Tamron 70-300 zit er bijquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:35 schreef Chicolate het volgende:
Oh mja ik had hem tijdens een actie voor 370 (excl tas, geheugen had ik al) en mijn oude compact kostte (toen ik hem kocht) 500 oid, dus voor mij was het goedkoper dan een compact.
Wat voor telelens heb je er eigenlijk bij gehaald? Ik ben nu ook voor eentje aan het kijkenomdat ik het geduld niet had om te wachten tot ik genoeg gespaard had, dus begonnen met de kitlens
Ontopic: ik weet nog steeds niet of ik de broek hou, maar moet nu tentamens leren en foto's maken van outfits lijkt wel erg veel op SOG.
Hij lijkt op Corey Feldman in zijn jongere jarenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, zo vind ik hem wat minder
Al is de jongen erin natuurlijk wel
Het is Chuck Bassquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij lijkt op Corey Feldman in zijn jongere jaren.
Nee, niet helemaal geloof ik. Maar ik draai hem altijd dusdanig opzij dat als je via dat raampje zou gaan kijken je de deur ziet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar toch niet helemaal weg? Ik word altijd zo depressief van dat ding.
Mooi setje, ga je veel plezier van hebben denk ikquote:
Ik wil seizoen 2 op dvdquote:
Dankjewelquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:45 schreef RaymanNL het volgende:
Dixons![]()
Dat is idd een goede aanbiedingEn ik kan het zeggen.
Oh, ik kijk het altijd maar 1 keer, ook al is ie nog zo leukquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik wil seizoen 2 op dvdwant ik haat het om op tv te kijken, want ik kijk bijna nooit tv
![]()
en nja eigenlijk heb ik het al via internet gezien, maar dvd is gewoon leuker, kun je chuck bass beter zien enzo
Je moet je keuze niet laten afhangen van Canon/Nikon fanboys. Ik werk zelf in de winkel (de Dixons dusquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dankjewelik was er een beetje onzeker over, want het is toch best wel een aankoop en ik weet heel weinig er van af. Maar als je dan met fotofielen gaat praten zegt de een je moet de IS hebben en de ander zegt neee ga voor nikon en allemaal vinden ze dat je je spullen moet kopen bij een of andere website voor fotografen. Ik heb niet geluisterd
behalve naar iemand van Fok! (Chell) die attendeerde me op deze aanbieding en ik ben er maar gewoon voor gegaan. Ik heb nu een powershot (A470) dus ik denk dat het wel een enorm verschil gaat worden. En heel erg wennen aan al die knopjes, maar ik heb er heel veel zin in. Ik liep steeds tegen de beperkingen van die powershot aan, dat mn foto's goed waren maar in baggerkwaliteit. Ligt constant een grijzige ruis over als je niet in fel zonlicht fotografeert.
Gewoon voor de aanbieding gaan en de camera kopen die je zelf wil inderdaadquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:52 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dankjewelik was er een beetje onzeker over, want het is toch best wel een aankoop en ik weet heel weinig er van af. Maar als je dan met fotofielen gaat praten zegt de een je moet de IS hebben en de ander zegt neee ga voor nikon en allemaal vinden ze dat je je spullen moet kopen bij een of andere website voor fotografen. Ik heb niet geluisterd
behalve naar iemand van Fok! (Chell) die attendeerde me op deze aanbieding en ik ben er maar gewoon voor gegaan. Ik heb nu een powershot (A470) dus ik denk dat het wel een enorm verschil gaat worden. En heel erg wennen aan al die knopjes, maar ik heb er heel veel zin in. Ik liep steeds tegen de beperkingen van die powershot aan, dat mn foto's goed waren maar in baggerkwaliteit. Ligt constant een grijzige ruis over als je niet in fel zonlicht fotografeert.
Maar jij hebt iig nog een redelijk normaal geprijsde smaak, ik heb allemaal veel te dure schoenenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:13 schreef Mardy_Bum het volgende:
Hebben hebben hebben![]()
[ afbeelding ]
Maar mag niks meer kopen. Ook niet vreemd als je ziet hoeveel ik al heb.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan ligt er ook nog het nodige onder mijn bed en onder in mijn kast.
Die van mij ookquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar jij hebt iig nog een redelijk normaal geprijsde smaak, ik heb allemaal veel te dure schoenen
Ik stond laatst op het punt om nep-CL's te kopen voor 150 euro, maar toen bedacht ik me toch dat dat ws niet zo handig is als je geen uitzicht hebt op een baanquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Die van mij ooken ik ga nu over op nog duurdere schoenen, want ik wil zo'n mooie collectie beginnen als op die link die ik een paar pagina's terug postte
Haha ik ga ze voor m'n verjaardag vragen, ben in september jarig (wel echte dan) en als het niet mag gebruik ik vakantiegeld, want ik krijg geld om van te winkelen in italië maar ik ga het niet gebruiken omdat ik anders toch allemaal troepjes koop wat ik na een tijdje toch niet meer gebruikquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik stond laatst op het punt om nep-CL's te kopen voor 150 euro, maar toen bedacht ik me toch dat dat ws niet zo handig is als je geen uitzicht hebt op een baan
Krijg je 700 euro vakantiegeld?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Haha ik ga ze voor m'n verjaardag vragen, ben in september jarig (wel echte dan) en als het niet mag gebruik ik vakantiegeld, want ik krijg geld om van te winkelen in italië maar ik ga het niet gebruiken omdat ik anders toch allemaal troepjes koop wat ik na een tijdje toch niet meer gebruik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |