Waar doen vrouwen dat niet?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:47 schreef Daph_ het volgende:
In Amsterdam is het echt altijd een teringzooi met hysterische vrouwen die overal in lopen te grutten
quote:
Truequote:Op zondag 12 juli 2009 20:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]Laat ik het zo zeggen: voor zover ik weet is het in Zara de grootste teringbende en zijn de vrouwen die er winkelen er het meest hysterisch
Zara Home heeft een online shopquote:Op zondag 12 juli 2009 20:57 schreef Ms_Furious het volgende:
De rommel in dit soort winkels (Zara, H&M etc) houdt me altijd tegen naar binnen te gaan. Kan niet wachten tot ook Zara een online shop opent, hoef ik ook geen moed meer te verzamelen om te gaan winkelen.
Berschka? Weet niet wie de eigenaar is, maar ik vind de naam wel Russisch klinken (al is dat volgens mij Spaans).quote:Op zondag 12 juli 2009 21:00 schreef Karina het volgende:
Ik vind Zara altijd een beetje tuttig eigenlijk. Er is nog zo'n winkel, volgens mij van dezelfde eigenaar, met een Russiche naam (ik kan even niet op de naam komen), die heeft wat vlottere kleren.
Dat is hem ja.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Berschka? Weet niet wie de eigenaar is, maar ik vind de naam wel Russisch klinken (al is dat volgens mij Spaans).
Ik geloof dat ik nog nooit iets van de Zara gekocht heb. Denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |