10 mei.quote:
Het gebeurd soms wel dat bepaalde producten worden opgeschoven, maar lijkt me stug dat het zoveel uitmaakt of ze nou 5 of 15 topjes in 1 doos moeten stoppen..quote:Op zondag 12 juli 2009 15:36 schreef L.in het volgende:
Heeft het niet met de grootte van je bestelling te maken, dat de levering zóóó lang duurt. Ik heb de kleine bestellingen altijd best snel binnen, maar bij een mega-bestelling (zoals nu ) wordt het elke keer maar uitgesteld. Heb voor 400 euro de halve sale leeggeroofd!![]()
Hij staat nu op half juli, maar daar geloof ik allang niet meer in...![]()
En ik durf de klantenservice niet te benaderen omdat ik stiekem kortingscodes heb gebruikt.![]()
Toch zonde van al die zomerdingen, de zomer is voorbij als ik ze heb!!![]()
Ennn...weer terug in de leesstand...
Bestelling onderweg:quote:Waarde van de bestelling na aftrek
van evt. kortingen:200,66
Verzendkosten:0,00
Rembourskosten:0,00
Te betalen:200,66
quote:Je bestelling is in behandelin 09.07.2009 200,70 0,- 200,70
Hehe, en dan net 4 cent over je limiet zitten en dus naar een Kiala punt moetenquote:Op zondag 12 juli 2009 15:46 schreef Daph_ het volgende:
Ik word genaaid door H&M
Bestelling:
[..]
Bestelling onderweg:
[..]
Hahahahaquote:Op zondag 12 juli 2009 15:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehe, en dan net 4 cent over je limiet zitten en dus naar een Kiala punt moeten.
Als je het nog wilt krijgen zou ik maar wel gaan bellen. Wat kan je nou gebeuren, een preek die je gniffelend aanhoort? Na een bepaalde tijd flikkeren ze namelijk dingen zomaar uit je bestelling, dat hebben ze bij mij wel een keer geflikt...quote:Op zondag 12 juli 2009 15:36 schreef L.in het volgende:
Heeft het niet met de grootte van je bestelling te maken, dat de levering zóóó lang duurt. Ik heb de kleine bestellingen altijd best snel binnen, maar bij een mega-bestelling (zoals nu ) wordt het elke keer maar uitgesteld. Heb voor 400 euro de halve sale leeggeroofd!![]()
Hij staat nu op half juli, maar daar geloof ik allang niet meer in...![]()
En ik durf de klantenservice niet te benaderen omdat ik stiekem kortingscodes heb gebruikt.![]()
Toch zonde van al die zomerdingen, de zomer is voorbij als ik ze heb!!![]()
Ennn...weer terug in de leesstand...
Vervelend is dat ja, dat zo alles zo snel bijwerken. Wat ik het vervelendst vind: wij zijn de klant, maar moeten overal om vragen, over mailen en voor bellen want uit zichzelf brengen ze je nergens van op de hoogte.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hahahaha
Ik kijk dus net bij mijn saldo, en volgens hun heb ik dus nog 114 euro open staan?Ik heb mijn vorige bestelling betaald, alleen de laatste staat nog open van 36 euri. *zucht* *Gaat facturen zoeken*
Zou idd niet erg moeilijk zijn, maar wie weet wat voor een mensen daar werken.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het gebeurd soms wel dat bepaalde producten worden opgeschoven, maar lijkt me stug dat het zoveel uitmaakt of ze nou 5 of 15 topjes in 1 doos moeten stoppen..
Ik heb het idee dat bellen niet helemaal werkt...je krijgt toch weer zo'n nietszeggend antwoord. H&M gaat haar gangetje wel.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:59 schreef alors het volgende:
[..]
Als je het nog wilt krijgen zou ik maar wel gaan bellen. Wat kan je nou gebeuren, een preek die je gniffelend aanhoort? Na een bepaalde tijd flikkeren ze namelijk dingen zomaar uit je bestelling, dat hebben ze bij mij wel een keer geflikt...
Ik verbaas me zelf nog steeds, elke keer heb ik het weer gehad voor een periode, maar dan komen de sale en previews er weer aan end aar zitten vaak relaxte kortingen aan verbonden.. dus dan trap ik er toch weer in!quote:Op zondag 12 juli 2009 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou graag een keer wat bij H&M online bestellen, maar ik krijg al hoofdpijn als ik de ellende hier elke dag weer voorbij zie komen wat betreft het bestellen, leveringen, betalingen.Ik verbaas me er nog om dat iedereen er nog wílt bestellen
Maar goed, als je echt iets tegen "gewoon" winkelen hebt, dan moet je wel online...
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:01 schreef Debsterr het volgende:
Wow.. ze hebben de moeite genomen m;n bestelling in behandeling te nemen!
Oh ja, dat was ik helemaal vergeten. Ja dan is het toch wel wat meer logisch, als er veel voordeel in zitquote:Op zondag 12 juli 2009 20:11 schreef Daph_ het volgende:
Ik bestel alleen nog maar bij H&M omdat het er (vooral in de sale) ontzettend goedkoop is en je vaak dingen kunt vinden die je niet in de winkel kunt vinden - of alleen tegen een hogere prijs. Ik heb nu voor 200 euro aan basics besteld, maar ik geloof dat het 20 - 25 items zijn waarvan 1 broek dubbel, dus dan is de prijs goed te doen![]()
Voor de service hoef je het niet te doen
Edit: Het zijn 26 items![]()
Geweldigquote:Technisch onderhoud!
Vanwege technisch onderhoud zijn bepaalde functies, waaronder Inloggen, Mijn pagina, de Kassa op dit moment niet toegankelijk.
Je kunt wel gewoon blijven rondkijken in onze shop en artikelen in je shoppingbag plaatsen.
We bedanken je voor je begrip.
Wij zijn rond uur weer open.
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:50 schreef Chanty87 het volgende:
En toen stond alles ineens op half juli2010 zeker?
[ afbeelding ]
Nooit, blijkbaarquote:Op zondag 12 juli 2009 22:50 schreef Chanty87 het volgende:
En toen stond alles ineens op half juli2010 zeker?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |