Oh das te ver reizen helaasquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:10 schreef alors het volgende:
Er is wel iemand op fok die er werkt, BloodyLotte geloof ik... Het zit in Limburg, dat is wel te horen aan de onverstaanbare mensen die je aan de lijn krijgt.
Ze heeft wel eens wat gezegd in voorgaande topics maar ze is de laatste tijd opvallend afwezig moet ik zeggen..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh das te ver reizen helaaskunnen we bloodylotte niet om inside info vragen over de inner workings van het H&M bestelsysteem?
Ik heb hem hier liggen, maar het lukt niet met mn boobiesquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:39 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit jurkje zo mooi he...
Gelukkig maar dat ie er niet is in maat 38, en dat ik geen 35 euro ervoor ga neertellen. =]
Dat had ik dus met dat leuke geruite jurkje.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik heb hem hier liggen, maar het lukt niet met mn boobiesHet bovenste stuk rits wil niet dicht
Verder zit ie geweldig
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:15 schreef Raantje het volgende:
Zoo, ik schiet even keihard uit lurkstand!
Laatste toevoeging bij mijn bestelling was op 5 juli, in behandeling op 6 juli, manco op 9 juli en vanmiddag bezorgd!
Ik weet niet wat ik meemaak!![]()
En weer terug...
Ga maar terug jaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:15 schreef Raantje het volgende:
Zoo, ik schiet even keihard uit lurkstand!
Laatste toevoeging bij mijn bestelling was op 5 juli, in behandeling op 6 juli, manco op 9 juli en vanmiddag bezorgd!
Ik weet niet wat ik meemaak!![]()
En weer terug...
Nee dusquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:38 schreef Linnie20v het volgende:
We bijten niet hoor![]()
Nouja, ik denk dat Debsterr wel iemand kan afslachten op dit moment![]()
![]()
of is er al een verandering in de bestelling?
Whehehequote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:46 schreef Dipkip het volgende:
Pakketje is er!!! Ik moest nog de retouren van de vorige wegbrengen, wil ik mn jas pakken heeft er een kat op geplastdus toen heb ik mn pakket geopend, dezelfde jas in een andere kleur er uit gehaald, probleem opgelost
![]()
Voelde heel divazo ff passen.
Wat een gezeik Debster, met die bestelling. En dan ook nog zo'n kutantwoord van die helpdesk. Zeg maar liever hell-desk.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ga maar terug ja!
Niet schrikken, het is een grapje, maar ik ben boos op de H&M want ik word maar niet in behandeling genomen. Vandaar. Het is echt echt echt een grapje!
[..]
Nee dus.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:20 schreef Kleintje19 het volgende:
OMG OMG OMG OMG IN BEHANDELING!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die taart!!!!![]()
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:20 schreef Kleintje19 het volgende:
OMG OMG OMG OMG IN BEHANDELING!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die taart!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
Jij hebt nog net niet een hartaanval gehad zeker?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:06 schreef Daph_ het volgende:
Oh. Mijn. God.
Mijn bestelling is in behandeling!!!
![]()
![]()
Mijne staat op eind juli, en ik ga 2 aug op vakantie, dus ik hoop dat ik het op tijd heb..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:33 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Zijn er al mensen die najaarskleding hebben ontvangen????
Bij mij inderdaad ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:50 schreef Daph_ het volgende:
Bij mij staat er al iets op begin augustus
Bij mij staat er al iets op eind augustus!! Die rode trenchcoat met plooien.. en m'n bestelling is NOG STEEDS NIET in behandeling en ik voel gewoon aan m'n water dat er morgen ofzo staat "Helaas, te laat".quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:50 schreef Daph_ het volgende:
Bij mij staat er al iets op begin augustus
Zomfgquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:06 schreef Daph_ het volgende:
Oh. Mijn. God.
![]()
![]()
Heb heb ik ook in mijn bestelling staan. Mijn bestelling staat nog op eind juli. Hebben jullie tussendoor dingen zitten toevoegen?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij mij staat er al iets op eind augustus!! Die rode trenchcoat met plooien.. en m'n bestelling is NOG STEEDS NIET in behandeling en ik voel gewoon aan m'n water dat er morgen ofzo staat "Helaas, te laat".
Ja, maar daar moet je niet op letten. Dat gebruiken H&M medewerkers van de helpdesk te pas en te onpas om dingen te verklaren, dat slaat nergens op.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:25 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Heb heb ik ook in mijn bestelling staan. Mijn bestelling staat nog op eind juli. Hebben jullie tussendoor dingen zitten toevoegen?
Oke, da's dom.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, maar daar moet je niet op letten. Dat gebruiken H&M medewerkers van de helpdesk te pas en te onpas om dingen te verklaren, dat slaat nergens op.
Ik heb wel dingen toegevoegd, maar die preview bestelling wordt sowieso helemaal apart behandeld (wordt ook automatisch gesplitst van de rest). En hoe die verklaring nou precies zit wat betreft het toevoegen van spullen en daardoor vertraagde bestellingen..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:25 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Heb heb ik ook in mijn bestelling staan. Mijn bestelling staat nog op eind juli. Hebben jullie tussendoor dingen zitten toevoegen?
zit een hele mooie jeans bij de najaarscollectie maar ik ga geen 40 euro betalen voor een h&m broek, heb er 1 hier met kortingen voor 17 eurie, maar anders was ie teruggestuurdquote:
Ik heb geen idee, kun je je buren niet vragen of ze hem tot die tijd willen bewaren? Of dat je hem door iemand bij je buren laat ophalen...quote:Op zondag 12 juli 2009 10:14 schreef Inu het volgende:
Ik ben manco
Als ze nou even opschieten en hem dinsdag op zn laatst bezorgen, want daarna ben ik een week wegHoe lang blijft hij dan op het postkantoor liggen eigenlijk?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:06 schreef Daph_ het volgende:
Oh. Mijn. God.
![]()
![]()
Hoe zitten die dingen eigenlijk? Ik heb altijd het idee dat het van die flutsige skinny jeans dingen zijn die bij m'n knieën blijven hangen.quote:Op zondag 12 juli 2009 10:36 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
zit een hele mooie jeans bij de najaarscollectie maar ik ga geen 40 euro betalen voor een h&m broek, heb er 1 hier met kortingen voor 17 eurie, maar anders was ie teruggestuurd
En wanneer heb jij besteld?quote:Op zondag 12 juli 2009 14:09 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb niets meer toegevoegd sinds ik de artikelen bestelde die ik gisteren ontvangen heb.... En mijn preview staat nog steeds op eind juli maar is niet in behandeling.
Ik heb sinds 8 juni niks meer toegevoegdquote:Op zondag 12 juli 2009 14:09 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb niets meer toegevoegd sinds ik de artikelen bestelde die ik gisteren ontvangen heb.... En mijn preview staat nog steeds op eind juli maar is niet in behandeling.
10 mei.quote:
Het gebeurd soms wel dat bepaalde producten worden opgeschoven, maar lijkt me stug dat het zoveel uitmaakt of ze nou 5 of 15 topjes in 1 doos moeten stoppen..quote:Op zondag 12 juli 2009 15:36 schreef L.in het volgende:
Heeft het niet met de grootte van je bestelling te maken, dat de levering zóóó lang duurt. Ik heb de kleine bestellingen altijd best snel binnen, maar bij een mega-bestelling (zoals nu ) wordt het elke keer maar uitgesteld. Heb voor 400 euro de halve sale leeggeroofd!![]()
Hij staat nu op half juli, maar daar geloof ik allang niet meer in...![]()
En ik durf de klantenservice niet te benaderen omdat ik stiekem kortingscodes heb gebruikt.![]()
Toch zonde van al die zomerdingen, de zomer is voorbij als ik ze heb!!![]()
Ennn...weer terug in de leesstand...
Bestelling onderweg:quote:Waarde van de bestelling na aftrek
van evt. kortingen:200,66
Verzendkosten:0,00
Rembourskosten:0,00
Te betalen:200,66
quote:Je bestelling is in behandelin 09.07.2009 200,70 0,- 200,70
Hehe, en dan net 4 cent over je limiet zitten en dus naar een Kiala punt moetenquote:Op zondag 12 juli 2009 15:46 schreef Daph_ het volgende:
Ik word genaaid door H&M
Bestelling:
[..]
Bestelling onderweg:
[..]
Hahahahaquote:Op zondag 12 juli 2009 15:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehe, en dan net 4 cent over je limiet zitten en dus naar een Kiala punt moeten.
Als je het nog wilt krijgen zou ik maar wel gaan bellen. Wat kan je nou gebeuren, een preek die je gniffelend aanhoort? Na een bepaalde tijd flikkeren ze namelijk dingen zomaar uit je bestelling, dat hebben ze bij mij wel een keer geflikt...quote:Op zondag 12 juli 2009 15:36 schreef L.in het volgende:
Heeft het niet met de grootte van je bestelling te maken, dat de levering zóóó lang duurt. Ik heb de kleine bestellingen altijd best snel binnen, maar bij een mega-bestelling (zoals nu ) wordt het elke keer maar uitgesteld. Heb voor 400 euro de halve sale leeggeroofd!![]()
Hij staat nu op half juli, maar daar geloof ik allang niet meer in...![]()
En ik durf de klantenservice niet te benaderen omdat ik stiekem kortingscodes heb gebruikt.![]()
Toch zonde van al die zomerdingen, de zomer is voorbij als ik ze heb!!![]()
Ennn...weer terug in de leesstand...
Vervelend is dat ja, dat zo alles zo snel bijwerken. Wat ik het vervelendst vind: wij zijn de klant, maar moeten overal om vragen, over mailen en voor bellen want uit zichzelf brengen ze je nergens van op de hoogte.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hahahaha
Ik kijk dus net bij mijn saldo, en volgens hun heb ik dus nog 114 euro open staan?Ik heb mijn vorige bestelling betaald, alleen de laatste staat nog open van 36 euri. *zucht* *Gaat facturen zoeken*
Zou idd niet erg moeilijk zijn, maar wie weet wat voor een mensen daar werken.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het gebeurd soms wel dat bepaalde producten worden opgeschoven, maar lijkt me stug dat het zoveel uitmaakt of ze nou 5 of 15 topjes in 1 doos moeten stoppen..
Ik heb het idee dat bellen niet helemaal werkt...je krijgt toch weer zo'n nietszeggend antwoord. H&M gaat haar gangetje wel.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:59 schreef alors het volgende:
[..]
Als je het nog wilt krijgen zou ik maar wel gaan bellen. Wat kan je nou gebeuren, een preek die je gniffelend aanhoort? Na een bepaalde tijd flikkeren ze namelijk dingen zomaar uit je bestelling, dat hebben ze bij mij wel een keer geflikt...
Ik verbaas me zelf nog steeds, elke keer heb ik het weer gehad voor een periode, maar dan komen de sale en previews er weer aan end aar zitten vaak relaxte kortingen aan verbonden.. dus dan trap ik er toch weer in!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou graag een keer wat bij H&M online bestellen, maar ik krijg al hoofdpijn als ik de ellende hier elke dag weer voorbij zie komen wat betreft het bestellen, leveringen, betalingen.Ik verbaas me er nog om dat iedereen er nog wílt bestellen
Maar goed, als je echt iets tegen "gewoon" winkelen hebt, dan moet je wel online...
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:01 schreef Debsterr het volgende:
Wow.. ze hebben de moeite genomen m;n bestelling in behandeling te nemen!
Oh ja, dat was ik helemaal vergeten. Ja dan is het toch wel wat meer logisch, als er veel voordeel in zitquote:Op zondag 12 juli 2009 20:11 schreef Daph_ het volgende:
Ik bestel alleen nog maar bij H&M omdat het er (vooral in de sale) ontzettend goedkoop is en je vaak dingen kunt vinden die je niet in de winkel kunt vinden - of alleen tegen een hogere prijs. Ik heb nu voor 200 euro aan basics besteld, maar ik geloof dat het 20 - 25 items zijn waarvan 1 broek dubbel, dus dan is de prijs goed te doen![]()
Voor de service hoef je het niet te doen
Edit: Het zijn 26 items![]()
Geweldigquote:Technisch onderhoud!
Vanwege technisch onderhoud zijn bepaalde functies, waaronder Inloggen, Mijn pagina, de Kassa op dit moment niet toegankelijk.
Je kunt wel gewoon blijven rondkijken in onze shop en artikelen in je shoppingbag plaatsen.
We bedanken je voor je begrip.
Wij zijn rond uur weer open.
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:50 schreef Chanty87 het volgende:
En toen stond alles ineens op half juli2010 zeker?
[ afbeelding ]
Nooit, blijkbaarquote:Op zondag 12 juli 2009 22:50 schreef Chanty87 het volgende:
En toen stond alles ineens op half juli2010 zeker?
[ afbeelding ]
Dat heb ik dus ook al twee keer gehad. En waarom het zo werkt weten ze zelf ook niet inderdaadquote:Op maandag 13 juli 2009 11:07 schreef Enfermera het volgende:
Jeez, wat een teringlijers. Nee, dat kunnen ze niet bij elkaar zetten (sale producten en de preview catalogus).. waarom kon ie me natuurlijk niet vertellen. Oh, wat hij wel kon doen was die bestelling van nu annuleren. Ja hey daar heb ik wat aanwat een losers. Ik zeg; kunnen jullie dat de volgende keer er dan wat duidelijker bij zetten, want ik moet nou 2x voor niks verzendkosten gaan lopen betalen!
Ja, we zullen het proberen.
Niet dus.![]()
Wat een grafwinkel zeg.
quote:Hallo,
Ik wil graag een klacht indienen.
Ik had een bestelling staan voor levering op eind juli; een aantal dingen uit de sale en meerdere artikelen uit de preview catalogus van de herfst. Ik wilde de bestelling graag eind juli hebben, zodat ik alles bij elkaar had en niet 2x verzendkosten hoefde te betalen.
Tot mijn verbazing keek ik vanochtend op 'Mijn Pagina' en bleek een deel van mijn bestelling in behandeling te zijn genomen. De artikelen uit de sale wel, die op half juli stonden, maar de dingen van de preview catalogus nog niet.
Ik vind het zeer vervelend dat ik hier niet van te voren op de hoogte ben gesteld.
Ik belde vanochtend met de klantenservice en zij konden mij vertellen dat het niet mogelijk was om de artikelen uit de sale en van de preview catalogus tegelijk te leveren.
Ik vind dit geen goede en nette gang van zaken om met klanten om te gaan. Het zou netjes zijn geweest om de klant van te voren op de hoogte te stellen over de splitsing van de bestelling en daarop volgende consequenties (dubbele verzendkosten).
De medewerker bij de klantenservice kon de bestelling voor mij annuleren, maar niet de verzendkosten weghalen. Ik zou graag zien dat ik toch geen verzendkosten hoef te betalen, aangezien ik hier niet voor gekozen heb. Ik had de totale bestelling immers op eind juli gezet.
Ik hoop dat we tot een oplossing kunnen komen voor dit probleem.
Met vriendelijke groet,
Enfermera
Bizar toch?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook al twee keer gehad. En waarom het zo werkt weten ze zelf ook niet inderdaad
quote:Beste mevrouw,
Bedankt voor uw e-mail.
Wij vinden het zeer vervelend dat de bestelling alsnog is gesplitst. De precieze reden hiervoor is onbekend. Normaal gesproken zijn er geen leveringskosten als het een nalevering betreft. We hebben daarom voor u de verzendkosten verwijderd.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
Ja toch.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:53 schreef alors het volgende:
go girl!
Ze zullen zich er wel niets van aantrekken, maar het is idd een zwaar debiele manier van doen zo.
Haha ja idd, ze zijn lekker duidelijkquote:Op maandag 13 juli 2009 11:59 schreef Linnie20v het volgende:
Nu snappen ze weer niet waarom er iets gesplitst is....
Terwijl ze tegen iedereen vertellen dat een preview en sale bestelling niet samen kunnen.....ach ja ik ga me er niet druk om maken vandaag![]()
Good for You!!! *trots*Mevr. Enfermera (wil-je-je-achternaam-op-internet-hebben?)
Je hebt al geedit zie ik![]()
MWOAAAH die moet ik hebbenquote:Op zondag 12 juli 2009 20:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Oké,.
Deze spotte ik in de Elle trendgidsding.
Maar ik zie hem nog nergens. Kan het zijn dat 'ie nog moet komen? Of herkent iemand de schoenen en zijn ze dus al geweest? [wat eigenlijk een beetje vreemd is, om ze dan nog in een blad te plaatsen maargoed]
OMGquote:Op maandag 13 juli 2009 11:53 schreef Enfermera het volgende:
w00t!Check dit! Nu al een mail terug van de klantenservice!
[..]
![]()
Oleeeeee
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had ze toen heel boos gebeld en dat meisje kon voor mij toen wel de extra verzendkosten verwijderenquote:Op maandag 13 juli 200911:53 schreef Enfermera het volgende:
w00t! [afbeelding] Check dit! Nu al een mail terug van de klantenservice! [afbeelding]
[..]
[afbeelding] [afbeelding] Oleeeeee [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Haha nee ik ook nietquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik had ze toen heel boos gebeld en dat meisje kon voor mij toen wel de extra verzendkosten verwijderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |