Een nieuwelingquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:59 schreef Mardy_Bum het volgende:
Jeetje 21. Zet daar bij mij maar een 1 voorVerder ben ik niet overdreven verslaafd
Dan ben je hier op het juiste adresquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:04 schreef Mardy_Bum het volgende:
[..]
Danku danku.
Ben een echte H&M gek. Dus ik dacht laat ik me maar onopvallend melden
Ik heb geloof ik 50 paar ofzo, misschien inmiddels alweer wat meer haha. En ik heb net ook nog een paar laarzen besteld (en andere kledingquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:49 schreef Crientj het volgende:
Ik mag idd geen schoenen meer. Net het aantal paar in mn kast geteld en ik heb 21 paar ;o
Zo, dat was heel belangrijk om te zeggen. ;o Ook dat dit mn 2000e post is.
Ik heb er ook veel te veel... ben er zelfs laatst een paar kwijtgeraakt dat ik nog niet eens aan heb gehadquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik 50 paar ofzo, misschien inmiddels alweer wat meer haha. En ik heb net ook nog een paar laarzen besteld (en andere kleding) maar ze zijn zo mooi
Ik heb een vervelende rug waardoor ik gebonden ben aan lage schoenenquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:01 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb volgens mij
- 1 paar laarzen
- 1 paar kisten
- 3 paar slippers
- iets van 5 paar hakken
- 2 paar sportschoenen (voor sporten)
Maar ik heb ontzettend vervelende voeten, als ik meer schoenen kon dragen zou ik er ook meer hebben.
Ik ben benieuwdquote:Beste Debsterr,
Bedankt voor je email.
Wij hebben het voor je nagekeken.
Het klopt dat je betaald hebt, er staat op dit moment nog ¤1,- open. maar dit is niet de reden dat het nog niet binnen is.
Je bestelling staat voor levering in week 29. Dit houdt in dat je bestelling deze week nog in behandeling genomen zal worden.
Wij hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
dan zou ik een jaar geen nieuwe schoenen mogen kopenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:49 schreef Crientj het volgende:
Ik mag idd geen schoenen meer. Net het aantal paar in mn kast geteld en ik heb 21 paar ;o
Zo, dat was heel belangrijk om te zeggen. ;o Ook dat dit mn 2000e post is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He balen Inuquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:57 schreef Inu het volgende:
Heb de baan niet gekregenBij P&O wisten ze niet waarom, dus daar moet ik nog even over mailen...
Stomquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:57 schreef Inu het volgende:
Heb de baan niet gekregenBij P&O wisten ze niet waarom, dus daar moet ik nog even over mailen...
Het is een beetje het standaard verhaal, maar toch ook met een positieve draai. Ze hebben iemand met meer ervaring, maar zonder doorgroeiwens, omdat die er niet inzit in deze functie. Ze had wel gehoord dat er binnen hetzelfde bedrijf misschien wat anders voor me was, waar ik in augustus meer over hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:57 schreef Inu het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:57 schreef Inu het volgende:
ik ga eens kieken, ik zag namelijk schoenen met donkerblauwquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:54 schreef Enfermera het volgende:
@ Kleintje: zijn grijze schoenen niet iets? Of schoenen met een blauw accentje?
Ohh mooi!quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is een beetje het standaard verhaal, maar toch ook met een positieve draai. Ze hebben iemand met meer ervaring, maar zonder doorgroeiwens, omdat die er niet inzit in deze functie. Ze had wel gehoord dat er binnen hetzelfde bedrijf misschien wat anders voor me was, waar ik in augustus meer over hoor
Mijn mama heeft planken aan de muur gemaakt, en daar zet ik m'n schoenen op, maar dat is niet genoeg, dus heb ook nog een grote bak waar ik alle plimsolls/all stars en dat soort schoenen in gooi. en m'n hakken en laarzen staan gewoon op de grond naast me kast..quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:10 schreef liefie_ het volgende:
Ik geloof dat ik ergens tussen de 50 en 75 paar schoenen heb?
Ik begin een beetje een probleem te krijgen met opbergen.. Hoe doen jullie dat?
Nu zit het grootste deel in zo'n enorme bak van de Hema en de rest in kleinere bakken.
De 10/15 paar die ik vaak draag zwerven door het huis
Maar mijn dozen zitten propvol en zijn erg onoverzichtelijk....
Foto!quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Mijn mama heeft planken aan de muur gemaakt, en daar zet ik m'n schoenen op, maar dat is niet genoeg, dus heb ook nog een grote bak waar ik alle plimsolls/all stars en dat soort schoenen in gooi. en m'n hakken en laarzen staan gewoon op de grond naast me kast..
Ja dat heb ik ook overwogen maar dan nemen ze helemaal zo mijn huis overquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Mijn mama heeft planken aan de muur gemaakt, en daar zet ik m'n schoenen op, maar dat is niet genoeg, dus heb ook nog een grote bak waar ik alle plimsolls/all stars en dat soort schoenen in gooi. en m'n hakken en laarzen staan gewoon op de grond naast me kast..
Hahaha ik heb precies hetzelfdequote:Op woensdag 8 juli 2009 12:17 schreef CherryLips het volgende:
Mijn god, ik heb amper tien paar en kan ze nu al niet eens kwijt.
quote:
Jij hebt een walk-in closet nodigquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is wat onduidelijkmaar links op de planken m'n sneakers en dan heb ik nog een paar in dozen liggen. in het midden horen eigenlijk m'n hakken en laarzen, maar die liggen ergens verspreid over m'n kamer, en dit is wat er over is
en rechts die grote bak met die kleine, platte schoentjes lol.
Haha ja ik ga eerst 3 weken naar Italiëquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij hebt een walk-in closet nodig
Ga je ook lekker shoppen in Reykjavik? Laugavegur, Smaralind en Krinlan zijn goede opties
Hier staan ze allemaal in de gang, maar mijn moeder moppert al dat ik ze een keer moet opbergen 'op een plek waar mensen niet hun nek erover kunnen breken'quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:10 schreef liefie_ het volgende:
Ik geloof dat ik ergens tussen de 50 en 75 paar schoenen heb?
Ik begin een beetje een probleem te krijgen met opbergen.. Hoe doen jullie dat?
Nu zit het grootste deel in zo'n enorme bak van de Hema en de rest in kleinere bakken.
De 10/15 paar die ik vaak draag zwerven door het huis
Maar mijn dozen zitten propvol en zijn erg onoverzichtelijk....
Zit die leuke skateshop er nog op Laugavegur? Ik ga deze zomer ook weer terug en ik heb daar altijd met plezier geshopt toen ik er woondequote:Op woensdag 8 juli 2009 12:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Haha ja ik ga eerst 3 weken naar ItaliëMaar ik weet, was er vorig jaar ^^
Geen idee, niet geweest.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Zit die leuke skateshop er nog op Laugavegur? Ik ga deze zomer ook weer terug en ik heb daar altijd met plezier geshopt toen ik er woonde
Oeh, vooral heen gaan dan deze zomerquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Geen idee, niet geweest.Oeeh, je hebt er gewoont
wat nice, hoezo eigenlijk?
haha oke zal ik doen, ja ik moet van m'n moeder maar even uitzoeken waar ik allemaal heen wil, want waarschijnlijk gaan we ook een paar dagen gewoon door IJsland rijden, dus moet maar even kijkenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Oeh, vooral heen gaan dan deze zomerIs volgens een van de enige leuke winkels in dé winkelstraat van RvK
Ik heb er een half jaar gewoond om te studeren en ga deze zomer terug voor een summer schoolHeb alleen nog geen ticket terug geboekt
Heb je de chocoladetaart bij Cafe Paris al ooit geproefd? Die is lekker! Als je bij Laugavegur uitloopt richting Laekjatorg en dan die straat weer verderlopen, daar zit ie aan de linkerkant... of zat, het is al 2 jaar geleden dat ik er wasquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
haha oke zal ik doen, ja ik moet van m'n moeder maar even uitzoeken waar ik allemaal heen wil, want waarschijnlijk gaan we ook een paar dagen gewoon door IJsland rijden, dus moet maar even kijken![]()
ooh dat is wel tof, een vriend van me was ook van plan er te gaan studeren, maar is uiteindeljk toch in nederland gebleven. maar het lijkt me ook wel leuk om daar te gaan studeren hoor. ik vind het eten daar zo ontzettend lekker, niet normaal. ik hou normaal echt absoluut niet van vlees en vis, maar daar..
Hmm nee nog nooit geweest, chocoladetaartquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb je de chocoladetaart bij Cafe Paris al ooit geproefd? Die is lekker! Als je bij Laugavegur uitloopt richting Laekjatorg en dan die straat weer verderlopen, daar zit ie aan de linkerkant... of zat, het is al 2 jaar geleden dat ik er was
Die van mij staat nogsteeds manco. (Ja, ik ben ongeduldigquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:19 schreef Dipkip het volgende:
Mijn pakket staat op onderweg in het overzicht, maar de track and trace reageert nog niet. Nou ja, tis vooruitgang zullen we maar zeggen.
En zometeen wordt mijn spiegelreflexbezorgd
Je mag jezelf geluk prijzen met een smalle taillequote:Op woensdag 8 juli 2009 10:36 schreef Kleintje19 het volgende:
Ik heb een vreselijk leuk jurkje gekregen van mn mama, met een legging:
[ afbeelding ]
blauw/grijs/wit, zwarte schoenen staan er niet onder dus nu moet ik nieuwe schoenen hebben, welke kleur zouden jullie nemen?
[/spoiler]
Digitale spiegelreflex van Canon (EOS 1000D) met bijbehorende kitlens plus een telezoomlens. En een tas enzo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:24 schreef Crientj het volgende:
Wat voor een soort spiegelreflex heb je gekocht?
Ik had dr laatst eentje in mn handen, was die van de buren. Errug mooi dingetje =]
Hey die heb ik ookquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Digitale spiegelreflex van Canon (EOS 1000D) plus een telezoomlens. En een tas enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |