proest*quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:54 schreef Inu het volgende:
[..]
H&M doet aan dreigementIk heb mn bestelling nu dus geannuleerd, maar ik kreeg net alsnog dit mailtje:
[..]
Ik zal je der mailadres ff pm-en, volgens mij zit ze niet meer op MP nuquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:51 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
deze vent kan me echt helemaal laten smelten![]()
hij is zo vreselijk geil he
![]()
[..]
ik raad toch stiekem de sigma aan, tikje beterder als een tamron, net zo goedkoop
www.kameraexpress.nl
[..]
weet jij nog welke site dat was die chinese? rechtstreeks uit de fabriek ofzo, die van marktplaats
gisteren prachtige schoenen gezien, bij river island *kwijl* roze met zebraprint, en van friis&company nog een paar, en uiteraard ben ik ook met een paar thuisgekomen
[..]
ik ben een koopjes jager, vind leuke dingen voor kleine prijsjes errug leuk, maar ik gooi gerust ook 230 euri over de bank voor een zonnebril, lenzen, ipod touch etc![]()
oh om nog even heel fout te spammen
[ afbeelding ]
CL
[ afbeelding ]
CL
[ afbeelding ]
fendi
![]()
![]()
![]()
en zal straks nog een bericht typen, nu niet anders lezen jullie het niet want het word te lang
ik zit nu met een achillespeesontsteking (leuk woord voor galgjequote:Op donderdag 9 juli 2009 14:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik wou dat ik op zulke schoenen kon lopen.
Jammer zeg!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:26 schreef liefie_ het volgende:
ooh ik ben ook new yorker fan! jammer dat die geen webshop heeft, en we hebben er hier in de stad geen
Ik heb ze ook zien hangen, erg leuk, maar weet niet of het echt voor mij is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:46 schreef Linnie20v het volgende:
Net een grijsachtige versie van de ritsjurk gekocht![]()
Dit stofje kruipt niet omhoog zoals bij oudere versies die ik gepast heb. Waar de rits dan heel lelijk bol gaat staan, terwijl de maat goed is.
Haha mooi toch zolang het in verhouding is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:52 schreef Linnie20v het volgende:
Ik lijk er ook inmens groot in
Mijn heupen lijken wel van surinaamse kom af...
Maar ik vind het jurkje toch nog leuk!
Oh staat je mooi hoor, jij kan dat makkelijk hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:15 schreef Linnie20v het volgende:
Ja daar zit ik ook mee, heb net ff met een zwart wijd shirtje een poging gedaan maar ik weet het niet
(je ziet de bandjes van het jurkje als ik de mouwen een beetje over de schouders hang)
Dit is trouwens het jurkjevoor wie het zich afvraagt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:03 schreef Inu het volgende:
WTH! Ik heb mn bestelling geannuleerd en nu hebben ze alles weer teruggezet
Ja en immer actueelquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef Linnie20v het volgende:
Dat was toch ooit een TT of niet?
Edit: nummero 49
Oeh oeh I'm in! Niet dat ik ze vaak zal dragen, maar alleen al om ze in de hal te zien staan als ik thuis kom is alquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:57 schreef Kleintje19 het volgende:
Iemand hier ook nog die mee wilt bestellen met www.Urbanog.com?
Deze zijn zoquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:20 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Oeh oeh I'm in! Niet dat ik ze vaak zal dragen, maar alleen al om ze in de hal te zien staan als ik thuis kom is al
middenste jaquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:33 schreef Chicolate het volgende:
Nou, de smalle broeken (was in 2 maten) gaan terug. En nu snap ik de retourbon niet. De sticker voor op de doos: gevonden. Maar daar staat onder: "bij retourzending van artikelen dient u dit etiket op het pakje te plakken en bestelbon bij te sluiten". Je kan dat papier in 3 stukken scheuren, is de bestelbon alleen het middelste deel (waarop je aangeeft wat je retour wil sturen en waarom) of ook het bovenste deel? Want dat bovenste wil ik eigenlijk houden voor mn eigen administratie.
Ok dankjequote:
Dat is stom ja... Misschien helpt het mailtje ;o *hoopt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:14 schreef Debsterr het volgende:
Stomme H&M heeft 't nog niet in behandeling.. als ze morgen nog niets in behandeling hebben ga ik HEEL boos mailen.. dat ik er verdomme honderden euro's uitgeef en dat ik ook wel een beetje service verwacht!
Mjah 't is zo stom omdat ik er al ruim een week niets aan veranderd heb, en Inu plaatst later een bestelling en die wordt dan eerder in behandeling genomen... voor jou heel fijn hoor Inuquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:12 schreef Crientj het volgende:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 07-07-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 09-07-2009 Zwolle , intern transport pakketten
EINDELIJK!
[..]
Dat is stom ja... Misschien helpt het mailtje ;o *hoopt.
ZOMGquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:57 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
*proest*
ik heb toen ook dubbele verzendkosten moeten betalen, ik boos mailtje gestuurd, toen was t opgelost![]()
Iemand hier ook nog die mee wilt bestellen met www.Urbanog.com?
verzenkosten: 31 dollar, elk volgend paar 12 dollar.
1 persoon: 31 dollar
2 personen: 31+12= 43:2= 21,5 dollar
3 personen: 31+12+12= 55 : 3=18,30 dollar
etc.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wanneer precies is nog niet bekend!
Ik heb slippertjes met van die veertjes (en licht roze veertjes er bij, het slippertje is ook licht roze zo cute!!!) en de veertjes gaan ontzettend snel kapotquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Deze zijn zo
[ afbeelding ]
Ga er nog even over denken, want ik kan er vast niet op lopen en als ik ze aanheb ben ik 2 meter
Hij is wel onwijs leuk.. Nou ga ik toch twijfelenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:39 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit jurkje zo mooi he...
Gelukkig maar dat ie er niet is in maat 38, en dat ik geen 35 euro ervoor ga neertellen. =]
quote:Beste klantenservice,
Nog steeds is mijn bestelling niet in behandeling genomen. Aangezien het pakket er altijd langer over doet dan 6 dagen om geleverd te worden, kan het nooit zijn dat ik het voor het einde van week 29 zal ontvangen. Wat is hiervoor jullie oplossing?
Met vriendelijke groet,
Debsterr
Ik heb wel een orange dress hier hangen, prachtige jurk dat het is...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hij is wel onwijs leuk.. Nou ga ik toch twijfelenEigenlijk moet iedereen een little black dress in z'n kast hebben he.. En ik heb er nog geen
![]()
![]()
![]()
Vind het maar raar dat die van jou niet in behandeling wordt genomen... ;oquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:59 schreef Debsterr het volgende:
Nog niet in behandeling.. nog maar eens mailen dan!
[..]
Cool! Staat je goedquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:05 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik heb wel een orange dress hier hangen, prachtige jurk dat het is...![]()
![]()
1 keer aangehad, en vervolgens nooit meer... Maar hij moet ook nogsteeds naar de stomerij gebracht worden.
Biervlekken zitten overal![]()
Wel jammer, *ondertussen foto opzoekt...
Samen met mn vriendlief![]()
En zonder mij erin =]
quote:Beste klantenservice,
Nog steeds is mijn bestelling niet in behandeling genomen. Aangezien het pakket er altijd langer over doet dan 6 dagen om geleverd te worden, kan het nooit zijn dat ik het voor het einde van week 29 zal ontvangen. Wat is hiervoor jullie oplossing?
Met vriendelijke groet,
Debsterr
quote:Beste Debsterr,
Bedankt voor je email.
Het klopt inderdaad dat de verwachte leverdatum in week 29 zal vallen.
Dit is natuurlijk geen garantie dat dit daadwerkelijk in die week geleverd zal worden.
Het is altijd mogelijk dat het een paar dagen later wordt.
Hopende je voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
Echt, doodmoe word ik hier van!!quote:Hallo,
Maar waarom wordt mijn bestelling niet gewoon z.s.m. in behandeling genomen? Er zijn diverse mensen die later besteld hebben waarvan het pakket al in behandeling is! Het wordt een beetje vermoeiend dat de leverdata elke keer verschuiven, uitgesteld worden en dat men nooit een eenduidig antwoord geeft op hoe het komt dat dit gebeurd.
Debsterr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ohhhquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:05 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik heb wel een orange dress hier hangen, prachtige jurk dat het is...![]()
![]()
1 keer aangehad, en vervolgens nooit meer... Maar hij moet ook nogsteeds naar de stomerij gebracht worden.
Biervlekken zitten overal![]()
Wel jammer, *ondertussen foto opzoekt...
Samen met mn vriendlief![]()
En zonder mij erin =]
En het is elke keer weer wat anders! Wedden dat ik straks een melding heb met: "Helaas, te laat, levering eind juli"..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:20 schreef Jojoortje het volgende:
Ik word ook doodmoe van die standaardmailtjes waar je geen ene fuck aan hebt
vind het idd raar, ik heb gister besteld en ben nu al in behandelingquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En het is elke keer weer wat anders! Wedden dat ik straks een melding heb met: "Helaas, te laat, levering eind juli"..
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:26 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
vind het idd raar, ik heb gister besteld en ben nu al in behandelingdie standaard mailtjes werken niet echt meer nee, soms mail ik ook en dan krijg ik een ander antwoord terug
Zou het helpenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:35 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
*knuft*![]()
*doet zennnn op debster der bestelling*
Bij de Bijenkorf hebben ze een heeeeeel lekker chocoladeboltaartje en die krijg ik eens als cadeautje vanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:37 schreef Crientj het volgende:
Hmm, chocoladetaart.
Lekker.. Net een of andere smerige dure chocolade geproeft. Was niet te vreten!![]()
H&M Service..![]()
![]()
![]()
![]()
Om het zo maar even uit te drukken =]
ik zeg dat hij morgen of zondag in behandeling isquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zou het helpen? Als m'n levering wordt uitgesteld naar eind juli.. ga ik bellen! En word ik heel boos! En dat helpt heus niet maar dan hebben ze pech, want dan moet die frustratie eruit.
Oeh, lijkt me heerlijk. =]quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij de Bijenkorf hebben ze een heeeeeel lekker chocoladeboltaartje en die krijg ik eens als cadeautje vanen die heb ik in 2 dagen helemaal opgegeten
.
Ziet er leuk uit! Wel jammer dat van dat lila shirtje.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:47 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
is binnenHoewel er nog een T-shirtje uit de sale bijzat, ff zien of die nog op de site staat... Deze, maar dan in het rood:
[ afbeelding ]
De groente trui is héél erg lang en flobbert rond mijn rug waardoor ik 2 keer zo dik lijk. Het lila topje heeft heel rare mouwtjes die lelijk staan bij de oksels, dus die gaat ook terug. Verder:5 nieuwe topjes voor 30 euro
was die linksonder 7,90? want heb een soortgelijke besteld in het grijs, tot over de billen, dan een riem eromheenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:47 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
is binnenHoewel er nog een T-shirtje uit de sale bijzat, ff zien of die nog op de site staat... Deze, maar dan in het rood:
[ afbeelding ]
De groente trui is héél erg lang en flobbert rond mijn rug waardoor ik 2 keer zo dik lijk. Het lila topje heeft heel rare mouwtjes die lelijk staan bij de oksels, dus die gaat ook terug. Verder:5 nieuwe topjes voor 30 euro
Nou, ik heb dus 'dezelde' trui in het roze (stata als een ander artikel maar de foto's waren heeeel erg gelijkend) en die zit wel heel erg leuk. Maar die valt dus een stuk korter en sluit mooier aan. Deze trui is geen aanrader, tenzij je een iel figuurtje hebt zonder al te brede heupen met lange benen en geen holle rugquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:52 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit! Wel jammer dat van dat lila shirtje.
Die groene trui vind ik op de foto al een beetje erg raar tbh.
Hoe valt dat zwarte overslag shirtje?
Dat was deze:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:56 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
was die linksonder 7,90? want heb een soortgelijke besteld in het grijs, tot over de billen, dan een riem eromheenhoop dattie bij mij wel goed zit
![]()
Misschien toch net iets anders?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:57 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus 'dezelde' trui in het roze (stata als een ander artikel maar de foto's waren heeeel erg gelijkend) en die zit wel heel erg leuk. Maar die valt dus een stuk korter en sluit mooier aan. Deze trui is geen aanrader, tenzij je een iel figuurtje hebt zonder al te brede heupen met lange benen en geen holle rug![]()
Dat zwarte topje valt eigenlijk best leuk, maar je moet er wel een spaghettibandtopje onderaan ofzoHet zit wel 'ingewikkeld' in elkaar. Ik zal kijken of ik nog foto's kan nemen, maar ik heb geen denderend licht bij de grote spiegel waardoor je 1 zwarte vlek ziet, misschien dat mn vriend straks foto's wil maken.....
nee ik heb een andere dus niet dezelfdequote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:59 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat was deze:
[ afbeelding ]
Bij mij slobbert hij dus heel erg, maar ik heb een heel holle rug en een vrij rond achterwerk, waardoor de trui dus in een rechte lijn van mijn schouders tot mijn kont loopt, en er dus 'lucht' tussen mijn rug en de achterkant zit. Dit komt mijn figuur niet ten goedeEen riem is geen optie, allereerst heb ik geen riem, maar het maakt mijn heupen ook erg breed en mij zo klein
Hij komt echt ruim over je achterwerk heen, veel lager dan bij dit model!
Serieus, ik krijg op mijn laatste mailtje (was meer een algemene "waarom duurt het altijd zo lang" vraag) dit antwoord:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:46 schreef Dipkip het volgende:
Das idd niks zeg![]()
Debsterr, eigenlijk zou een van ons moeten infiltreren in die klantenservice... Waar zou ie zitten? Ik heb ervaring![]()
Oooooooh pakketje kom nou kom nou kom nouhouhou!!!!
en wees alsjeblieft één doos, mn vriend is thuis aan het werken
Oftewel, je plaatst een bestelling, zij prikken met de ogen dicht op een kalender wanneer het geleverd gaat worden en dan zoek je het verder maar uit.quote:Beste Debsterr,
Zoals net ook al gemeld is.
DE levering van je pakket staat op week 29.
Het is niet mogelijk om dit aan te passen, of de dag waarop het pakket in behandeling wordt genomen.
Hopende je zo voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
Ja. Eerst wordt duidelijk aangegeven dat het levering week 29 is, als ik dan zeg dat dat niet kan omdat het langer dan 6 dagen duurt, geven ze aan dat het een indicatie is.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:58 schreef Crientj het volgende:
Maar week 29 is toch volgende week?![]()
Dus dan zou het wel heel raar zijn om binnen nu en 5/6 dagen dat pakketje binnen te krijgen..
Volgens mij kan je pakket op z'n vroegst zondag(avond) in behandeling woden genomen, voordat het er dan is ben je meestal wel een week verder. In een uitzonderlijk geval zou hij er zaterdag kunnen zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja. Eerst wordt duidelijk aangegeven dat het levering week 29 is, als ik dan zeg dat dat niet kan omdat het langer dan 6 dagen duurt, geven ze aan dat het een indicatie is.
En waarom bij sommigen het pakket direct in behandeling wordt genomen, geven ze geen antwoord op.
Er is wel iemand op fok die er werkt, BloodyLotte geloof ik... Het zit in Limburg, dat is wel te horen aan de onverstaanbare mensen die je aan de lijn krijgt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:46 schreef Dipkip het volgende:
Das idd niks zeg![]()
Debsterr, eigenlijk zou een van ons moeten infiltreren in die klantenservice... Waar zou ie zitten? Ik heb ervaring![]()
Oooooooh pakketje kom nou kom nou kom nouhouhou!!!!
en wees alsjeblieft één doos, mn vriend is thuis aan het werken
Erg hequote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:40 schreef Enfermera het volgende:
Ohh die groene, die laatste, is echt erg zoepZeer onflatteus idd! De rest is wel gaaf vind ik
![]()
Haha jaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:44 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Erg heRecht van voren zat hij nog wel ok en hij zit qua stof ook lekker, maar je wilt er toch een beetje leuk uitzien
Op de foto's erboven hou ik mijn buik niet in (alleen mn armen omhoog waardoor het wat platter lijkt) dus op zich heb ik wel een redelijk figuur (ik ben er tevreden mee iig), en dan is zo'n trui niet helemaal je-van-het.... dus die ga ik nu maar eens inpakken om terug te sturen
Oh das te ver reizen helaasquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:10 schreef alors het volgende:
Er is wel iemand op fok die er werkt, BloodyLotte geloof ik... Het zit in Limburg, dat is wel te horen aan de onverstaanbare mensen die je aan de lijn krijgt.
Ze heeft wel eens wat gezegd in voorgaande topics maar ze is de laatste tijd opvallend afwezig moet ik zeggen..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh das te ver reizen helaaskunnen we bloodylotte niet om inside info vragen over de inner workings van het H&M bestelsysteem?
Ik heb hem hier liggen, maar het lukt niet met mn boobiesquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:39 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit jurkje zo mooi he...
Gelukkig maar dat ie er niet is in maat 38, en dat ik geen 35 euro ervoor ga neertellen. =]
Dat had ik dus met dat leuke geruite jurkje.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik heb hem hier liggen, maar het lukt niet met mn boobiesHet bovenste stuk rits wil niet dicht
Verder zit ie geweldig
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:15 schreef Raantje het volgende:
Zoo, ik schiet even keihard uit lurkstand!
Laatste toevoeging bij mijn bestelling was op 5 juli, in behandeling op 6 juli, manco op 9 juli en vanmiddag bezorgd!
Ik weet niet wat ik meemaak!![]()
En weer terug...
Ga maar terug jaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:15 schreef Raantje het volgende:
Zoo, ik schiet even keihard uit lurkstand!
Laatste toevoeging bij mijn bestelling was op 5 juli, in behandeling op 6 juli, manco op 9 juli en vanmiddag bezorgd!
Ik weet niet wat ik meemaak!![]()
En weer terug...
Nee dusquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:38 schreef Linnie20v het volgende:
We bijten niet hoor![]()
Nouja, ik denk dat Debsterr wel iemand kan afslachten op dit moment![]()
![]()
of is er al een verandering in de bestelling?
Whehehequote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:46 schreef Dipkip het volgende:
Pakketje is er!!! Ik moest nog de retouren van de vorige wegbrengen, wil ik mn jas pakken heeft er een kat op geplastdus toen heb ik mn pakket geopend, dezelfde jas in een andere kleur er uit gehaald, probleem opgelost
![]()
Voelde heel divazo ff passen.
Wat een gezeik Debster, met die bestelling. En dan ook nog zo'n kutantwoord van die helpdesk. Zeg maar liever hell-desk.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ga maar terug ja!
Niet schrikken, het is een grapje, maar ik ben boos op de H&M want ik word maar niet in behandeling genomen. Vandaar. Het is echt echt echt een grapje!
[..]
Nee dus.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:20 schreef Kleintje19 het volgende:
OMG OMG OMG OMG IN BEHANDELING!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die taart!!!!![]()
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:20 schreef Kleintje19 het volgende:
OMG OMG OMG OMG IN BEHANDELING!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die taart!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
Jij hebt nog net niet een hartaanval gehad zeker?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:06 schreef Daph_ het volgende:
Oh. Mijn. God.
Mijn bestelling is in behandeling!!!
![]()
![]()
Mijne staat op eind juli, en ik ga 2 aug op vakantie, dus ik hoop dat ik het op tijd heb..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:33 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Zijn er al mensen die najaarskleding hebben ontvangen????
Bij mij inderdaad ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:50 schreef Daph_ het volgende:
Bij mij staat er al iets op begin augustus
Bij mij staat er al iets op eind augustus!! Die rode trenchcoat met plooien.. en m'n bestelling is NOG STEEDS NIET in behandeling en ik voel gewoon aan m'n water dat er morgen ofzo staat "Helaas, te laat".quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:50 schreef Daph_ het volgende:
Bij mij staat er al iets op begin augustus
Zomfgquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:06 schreef Daph_ het volgende:
Oh. Mijn. God.
![]()
![]()
Heb heb ik ook in mijn bestelling staan. Mijn bestelling staat nog op eind juli. Hebben jullie tussendoor dingen zitten toevoegen?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij mij staat er al iets op eind augustus!! Die rode trenchcoat met plooien.. en m'n bestelling is NOG STEEDS NIET in behandeling en ik voel gewoon aan m'n water dat er morgen ofzo staat "Helaas, te laat".
Ja, maar daar moet je niet op letten. Dat gebruiken H&M medewerkers van de helpdesk te pas en te onpas om dingen te verklaren, dat slaat nergens op.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:25 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Heb heb ik ook in mijn bestelling staan. Mijn bestelling staat nog op eind juli. Hebben jullie tussendoor dingen zitten toevoegen?
Oke, da's dom.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, maar daar moet je niet op letten. Dat gebruiken H&M medewerkers van de helpdesk te pas en te onpas om dingen te verklaren, dat slaat nergens op.
Ik heb wel dingen toegevoegd, maar die preview bestelling wordt sowieso helemaal apart behandeld (wordt ook automatisch gesplitst van de rest). En hoe die verklaring nou precies zit wat betreft het toevoegen van spullen en daardoor vertraagde bestellingen..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:25 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Heb heb ik ook in mijn bestelling staan. Mijn bestelling staat nog op eind juli. Hebben jullie tussendoor dingen zitten toevoegen?
zit een hele mooie jeans bij de najaarscollectie maar ik ga geen 40 euro betalen voor een h&m broek, heb er 1 hier met kortingen voor 17 eurie, maar anders was ie teruggestuurdquote:
Ik heb geen idee, kun je je buren niet vragen of ze hem tot die tijd willen bewaren? Of dat je hem door iemand bij je buren laat ophalen...quote:Op zondag 12 juli 2009 10:14 schreef Inu het volgende:
Ik ben manco
Als ze nou even opschieten en hem dinsdag op zn laatst bezorgen, want daarna ben ik een week wegHoe lang blijft hij dan op het postkantoor liggen eigenlijk?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:06 schreef Daph_ het volgende:
Oh. Mijn. God.
![]()
![]()
Hoe zitten die dingen eigenlijk? Ik heb altijd het idee dat het van die flutsige skinny jeans dingen zijn die bij m'n knieën blijven hangen.quote:Op zondag 12 juli 2009 10:36 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
zit een hele mooie jeans bij de najaarscollectie maar ik ga geen 40 euro betalen voor een h&m broek, heb er 1 hier met kortingen voor 17 eurie, maar anders was ie teruggestuurd
En wanneer heb jij besteld?quote:Op zondag 12 juli 2009 14:09 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb niets meer toegevoegd sinds ik de artikelen bestelde die ik gisteren ontvangen heb.... En mijn preview staat nog steeds op eind juli maar is niet in behandeling.
Ik heb sinds 8 juni niks meer toegevoegdquote:Op zondag 12 juli 2009 14:09 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb niets meer toegevoegd sinds ik de artikelen bestelde die ik gisteren ontvangen heb.... En mijn preview staat nog steeds op eind juli maar is niet in behandeling.
10 mei.quote:
Het gebeurd soms wel dat bepaalde producten worden opgeschoven, maar lijkt me stug dat het zoveel uitmaakt of ze nou 5 of 15 topjes in 1 doos moeten stoppen..quote:Op zondag 12 juli 2009 15:36 schreef L.in het volgende:
Heeft het niet met de grootte van je bestelling te maken, dat de levering zóóó lang duurt. Ik heb de kleine bestellingen altijd best snel binnen, maar bij een mega-bestelling (zoals nu ) wordt het elke keer maar uitgesteld. Heb voor 400 euro de halve sale leeggeroofd!![]()
Hij staat nu op half juli, maar daar geloof ik allang niet meer in...![]()
En ik durf de klantenservice niet te benaderen omdat ik stiekem kortingscodes heb gebruikt.![]()
Toch zonde van al die zomerdingen, de zomer is voorbij als ik ze heb!!![]()
Ennn...weer terug in de leesstand...
Bestelling onderweg:quote:Waarde van de bestelling na aftrek
van evt. kortingen:200,66
Verzendkosten:0,00
Rembourskosten:0,00
Te betalen:200,66
quote:Je bestelling is in behandelin 09.07.2009 200,70 0,- 200,70
Hehe, en dan net 4 cent over je limiet zitten en dus naar een Kiala punt moetenquote:Op zondag 12 juli 2009 15:46 schreef Daph_ het volgende:
Ik word genaaid door H&M
Bestelling:
[..]
Bestelling onderweg:
[..]
Hahahahaquote:Op zondag 12 juli 2009 15:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehe, en dan net 4 cent over je limiet zitten en dus naar een Kiala punt moeten.
Als je het nog wilt krijgen zou ik maar wel gaan bellen. Wat kan je nou gebeuren, een preek die je gniffelend aanhoort? Na een bepaalde tijd flikkeren ze namelijk dingen zomaar uit je bestelling, dat hebben ze bij mij wel een keer geflikt...quote:Op zondag 12 juli 2009 15:36 schreef L.in het volgende:
Heeft het niet met de grootte van je bestelling te maken, dat de levering zóóó lang duurt. Ik heb de kleine bestellingen altijd best snel binnen, maar bij een mega-bestelling (zoals nu ) wordt het elke keer maar uitgesteld. Heb voor 400 euro de halve sale leeggeroofd!![]()
Hij staat nu op half juli, maar daar geloof ik allang niet meer in...![]()
En ik durf de klantenservice niet te benaderen omdat ik stiekem kortingscodes heb gebruikt.![]()
Toch zonde van al die zomerdingen, de zomer is voorbij als ik ze heb!!![]()
Ennn...weer terug in de leesstand...
Vervelend is dat ja, dat zo alles zo snel bijwerken. Wat ik het vervelendst vind: wij zijn de klant, maar moeten overal om vragen, over mailen en voor bellen want uit zichzelf brengen ze je nergens van op de hoogte.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hahahaha
Ik kijk dus net bij mijn saldo, en volgens hun heb ik dus nog 114 euro open staan?Ik heb mijn vorige bestelling betaald, alleen de laatste staat nog open van 36 euri. *zucht* *Gaat facturen zoeken*
Zou idd niet erg moeilijk zijn, maar wie weet wat voor een mensen daar werken.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het gebeurd soms wel dat bepaalde producten worden opgeschoven, maar lijkt me stug dat het zoveel uitmaakt of ze nou 5 of 15 topjes in 1 doos moeten stoppen..
Ik heb het idee dat bellen niet helemaal werkt...je krijgt toch weer zo'n nietszeggend antwoord. H&M gaat haar gangetje wel.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:59 schreef alors het volgende:
[..]
Als je het nog wilt krijgen zou ik maar wel gaan bellen. Wat kan je nou gebeuren, een preek die je gniffelend aanhoort? Na een bepaalde tijd flikkeren ze namelijk dingen zomaar uit je bestelling, dat hebben ze bij mij wel een keer geflikt...
Ik verbaas me zelf nog steeds, elke keer heb ik het weer gehad voor een periode, maar dan komen de sale en previews er weer aan end aar zitten vaak relaxte kortingen aan verbonden.. dus dan trap ik er toch weer in!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou graag een keer wat bij H&M online bestellen, maar ik krijg al hoofdpijn als ik de ellende hier elke dag weer voorbij zie komen wat betreft het bestellen, leveringen, betalingen.Ik verbaas me er nog om dat iedereen er nog wílt bestellen
Maar goed, als je echt iets tegen "gewoon" winkelen hebt, dan moet je wel online...
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:01 schreef Debsterr het volgende:
Wow.. ze hebben de moeite genomen m;n bestelling in behandeling te nemen!
Oh ja, dat was ik helemaal vergeten. Ja dan is het toch wel wat meer logisch, als er veel voordeel in zitquote:Op zondag 12 juli 2009 20:11 schreef Daph_ het volgende:
Ik bestel alleen nog maar bij H&M omdat het er (vooral in de sale) ontzettend goedkoop is en je vaak dingen kunt vinden die je niet in de winkel kunt vinden - of alleen tegen een hogere prijs. Ik heb nu voor 200 euro aan basics besteld, maar ik geloof dat het 20 - 25 items zijn waarvan 1 broek dubbel, dus dan is de prijs goed te doen![]()
Voor de service hoef je het niet te doen
Edit: Het zijn 26 items![]()
Geweldigquote:Technisch onderhoud!
Vanwege technisch onderhoud zijn bepaalde functies, waaronder Inloggen, Mijn pagina, de Kassa op dit moment niet toegankelijk.
Je kunt wel gewoon blijven rondkijken in onze shop en artikelen in je shoppingbag plaatsen.
We bedanken je voor je begrip.
Wij zijn rond uur weer open.
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:50 schreef Chanty87 het volgende:
En toen stond alles ineens op half juli2010 zeker?
[ afbeelding ]
Nooit, blijkbaarquote:Op zondag 12 juli 2009 22:50 schreef Chanty87 het volgende:
En toen stond alles ineens op half juli2010 zeker?
[ afbeelding ]
Dat heb ik dus ook al twee keer gehad. En waarom het zo werkt weten ze zelf ook niet inderdaadquote:Op maandag 13 juli 2009 11:07 schreef Enfermera het volgende:
Jeez, wat een teringlijers. Nee, dat kunnen ze niet bij elkaar zetten (sale producten en de preview catalogus).. waarom kon ie me natuurlijk niet vertellen. Oh, wat hij wel kon doen was die bestelling van nu annuleren. Ja hey daar heb ik wat aanwat een losers. Ik zeg; kunnen jullie dat de volgende keer er dan wat duidelijker bij zetten, want ik moet nou 2x voor niks verzendkosten gaan lopen betalen!
Ja, we zullen het proberen.
Niet dus.![]()
Wat een grafwinkel zeg.
quote:Hallo,
Ik wil graag een klacht indienen.
Ik had een bestelling staan voor levering op eind juli; een aantal dingen uit de sale en meerdere artikelen uit de preview catalogus van de herfst. Ik wilde de bestelling graag eind juli hebben, zodat ik alles bij elkaar had en niet 2x verzendkosten hoefde te betalen.
Tot mijn verbazing keek ik vanochtend op 'Mijn Pagina' en bleek een deel van mijn bestelling in behandeling te zijn genomen. De artikelen uit de sale wel, die op half juli stonden, maar de dingen van de preview catalogus nog niet.
Ik vind het zeer vervelend dat ik hier niet van te voren op de hoogte ben gesteld.
Ik belde vanochtend met de klantenservice en zij konden mij vertellen dat het niet mogelijk was om de artikelen uit de sale en van de preview catalogus tegelijk te leveren.
Ik vind dit geen goede en nette gang van zaken om met klanten om te gaan. Het zou netjes zijn geweest om de klant van te voren op de hoogte te stellen over de splitsing van de bestelling en daarop volgende consequenties (dubbele verzendkosten).
De medewerker bij de klantenservice kon de bestelling voor mij annuleren, maar niet de verzendkosten weghalen. Ik zou graag zien dat ik toch geen verzendkosten hoef te betalen, aangezien ik hier niet voor gekozen heb. Ik had de totale bestelling immers op eind juli gezet.
Ik hoop dat we tot een oplossing kunnen komen voor dit probleem.
Met vriendelijke groet,
Enfermera
Bizar toch?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook al twee keer gehad. En waarom het zo werkt weten ze zelf ook niet inderdaad
quote:Beste mevrouw,
Bedankt voor uw e-mail.
Wij vinden het zeer vervelend dat de bestelling alsnog is gesplitst. De precieze reden hiervoor is onbekend. Normaal gesproken zijn er geen leveringskosten als het een nalevering betreft. We hebben daarom voor u de verzendkosten verwijderd.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
Ja toch.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:53 schreef alors het volgende:
go girl!
Ze zullen zich er wel niets van aantrekken, maar het is idd een zwaar debiele manier van doen zo.
Haha ja idd, ze zijn lekker duidelijkquote:Op maandag 13 juli 2009 11:59 schreef Linnie20v het volgende:
Nu snappen ze weer niet waarom er iets gesplitst is....
Terwijl ze tegen iedereen vertellen dat een preview en sale bestelling niet samen kunnen.....ach ja ik ga me er niet druk om maken vandaag![]()
Good for You!!! *trots*Mevr. Enfermera (wil-je-je-achternaam-op-internet-hebben?)
Je hebt al geedit zie ik![]()
MWOAAAH die moet ik hebbenquote:Op zondag 12 juli 2009 20:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Oké,.
Deze spotte ik in de Elle trendgidsding.
Maar ik zie hem nog nergens. Kan het zijn dat 'ie nog moet komen? Of herkent iemand de schoenen en zijn ze dus al geweest? [wat eigenlijk een beetje vreemd is, om ze dan nog in een blad te plaatsen maargoed]
OMGquote:Op maandag 13 juli 2009 11:53 schreef Enfermera het volgende:
w00t!Check dit! Nu al een mail terug van de klantenservice!
[..]
![]()
Oleeeeee
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had ze toen heel boos gebeld en dat meisje kon voor mij toen wel de extra verzendkosten verwijderenquote:Op maandag 13 juli 200911:53 schreef Enfermera het volgende:
w00t! [afbeelding] Check dit! Nu al een mail terug van de klantenservice! [afbeelding]
[..]
[afbeelding] [afbeelding] Oleeeeee [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Haha nee ik ook nietquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik had ze toen heel boos gebeld en dat meisje kon voor mij toen wel de extra verzendkosten verwijderen.
Ik zal mailen!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:33 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
MWOAAAH die moet ik hebben!
*heeft h&m gemaild*
mail jij ellegirl eens, van h&m werd ik niet wijzer, alleen de grote filialen met een trendafdeling, duh ik niet gesjien in adam en Utrecht![]()
Gewoon het eerste bedrag betalen, kijken of ze dan alsnog die extra kosten in rekening gaan brengenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:54 schreef colorito het volgende:
vraagje:
ik was vergeten om mijn factuur te betalen. nu check ik mijn saldo en zie aanmaningskosten. echter heb ik geen herinneringsfactuur ontvangen. naar mijn weten is dit altijd verplicht eer dat ik aanmaningskosten krijgt? toch? of moet ik ze gewoon betalen?
In 1 zak/doos bedoel je? Ja, dat kan.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:40 schreef Crientj het volgende:
Oeh, mn nabestelling staat manco.
Eum, maar kan ik die nabestelling en de bestelling eerder samen terugsturen? ;o
Jup, in 1 zak ;oquote:Op maandag 13 juli 2009 16:50 schreef Addict89 het volgende:
[..]
In 1 zak/doos bedoel je? Ja, dat kan.
ik ga zaterdag naar leiden en de vrijdag daarop misschien weer naar amsterdamquote:Op maandag 13 juli 2009 14:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zal mailen!
-edit-
Done. Nu afwachten.
Als je ze toch ineens spot en ze niet hoger dan 12 cm zijn en ze er in maat 40 zijn; koop een paar voor me!Ik vergoed wel kosten etc.
Boos mailtje sturen, worden ze eraf gehaald en krijg je een bon van ¤5,-! Ze zijn dit inderdaad verplicht.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:54 schreef colorito het volgende:
vraagje:
ik was vergeten om mijn factuur te betalen. nu check ik mijn saldo en zie aanmaningskosten. echter heb ik geen herinneringsfactuur ontvangen. naar mijn weten is dit altijd verplicht eer dat ik aanmaningskosten krijgt? toch? of moet ik ze gewoon betalen?
Thanksquote:Op maandag 13 juli 2009 10:07 schreef Linnie20v het volgende:
@ Debsterr: Succes!!
Kan je nu gewoon in E'hoven blijven?
Euh.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:07 schreef Goodbye het volgende:
Hoelang staan de pakketjes gemiddeld manco?Mijne staat sinds 9 juli manco, maar ik hoop dat het pakketje er voor 20 juli is, want dan ga ik op vakantie!
Oké, dat klinkt wel positief!quote:Op maandag 13 juli 2009 19:38 schreef Crientj het volgende:
[..]
Euh.
Mn eerste pakketje;
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 11-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 11-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Voorgemeld en gescand op rit 12-06-2009 Amersfoort , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 12-06-2009 Amersfoort , pakkettendistributie
Zending is uitgereikt 12-06-2009 Amersfoort , pakkettendistributie
2 dagen =D
Mn tweede pakketje;
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 07-07-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 09-07-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Voorgemeld en gescand op rit 10-07-2009 Amersfoort , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 10-07-2009 Amersfoort , pakkettendistributie
Zending is uitgereikt 10-07-2009 Amersfoort , pakkettendistributie
4 dagen ;o
Maar ligt dat ook aan de grootte van het pakket?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:45 schreef Enfermera het volgende:
Das echt supersnel.. Soms kan er ook wel 5 dagen tussen zitten hoor, of in ieder geval een paar dagen. Dat heb ik meestal
Als ik zo kijk naar mijn vorige bestellingen, dan lijkt het alsof grotere bestellingen er langer over doen. Maar sommige track & trace codes kan ik niet meer bekijken (die wat ouder zijn).quote:Op maandag 13 juli 2009 20:04 schreef Crientj het volgende:
[..]
Maar ligt dat ook aan de grootte van het pakket?
Leuke subtitel + avatar ^^.
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:15 schreef PeRi het volgende:
Zeg, iedereen die nu extra verzendkosten heeft gekregen bij zn previewbestelling omdat die gesplitst is, gaat nu toch ook wel een mail sturen he? Vind ik wel!!!!
hoeft niet, gewoon laten staan, dit word elke dag verschoven, maar schuiven ze ook terugquote:Op maandag 13 juli 2009 20:55 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Oh jahoor. Heb 4 items in mijn preview bestelling. Allemaal op EIND JULI. Staat eentje weer apart met de melding 'wordt later geleverd' -> levertijd EIND JULI! Heb alles weer bijeen gesmeten tot 1 EIND JULI bestelling. Blijkbaar moet je dit ELKE dag controleren.
Ik vertrouw ze niet en houd ze in de gaten!!quote:Op maandag 13 juli 2009 21:31 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
hoeft niet, gewoon laten staan, dit word elke dag verschoven, maar schuiven ze ook terugbij mij stonden er 3 dingen op eind juni toen, en de 4de ook op eind juni maar stond apart, en werd samen in behandeling genomen
\Oh dat is net te klein voor mijn dochter, anders wou ik hem wel overnemen en stuur ik je een wit hemdje toequote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:53 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Pakketje binnen... 2 dingen uitverkocht en in plaats van "singlet wit" heb ik een Hello Kitty pyjama in maat 110 erbijHoe kan ik zoiets retourneren? De code matcht natuurlijk niet wat er op de pyjama staat.
Ze flikken het bij jullie dus ookquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:54 schreef alors het volgende:
Jahoor, they did, hebben dingen in behandeling genoemen voor extra verzendkostenDie krijgen nog wat van me te horen!
Ik heb wat stukjes van je email geleend, hij was zo treffendquote:Op maandag 13 juli 2009 11:42 schreef Enfermera het volgende:
Zo. Ik laat het er echt niet bij zitten. Mijn mail aan de klantenservice:
[..]
[..]
Bizar toch?![]()
![]()
Je hebt toch wel mailtjes, daar staan besteldata is plus wanneer je het geleverd had willen hebben. Maar wacht eerst maar eens af of ze wel om bewijs gaan vragen, het staat ook wel in hun eigen administratie. Ik heb ook geen bewijsstukken meegestuurd, dat doen we wel bij de rechtbankquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze flikken het bij jullie dus ook. Ik vind het zo kut dat je geen overzicht krijgt wanneer je wat hebt besteld icm wanneer het in behandeling is genomen. Ik geloof die H&M-miep dus nog steeds niet, want ik weet zeker dat ik iets aan mijn bestelling had toegevoegd en geen nieuwe bestelling had geplaatst (dan had ik er wel weer kortingscodes overheen gegooid
). Maar nee, splitsen die hap en steeds verzendkosten rekenen en ik kan niets bewijzen omdat er in mijn overzicht alleen retour, aankoop en saldo staat
.
Is goed hoor! Daarom had ik 'm ook gepost, ik wist bijna zeker dat ze dit ook bij anderen zouden flikken..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb wat stukjes van je email geleend, hij was zo treffend
Ik zal wel laten weten wat de reactie was.
Fight for your right mensenquote:Beste Alors,
Bedankt voor je e-mail.
Onze excuses voor de onduidelijkheden.
Het is inderdaad het geval dat een preview bestelling gezien wordt als een nieuwe bestelling.
Dat houd in dat als je dan een bestelling doet uit een andere catalogus, deze apart moet worden verzonden.
Alles wat niet uit de preview komt, kan wel gezamenlijk geleverd worden, maar zodra het een preview betreft gaat dat helaas niet.
Wij hebben er echter toch voor gekozen jou hierin tegemoet te komen en de verzendkosten weg te halen uit de normale bestelling.
Nogmaals onze excuses.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
Ja, maar daar zie ik door de bomen het bos ook niet meer. Inderdaad een paar keer 'bedankt voor je bestelling' met verzendkosten erbij, daarna tig keer bedankt voor je wijziging dat ik niets had gewijzigdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:08 schreef alors het volgende:
[..]
Je hebt toch wel mailtjes, daar staan besteldata is plus wanneer je het geleverd had willen hebben. Maar wacht eerst maar eens af of ze wel om bewijs gaan vragen, het staat ook wel in hun eigen administratie. Ik heb ook geen bewijsstukken meegestuurd, dat doen we wel bij de rechtbank
Hahahahaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:52 schreef alors het volgende:
Jaja daar was ie al
[..]
Fight for your right mensenHet loont.
Ik had die mail ook en nu heb ik -4,90 staan bij saldo terwijl ik mn preview bestelling al geannuleerd hadquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:52 schreef alors het volgende:
Jaja daar was ie al
[..]
Bij kleinere bestellingen gaat het vaak wel beter, ik had de mijne na anderhalve week en zonder gedoe. Maar eind volgende week, daar zou ik het niet op wagen neequote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:17 schreef Mini_rulez het volgende:
Goh, ik was nog even aan het overwegen om via de site wat dingen te bestellen om mee te nemen op vakantie eind volgende week, maar als ik dit zo lees doe ik dat toch maar niet. Veel te groot risico dat het niet op tijd aankomt en ik na de vakantie ineens met allemaal zomerkleren zit.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:52 schreef alors het volgende:
Jaja daar was ie al
[..]
Zou gewoon ff naar de winkel zelf gaanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:17 schreef Mini_rulez het volgende:
Goh, ik was nog even aan het overwegen om via de site wat dingen te bestellen om mee te nemen op vakantie eind volgende week, maar als ik dit zo lees doe ik dat toch maar niet. Veel te groot risico dat het niet op tijd aankomt en ik na de vakantie ineens met allemaal zomerkleren zit.
Die kom je vanzelf tegen als je het gaat bestellen. Dan staat er 'Vul eventuele kortingscodes hier in' en dan staan er van die balkjes waar je dat in kunt vullenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:52 schreef bladibladibla het volgende:
Pff, ik voel me nu echt een nerd, maar ik heb net een jurkje en jasje van de nieuwe collectie besteld en nu wil ik graag een kortingscode gebruiken.
Domme vraag: waar vul ik die in hemelsnaam in?
Die heb ik ook, maar vertrek morgenvroeg voor 5 dagen naar Belgiequote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:50 schreef Crientj het volgende:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 13-07-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 14-07-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Oh yeah
Mijn bestelling was 200,66quote:Je bestelling is in behandelin 09.07.2009 187,36 0,- 187,36
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:43 schreef Daph_ het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE DOOOOOOD AAN H&M!!!![]()
![]()
[..]
Mijn bestelling was 200,66Dus ze hebben er wat uitgemieterd! En er stond niks op uitverkocht
!Terwijl ik al in juni besteld heb!
Ik heb het nog nooit gehad, vind het dus ook écht niet leuk. Mijn pakket staat overigens al een week op in behandeling en nog steeds geen werkende track en trace codequote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe kan dat nou?!?!
Doen ze dat wel vaker? Wtf.Zielige mensen daar hoor
Pfff. Ja tuurlijk ben je boos. Je kan iig in je mailtjes terugzien, en de bon die erbij zit, wat je dan mist. Maar dit is echt geen stijl zegquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gehad, vind het dus ook écht niet leuk. Mijn pakket staat overigens al een week op in behandeling en nog steeds geen werkende track en trace code
Ik ga ze dus echt wel heel boos bellen als ik erachter kom wat ze eruit gemieterd hebben![]()
En ja, ik ben boos
Ja, volgensmij hebben ze daar helemaal geen H&M.quote:
ik ben nog steeds mancoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:50 schreef Crientj het volgende:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 13-07-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 14-07-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Oh yeah
Je hebt een preview en nonpreview gecombineerd in 1 leveringquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:02 schreef Chanty87 het volgende:
IT'S A MIRACLE!!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
M'N BESTELLING IS IN BEHANDELING GENOMEN INCL. SHORTS DIE NIET BIJ DE PREVIEW HOORDE![]()
![]()
![]()
EN NOG ZONDER VERZENDKOSTEN OOK!!!
[ afbeelding ]
Nou dit moet de geschiedenisboeken in!!!
Volgens mij verzint de klantenservice ter plekke belachelijke smoezen hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je hebt een preview en nonpreview gecombineerd in 1 levering? En ze splitsen altijd met dubbele verzendkosten omdat dat zogenaamd niet kan
..
PWNDquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:28 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ja, volgensmij hebben ze daar helemaal geen H&M.
Oeh, die heb ik! Ik dacht dat ie donkergrijs was (zo leek het op de website, en de naam was iets met "midnight"), dus toen het zwart bleek te zijn heb ik het niet meer geprobeerd. Volgens mij zit het nog zelfs in de verpakkingquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
PWND![]()
![]()
![]()
Ff een ontopic vraagje; ik heb de rode nagellak van de H&M, superspul, dekt in 1x!!Ik vroeg me af of iemand ook de zwarte nagellak van de H&M heeft en of deze ook in 1x dekt? Heb nu die van de Hema maar die moet toch echt 2x, en dat vind ik irritant.
wij "ervaren" (lees: gewoon verslaafdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:49 schreef Ynge het volgende:
Er staan weinig kortingscodes in de OP, deze werken ook nog:
1304 = ¤ 5,-
7848 = ¤ 10,-
Scheelt toch weer ¤15,-
quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:55 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
wij "ervaren" (lees: gewoon verslaafd) h&m shoppers weten wat kortingscode's kunnen aanrichten, en wij denken wel 2x na voordat we er zomaar 15 euro opgooien, nee wij pakken het anders aan, we vervloeken h&m, we melden dat het allemaal hun schuld is, en krijgen dan 5 euro korting
edit: stuur deze screenshot, dan krijg je terechte korting![]()
[ afbeelding ]![]()
Die melding is nog mooier als er helemaal geen tijd bij staatquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:55 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
wij "ervaren" (lees: gewoon verslaafd) h&m shoppers weten wat kortingscode's kunnen aanrichten, en wij denken wel 2x na voordat we er zomaar 15 euro opgooien, nee wij pakken het anders aan, we vervloeken h&m, we melden dat het allemaal hun schuld is, en krijgen dan 5 euro korting
[ afbeelding ]![]()
Ik heb weken terug een paar dagen lang 's ochtends de sale geplunderd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:26 schreef alors het volgende:
zijn er zoveel vroege vogels de laatste tijd of is de sale gewoon niks meer? Ik moest behoorlijk vroeg vandaag, maar om kwart voor zes was het al een en al matigheid...
zie printscreen boven je, it was mequote:Op woensdag 15 juli 2009 09:26 schreef alors het volgende:
zijn er zoveel vroege vogels de laatste tijd of is de sale gewoon niks meer? Ik moest behoorlijk vroeg vandaag, maar om kwart voor zes was het al een en al matigheid...
Kun jij niet beter shoppen voor een nieuwe kledingkast? Of past het allemaal nog welquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:29 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
zie printscreen boven je, it was me
nee geintje, debster niet lachen jij
even een heel blij berichtje, heb net 500 ballen terug gekregen van de belasting![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dus ik ga nu mn haar laten doen en morgen amsterdaaaaam*alweer
! *
Ohmaigaaaadddddquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:55 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Als je op je toetsenbord ligt te kwijlen dan kickt H&M je vanzelf wel uit de shop.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]wie rond die tijd nog in de shop zit..
Haha ja die bedoel ik idd!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:27 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Oeh, die heb ik! Ik dacht dat ie donkergrijs was (zo leek het op de website, en de naam was iets met "midnight"), dus toen het zwart bleek te zijn heb ik het niet meer geprobeerd. Volgens mij zit het nog zelfs in de verpakkingIk kan morgen wel een nagel voor je uittesten?
Omg dat meen jequote:Op donderdag 16 juli 2009 10:23 schreef alors het volgende:
wtf ze nemen opeens alles vet snel in behandeling
Mijn preview is ook al in behandeling, met gewone sale dingen erbij -> het kan dus wel!
Ik had ergens nog een lelijk jasje bijgezet met levertijd eind september, maar die was opeens wel leverbaar en zit er nu ook bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Waarom niet? Is de kwaliteit niet goed genoeg ofzo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:32 schreef Kleintje19 het volgende:
ik betaal nooit 40 euro voor een jeans van de h&m maar deze is mooi![]()
Jawel hoor, maar denk dat ze bedoelt dat de meeste Jeans wat goedkoper zijn bij de H&M? (En vooral de jeans uit de Sale)quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom niet? Is de kwaliteit niet goed genoeg ofzo?
supermooie broek hoor!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:32 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb net een brute mooie jeans gekocht bij de h&m onderkant is ook erg mooi, alleen die moet er helaas af want ik kom 30 cm tekort bij mn benen![]()
ik betaal nooit 40 euro voor een jeans van de h&m maar deze is mooi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kleur is echt zo donkerblauw als de eerste foto![]()
Oh, ik heb er ook 2 van H&M maar die waren allebei 40 of 50 euro.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar denk dat ze bedoelt dat de meeste Jeans wat goedkoper zijn bij de H&M? (En vooral de jeans uit de Sale)?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom niet? Is de kwaliteit niet goed genoeg ofzo?
Daar heb ik nog nooit problemen mee gehad, alle h&m jeans die ik ooit gekocht heb, heb ik nu nog steeds en nooit problemen mee gehad. Uitgezonderd van een losse knoop ofzo, maarja dat kan altijd gebeuren.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:20 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
ik heb hier een andere skinny liggen, prachtige kleur, zit erg lekker, maar de afwerking is schandalig slecht.. écht heel erg, het is dat hij met korting 17 euro was maar anders ging hij echt terug...
godverdomme tering tyfus lijers, sturen ze wéér een herinnering van een bedrag van me OUDE klantnr, die ik al op me NIEUWE klantnr betaald heb.
Dat wijder worden klopt wel, daarom moeten ze ook goed strak zitten als je ze koopt. En ik was ze altijd met de hand en verkleuren gebeurt nauwelijksquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Hm, ik heb toch wel het idee dat ze na een paar keer dragen snel wijder worden, ze zijn ook direct na het wassen lang niet meer zo strak als toen ik ze kocht. Van een ooit heel donkerblauwe is de kleur nu ook een stuk vager, maar die heb ik ook al een hele tijd. Voor 40 euro vind ik het niet zo'n ramp, dan koop ik gewoon weer een nieuwe, maar als ik echt een mooie broek wil die zijn vorm behoudt ga ik toch wel voor een beter merk.
Da's stom!!! Veel bikini's liggen nu in de winkel voor 5 euro per deel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:35 schreef Debsterr het volgende:
Ze hebben godverdomme de helft van m'n bikini eruit geflikkerd. En hij was al in behandeling met de bikini helft erin. En nu ineens is 'ie eruit
.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:41 schreef alors het volgende:
Er zijn nu trouwens vakantiewerkers bij TNT... Die zal ook wel denken, ik had gisteren ook al een gigantisch pakket![]()
Mijn vaste bezorger wist tenminste van mijn verslaving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |