\Oh dat is net te klein voor mijn dochter, anders wou ik hem wel overnemen en stuur ik je een wit hemdje toequote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:53 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Pakketje binnen... 2 dingen uitverkocht en in plaats van "singlet wit" heb ik een Hello Kitty pyjama in maat 110 erbijHoe kan ik zoiets retourneren? De code matcht natuurlijk niet wat er op de pyjama staat.
Ze flikken het bij jullie dus ookquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:54 schreef alors het volgende:
Jahoor, they did, hebben dingen in behandeling genoemen voor extra verzendkostenDie krijgen nog wat van me te horen!
Ik heb wat stukjes van je email geleend, hij was zo treffendquote:Op maandag 13 juli 2009 11:42 schreef Enfermera het volgende:
Zo. Ik laat het er echt niet bij zitten. Mijn mail aan de klantenservice:
[..]
[..]
Bizar toch?![]()
![]()
Je hebt toch wel mailtjes, daar staan besteldata is plus wanneer je het geleverd had willen hebben. Maar wacht eerst maar eens af of ze wel om bewijs gaan vragen, het staat ook wel in hun eigen administratie. Ik heb ook geen bewijsstukken meegestuurd, dat doen we wel bij de rechtbankquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze flikken het bij jullie dus ook. Ik vind het zo kut dat je geen overzicht krijgt wanneer je wat hebt besteld icm wanneer het in behandeling is genomen. Ik geloof die H&M-miep dus nog steeds niet, want ik weet zeker dat ik iets aan mijn bestelling had toegevoegd en geen nieuwe bestelling had geplaatst (dan had ik er wel weer kortingscodes overheen gegooid
). Maar nee, splitsen die hap en steeds verzendkosten rekenen en ik kan niets bewijzen omdat er in mijn overzicht alleen retour, aankoop en saldo staat
.
Is goed hoor! Daarom had ik 'm ook gepost, ik wist bijna zeker dat ze dit ook bij anderen zouden flikken..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb wat stukjes van je email geleend, hij was zo treffend
Ik zal wel laten weten wat de reactie was.
Fight for your right mensenquote:Beste Alors,
Bedankt voor je e-mail.
Onze excuses voor de onduidelijkheden.
Het is inderdaad het geval dat een preview bestelling gezien wordt als een nieuwe bestelling.
Dat houd in dat als je dan een bestelling doet uit een andere catalogus, deze apart moet worden verzonden.
Alles wat niet uit de preview komt, kan wel gezamenlijk geleverd worden, maar zodra het een preview betreft gaat dat helaas niet.
Wij hebben er echter toch voor gekozen jou hierin tegemoet te komen en de verzendkosten weg te halen uit de normale bestelling.
Nogmaals onze excuses.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
Ja, maar daar zie ik door de bomen het bos ook niet meer. Inderdaad een paar keer 'bedankt voor je bestelling' met verzendkosten erbij, daarna tig keer bedankt voor je wijziging dat ik niets had gewijzigdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:08 schreef alors het volgende:
[..]
Je hebt toch wel mailtjes, daar staan besteldata is plus wanneer je het geleverd had willen hebben. Maar wacht eerst maar eens af of ze wel om bewijs gaan vragen, het staat ook wel in hun eigen administratie. Ik heb ook geen bewijsstukken meegestuurd, dat doen we wel bij de rechtbank
Hahahahaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:52 schreef alors het volgende:
Jaja daar was ie al
[..]
Fight for your right mensenHet loont.
Ik had die mail ook en nu heb ik -4,90 staan bij saldo terwijl ik mn preview bestelling al geannuleerd hadquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:52 schreef alors het volgende:
Jaja daar was ie al
[..]
Fight for your right mensenHet loont.
Bij kleinere bestellingen gaat het vaak wel beter, ik had de mijne na anderhalve week en zonder gedoe. Maar eind volgende week, daar zou ik het niet op wagen neequote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:17 schreef Mini_rulez het volgende:
Goh, ik was nog even aan het overwegen om via de site wat dingen te bestellen om mee te nemen op vakantie eind volgende week, maar als ik dit zo lees doe ik dat toch maar niet. Veel te groot risico dat het niet op tijd aankomt en ik na de vakantie ineens met allemaal zomerkleren zit.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:52 schreef alors het volgende:
Jaja daar was ie al
[..]
Fight for your right mensenHet loont.
Zou gewoon ff naar de winkel zelf gaanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:17 schreef Mini_rulez het volgende:
Goh, ik was nog even aan het overwegen om via de site wat dingen te bestellen om mee te nemen op vakantie eind volgende week, maar als ik dit zo lees doe ik dat toch maar niet. Veel te groot risico dat het niet op tijd aankomt en ik na de vakantie ineens met allemaal zomerkleren zit.
Die kom je vanzelf tegen als je het gaat bestellen. Dan staat er 'Vul eventuele kortingscodes hier in' en dan staan er van die balkjes waar je dat in kunt vullenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:52 schreef bladibladibla het volgende:
Pff, ik voel me nu echt een nerd, maar ik heb net een jurkje en jasje van de nieuwe collectie besteld en nu wil ik graag een kortingscode gebruiken.
Domme vraag: waar vul ik die in hemelsnaam in?
Die heb ik ook, maar vertrek morgenvroeg voor 5 dagen naar Belgiequote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:50 schreef Crientj het volgende:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 13-07-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 14-07-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Oh yeah
Mijn bestelling was 200,66quote:Je bestelling is in behandelin 09.07.2009 187,36 0,- 187,36
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:43 schreef Daph_ het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE DOOOOOOD AAN H&M!!!![]()
![]()
[..]
Mijn bestelling was 200,66Dus ze hebben er wat uitgemieterd! En er stond niks op uitverkocht
!Terwijl ik al in juni besteld heb!
Ik heb het nog nooit gehad, vind het dus ook écht niet leuk. Mijn pakket staat overigens al een week op in behandeling en nog steeds geen werkende track en trace codequote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe kan dat nou?!?!
Doen ze dat wel vaker? Wtf.Zielige mensen daar hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |