Hij is wel onwijs leuk.. Nou ga ik toch twijfelenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:39 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit jurkje zo mooi he...
Gelukkig maar dat ie er niet is in maat 38, en dat ik geen 35 euro ervoor ga neertellen. =]
quote:Beste klantenservice,
Nog steeds is mijn bestelling niet in behandeling genomen. Aangezien het pakket er altijd langer over doet dan 6 dagen om geleverd te worden, kan het nooit zijn dat ik het voor het einde van week 29 zal ontvangen. Wat is hiervoor jullie oplossing?
Met vriendelijke groet,
Debsterr
Ik heb wel een orange dress hier hangen, prachtige jurk dat het is...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hij is wel onwijs leuk.. Nou ga ik toch twijfelenEigenlijk moet iedereen een little black dress in z'n kast hebben he.. En ik heb er nog geen
![]()
![]()
![]()
Vind het maar raar dat die van jou niet in behandeling wordt genomen... ;oquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:59 schreef Debsterr het volgende:
Nog niet in behandeling.. nog maar eens mailen dan!
[..]
Cool! Staat je goedquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:05 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik heb wel een orange dress hier hangen, prachtige jurk dat het is...![]()
![]()
1 keer aangehad, en vervolgens nooit meer... Maar hij moet ook nogsteeds naar de stomerij gebracht worden.
Biervlekken zitten overal![]()
Wel jammer, *ondertussen foto opzoekt...
Samen met mn vriendlief![]()
En zonder mij erin =]
quote:Beste klantenservice,
Nog steeds is mijn bestelling niet in behandeling genomen. Aangezien het pakket er altijd langer over doet dan 6 dagen om geleverd te worden, kan het nooit zijn dat ik het voor het einde van week 29 zal ontvangen. Wat is hiervoor jullie oplossing?
Met vriendelijke groet,
Debsterr
quote:Beste Debsterr,
Bedankt voor je email.
Het klopt inderdaad dat de verwachte leverdatum in week 29 zal vallen.
Dit is natuurlijk geen garantie dat dit daadwerkelijk in die week geleverd zal worden.
Het is altijd mogelijk dat het een paar dagen later wordt.
Hopende je voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
Echt, doodmoe word ik hier van!!quote:Hallo,
Maar waarom wordt mijn bestelling niet gewoon z.s.m. in behandeling genomen? Er zijn diverse mensen die later besteld hebben waarvan het pakket al in behandeling is! Het wordt een beetje vermoeiend dat de leverdata elke keer verschuiven, uitgesteld worden en dat men nooit een eenduidig antwoord geeft op hoe het komt dat dit gebeurd.
Debsterr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ohhhquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:05 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik heb wel een orange dress hier hangen, prachtige jurk dat het is...![]()
![]()
1 keer aangehad, en vervolgens nooit meer... Maar hij moet ook nogsteeds naar de stomerij gebracht worden.
Biervlekken zitten overal![]()
Wel jammer, *ondertussen foto opzoekt...
Samen met mn vriendlief![]()
En zonder mij erin =]
En het is elke keer weer wat anders! Wedden dat ik straks een melding heb met: "Helaas, te laat, levering eind juli"..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:20 schreef Jojoortje het volgende:
Ik word ook doodmoe van die standaardmailtjes waar je geen ene fuck aan hebt
vind het idd raar, ik heb gister besteld en ben nu al in behandelingquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En het is elke keer weer wat anders! Wedden dat ik straks een melding heb met: "Helaas, te laat, levering eind juli"..
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:26 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
vind het idd raar, ik heb gister besteld en ben nu al in behandelingdie standaard mailtjes werken niet echt meer nee, soms mail ik ook en dan krijg ik een ander antwoord terug
Zou het helpenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:35 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
*knuft*![]()
*doet zennnn op debster der bestelling*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |