Oh das te ver reizen helaasquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:10 schreef alors het volgende:
Er is wel iemand op fok die er werkt, BloodyLotte geloof ik... Het zit in Limburg, dat is wel te horen aan de onverstaanbare mensen die je aan de lijn krijgt.
Ze heeft wel eens wat gezegd in voorgaande topics maar ze is de laatste tijd opvallend afwezig moet ik zeggen..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh das te ver reizen helaaskunnen we bloodylotte niet om inside info vragen over de inner workings van het H&M bestelsysteem?
Ik heb hem hier liggen, maar het lukt niet met mn boobiesquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:39 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit jurkje zo mooi he...
Gelukkig maar dat ie er niet is in maat 38, en dat ik geen 35 euro ervoor ga neertellen. =]
Dat had ik dus met dat leuke geruite jurkje.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik heb hem hier liggen, maar het lukt niet met mn boobiesHet bovenste stuk rits wil niet dicht
Verder zit ie geweldig
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:15 schreef Raantje het volgende:
Zoo, ik schiet even keihard uit lurkstand!
Laatste toevoeging bij mijn bestelling was op 5 juli, in behandeling op 6 juli, manco op 9 juli en vanmiddag bezorgd!
Ik weet niet wat ik meemaak!![]()
En weer terug...
Ga maar terug jaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:15 schreef Raantje het volgende:
Zoo, ik schiet even keihard uit lurkstand!
Laatste toevoeging bij mijn bestelling was op 5 juli, in behandeling op 6 juli, manco op 9 juli en vanmiddag bezorgd!
Ik weet niet wat ik meemaak!![]()
En weer terug...
Nee dusquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:38 schreef Linnie20v het volgende:
We bijten niet hoor![]()
Nouja, ik denk dat Debsterr wel iemand kan afslachten op dit moment![]()
![]()
of is er al een verandering in de bestelling?
Whehehequote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:46 schreef Dipkip het volgende:
Pakketje is er!!! Ik moest nog de retouren van de vorige wegbrengen, wil ik mn jas pakken heeft er een kat op geplastdus toen heb ik mn pakket geopend, dezelfde jas in een andere kleur er uit gehaald, probleem opgelost
![]()
Voelde heel divazo ff passen.
Wat een gezeik Debster, met die bestelling. En dan ook nog zo'n kutantwoord van die helpdesk. Zeg maar liever hell-desk.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ga maar terug ja!
Niet schrikken, het is een grapje, maar ik ben boos op de H&M want ik word maar niet in behandeling genomen. Vandaar. Het is echt echt echt een grapje!
[..]
Nee dus.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:20 schreef Kleintje19 het volgende:
OMG OMG OMG OMG IN BEHANDELING!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die taart!!!!![]()
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:20 schreef Kleintje19 het volgende:
OMG OMG OMG OMG IN BEHANDELING!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die taart!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
Jij hebt nog net niet een hartaanval gehad zeker?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:06 schreef Daph_ het volgende:
Oh. Mijn. God.
Mijn bestelling is in behandeling!!!
![]()
![]()
Mijne staat op eind juli, en ik ga 2 aug op vakantie, dus ik hoop dat ik het op tijd heb..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:33 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Zijn er al mensen die najaarskleding hebben ontvangen????
Bij mij inderdaad ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:50 schreef Daph_ het volgende:
Bij mij staat er al iets op begin augustus
Bij mij staat er al iets op eind augustus!! Die rode trenchcoat met plooien.. en m'n bestelling is NOG STEEDS NIET in behandeling en ik voel gewoon aan m'n water dat er morgen ofzo staat "Helaas, te laat".quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:50 schreef Daph_ het volgende:
Bij mij staat er al iets op begin augustus
Zomfgquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:06 schreef Daph_ het volgende:
Oh. Mijn. God.
![]()
![]()
Heb heb ik ook in mijn bestelling staan. Mijn bestelling staat nog op eind juli. Hebben jullie tussendoor dingen zitten toevoegen?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij mij staat er al iets op eind augustus!! Die rode trenchcoat met plooien.. en m'n bestelling is NOG STEEDS NIET in behandeling en ik voel gewoon aan m'n water dat er morgen ofzo staat "Helaas, te laat".
Ja, maar daar moet je niet op letten. Dat gebruiken H&M medewerkers van de helpdesk te pas en te onpas om dingen te verklaren, dat slaat nergens op.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:25 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Heb heb ik ook in mijn bestelling staan. Mijn bestelling staat nog op eind juli. Hebben jullie tussendoor dingen zitten toevoegen?
Oke, da's dom.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, maar daar moet je niet op letten. Dat gebruiken H&M medewerkers van de helpdesk te pas en te onpas om dingen te verklaren, dat slaat nergens op.
Ik heb wel dingen toegevoegd, maar die preview bestelling wordt sowieso helemaal apart behandeld (wordt ook automatisch gesplitst van de rest). En hoe die verklaring nou precies zit wat betreft het toevoegen van spullen en daardoor vertraagde bestellingen..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:25 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Heb heb ik ook in mijn bestelling staan. Mijn bestelling staat nog op eind juli. Hebben jullie tussendoor dingen zitten toevoegen?
zit een hele mooie jeans bij de najaarscollectie maar ik ga geen 40 euro betalen voor een h&m broek, heb er 1 hier met kortingen voor 17 eurie, maar anders was ie teruggestuurdquote:
Ik heb geen idee, kun je je buren niet vragen of ze hem tot die tijd willen bewaren? Of dat je hem door iemand bij je buren laat ophalen...quote:Op zondag 12 juli 2009 10:14 schreef Inu het volgende:
Ik ben manco
Als ze nou even opschieten en hem dinsdag op zn laatst bezorgen, want daarna ben ik een week wegHoe lang blijft hij dan op het postkantoor liggen eigenlijk?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:06 schreef Daph_ het volgende:
Oh. Mijn. God.
![]()
![]()
Hoe zitten die dingen eigenlijk? Ik heb altijd het idee dat het van die flutsige skinny jeans dingen zijn die bij m'n knieën blijven hangen.quote:Op zondag 12 juli 2009 10:36 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
zit een hele mooie jeans bij de najaarscollectie maar ik ga geen 40 euro betalen voor een h&m broek, heb er 1 hier met kortingen voor 17 eurie, maar anders was ie teruggestuurd
En wanneer heb jij besteld?quote:Op zondag 12 juli 2009 14:09 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb niets meer toegevoegd sinds ik de artikelen bestelde die ik gisteren ontvangen heb.... En mijn preview staat nog steeds op eind juli maar is niet in behandeling.
Ik heb sinds 8 juni niks meer toegevoegdquote:Op zondag 12 juli 2009 14:09 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb niets meer toegevoegd sinds ik de artikelen bestelde die ik gisteren ontvangen heb.... En mijn preview staat nog steeds op eind juli maar is niet in behandeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |