quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:45 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Egyptische spelers danken doelpuntenmaker Homos op passende wijze
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:45 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Spelers Egypte liggen al klaar voor kontje-rossi.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:45 schreef Ruud het volgende:
[ afbeelding ]
Sterretje gezocht gaat Rossi beter af dan BNN
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:48 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
Hier leg ik mijn zakdoekje neer.....
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:00 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op jongens goed zoeken, dat klavertje vier hebben we echt nodig deze wedstrijd
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Basis voor levende piramide gelegd.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
Zo sympathiek dat ze allemaal één contactlens gaan zoeken voor die arme jongen
Ruud is een heldquote:
quote:
quote:
Jammer dat je die in plaats van hij schrijftquote:Jammer dat die voor de verkeerde club is
Wat zeg je, ik hoor je niet, ik ben blind.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:56 schreef Ghost_Rider het volgende:
Zeur niet ben doof ja
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:29 schreef Rumille het volgende:
Zeer geslaagd topic. Ik ben geslaagd, ik ben in dit topic, dus een geslaagd topic
.
Ik ben altijd het topic van gesprek, dat wist ikquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nope ( volgens de filo wetten) :
Ik ben geslaagd
Dit topic is geslaagd
Ik ben een topic
Jij geeft toch altijd bier weg?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik had vanochtend niet gerealiseerd dat ik het vorige deel sloot. Mijn excuses en hulde aan Ruud!
Jij snapt het, slim zegquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:29 schreef Rumille het volgende:
Zeer geslaagd topic. Ik ben geslaagd, ik ben in dit topic, dus een geslaagd topic
.
quote:- Ruud -
-Sterretje gezocht gaat Rossi beter af dan BNN-
quote:- tjoptjop -
-Kom op jongens goed zoeken, dat klavertje vier hebben we echt nodig deze wedstrijd-
quote:-SCH-
-Egyptische spelers danken doelpuntenmaker Homos op passende wijze-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Kentoet -
-Nationaal elftal van Egypte checked de veld-
Ik ben blij dat jij je eigen vraag beantwoordt!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:57 schreef Ruud het volgende:
[..]
Jij geeft toch altijd bier weg?
Maar ik heet geen Beschouw, dan kan het zeker weer niet?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:33 schreef Isiolo het volgende:
Verschrikkelijk slechte jury, heeft SCH ook zo ver moeten bukken voor die 1e plek ?
Je kan ook gewoon zout gaan pellen......quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:04 schreef Thelonious het volgende:
Wil de hypothetische jury die Isiolo of Rumille de eerste plaats had gegeven zich melden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:33 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben jij mijn enige concurrent danquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Brazilië in de greep van blauwtong-uitbraak.
ben na vanavond 2 weken weg. Alvast gefeliciteerd Ruud
Nee, maar je stond al zo ver voorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:06 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ben jij mijn enige concurrent dan![]()
Anyway, bedankt maar ik neem voorlopig geen felicitaties in ontvangst. In het voetbal kan van alles gebeuren
28/3quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:06 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ben jij mijn enige concurrent dan![]()
Anyway, bedankt maar ik neem voorlopig geen felicitaties in ontvangst. In het voetbal kan van alles gebeuren
Geen ideequote:
Ik begrijp je niet, je bent te intelligent voor mijquote:
Tot zoquote:ps. Tot zo. moet even naar AH![]()
Breng je bier mee voor mij?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen idee
ps. Tot zo. moet even naar AH![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Brazilië in de greep van blauwtong-uitbraak.
ben na vanavond 2 weken weg.
er is toch niks mis met jouw jury kwaliteitenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:25 schreef Ruud het volgende:
Is er een keer niets te zeiken voor die relnicht, kan ie het topic niet vinden...
Kloptquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:45 schreef Isiolo het volgende:
[..]
er is toch niks mis met jouw jury kwaliteiten
quote:Rumille
Hey! Macarena!
quote:Isiolo
Spelletje hints wordt Brazilie fataal......nog steeds heeft de scheids geen flauw idee.
quote:Beschouw
Scheids, 't was hands!
De opmaak is hier te vinden.quote:tjoptjop
Scheidsrechter bekent relatie met Braziliaanse schone Adriana Lima
Zet de foto er even bijquote:Op zondag 21 juni 2009 04:23 schreef Ghost_Rider het volgende:
Munsterman kijkt of er geen delegatie van ajax in de zaal zit
Door jou kan de rest niet meer winnenquote:
quote:-Ruud-
-Munsterman laat zien hoe diep Ajax in de buidel moet tasten voor Elia-
quote:-vrolijke-frits-
-Munsterman, een hoekse kerel!-
quote:-Rumille-
-Joop ziet hapjestafel: ‘Hamsteruh!’-
De opmaak is hier te vinden.quote:-kleinzusje-
- Munsterman bereidt een "van Gaaltje" voor-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
whehehe te laat !quote:Op zondag 21 juni 2009 19:18 schreef Cuba-scf het volgende:
[ afbeelding ]
Munsterman interviewt Wesley Sneijder.
de belangrijkste paardquote:Op zondag 21 juni 2009 19:17 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Munsterman kijkt voor de zekerheid of hij nog steeds de belangrijkste paard in de hal is
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #172: Geslaagd topicquote:Op zondag 21 juni 2009 19:18 schreef Cuba-scf het volgende:
[ afbeelding ]
Munsterman interviewt Wesley Sneijder.
ja sorry ben niet echt scherp vandaagquote:Op zondag 21 juni 2009 19:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
de belangrijkste paard![]()
Met zo'n fout had je onherroepelijk de poedel gekregen.
Dank u.quote:
Zal het wel even publicerenquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:07 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve VBL kameraden ( hand in hand)
Tis effe slikken, maar bij aankomst in den vreemden wist men niet wie Lee Towers was.
Heb m'n ellenboog gebruikt, Je loopt nooit alleen en mooie stad achter de duinen.......... maar helaas![]()
Na veel gezoek ( naar Inet cafeetjes) kwam ik op het idee om m'n Ajax shirt aan te trekken. Stiekem gekocht voor m'n afreis.
En ja hoor, een wereld ging open !
Mocht gratis de Dalilama bezoeken, rijst eten en de bevolking lag aan m'n voeten![]()
Het was alles waard !
s'avonds moest ik mooie Thaise meiden afschudden, helaas !
"Sorry, beaty, i have to go to internetcafe en join de VBL game"
Beetje onwennig namen we afscheid, maar na 24 uur kon ik mijn schone vertellen dat ik wederom had gewonnen.
Geld ?
Nee, maar dat wist ze niet![]()
Vertelde haar wel dat en een slurf, een kat, een 17 jarige en nog meerdere deelnamen, maar dat maakte geen indruk !
Poen, Euro's !
Daar was ze op uit.
Heb uren liggen huilen, denkend aan Gert Jan, maar m'n spieren opgepompt en in m'n beste Thais gezegd:
You will ever walk alone
Take care, Ruud xx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Geweldig verhaal. Zie het al helemaal voor me.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:07 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve VBL kameraden ( hand in hand)
Tis effe slikken, maar bij aankomst in den vreemden wist men niet wie Lee Towers was.
Heb m'n ellenboog gebruikt, Je loopt nooit alleen en mooie stad achter de duinen.......... maar helaas![]()
Na veel gezoek ( naar Inet cafeetjes) kwam ik op het idee om m'n Ajax shirt aan te trekken. Stiekem gekocht voor m'n afreis.
En ja hoor, een wereld ging open !
Mocht gratis de Dalilama bezoeken, rijst eten en de bevolking lag aan m'n voeten![]()
Het was alles waard !
s'avonds moest ik mooie Thaise meiden afschudden, helaas !
"Sorry, beaty, i have to go to internetcafe en join de VBL game"
Beetje onwennig namen we afscheid, maar na 24 uur kon ik mijn schone vertellen dat ik wederom had gewonnen.
Geld ?
Nee, maar dat wist ze niet![]()
Vertelde haar wel dat en een slurf, een kat, een 17 jarige en nog meerdere deelnamen, maar dat maakte geen indruk !
Poen, Euro's !
Daar was ze op uit.
Heb uren liggen huilen, denkend aan Gert Jan, maar m'n spieren opgepompt en in m'n beste Thais gezegd:
You will ever walk alone
Take care, Ruud xx
OK. En dan straks dezelfde uitslag posten, natuurlijkquote:
quote:Ruud
Rumille viert feestje na uitslag examen
quote:Zjakkie
De Franse haan betrapt op vreemdgaan
quote:Cuba-scf
Italianen blazen weer eens te hoog van de toren.
De opmaak is hier te vinden.quote:Ghost_rider
gevalletje Bad Hair Day?
Deelname aan deze schitterende competitie is toch al genoegquote:Op maandag 22 juni 2009 20:44 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Had me de moeite dus kunnen besparen.
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:25 schreef Rumille het volgende:
Net niet podiumwaardig spijtig genoeg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Matige ronde verder.
Er is al een foto geselecteerd voor de ronde van vandaag.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:09 schreef Prev het volgende:
Deze kon ik jullie niet onthouden.
[ afbeelding ]
Kom maar op met de onderschriften.
Ik weet niet of je nu een grap probeert te maken of dat je dit als nieuwe foto wil. Laten we nog maar even op de jury wachten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:09 schreef Prev het volgende:
Deze kon ik jullie niet onthouden.
[ afbeelding ]
Kom maar op met de onderschriften.
quote:-Rumille -
-Jol: 'Weet je waar het bij Ajax aan ontbreekt, Danny? Danoontje powerrr!'-
quote:-Thelonious -
-Jol: " Zie het zo: jij hebt de laatste staanplaats in het betaalde voetbal. Ook al is het in de spelersbus."-
quote:-Beschouw-
-
Blind: ''Die arm. Jammer dat Davids hier niet meer is.''-
quote:-bagatellisator -
-Jol maakt een vuist tegen de supporters, die de gezamenlijke dagelijkse bezigheid van Jol en Blind kwamen verstieren: kont-kijken.-
Die eerste is geen internetfenomeen hoor, deden wij altijd met de televisie: zap de negerquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:09 schreef Rumille het volgende:
Goede jury
[ afbeelding ]
Internetfenomenen Spot de neger en Pedobear gecombineerd.
Slecht drankspelletje is datquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die eerste is geen internetfenomeen hoor, deden wij altijd met de televisie: zap de neger
Oh op die fiets, en ja het is een heel slecht drankspelletje!quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:38 schreef Rumille het volgende:
[..]
Slecht drankspelletje is dat.
Heb het meer over die (vaak tiener)fotos waar een neger ergens verborgen zit.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:15 schreef Ruud het volgende:
Slecht? Zap de neger is een prachtig spel![]()
Een keer met oud & nieuw waren er niet genoeg negers op televisie, dus telden Gerard Joling en Gordon ook mee. Die waren geloof ik op 3 zenders tegelijk (), dan gaat het hard
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:50 schreef Beschouw het volgende:
Weet trouwens nog niet of ik morgen jury kan doen. Ben laat tthuis van mijn werk en moet ook nog naar de kroeg. Succes gewenst allemaal.
-Bahia bijna klaar voor zijn sprong in het diepe-
quote:-Joesse-
-Niveau krachttrainingen van Verbeek blijkt nog wel mee te vallen.-
quote:-Isiolo-
-Bahia lacht heel even. Denkt na... en vraagt: "waar zijn die kikkers dan ? "-
De opmaak is hier te vinden.quote:ASroma--
-zwem-pedo was ook actief als zwarte piet-
Doe maar nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:57 schreef Thelonious het volgende:
Ok, ik zal wel jureren met jullie goedkeuring.
Ok, dan laten we Rumille jureren, en dan mag jij kiezen welke telt.quote:
Rumille is Ajacied, dus die zet mij nooit op het podiumquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:11 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ok, dan laten we Rumille jureren, en dan mag jij kiezen welke telt.
Volgens mij sta jij helemaal bovenaan deze pagina (50 ppquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:13 schreef Ruud het volgende:
[..]
Rumille is Ajacied, dus die zet mij nooit op het podium
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:07 schreef Thelonious het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Slechte ronde door de slechte foto.
De jury moet mij gewoon op het podium zetten, dan is er ook geen gezeur.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:32 schreef Dhill0n het volgende:
Je kan ook een keer proberen om alle onderschriften te pmen naar een bepaald persoon en die post dan alles tegelijk. Dan kan diegene anoniem jureren en krijg je geen gezeur meer.Is maar een ideetje
Oh jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:33 schreef Rumille het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij helemaal bovenaan deze pagina (50 pp)
Doe dan niet meerquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:23 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
Cesc & David: !!Que?!?! Jij gaat hierbij een grap verzinnen, andale andale!!! Donovan: Nee, vergeef me ik weet bij deze foto echt geen grap te verzinnen........
Doe maar wel, ik voel dat ik zo'n 3/5e kans heb op het podiumquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:54 schreef Joesse het volgende:
Ik ben invaljury vandaag, maar ik vind 5 inzendingen erg weinig dus ik wacht nog wel even..
-Donovan: "Wacht maar, straks gaan jullie door de knieën"-
-"Dus jij denkt dat wij te verslaan zijn?!"-
quote:-Dhill0n-
-Gozer, waar gaat die haarlijn van jou naar toe !-
De opmaak is hier te vinden.quote:-ASroma-
-Cesc & David: !!Que?!?! Jij gaat hierbij een grap verzinnen, andale andale!!! Donovan: Nee, vergeef me ik weet bij deze foto echt geen grap te verzinnen........ -
Ja, je bent de jongste niet meer hè, slurf! Ik was ook blij verrast dat ik het podium bestijgen mocht. Goede vervanging dus!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:28 schreef Beschouw het volgende:
Kroegbezoek is een beetje zwaar gevallen gister. Jury van Thelonious was prima (vooral omdat hij frits op het podium zette), maar zijn commentaar op de foto verpestte weer veel. Toch bedankt Thelonius.
feli en succes !quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:49 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Winnaar was de enige die ik echt leuk vond, de rest was wel oké. Poedel lijkt me duidelijk. Matige ronde, weinig inzendingen, reservejury... snel vergeten deze ronde en door met een nieuwe!
Mijn dank is grootquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:54 schreef Joesse het volgende:
Ik ben invaljury vandaag, maar ik vind 5 inzendingen erg weinig dus ik wacht nog wel even..
quote:Isiolo
Bij Torres lag de druk tijdens de wedstrijd met name op zijn voorhoofd
Torres : ''Hijo de puta.''
quote:Bjoro
Waaaaaaatt....Michael Jackson overleden ?
De opmaak is hier te vinden.quote:Ghost_Rider
is dit nou soccer of is dit nou football?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:34 schreef Ruud het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
ik hoop dat jij zijn onderschrift wel begreepquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:23 schreef Ruud het volgende:
[..]
Wat dacht je dan, dat jouw Lingo onderschrift ging winnen?
Trouwens, voor klachten klik hier.
Nee.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:27 schreef Dhill0n het volgende:
[..]
ik hoop dat jij zijn onderschrift wel begreep
Ik wist het wel maar vergat het ffquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:43 schreef Ruud het volgende:
[..]
Nee.
Begreep jij trouwens wel dat je moest jureren of was je verhinderd?
Jouw avatar, dat is pas een farce!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:29 schreef ASroma het volgende:
hijo de puta als 2e plaats, te slecht echt te slecht![]()
wat een farce.
Eens, had 1e plek moeten zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:29 schreef ASroma het volgende:
hijo de puta als 2e plaats, te slecht echt te slecht![]()
wat een farce.
Meer dan genoeg inzendingenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:38 schreef Bjoro het volgende:
morgenochtend maar dan ? nu een beetje weinig inzendingen !
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:38 schreef Bjoro het volgende:
morgenochtend maar dan ? nu een beetje weinig inzendingen !
"Ich habe es nicht gewüßt!"
quote:-Rumille-
-Eeeey! Macarena!-
Slechtziende Toni: "Kom op scheids, ik deed helemaal niks"
De opmaak is hier te vinden.quote:-Thelonious-
-"Jongens, ik kom met lege handen maar de ober heeft de bestelling genoteerd."-
Dus bij elke foto de Macarena eronder is tegenwoordig een podium plaats ?quote:Op zondag 28 juni 2009 01:30 schreef Bjoro het volgende:
Nr 2 is grappig omdat het suffe dansje iedereen z'n strot uit komt maar iedereen het kent en toch
Op naar de volgende !
belachelijk jurering weer, het niveau van de humor is lachwekkend. Doordat continue slechte grappen winnen blijf je dus de hele tijd in de cyclus met lui die eigenlijk een heel slecht gevoel voor humor hebben. Ik denk dat ik mijn strategie maar eens moet aanpassen.quote:Op zondag 28 juni 2009 09:19 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Dus bij elke foto de Macarena eronder is tegenwoordig een podium plaats ?
Oh oh oh, wat zijn we zuurquote:Op zondag 28 juni 2009 11:36 schreef ASroma het volgende:
[..]
belachelijk jurering weer, het niveau van de humor is lachwekkend. Doordat continue slechte grappen winnen blijf je dus de hele tijd in de cyclus met lui die eigenlijk een heel slecht gevoel voor humor hebben. Ik denk dat ik mijn strategie maar eens moet aanpassen.
De grap zoals wie is van gaal eigenlijk? was in mijn optiek geniaal..... maar goed, de guido weijers onder ons hebben het voor het zeggen
Hij heeft wel een beetje gelijk merk ik. In die zin dat het wel een beetje ons-kent-ons aan het worden is af en toe. Daar betrap ik mezelf ook wel op, al win ik zelden nog. De top 3 is wederom de usual suspects zonder dat dat nu heel erg logisch is. Die Van Gaal grap geniaal noemen, is trouwens ook niet heel logisch, en zelf dan weer zo'n nieuw onderschrift plaatsen als ASR doet ook niet.quote:
Het niveau is niet bepaald hoog, daardoor zijn de jury's kut.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje gelijk merk ik. In die zin dat het wel een beetje ons-kent-ons aan het worden is af en toe. Daar betrap ik mezelf ook wel op, al win ik zelden nog. De top 3 is wederom de usual suspects zonder dat dat nu heel erg logisch is. Die Van Gaal grap geniaal noemen, is trouwens ook niet heel logisch, en zelf dan weer zo'n nieuw onderschrift plaatsen als ASR doet ook niet.
Conclusie: de jury is altijd kut en de jury heeft altijd gelijk.
Alle jury's zijn corrupt, dus hier ook. Erover klagen of ertegen protesteren heeft geen nut. ASroma moet uitkijken, straks sturen we de Basij-militie op hem af.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:47 schreef Ruud het volgende:
[..]
Het niveau is niet bepaald hoog, daardoor zijn de jury's kut.
Het boeit mij totaal niet wie er op het podium staat, ik kijk dus alleen naar onderschriften. Ik heb hier geen vrienden![]()
Alleen kz is een beetje een vriendinnetje, maar die is voor Ajax dus dat onken ik gewoon![]()
als ik de jury ben en het past bij de foto, maak je een kans inderdaad !quote:Op zondag 28 juni 2009 09:19 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Wij hebben toch ook iets moois samen?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:47 schreef Ruud het volgende:
[..]
Het niveau is niet bepaald hoog, daardoor zijn de jury's kut.
Het boeit mij totaal niet wie er op het podium staat, ik kijk dus alleen naar onderschriften. Ik heb hier geen vrienden![]()
Alleen kz is een beetje een vriendinnetje, maar die is voor Ajax dus dat onken ik gewoon![]()
Heb dat onderschrift 2x gepost, 2x podiumquote:Op zondag 28 juni 2009 09:19 schreef Isiolo het volgende:
[..]
ik ook !quote:Op zondag 28 juni 2009 13:47 schreef Ruud het volgende:
Het boeit mij totaal niet wie er op het podium staat, ik kijk dus alleen naar onderschriften.
Ik heb hier geen vrienden![]()
this competition is a fuckin jokequote:Op zondag 28 juni 2009 16:53 schreef Rumille het volgende:
[..]
Heb dat onderschrift 2x gepost, 2x podium.
3e plek:
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #172: Geslaagd topic
2e plek:
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #172: Geslaagd topic
quote:Op zondag 28 juni 2009 19:12 schreef ASroma het volgende:
this competition is a fuckin joke
Neeeeeeeen !quote:Op zondag 28 juni 2009 19:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]Echt ? Ik dacht serieus dat je hier big-money mee kon verdienen
![]()
Als jij gelijk hebt, stop ik ook !
Die is nog dronken van de overwinning van Feyenoord van gisteren. Een zege had hij lang niet meer kunnen vieren.quote:
Been: ''Ja, wij zoeken nog een keeper. Hoezo?''
quote:SCH
Zitvoetbal
quote:vrolijke-frits
Amateurs Feyenoord zitten op een hoger niveau dan de profs
De opmaak is hier te vinden.quote:ASroma
"Arts Komt een man bij de dokter omdat hij al een aantal dagen last heeft van diarree. De dokter zegt tegen hem,
nou daar heb ik goede medicijnen voor,
en schrijft een recept uit. Aan het eind van de dag merkt de dokter dat hij per vergissing kalmeringstabletten heeft uitgeschreven en denkt \'nou laat ik mijn patient maar gauw even opbellen\'. Aan de telefoon vraagt hij zijn patient hoe het ermee gaat, waarop deze antwoordt;
Dokter, ik sta inmiddels tot mijn knieen in de stront maar ik blijf er ontzettend rustig onder."
Ja, maar ik heb liever niet dat de buitenwereld daar van weet. Straks denken ze dat ik aan dezelfde praktijken doe als Michael Jacksonquote:
* oef, zucht *quote:Op zondag 28 juni 2009 13:47 schreef Ruud het volgende:
als ze in Venlo gaan zoeken zullen ze het ook nooit vinden !quote:Op maandag 29 juni 2009 19:08 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Lek bij Ajax nog steeds niet gevonden
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als ze in Venlo gaan zoeken zullen ze het ook nooit vinden !
klopt, daarom won ik bij de vorige foto ook terecht de poedelprijsquote:Op maandag 29 juni 2009 19:15 schreef Rumille het volgende:
Ach, dat het de Koel is is duidelijk, maar om je bij elke foto nou aan alle feiten te houden is ook zo saai.
Wil je nou echt beweren dat dat een grap was?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:19 schreef ASroma het volgende:
[..]
klopt, daarom won ik bij de vorige foto ook terecht de poedelprijsDe grap moet vooral niet relevant zijn bij de foto
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
het wordt steeds gekker hier, sarcasme wordt niet gesnapt, zelfs met smileys nietquote:Op maandag 29 juni 2009 19:20 schreef Ruud het volgende:
[..]
Wil je nou echt beweren dat dat een grap was?
Ik heb in een ander topic ontdekt wat een naar extreem rechts ventje die as roma is, past beter bij lazio.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:20 schreef Ruud het volgende:
[..]
Wil je nou echt beweren dat dat een grap was?
in nws wil ik nog wel eens trollenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb in een ander topic ontdekt wat een naar extreem rechts ventje die as roma is, past beter bij lazio.
Zie mijn PI, lulquote:Op maandag 29 juni 2009 19:22 schreef ASroma het volgende:
[..]
het wordt steeds gekker hier, sarcasme wordt niet gesnapt, zelfs met smileys niet
Vertelquote:Op maandag 29 juni 2009 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb in een ander topic ontdekt wat een naar extreem rechts ventje die as roma is, past beter bij lazio.
ASRoma Totti ermee stopt ?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:26 schreef Beschouw het volgende:
AS Roma heeft Totti, maar wij zitten opgescheept met ASroma. We krijgen blijkbaar wat we verdienen.
je post in VBL, dus zie/weet je dat toch ?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:25 schreef SCH het volgende:
Maar als je perse wilt dat het De Koel is, moet je daar even bij zetten. Nu is het gewoon een voetbalveld onder water.
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:37 schreef Ruud het volgende:
[..]
Geen idee, maar jij zal wel weer de poedel krijgen.
quote:Ruud
Ooggetuige: "Frits en Jan zaten hier de hele dag bier te drinken. Tja, dan moet het er een keer uit"
quote:Joesse
Limburgse profclubs hebben moeite hun hoofd boven water te houden.
quote:Bjoro
Al dat water...lekke(r) Koel
De opmaak is hier te vinden.quote:ASroma
eeeeye macarena wordt regendans in Venlo.
Een voetbalveld is een voetbalveld. Net als altijd van die foto´s van vage voetballers die ik dan maar moet kennen. Over Venlo waren veel leukere onderschriften te maken geweest mt Wilders en zo.Hoe moet ik nou zien dat dit De Koel is???quote:
Je moet gewoon aan URL's doen, dan zie je datquote:Op maandag 29 juni 2009 20:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Een voetbalveld is een voetbalveld. Net als altijd van die foto´s van vage voetballers die ik dan maar moet kennen. Over Venlo waren veel leukere onderschriften te maken geweest mt Wilders en zo.Hoe moet ik nou zien dat dit De Koel is???
Meestal is het een tinypic lieverdquote:Op maandag 29 juni 2009 20:07 schreef Ruud het volgende:
[..]
Je moet gewoon aan URL's doen, dan zie je dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |