abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70781890
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:42 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

500, en die ik wil zijn ehh ja ik geloof 500
Ik wil ook zo'n ouders

Als ik ben afgestudeerd willen mn ouders wel meebetalen aan mn grootste wens, een Kever, maar daar krijg ik denk ik ook 500 euro voor ofzo en daar heb ik 5 jaar lang voor moeten studeren
  woensdag 8 juli 2009 @ 15:49:49 #252
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70782093
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:44 schreef Inu het volgende:

[..]

Ik wil ook zo'n ouders

Als ik ben afgestudeerd willen mn ouders wel meebetalen aan mn grootste wens, een Kever, maar daar krijg ik denk ik ook 500 euro voor ofzo en daar heb ik 5 jaar lang voor moeten studeren
Haha, m'n ouders zijn best ehh, nee wacht, ik ben best verwend. Maar, dat doen ze ook zelf hoor
en ik wil denk ik een van deze 2, maar de linker dan wel in het zwart.

en een kever is ook leuk, schattig
pi_70782242
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:49 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Haha, m'n ouders zijn best ehh, nee wacht, ik ben best verwend. Maar, dat doen ze ook zelf hoor
en ik wil denk ik een van deze 2, maar de linker dan wel in het zwart.
[ afbeelding ]

en een kever is ook leuk, schattig
Die peeptoes zijn leuker Die wilde ik idd ook Of deze:

pi_70782386
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:34 schreef Inu het volgende:

[..]

Maar jij hebt iig nog een redelijk normaal geprijsde smaak, ik heb allemaal veel te dure schoenen
Gelukkig wel. Maar als ik ooit arme student af ben dan vrees ik het ergste.
  woensdag 8 juli 2009 @ 15:59:46 #255
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70782431
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:54 schreef Inu het volgende:

[..]

Die peeptoes zijn leuker Die wilde ik idd ook Of deze:

[ afbeelding ]
zoiets vind ik ook leuk, alleen staan van die laarsjes me op een of ander manier niet haha, dus dat doe ik maar niet. en ik vind die peeptoes ook leuker, maar ik denk dat die andere meer bij m'n kledingstijl past haha
pi_70783519
500 euro voor één paar schoenen? ;o

Phuu, dat zou ik dus echt nooit betalen
Maarja, zo ben ik dan weer =]
pi_70783873
Hij is binnen!!! My precioussssss!!!!! Oooh batterijtje laad nou op, ik wil spelen!!!!
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:07 schreef Chicolate het volgende:
Kom je ook foto's spammen als je hem binnen hebt?

Nog een tip: bij abbonement op de Zoom (fotoblad dat ook voor beginners leuk is omdat ze leuke tips en trucs geven) krijg je nu een gratis reflectiescherm. Als je dat niet wil: even wachten, er komen meerdere keren per jaar nieuwe kado's. Toch leuk, kado is vaak meer waard dan het jaarabbonement .
Jaaa ik verzin wel iets H&M gerelateerds om te fotograferen

Dankjewel voor de tip, reflectiescherm is niet direct wat voor me denk ik, maar ik ga het in de gaten houden.

Nu ga ik echt weer ontopic, ik beloof het
pi_70784117
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:37 schreef Dipkip het volgende:
Hij is binnen!!! My precioussssss!!!!! Oooh batterijtje laad nou op, ik wil spelen!!!!
[..]

Jaaa ik verzin wel iets H&M gerelateerds om te fotograferen

Dankjewel voor de tip, reflectiescherm is niet direct wat voor me denk ik, maar ik ga het in de gaten houden.

Nu ga ik echt weer ontopic, ik beloof het
Foto's van je nieuwe outfits om mee te beginnen natuurlijk . En uit ervaring kan ik zeggen dat accu vrij snel opgeladen is Zeeer ontopic.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:50:29 #259
123170 alors
zlata1234
pi_70784332
nou mn bestelling is nog niet in behandeling. Ik heb Debsterr haar mail gecopypaste en gestuurd
Ik wil mijn spullen verdomme!
know'm sayin?
word? word.
pi_70786513
Pff het is gewoon SAAI op de H&M-online-shop. Er valt zó weinig leuks te shoppen.
Maar da's misschien ook wel ff goed voor mij.
pi_70787016
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:58 schreef maartjeh het volgende:
Pff het is gewoon SAAI op de H&M-online-shop. Er valt zó weinig leuks te shoppen.
Maar da's misschien ook wel ff goed voor mij.
Ik heb met moeite de 20 euro vol kunnen maken. Ik moest alleen die witte broek hebben, maar die was 12,90, dus ik moest nog iets bestellen, toen heb ik maar met tegenzin die zwarte Jogging broek besteld Er was verder helemaal niks, ik vond het allemaal van die Bootkleding Met die streepjes en overhemd over overhemd..
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_70787172
Mijn pakket is nog steeds niet in behandeling
pi_70787996
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:28 schreef Crientj het volgende:
500 euro voor één paar schoenen? ;o

Phuu, dat zou ik dus echt nooit betalen
Maarja, zo ben ik dan weer =]
HEt duurste dat ik ooit gerkocht heb was een trui van 380 euro
Ontzettende spijt van achteraf, en toen heeft mn mama hem ook nog eens ooit te heet gewassen

Net met vriendje lief de halve H&M leeg gekocht
Voor hem dan haha
Ik heb alleen een haarbandje gekocht! En we zijn toch de hele middag in de stad geweest...
Maar zo'n kerel bij je winkelt gewoon voor geen meter
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:53:54 #264
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70788110
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:50 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ontzettende spijt van achteraf, en toen heeft mn mama hem ook nog eens ooit te heet gewassen

Net met vriendje lief de halve H&M leeg gekocht
Voor hem dan haha
Ik heb alleen een haarbandje gekocht! En we zijn toch de hele middag in de stad geweest...
Maar zo'n kerel bij je winkelt gewoon voor geen meter
Het duurste wat ik ooit gekocht heb qua kleding/schoenen/tassen is ehh, een leren jas van 600 euro denk ik ... maar hij is al 3 jaar oud ofzo, maar ik draag hem nog steeds, hij zit heel fijn
pi_70788138
Het duurste wat ik ooit heb gekocht is mijn computer .
Qua kleding? Ehm... schoenen van 150 euro geloof ik .
Tap tap tap
pi_70788529
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:54 schreef CherryLips het volgende:
Het duurste wat ik ooit heb gekocht is mijn computer .
Qua kleding? Ehm... schoenen van 150 euro geloof ik .
Ik heb afgelopen jaar een paar laarzen van Timberland gekocht van 200 euro waar ik heeel lang over getwijfeld heb. Nu nog steeds wel blij ermee, ondanks dat het echt winterdingen zijn, maar ze zijn tijdloos, lopen heerlijk en blijven hartstikke mooi ook al wandel je ermee door sneeuw
pi_70788816
Ik ben nu juist van hoe kan ik zo met zo min mogelijk geld, zo veel mogelijk kopen en er nog steeds ontzettend briljant uit zien
Het is bijna een sport
Vriendje was ook echt onder de indruk haha heb vandaag o.a. 2 shorts van 3 euro voor hem ergens vandaan opgediept
pi_70790228
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:50 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Omg

Duurste wat ik gekauft heb, zijn laarzen van 150 euro. Dat doe ik alleen omdat ik geen prutlaarzen van plastic wil hebben, maar mooi afgewerkte leren laarzen waar je wel een paar winters op kunt lopen
Noot noot.
pi_70790233
Even snel tussendoor foto's maken van mn bestelling ging niet helemaal goed , dus nu zijn dr een paar bewogen etc. Het lukt me ook nooit flatterende foto's te maken, zeker niet als ik mn armen in de lucht heb, shirts die omhoog komen enzo . Bereid je voor op een post met alleen maar broeken. Van mijn singlet en short geen foto, die zitten te strak om op internet te zetten . En zullen ook vooral als slaapmateriaal dienen.

2 Broeken van de sportafdeling, zitten heerlijk en dunne stof voor in de zomer . Links is grijsblauw, maar vooral grijs, rechts is zwart.

Spijkerbroek, 7 euro, had ik al (in dezelfde maat). Hij ziet er nu vreselijk strak uit, maar dit model loopt heel erg uit dus bij deze durf ik het wel .

Spijkerbroek, helemaal dol op

Deze twijfel ik heel erg over. Op de linkerfoto vind ik dat ie mn heupen meer benadrukt dan ik leuk vind (ben gewend dat broeken vrij wijd zitten, zoals de vorige spijkerbroek, en dat trekt de aandacht daar een beetje weg). Maar met het shirt op de rechterfoto valt het nog wel mee ... al komt dat niet goed naar voren op de foto. Dus ik weet niet of ik hem ga houden of niet .
pi_70790303
Oh ja ik ben vandaag nog niet naar buiten geweest dus ik loop al de hele dag op blote voeten . Normaal heb ik wel schoenen aan.
pi_70790423
Die lichte jeans staat je het leukst! mooie broek!
pi_70790567
Leuke broeken! Vind die laatste je ook goed staan hoor.. Zelf denk je snel dat het bepaalde dingen benadrukt en nu lijkt dat op de foto's misschien ook zo omdat je die broek van voren op de foto hebt gezet en de rest een beetje half van de zijkant

Je moet jezelf er wel prettig invoelen natuurlijk, als je dat niet doet zou ik 'm terugsturen!
pi_70790638
Vind ook de bovenste twee spijkerbroeken het mooist Vooral die lichte!
Noot noot.
pi_70790677
Maar als je al 2 toffe hebt en nog andere toffe broeken waarom zou je dan een spijkerbroek houden waarvan je denkt van mwah. Die doe je dan toch niet aan.
pi_70790981
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:08 schreef Dipkip het volgende:
Maar als je al 2 toffe hebt en nog andere toffe broeken waarom zou je dan een spijkerbroek houden waarvan je denkt van mwah. Die doe je dan toch niet aan.
Omdat dit meteen al mn spijkerbroeken zijn . Ik heb nu totaal 3 spijkerbroeken en met deze erbij zou ik op 4 komen. En mn moeder zei dat ie me leuk stond, maar dat ik gewoon gewend moest raken aan smallere broeken omdat het een heel normaal model is voor vrouwen. *blabla mooi vrouwelijk figuur* Dus twijfel ik . Maar het niet aantrekken is wel een goede reden om het niet te doen inderdaad ...
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:05 schreef Daph_ het volgende:
Leuke broeken! Vind die laatste je ook goed staan hoor.. Zelf denk je snel dat het bepaalde dingen benadrukt en nu lijkt dat op de foto's misschien ook zo omdat je die broek van voren op de foto hebt gezet en de rest een beetje half van de zijkant

Je moet jezelf er wel prettig invoelen natuurlijk, als je dat niet doet zou ik 'm terugsturen!
Van voren heb ik inderdaad expres gedaan bij die, omdat het me daar zo opviel . Foto van die lichte spijkerbroek, ook van voren, naast het twijfelgeval:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')