quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:45 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Egyptische spelers danken doelpuntenmaker Homos op passende wijze
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:45 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Spelers Egypte liggen al klaar voor kontje-rossi.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:45 schreef Ruud het volgende:
[ afbeelding ]
Sterretje gezocht gaat Rossi beter af dan BNN
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:48 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
Hier leg ik mijn zakdoekje neer.....
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:00 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op jongens goed zoeken, dat klavertje vier hebben we echt nodig deze wedstrijd
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Basis voor levende piramide gelegd.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
Zo sympathiek dat ze allemaal één contactlens gaan zoeken voor die arme jongen
Ruud is een heldquote:
quote:
quote:
Jammer dat je die in plaats van hij schrijftquote:Jammer dat die voor de verkeerde club is
Wat zeg je, ik hoor je niet, ik ben blind.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:56 schreef Ghost_Rider het volgende:
Zeur niet ben doof ja
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:29 schreef Rumille het volgende:
Zeer geslaagd topic. Ik ben geslaagd, ik ben in dit topic, dus een geslaagd topic
.
Ik ben altijd het topic van gesprek, dat wist ikquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nope ( volgens de filo wetten) :
Ik ben geslaagd
Dit topic is geslaagd
Ik ben een topic
Jij geeft toch altijd bier weg?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik had vanochtend niet gerealiseerd dat ik het vorige deel sloot. Mijn excuses en hulde aan Ruud!
Jij snapt het, slim zegquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:29 schreef Rumille het volgende:
Zeer geslaagd topic. Ik ben geslaagd, ik ben in dit topic, dus een geslaagd topic
.
quote:- Ruud -
-Sterretje gezocht gaat Rossi beter af dan BNN-
quote:- tjoptjop -
-Kom op jongens goed zoeken, dat klavertje vier hebben we echt nodig deze wedstrijd-
quote:-SCH-
-Egyptische spelers danken doelpuntenmaker Homos op passende wijze-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Kentoet -
-Nationaal elftal van Egypte checked de veld-
Ik ben blij dat jij je eigen vraag beantwoordt!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:57 schreef Ruud het volgende:
[..]
Jij geeft toch altijd bier weg?
Maar ik heet geen Beschouw, dan kan het zeker weer niet?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:33 schreef Isiolo het volgende:
Verschrikkelijk slechte jury, heeft SCH ook zo ver moeten bukken voor die 1e plek ?
Je kan ook gewoon zout gaan pellen......quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:04 schreef Thelonious het volgende:
Wil de hypothetische jury die Isiolo of Rumille de eerste plaats had gegeven zich melden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:33 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben jij mijn enige concurrent danquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Brazilië in de greep van blauwtong-uitbraak.
ben na vanavond 2 weken weg. Alvast gefeliciteerd Ruud
Nee, maar je stond al zo ver voorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:06 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ben jij mijn enige concurrent dan![]()
Anyway, bedankt maar ik neem voorlopig geen felicitaties in ontvangst. In het voetbal kan van alles gebeuren
28/3quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:06 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ben jij mijn enige concurrent dan![]()
Anyway, bedankt maar ik neem voorlopig geen felicitaties in ontvangst. In het voetbal kan van alles gebeuren
Geen ideequote:
Ik begrijp je niet, je bent te intelligent voor mijquote:
Tot zoquote:ps. Tot zo. moet even naar AH![]()
Breng je bier mee voor mij?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen idee
ps. Tot zo. moet even naar AH![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Brazilië in de greep van blauwtong-uitbraak.
ben na vanavond 2 weken weg.
er is toch niks mis met jouw jury kwaliteitenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:25 schreef Ruud het volgende:
Is er een keer niets te zeiken voor die relnicht, kan ie het topic niet vinden...
Kloptquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:45 schreef Isiolo het volgende:
[..]
er is toch niks mis met jouw jury kwaliteiten
quote:Rumille
Hey! Macarena!
quote:Isiolo
Spelletje hints wordt Brazilie fataal......nog steeds heeft de scheids geen flauw idee.
quote:Beschouw
Scheids, 't was hands!
De opmaak is hier te vinden.quote:tjoptjop
Scheidsrechter bekent relatie met Braziliaanse schone Adriana Lima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |