abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70762337
Ik mag idd geen schoenen meer. Net het aantal paar in mn kast geteld en ik heb 21 paar ;o

Zo, dat was heel belangrijk om te zeggen. ;o Ook dat dit mn 2000e post is.
pi_70764157
Ohw 21 paar valt best wel mee
pi_70765258
Jeetje 21. Zet daar bij mij maar een 1 voor Verder ben ik niet overdreven verslaafd
pi_70765349
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 23:59 schreef Mardy_Bum het volgende:
Jeetje 21. Zet daar bij mij maar een 1 voor Verder ben ik niet overdreven verslaafd
Een nieuweling Welkom!
Noot noot.
pi_70765354
Ik heb volgens mij
- 1 paar laarzen
- 1 paar kisten
- 3 paar slippers
- iets van 5 paar hakken
- 2 paar sportschoenen (voor sporten)

Maar ik heb ontzettend vervelende voeten, als ik meer schoenen kon dragen zou ik er ook meer hebben.
pi_70765448
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:01 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Een nieuweling Welkom!

Danku danku.
Ben een echte H&M gek. Dus ik dacht laat ik me maar onopvallend melden
pi_70766025
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:04 schreef Mardy_Bum het volgende:

[..]

Danku danku.
Ben een echte H&M gek. Dus ik dacht laat ik me maar onopvallend melden
Dan ben je hier op het juiste adres
Noot noot.
  woensdag 8 juli 2009 @ 00:26:45 #158
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70766122
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:49 schreef Crientj het volgende:
Ik mag idd geen schoenen meer. Net het aantal paar in mn kast geteld en ik heb 21 paar ;o

Ik heb geloof ik 50 paar ofzo, misschien inmiddels alweer wat meer haha. En ik heb net ook nog een paar laarzen besteld (en andere kleding ) maar ze zijn zo mooi
pi_70766303
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:26 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ik heb geloof ik 50 paar ofzo, misschien inmiddels alweer wat meer haha. En ik heb net ook nog een paar laarzen besteld (en andere kleding ) maar ze zijn zo mooi
Ik heb er ook veel te veel... ben er zelfs laatst een paar kwijtgeraakt dat ik nog niet eens aan heb gehad (oke, het waren gympjes van 5 euro maar dan nog )
pi_70768974
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:01 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb volgens mij
- 1 paar laarzen
- 1 paar kisten
- 3 paar slippers
- iets van 5 paar hakken
- 2 paar sportschoenen (voor sporten)

Maar ik heb ontzettend vervelende voeten, als ik meer schoenen kon dragen zou ik er ook meer hebben.
Ik heb een vervelende rug waardoor ik gebonden ben aan lage schoenen . Vind schoenen kopen dan ook helemaal niet zo leuk .
  woensdag 8 juli 2009 @ 09:28:18 #161
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70769292
quote:
Beste Debsterr,

Bedankt voor je email.

Wij hebben het voor je nagekeken.
Het klopt dat je betaald hebt, er staat op dit moment nog ¤1,- open. maar dit is niet de reden dat het nog niet binnen is.

Je bestelling staat voor levering in week 29. Dit houdt in dat je bestelling deze week nog in behandeling genomen zal worden.

Wij hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice.
Ik ben benieuwd !
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_70769300
Ik heb
- 1 paar sportschoenen
- 1 paar 'skate'schoenen
- 1 paar wandel/bergschoenen
- 1 paar slippers
- 1 paar werkschoenen met stalen neus die ik nog nooit heb gedragen
- 2 paar nette schoenen (die ik nooit aan heb)
- 2 paar hele oude sportschoenen voor tijdens behangen enzo.

Komt erop neer dat ik iedere dag hetzelfde paar draag . Heb steunzooltjes, dus veel schoenen zijn ongeschikt en op hakken kan ik niet lopen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70769504
Eerst had ik maar 5 paar ofzo

Nu heb ik:

2 3 paar sneakers
3 paar all stars
3 paar (teen)slippers
2 paar laarzen
2 paar nette schoenen
1 paar sportschoenen

[ Bericht 1% gewijzigd door Butterfly91 op 08-07-2009 10:26:24 (Vekeerd geteld ) ]
pi_70770223
Oooh, het valt dus wel mee.
Mooi. ^^, Dan hoef ik me niet schuldig te voelen

H&M stuurde me een mailtje met een wijziging in mn bestelling
Enige wat er anders aan is, is die verdomde levertijd. Maar dat had ik laatst dus al gemerkt.

En verder staat de eerste lading voor half juli al op 'Bestelling is onderweg', terwijl hij @ TNT nogsteeds manco is. ;o

Jaaa, soms mis ik de logica een beetje ;o
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:25:20 #165
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70770560
Ik heb niet zo heel veel schoenen.
4 paar gewone schoenen (lage DC's om precies te zijn)
2 paar laarzen
2 paar lage hakjes
6 paar birkenstocks (dat is mijn verslaving )
1 paar all stars voor de winter (hoge en gevoerd)

I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_70770870
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:49 schreef Crientj het volgende:

dan zou ik een jaar geen nieuwe schoenen mogen kopen

dit zijn alleen al mn aankopen de afgelopen 3 a 4 weken..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70771148
Leuk jurkje Kleintje!

En qua schoenen... eum.. Is het tweede paar van links op de foto daarboven (Dus naast de vrolijke sneakers) niet iets?
pi_70771229
zwart staat echt niet :n heel omdat alles zo grijs en blauw is, maar ik ga zo naar amsterdam, ben namelijk boos, heel boos, want ik heb geen mooi weer en heb maar 2 weken vrij, dus nu ga ik nieuwe schoenen zoeken
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:54:22 #169
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70771361
@ Kleintje: zijn grijze schoenen niet iets? Of schoenen met een blauw accentje?
pi_70771467
Heb de baan niet gekregen Bij P&O wisten ze niet waarom, dus daar moet ik nog even over mailen...
pi_70771498
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:57 schreef Inu het volgende:
Heb de baan niet gekregen Bij P&O wisten ze niet waarom, dus daar moet ik nog even over mailen...
He balen Inu

@Kleintje, en anders toch grijze of iets met groen?
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:09:44 #172
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70771806
quote:
Stom !
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_70771876
quote:
Het is een beetje het standaard verhaal, maar toch ook met een positieve draai. Ze hebben iemand met meer ervaring, maar zonder doorgroeiwens, omdat die er niet inzit in deze functie. Ze had wel gehoord dat er binnen hetzelfde bedrijf misschien wat anders voor me was, waar ik in augustus meer over hoor
pi_70771981
quote:
Balen Inu..
pi_70772009
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:54 schreef Enfermera het volgende:
@ Kleintje: zijn grijze schoenen niet iets? Of schoenen met een blauw accentje?
ik ga eens kieken, ik zag namelijk schoenen met donkerblauw maar ik kijk wel ff
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:20:12 #176
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70772064
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:12 schreef Inu het volgende:

[..]

Het is een beetje het standaard verhaal, maar toch ook met een positieve draai. Ze hebben iemand met meer ervaring, maar zonder doorgroeiwens, omdat die er niet inzit in deze functie. Ze had wel gehoord dat er binnen hetzelfde bedrijf misschien wat anders voor me was, waar ik in augustus meer over hoor
Ohh mooi! Inderdaad, dus he tis niet helemaal negatief gelukkig! Hoop dat die andere functie 'm wel wordt voor je
pi_70773770
Ik geloof dat ik ergens tussen de 50 en 75 paar schoenen heb?
Ik begin een beetje een probleem te krijgen met opbergen.. Hoe doen jullie dat?
Nu zit het grootste deel in zo'n enorme bak van de Hema en de rest in kleinere bakken.
De 10/15 paar die ik vaak draag zwerven door het huis
Maar mijn dozen zitten propvol en zijn erg onoverzichtelijk....
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:12:16 #178
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70773821
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:10 schreef liefie_ het volgende:
Nu zit het grootste deel in zo'n enorme bak van de Hema en de rest in kleinere bakken.
Mijn mama heeft planken aan de muur gemaakt, en daar zet ik m'n schoenen op, maar dat is niet genoeg, dus heb ook nog een grote bak waar ik alle plimsolls/all stars en dat soort schoenen in gooi. en m'n hakken en laarzen staan gewoon op de grond naast me kast..
pi_70773946
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:12 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Mijn mama heeft planken aan de muur gemaakt, en daar zet ik m'n schoenen op, maar dat is niet genoeg, dus heb ook nog een grote bak waar ik alle plimsolls/all stars en dat soort schoenen in gooi. en m'n hakken en laarzen staan gewoon op de grond naast me kast..
Foto!
pi_70774008
Mijn god, ik heb amper tien paar en kan ze nu al niet eens kwijt .
Tap tap tap
pi_70774072
Oke nu word ik gek
Mn pakketje is er

Whoehoe dan maar!
pi_70774100
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:12 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook overwogen maar dan nemen ze helemaal zo mijn huis over
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:29:02 #183
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70774374
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:17 schreef CherryLips het volgende:
Mijn god, ik heb amper tien paar en kan ze nu al niet eens kwijt .
Hahaha ik heb precies hetzelfde Als ik dat hierboven zo lees... dan bestaat je klerenkast meer uit schoenen dan uit kleren volgensmij
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:40:25 #184
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70774732
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:16 schreef Inu het volgende:

[..]

Foto!

het is wat onduidelijk maar links op de planken m'n sneakers en dan heb ik nog een paar in dozen liggen. in het midden horen eigenlijk m'n hakken en laarzen, maar die liggen ergens verspreid over m'n kamer, en dit is wat er over is en rechts die grote bak met die kleine, platte schoentjes lol. oh en let niet op de troep, ik ben m'n koffer aan het inpakken voor morgen haha
pi_70774750
Whoes, me likes. ;o
Ik heb alleen niet zoveel ruimte hier ; Alles zit opgepropt onderin de kast ;{
pi_70774757
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:40 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
het is wat onduidelijk maar links op de planken m'n sneakers en dan heb ik nog een paar in dozen liggen. in het midden horen eigenlijk m'n hakken en laarzen, maar die liggen ergens verspreid over m'n kamer, en dit is wat er over is en rechts die grote bak met die kleine, platte schoentjes lol.
Jij hebt een walk-in closet nodig

Ga je ook lekker shoppen in Reykjavik? Laugavegur, Smaralind en Krinlan zijn goede opties
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:42:38 #187
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70774793
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:41 schreef Inu het volgende:

[..]

Jij hebt een walk-in closet nodig

Ga je ook lekker shoppen in Reykjavik? Laugavegur, Smaralind en Krinlan zijn goede opties
Haha ja ik ga eerst 3 weken naar Italië Maar ik weet, was er vorig jaar ^^
pi_70774834
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:10 schreef liefie_ het volgende:
Hier staan ze allemaal in de gang, maar mijn moeder moppert al dat ik ze een keer moet opbergen 'op een plek waar mensen niet hun nek erover kunnen breken'
Binnenkort maar zo'n grote kist kopen en daar wat schoenen ingooien.
pi_70774851
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:42 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Haha ja ik ga eerst 3 weken naar Italië Maar ik weet, was er vorig jaar ^^
Zit die leuke skateshop er nog op Laugavegur? Ik ga deze zomer ook weer terug en ik heb daar altijd met plezier geshopt toen ik er woonde
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:47:21 #190
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70774956
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:44 schreef Inu het volgende:

[..]

Zit die leuke skateshop er nog op Laugavegur? Ik ga deze zomer ook weer terug en ik heb daar altijd met plezier geshopt toen ik er woonde
Geen idee, niet geweest. Oeeh, je hebt er gewoont wat nice, hoezo eigenlijk?
pi_70775001
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:47 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Geen idee, niet geweest. Oeeh, je hebt er gewoont wat nice, hoezo eigenlijk?
Oeh, vooral heen gaan dan deze zomer Is volgens een van de enige leuke winkels in dé winkelstraat van RvK

Ik heb er een half jaar gewoond om te studeren en ga deze zomer terug voor een summer school Heb alleen nog geen ticket terug geboekt
pi_70775092
Nou ik heb ff snel gekeken (ik ga zo weg om te winkelen )
De kleur van veel dingen valt tegen (dat heb ik de laatste tijd kei veel? )
Er zitten minstens 2 dingen verkeerd in (hét jukje in het bruin terwijl ik taupe besteld heb (of hun taupe is echt anders dan die van mij?) en dat paar bandjes schoenen dat kleintje toch niet zo fijn vond terwijl ik dichte pumps heb besteld )

Misschien zijn mijn voeten te dik van de hitte maar ik heb alle schoenen in 40 besteld (normaal heb ik 39/40 en al mijn H&M schoenen zijn maat 40) maar ze zitten allemaal nogal van hmmm

Tof, daar wacht je dan een maand op
Ik baal nogal want ik heb geen zin om die foutjes die ze gemaakt hebben opnieuw te moeten bestellen (ik ging ff een tijd niet bestellen had ik afgesproken met mezelf)
Gelukkig ga ik zo winkelen

En idd mijn kledingkast zit voor de helft vol met schoenen
Onder het hang gedeelte staat die enorme bak en die andere dozen staan verdekt opgesteld in het hele huis (het zijn van die gekleurde dozen van ikea) een paar staan er tussen de boeken in de boekenkasten, ik geloof dat er een op de slaapkamerkast staat en er staan er nog wat los in mijn studeerkamer (die langzaam aan het veranderen is in een kleedkamer )

Als ik straks thuis kom zal ik eens op mijn gemak die doos in duiken en goed verslag doen (met fotos als ik mijn vriendje zo ver krijg, maar hoop er maar niet op want die vind me al gestoord dat ik gewoon lotgenoten nodig heb om over mijn H&M verslaving te moeten praten )
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:52:18 #193
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70775108
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:48 schreef Inu het volgende:

[..]

Oeh, vooral heen gaan dan deze zomer Is volgens een van de enige leuke winkels in dé winkelstraat van RvK

Ik heb er een half jaar gewoond om te studeren en ga deze zomer terug voor een summer school Heb alleen nog geen ticket terug geboekt
haha oke zal ik doen, ja ik moet van m'n moeder maar even uitzoeken waar ik allemaal heen wil, want waarschijnlijk gaan we ook een paar dagen gewoon door IJsland rijden, dus moet maar even kijken
ooh dat is wel tof, een vriend van me was ook van plan er te gaan studeren, maar is uiteindeljk toch in nederland gebleven. maar het lijkt me ook wel leuk om daar te gaan studeren hoor. ik vind het eten daar zo ontzettend lekker, niet normaal. ik hou normaal echt absoluut niet van vlees en vis, maar daar..
pi_70775247
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:52 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

haha oke zal ik doen, ja ik moet van m'n moeder maar even uitzoeken waar ik allemaal heen wil, want waarschijnlijk gaan we ook een paar dagen gewoon door IJsland rijden, dus moet maar even kijken
ooh dat is wel tof, een vriend van me was ook van plan er te gaan studeren, maar is uiteindeljk toch in nederland gebleven. maar het lijkt me ook wel leuk om daar te gaan studeren hoor. ik vind het eten daar zo ontzettend lekker, niet normaal. ik hou normaal echt absoluut niet van vlees en vis, maar daar..
Heb je de chocoladetaart bij Cafe Paris al ooit geproefd? Die is lekker! Als je bij Laugavegur uitloopt richting Laekjatorg en dan die straat weer verderlopen, daar zit ie aan de linkerkant... of zat, het is al 2 jaar geleden dat ik er was
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:00:06 #195
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_70775355
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:56 schreef Inu het volgende:

[..]

Heb je de chocoladetaart bij Cafe Paris al ooit geproefd? Die is lekker! Als je bij Laugavegur uitloopt richting Laekjatorg en dan die straat weer verderlopen, daar zit ie aan de linkerkant... of zat, het is al 2 jaar geleden dat ik er was
Hmm nee nog nooit geweest, chocoladetaart zal het onthouden
pi_70776047
Mijn pakket staat op onderweg in het overzicht, maar de track and trace reageert nog niet. Nou ja, tis vooruitgang zullen we maar zeggen.

En zometeen wordt mijn spiegelreflex bezorgd
pi_70776236
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:19 schreef Dipkip het volgende:
Mijn pakket staat op onderweg in het overzicht, maar de track and trace reageert nog niet. Nou ja, tis vooruitgang zullen we maar zeggen.

En zometeen wordt mijn spiegelreflex bezorgd
Die van mij staat nogsteeds manco. (Ja, ik ben ongeduldig ) Terwijl ie in de shop als onderweg staat.
Naja, het zal wel ;o

Wat voor een soort spiegelreflex heb je gekocht?
Ik had dr laatst eentje in mn handen, was die van de buren. Errug mooi dingetje =]
pi_70777389
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:36 schreef Kleintje19 het volgende:

Ik heb een vreselijk leuk jurkje gekregen van mn mama, met een legging:
[ afbeelding ]
blauw/grijs/wit, zwarte schoenen staan er niet onder dus nu moet ik nieuwe schoenen hebben, welke kleur zouden jullie nemen?
[/spoiler]
Je mag jezelf geluk prijzen met een smalle taille
Noot noot.
pi_70777526
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:24 schreef Crientj het volgende:
Wat voor een soort spiegelreflex heb je gekocht?
Ik had dr laatst eentje in mn handen, was die van de buren. Errug mooi dingetje =]
Digitale spiegelreflex van Canon (EOS 1000D) met bijbehorende kitlens plus een telezoomlens. En een tas enzo.
pi_70777561
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:56 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Digitale spiegelreflex van Canon (EOS 1000D) plus een telezoomlens. En een tas enzo.
Hey die heb ik ook . Fijn dingetje niet met de kitlens?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')