abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70779496
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:35 schreef Chicolate het volgende:
Oh mja ik had hem tijdens een actie voor 370 (excl tas, geheugen had ik al) en mijn oude compact kostte (toen ik hem kocht) 500 oid, dus voor mij was het goedkoper dan een compact.

Wat voor telelens heb je er eigenlijk bij gehaald? Ik ben nu ook voor eentje aan het kijken omdat ik het geduld niet had om te wachten tot ik genoeg gespaard had, dus begonnen met de kitlens

Ontopic: ik weet nog steeds niet of ik de broek hou, maar moet nu tentamens leren en foto's maken van outfits lijkt wel erg veel op SOG .
Tamron 70-300 zit er bij

klik
pi_70779550
Dat is een heel andere rode broek. Die H&M broek is jong / hip, die die pumpkin laat zien is ballerig en neigt bovendien naar oranje.
pi_70779561
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:39 schreef Inu het volgende:

[..]

Ja, zo vind ik hem wat minder

Al is de jongen erin natuurlijk wel
Hij lijkt op Corey Feldman in zijn jongere jaren .
Tap tap tap
pi_70779590
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hij lijkt op Corey Feldman in zijn jongere jaren .
Het is Chuck Bass
pi_70779601
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Maar toch niet helemaal weg? Ik word altijd zo depressief van dat ding.
Nee, niet helemaal geloof ik. Maar ik draai hem altijd dusdanig opzij dat als je via dat raampje zou gaan kijken je de deur ziet.
pi_70779671
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Tamron 70-300 zit er bij

klik
Mooi setje, ga je veel plezier van hebben denk ik . Die Tamron is precies een die ik ook overweeg, nog even sparen en dan kan het
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70779688
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Tamron 70-300 zit er bij

klik
Dixons

Dat is idd een goede aanbieding En ik kan het zeggen.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:46:00 #233
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70779689
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:43 schreef Inu het volgende:

[..]

Het is Chuck Bass
Ik wil seizoen 2 op dvd want ik haat het om op tv te kijken, want ik kijk bijna nooit tv
en nja eigenlijk heb ik het al via internet gezien, maar dvd is gewoon leuker, kun je chuck bass beter zien enzo
pi_70779736
Wie de hel is Chuck Bass .
Tap tap tap
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:49:28 #235
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70779831
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:47 schreef CherryLips het volgende:
Wie de hel is Chuck Bass .
Van Gossip Girl
pi_70779962
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:45 schreef RaymanNL het volgende:
Dixons

Dat is idd een goede aanbieding En ik kan het zeggen.
Dankjewel ik was er een beetje onzeker over, want het is toch best wel een aankoop en ik weet heel weinig er van af. Maar als je dan met fotofielen gaat praten zegt de een je moet de IS hebben en de ander zegt neee ga voor nikon en allemaal vinden ze dat je je spullen moet kopen bij een of andere website voor fotografen. Ik heb niet geluisterd behalve naar iemand van Fok! (Chell) die attendeerde me op deze aanbieding en ik ben er maar gewoon voor gegaan. Ik heb nu een powershot (A470) dus ik denk dat het wel een enorm verschil gaat worden. En heel erg wennen aan al die knopjes, maar ik heb er heel veel zin in. Ik liep steeds tegen de beperkingen van die powershot aan, dat mn foto's goed waren maar in baggerkwaliteit. Ligt constant een grijzige ruis over als je niet in fel zonlicht fotografeert.
pi_70780013
Ik moet trouwens ook nog op zoek naar een waardeloze (kapotte) camera, want ze hebben een actie dat ik dan een waardebon krijg. Dus als iemand nog wat heeft liggen toevallig?
pi_70780097
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:46 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ik wil seizoen 2 op dvd want ik haat het om op tv te kijken, want ik kijk bijna nooit tv
en nja eigenlijk heb ik het al via internet gezien, maar dvd is gewoon leuker, kun je chuck bass beter zien enzo
Oh, ik kijk het altijd maar 1 keer, ook al is ie nog zo leuk
pi_70780465
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dankjewel ik was er een beetje onzeker over, want het is toch best wel een aankoop en ik weet heel weinig er van af. Maar als je dan met fotofielen gaat praten zegt de een je moet de IS hebben en de ander zegt neee ga voor nikon en allemaal vinden ze dat je je spullen moet kopen bij een of andere website voor fotografen. Ik heb niet geluisterd behalve naar iemand van Fok! (Chell) die attendeerde me op deze aanbieding en ik ben er maar gewoon voor gegaan. Ik heb nu een powershot (A470) dus ik denk dat het wel een enorm verschil gaat worden. En heel erg wennen aan al die knopjes, maar ik heb er heel veel zin in. Ik liep steeds tegen de beperkingen van die powershot aan, dat mn foto's goed waren maar in baggerkwaliteit. Ligt constant een grijzige ruis over als je niet in fel zonlicht fotografeert.
Je moet je keuze niet laten afhangen van Canon/Nikon fanboys. Ik werk zelf in de winkel (de Dixons dus ) en krijg dagelijks van dat soort lui in de winkel. Die zweren gewoon bij een bepaald merk. Terwijl je Nikon en Canon goed met elkaar kunt vergelijken en de D60 en 1000D toch echt niet zoveel van elkaar schelen (op de liveview na) . IS lenzen van Canon zijn wel handig, die corrigeren de trillingen die je maakt, net zo als de VR lenzen van Nikon 1000D is echt een mooie camera om mee te beginnen

Nou, genoeg er over nu, we zijn niet in FOT
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_70780503
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Gewoon voor de aanbieding gaan en de camera kopen die je zelf wil inderdaad . En de 1000D kan zoveel meer dan je oude camera, ik stond er zelf echt van te kijken . Dat van dat het niet duur is bedoelde ik niet lullig trouwens, ik heb er ook voor moeten sparen, maar ik bedoelde dat hij niet veel duurder is dan de dure compactcamera's Knopjes zitten trouwens niet op gekke plekken, overstap van Canon op Canon gaat vrij gemakkelijk. Kom je ook foto's spammen als je hem binnen hebt?

Nog een tip: bij abbonement op de Zoom (fotoblad dat ook voor beginners leuk is omdat ze leuke tips en trucs geven) krijg je nu een gratis reflectiescherm. Als je dat niet wil: even wachten, er komen meerdere keren per jaar nieuwe kado's. Toch leuk, kado is vaak meer waard dan het jaarabbonement .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70780764
Hebben hebben hebben

Maar mag niks meer kopen. Ook niet vreemd als je ziet hoeveel ik al heb.

En dan ligt er ook nog het nodige onder mijn bed en onder in mijn kast.
pi_70780898
Tap tap tap
  woensdag 8 juli 2009 @ 15:18:29 #243
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70780960
Lol, ik bewaar geen dozen, dat neemt echt teveel ruimte in
pi_70781004
Ik moet ze ook eens anders gaan opbergen. Weet alleen nog niet hoe...
pi_70781532
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:13 schreef Mardy_Bum het volgende:
Hebben hebben hebben
[ afbeelding ]

Maar mag niks meer kopen. Ook niet vreemd als je ziet hoeveel ik al heb.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan ligt er ook nog het nodige onder mijn bed en onder in mijn kast.
Maar jij hebt iig nog een redelijk normaal geprijsde smaak, ik heb allemaal veel te dure schoenen
  woensdag 8 juli 2009 @ 15:36:33 #246
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70781606
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:34 schreef Inu het volgende:

[..]

Maar jij hebt iig nog een redelijk normaal geprijsde smaak, ik heb allemaal veel te dure schoenen
Die van mij ook en ik ga nu over op nog duurdere schoenen, want ik wil zo'n mooie collectie beginnen als op die link die ik een paar pagina's terug postte
pi_70781647
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:36 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Die van mij ook en ik ga nu over op nog duurdere schoenen, want ik wil zo'n mooie collectie beginnen als op die link die ik een paar pagina's terug postte
Ik stond laatst op het punt om nep-CL's te kopen voor 150 euro, maar toen bedacht ik me toch dat dat ws niet zo handig is als je geen uitzicht hebt op een baan
  woensdag 8 juli 2009 @ 15:39:21 #248
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70781702
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:37 schreef Inu het volgende:

[..]

Ik stond laatst op het punt om nep-CL's te kopen voor 150 euro, maar toen bedacht ik me toch dat dat ws niet zo handig is als je geen uitzicht hebt op een baan
Haha ik ga ze voor m'n verjaardag vragen, ben in september jarig (wel echte dan) en als het niet mag gebruik ik vakantiegeld, want ik krijg geld om van te winkelen in italië maar ik ga het niet gebruiken omdat ik anders toch allemaal troepjes koop wat ik na een tijdje toch niet meer gebruik
pi_70781772
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:39 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Haha ik ga ze voor m'n verjaardag vragen, ben in september jarig (wel echte dan) en als het niet mag gebruik ik vakantiegeld, want ik krijg geld om van te winkelen in italië maar ik ga het niet gebruiken omdat ik anders toch allemaal troepjes koop wat ik na een tijdje toch niet meer gebruik
Krijg je 700 euro vakantiegeld?
  woensdag 8 juli 2009 @ 15:42:09 #250
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70781804
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:41 schreef Inu het volgende:

[..]

Krijg je 700 euro vakantiegeld?
500, en die ik wil zijn ehh ja ik geloof 500
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties