abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70844932
Hmm, chocoladetaart.
Lekker.. Net een of andere smerige dure chocolade geproeft. Was niet te vreten!

H&M Service..
Om het zo maar even uit te drukken =]
  vrijdag 10 juli 2009 @ 12:38:06 #77
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70844963
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:37 schreef Crientj het volgende:
Hmm, chocoladetaart.
Lekker.. Net een of andere smerige dure chocolade geproeft. Was niet te vreten!

H&M Service..
Om het zo maar even uit te drukken =]
Bij de Bijenkorf hebben ze een heeeeeel lekker chocoladeboltaartje en die krijg ik eens als cadeautje van en die heb ik in 2 dagen helemaal opgegeten .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_70844994
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:36 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Zou het helpen ? Als m'n levering wordt uitgesteld naar eind juli.. ga ik bellen! En word ik heel boos! En dat helpt heus niet maar dan hebben ze pech, want dan moet die frustratie eruit.
ik zeg dat hij morgen of zondag in behandeling is en ja ze doen ook op zondag, heb dat al 2x meegemaakt
pi_70845260

is binnen Hoewel er nog een T-shirtje uit de sale bijzat, ff zien of die nog op de site staat... Deze, maar dan in het rood:

De groente trui is héél erg lang en flobbert rond mijn rug waardoor ik 2 keer zo dik lijk. Het lila topje heeft heel rare mouwtjes die lelijk staan bij de oksels, dus die gaat ook terug. Verder: 5 nieuwe topjes voor 30 euro
I had a signature once. It was awful.
pi_70845404
Joehoeee, Pakketjeee. *Ongeduldig is.
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:38 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Bij de Bijenkorf hebben ze een heeeeeel lekker chocoladeboltaartje en die krijg ik eens als cadeautje van en die heb ik in 2 dagen helemaal opgegeten .
Oeh, lijkt me heerlijk. =]
pi_70845427
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:47 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]

is binnen Hoewel er nog een T-shirtje uit de sale bijzat, ff zien of die nog op de site staat... Deze, maar dan in het rood:

[ afbeelding ]

De groente trui is héél erg lang en flobbert rond mijn rug waardoor ik 2 keer zo dik lijk. Het lila topje heeft heel rare mouwtjes die lelijk staan bij de oksels, dus die gaat ook terug. Verder: 5 nieuwe topjes voor 30 euro
Ziet er leuk uit! Wel jammer dat van dat lila shirtje.
Die groene trui vind ik op de foto al een beetje erg raar tbh.

Hoe valt dat zwarte overslag shirtje?
pi_70845504
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:47 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

was die linksonder 7,90? want heb een soortgelijke besteld in het grijs, tot over de billen, dan een riem eromheen hoop dattie bij mij wel goed zit
pi_70845536
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:52 schreef Crientj het volgende:

[..]

Ziet er leuk uit! Wel jammer dat van dat lila shirtje.
Die groene trui vind ik op de foto al een beetje erg raar tbh.

Hoe valt dat zwarte overslag shirtje?
Nou, ik heb dus 'dezelde' trui in het roze (stata als een ander artikel maar de foto's waren heeeel erg gelijkend) en die zit wel heel erg leuk. Maar die valt dus een stuk korter en sluit mooier aan. Deze trui is geen aanrader, tenzij je een iel figuurtje hebt zonder al te brede heupen met lange benen en geen holle rug

Dat zwarte topje valt eigenlijk best leuk, maar je moet er wel een spaghettibandtopje onderaan ofzo Het zit wel 'ingewikkeld' in elkaar. Ik zal kijken of ik nog foto's kan nemen, maar ik heb geen denderend licht bij de grote spiegel waardoor je 1 zwarte vlek ziet, misschien dat mn vriend straks foto's wil maken.....
pi_70845603
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:56 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

was die linksonder 7,90? want heb een soortgelijke besteld in het grijs, tot over de billen, dan een riem eromheen hoop dattie bij mij wel goed zit
Dat was deze:

Bij mij slobbert hij dus heel erg, maar ik heb een heel holle rug en een vrij rond achterwerk, waardoor de trui dus in een rechte lijn van mijn schouders tot mijn kont loopt, en er dus 'lucht' tussen mijn rug en de achterkant zit. Dit komt mijn figuur niet ten goede Een riem is geen optie, allereerst heb ik geen riem, maar het maakt mijn heupen ook erg breed en mij zo klein Hij komt echt ruim over je achterwerk heen, veel lager dan bij dit model!
pi_70845657
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:57 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Nou, ik heb dus 'dezelde' trui in het roze (stata als een ander artikel maar de foto's waren heeeel erg gelijkend) en die zit wel heel erg leuk. Maar die valt dus een stuk korter en sluit mooier aan. Deze trui is geen aanrader, tenzij je een iel figuurtje hebt zonder al te brede heupen met lange benen en geen holle rug

Dat zwarte topje valt eigenlijk best leuk, maar je moet er wel een spaghettibandtopje onderaan ofzo Het zit wel 'ingewikkeld' in elkaar. Ik zal kijken of ik nog foto's kan nemen, maar ik heb geen denderend licht bij de grote spiegel waardoor je 1 zwarte vlek ziet, misschien dat mn vriend straks foto's wil maken.....
Misschien toch net iets anders?

Zwarte topje had ik gezien bij een modelfoto, die had een decollete tot aan dr navel (Zoals mn lieve mamsie dat altijd zo onmeunig mooi zegt xD)
Maar mag nu even niets meer bestellen ;o Nalevering is al in bestelling genomen.
pi_70846381
Ik heb hem !

Zal zometeen even foto's maken.

Trouwens, dat shirt van Dita schijnt echt enorm door
Nu eerst passen met een ander wit shirtje eronder.. Misschien is het dan iets ;o
pi_70846982
Well

Vestje dat ik had zit ook niet fijn.
Dus helaas, nu even niets voor mij. De overige spulletjes houden mn zusje en mn moeder ;o

Nope, niet fijn om mn lovehandels een beetje te kunnen verbergen.

Het lijkt wel alsof ik zwanger ben
pi_70847089
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:59 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Dat was deze:
[ afbeelding ]

Bij mij slobbert hij dus heel erg, maar ik heb een heel holle rug en een vrij rond achterwerk, waardoor de trui dus in een rechte lijn van mijn schouders tot mijn kont loopt, en er dus 'lucht' tussen mijn rug en de achterkant zit. Dit komt mijn figuur niet ten goede Een riem is geen optie, allereerst heb ik geen riem, maar het maakt mijn heupen ook erg breed en mij zo klein Hij komt echt ruim over je achterwerk heen, veel lager dan bij dit model!
nee ik heb een andere dus niet dezelfde
pi_70847251
Das idd niks zeg

Debsterr, eigenlijk zou een van ons moeten infiltreren in die klantenservice... Waar zou ie zitten? Ik heb ervaring

Oooooooh pakketje kom nou kom nou kom nouhouhou!!!!

en wees alsjeblieft één doos, mn vriend is thuis aan het werken
  vrijdag 10 juli 2009 @ 13:56:13 #90
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70847625
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:46 schreef Dipkip het volgende:
Das idd niks zeg

Debsterr, eigenlijk zou een van ons moeten infiltreren in die klantenservice... Waar zou ie zitten? Ik heb ervaring

Serieus, ik krijg op mijn laatste mailtje (was meer een algemene "waarom duurt het altijd zo lang" vraag) dit antwoord:
quote:
Beste Debsterr,

Zoals net ook al gemeld is.
DE levering van je pakket staat op week 29.
Het is niet mogelijk om dit aan te passen, of de dag waarop het pakket in behandeling wordt genomen.

Hopende je zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice.
Oftewel, je plaatst een bestelling, zij prikken met de ogen dicht op een kalender wanneer het geleverd gaat worden en dan zoek je het verder maar uit.
pi_70847705
Maar week 29 is toch volgende week?
Dus dan zou het wel heel raar zijn om binnen nu en 5/6 dagen dat pakketje binnen te krijgen..
pi_70847710
Dus ze doen op basis van [onbekend] een schatting, en als dat niet klopt pech gehad en je moet je mond houden. Terwijl het echt héél vaak niet klopt.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:02:10 #93
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70847843
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:58 schreef Crientj het volgende:
Maar week 29 is toch volgende week?
Dus dan zou het wel heel raar zijn om binnen nu en 5/6 dagen dat pakketje binnen te krijgen..
Ja. Eerst wordt duidelijk aangegeven dat het levering week 29 is, als ik dan zeg dat dat niet kan omdat het langer dan 6 dagen duurt, geven ze aan dat het een indicatie is.

En waarom bij sommigen het pakket direct in behandeling wordt genomen, geven ze geen antwoord op .
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:08:46 #95
123170 alors
zlata1234
pi_70848062
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:02 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja. Eerst wordt duidelijk aangegeven dat het levering week 29 is, als ik dan zeg dat dat niet kan omdat het langer dan 6 dagen duurt, geven ze aan dat het een indicatie is.

En waarom bij sommigen het pakket direct in behandeling wordt genomen, geven ze geen antwoord op .
Volgens mij kan je pakket op z'n vroegst zondag(avond) in behandeling woden genomen, voordat het er dan is ben je meestal wel een week verder. In een uitzonderlijk geval zou hij er zaterdag kunnen zijn.
Je zou nog kunnen bellen en door blijven zeuren, maar ja ik heb net als velen weinig vertrouwen in de klanten'service' van h&m.
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:10:30 #96
123170 alors
zlata1234
pi_70848119
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:46 schreef Dipkip het volgende:
Das idd niks zeg

Er is wel iemand op fok die er werkt, BloodyLotte geloof ik... Het zit in Limburg, dat is wel te horen aan de onverstaanbare mensen die je aan de lijn krijgt.
know'm sayin?
word? word.
pi_70849051
Ok, ik ga NU de spiegel schoonmaken Maar hier enkele foto's. En nee, ik ben hier echt niet goed in en ja, de spiegel is erg vies dus Mara het geeft toch were ene beeld hoe bepaalde topjes vallen.

Wikkeltopje:

Organic Cotton topje, vin ddeze echt heel erg leuk

Het langere topje, sorry dat mijn riem zo raar op de foto's staat (prikt er zo maf doorheen)

En de niet flatteuze trui.

vrijdag 10 juli 2009 @ 14:40:47 #98
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70849099
Ohh die groene, die laatste, is echt erg zoep Zeer onflatteus idd! De rest is wel gaaf vind ik
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_70849192
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:40 schreef Enfermera het volgende:
Ohh die groene, die laatste, is echt erg zoep Zeer onflatteus idd! De rest is wel gaaf vind ik
Erg he Recht van voren zat hij nog wel ok en hij zit qua stof ook lekker, maar je wilt er toch een beetje leuk uitzien Op de foto's erboven hou ik mijn buik niet in (alleen mn armen omhoog waardoor het wat platter lijkt) dus op zich heb ik wel een redelijk figuur (ik ben er tevreden mee iig), en dan is zo'n trui niet helemaal je-van-het.... dus die ga ik nu maar eens inpakken om terug te sturen
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:57:34 #100
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70849574
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:44 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Erg he Recht van voren zat hij nog wel ok en hij zit qua stof ook lekker, maar je wilt er toch een beetje leuk uitzien Op de foto's erboven hou ik mijn buik niet in (alleen mn armen omhoog waardoor het wat platter lijkt) dus op zich heb ik wel een redelijk figuur (ik ben er tevreden mee iig), en dan is zo'n trui niet helemaal je-van-het.... dus die ga ik nu maar eens inpakken om terug te sturen
Haha ja De hele tijd je buik inhouden en alleen je voorkant laten zien is ook niet realistisch he Haha xD
I never look back, darling. It distracts from the now.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')