Dat heb ik dus ook al twee keer gehad. En waarom het zo werkt weten ze zelf ook niet inderdaadquote:Op maandag 13 juli 2009 11:07 schreef Enfermera het volgende:
Jeez, wat een teringlijers. Nee, dat kunnen ze niet bij elkaar zetten (sale producten en de preview catalogus).. waarom kon ie me natuurlijk niet vertellen. Oh, wat hij wel kon doen was die bestelling van nu annuleren. Ja hey daar heb ik wat aanwat een losers. Ik zeg; kunnen jullie dat de volgende keer er dan wat duidelijker bij zetten, want ik moet nou 2x voor niks verzendkosten gaan lopen betalen!
Ja, we zullen het proberen.
Niet dus.![]()
Wat een grafwinkel zeg.
quote:Hallo,
Ik wil graag een klacht indienen.
Ik had een bestelling staan voor levering op eind juli; een aantal dingen uit de sale en meerdere artikelen uit de preview catalogus van de herfst. Ik wilde de bestelling graag eind juli hebben, zodat ik alles bij elkaar had en niet 2x verzendkosten hoefde te betalen.
Tot mijn verbazing keek ik vanochtend op 'Mijn Pagina' en bleek een deel van mijn bestelling in behandeling te zijn genomen. De artikelen uit de sale wel, die op half juli stonden, maar de dingen van de preview catalogus nog niet.
Ik vind het zeer vervelend dat ik hier niet van te voren op de hoogte ben gesteld.
Ik belde vanochtend met de klantenservice en zij konden mij vertellen dat het niet mogelijk was om de artikelen uit de sale en van de preview catalogus tegelijk te leveren.
Ik vind dit geen goede en nette gang van zaken om met klanten om te gaan. Het zou netjes zijn geweest om de klant van te voren op de hoogte te stellen over de splitsing van de bestelling en daarop volgende consequenties (dubbele verzendkosten).
De medewerker bij de klantenservice kon de bestelling voor mij annuleren, maar niet de verzendkosten weghalen. Ik zou graag zien dat ik toch geen verzendkosten hoef te betalen, aangezien ik hier niet voor gekozen heb. Ik had de totale bestelling immers op eind juli gezet.
Ik hoop dat we tot een oplossing kunnen komen voor dit probleem.
Met vriendelijke groet,
Enfermera
Bizar toch?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook al twee keer gehad. En waarom het zo werkt weten ze zelf ook niet inderdaad
quote:Beste mevrouw,
Bedankt voor uw e-mail.
Wij vinden het zeer vervelend dat de bestelling alsnog is gesplitst. De precieze reden hiervoor is onbekend. Normaal gesproken zijn er geen leveringskosten als het een nalevering betreft. We hebben daarom voor u de verzendkosten verwijderd.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
Ja toch.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:53 schreef alors het volgende:
go girl!
Ze zullen zich er wel niets van aantrekken, maar het is idd een zwaar debiele manier van doen zo.
Haha ja idd, ze zijn lekker duidelijkquote:Op maandag 13 juli 2009 11:59 schreef Linnie20v het volgende:
Nu snappen ze weer niet waarom er iets gesplitst is....
Terwijl ze tegen iedereen vertellen dat een preview en sale bestelling niet samen kunnen.....ach ja ik ga me er niet druk om maken vandaag![]()
Good for You!!! *trots*Mevr. Enfermera (wil-je-je-achternaam-op-internet-hebben?)
Je hebt al geedit zie ik![]()
MWOAAAH die moet ik hebbenquote:Op zondag 12 juli 2009 20:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Oké,.
Deze spotte ik in de Elle trendgidsding.
Maar ik zie hem nog nergens. Kan het zijn dat 'ie nog moet komen? Of herkent iemand de schoenen en zijn ze dus al geweest? [wat eigenlijk een beetje vreemd is, om ze dan nog in een blad te plaatsen maargoed]
OMGquote:Op maandag 13 juli 2009 11:53 schreef Enfermera het volgende:
w00t!Check dit! Nu al een mail terug van de klantenservice!
[..]
![]()
Oleeeeee
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had ze toen heel boos gebeld en dat meisje kon voor mij toen wel de extra verzendkosten verwijderenquote:Op maandag 13 juli 200911:53 schreef Enfermera het volgende:
w00t! [afbeelding] Check dit! Nu al een mail terug van de klantenservice! [afbeelding]
[..]
[afbeelding] [afbeelding] Oleeeeee [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Haha nee ik ook nietquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik had ze toen heel boos gebeld en dat meisje kon voor mij toen wel de extra verzendkosten verwijderen.
Ik zal mailen!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:33 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
MWOAAAH die moet ik hebben!
*heeft h&m gemaild*
mail jij ellegirl eens, van h&m werd ik niet wijzer, alleen de grote filialen met een trendafdeling, duh ik niet gesjien in adam en Utrecht![]()
Gewoon het eerste bedrag betalen, kijken of ze dan alsnog die extra kosten in rekening gaan brengenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:54 schreef colorito het volgende:
vraagje:
ik was vergeten om mijn factuur te betalen. nu check ik mijn saldo en zie aanmaningskosten. echter heb ik geen herinneringsfactuur ontvangen. naar mijn weten is dit altijd verplicht eer dat ik aanmaningskosten krijgt? toch? of moet ik ze gewoon betalen?
In 1 zak/doos bedoel je? Ja, dat kan.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:40 schreef Crientj het volgende:
Oeh, mn nabestelling staat manco.
Eum, maar kan ik die nabestelling en de bestelling eerder samen terugsturen? ;o
Jup, in 1 zak ;oquote:Op maandag 13 juli 2009 16:50 schreef Addict89 het volgende:
[..]
In 1 zak/doos bedoel je? Ja, dat kan.
ik ga zaterdag naar leiden en de vrijdag daarop misschien weer naar amsterdamquote:Op maandag 13 juli 2009 14:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zal mailen!
-edit-
Done. Nu afwachten.
Als je ze toch ineens spot en ze niet hoger dan 12 cm zijn en ze er in maat 40 zijn; koop een paar voor me!Ik vergoed wel kosten etc.
Boos mailtje sturen, worden ze eraf gehaald en krijg je een bon van ¤5,-! Ze zijn dit inderdaad verplicht.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:54 schreef colorito het volgende:
vraagje:
ik was vergeten om mijn factuur te betalen. nu check ik mijn saldo en zie aanmaningskosten. echter heb ik geen herinneringsfactuur ontvangen. naar mijn weten is dit altijd verplicht eer dat ik aanmaningskosten krijgt? toch? of moet ik ze gewoon betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |