Jawel, even verbeterd. De 18-55 kitlens en dan een telezoom van een ander merk er bij. Was een aanbieding, je krijgt er ook een tas en 4G van dat snelle geheugen bij, 600 euro.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:57 schreef Chicolate het volgende:
Hey die heb ik ook. Fijn dingetje
niet met de kitlens?
Klopt, hij is niet veel duurder dan een compactcamera en daardoor een 'ideaal' instapmodel omdat de meeste mensen het wel kunnen betalen. Iedereen die ooit een spiegelreflex wilde maar het te duur vond, kan het nu welquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
Valt me op dat best veel mensen die hebben XD
Nwah. 500 euro voor het simpelste setje, de compact camera die ik nu heb kostte 100. Ik heb er flink voor moeten sparen iig.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:06 schreef Chicolate het volgende:
Klopt, hij is niet veel duurder dan een compactcamera
Ik denk de week er naquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:22 schreef RaymanNL het volgende:
Half juli kan ik het thuis verwachtZal wel volgende week zijn.
Ah, mooi dingetjequote:Op woensdag 8 juli 2009 13:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Digitale spiegelreflex van Canon (EOS 1000D) met bijbehorende kitlens plus een telezoomlens. En een tas enzo.
Waarom niet heh, H&M heeft ook een mannen afdelingquote:
Sjaaltjes zijn niks voor mijquote:Zolang je er maar geen sjaaltje bij gaat dragen bij die witte broek, zoals die dude doet [ afbeelding ]
350D is een prima body hoor, er is echt niet heel veel veranderd, vooral de pixels en het schermpje worden verbeterd per nieuwe serie, en soms de lichtgevoeligheidquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb al een paar jaar een canon eos 350den wil eigenlijk toch wel een nieuwe, maar wacht toch nog even omdat ik al een tijdje niet meer gefotografeerd heb
Ik was nog een tijdje terug nog in die H&M, de vrouwenpaskamers waren gesloten dus moest ik bij de mannen passen. En het meurde er, het was er een teringbende en ik wilde een bh passen en die raampjes in de deurtjes zaten op een vrij onhandige hoogte daarvoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:27 schreef Crientj het volgende:
Whoes, een man in het H&M topic.
Ik ben ooit eens met mn vriend in de H&M van HC (Utrecht) gelopen, die wilde er zo snel mogelijk weer uit xD
In die hele H&M was het een teringzooi.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was nog een tijdje terug nog in die H&M, de vrouwenpaskamers waren gesloten dus moest ik bij de mannen passen. En het meurde er, het was er een teringbende en ik wilde een bh passen en die raampjes in de deurtjes zaten op een vrij onhandige hoogte daarvoor.
Ze hebben bij de H&M nog zo'n fijn smal draaibaar spiegeltje in de hoek, maakt niet uit hoe je staat, ze zaten bij mij standaard naar m'n tetten te kijken als ze langs liepenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:31 schreef Crientj het volgende:
[..]
In die hele H&M was het een teringzooi.
Overal shirtjes, niet eens opgevouwen.. Kleding op de vloer etc.
En die mensen die daar rondliepen deden er ook niets aan. Hmm, die raampjes heb ik niet zo'n last van geloof ik.
Maar ik ben klein (1.65), of ik draai me simpelweg wel om. ;o
Juist wel rood doenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:22 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ] Die broek heb ik net besteld in het witVond rood toch iets te gewaagd
En toen ook maar deze jogging broek besteld:
[ afbeelding ]
Jammer dat ze geen S-je meer hadden in het grijs, want die is veel toffer![]()
Half juli kan ik het thuis verwachtZal wel volgende week zijn.
Oh mja ik had hem tijdens een actie voor 370 (excl tas, geheugen had ik al) en mijn oude compact kostte (toen ik hem kocht) 500 oid, dus voor mij was het goedkoper dan een compact.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nwah. 500 euro voor het simpelste setje, de compact camera die ik nu heb kostte 100. Ik heb er flink voor moeten sparen iig.
Ja maar jij bent een meisje, dan valt dat minder opquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Juist wel rood doen
Heb nu ook een rode broek aan
Die kan je toch ook wegdraaien?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben bij de H&M nog zo'n fijn smal draaibaar spiegeltje in de hoek, maakt niet uit hoe je staat, ze zaten bij mij standaard naar m'n tetten te kijken als ze langs liepen.
Nee, is nog steeds best roodquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een meisje, dan valt dat minder op
Inderdaadquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, zo vind ik hem wat minder
Al is de jongen erin natuurlijk wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |