Gefeliciteerd man! Maar jij bent toch pas 16? En je deed VWO toch? Slimme knaap ben je dan!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:25 schreef Rumille het volgende:
Geef mij maar de poedel, IK BEN GESLAAGD
Over 15 dagen 17.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man! Maar jij bent toch pas 16? En je deed VWO toch? Slimme knaap ben je dan!
Ben net gebeld voor 2 weken tuincentrumquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar van dat VWO had ik wel goed toch? Damn, jij bent straks vroeg aan het werk![]()
Een of andere slurffiguur?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:41 schreef SCH het volgende:
Feli Rumille, ik maar denken dat je getrouwd was en kinderen hebt. Of is dat een andere user?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je snapte wel waar ik wél heen wilde, toch?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:42 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ben net gebeld voor 2 weken tuincentrum. Fock off, kut werk
.
Gefeliciteerd man. Klasseprestatie!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:25 schreef Rumille het volgende:
Waarom vertel je dat nou verder? Straks komen ze er achter op mijn school.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Die is nooit geslaagd voor zijn examen.
quote:-tjoptjop-
-"Pak jij z'n horloge en portemonnee, dan hou ik de omstanders op afstand"-
quote:-Beschouw-
-Zoals de Duitsers zouden zeggen: ''Hals- und Beinbruch.''-
quote:-Thelonious-
-Arts:"Houd je hand op zijn achterhoofd. Leco komt er onmiddelijk aan met de nood-extensions."-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Rumille-
-Sagnol: 'Ik voel geen pols!'-
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:25 schreef Rumille het volgende:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:25 schreef Rumille het volgende:
Inderdaad blind ja, Sagnol is niet eens een negerquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:56 schreef Rumille het volgende:
Poedel ook gekregen. Ik had moeten checken of het Sagnol was, ging er blind van uit
.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:43 schreef Thelonious het volgende:
Als iemand anders een betere foto heeft.
zo voorspelbaar......quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:45 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Spelers Egypte liggen al klaar voor kontje-rossi.
Voorspelbaar maakt hem niet minder leukquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:52 schreef Isiolo het volgende:
[..]
zo voorspelbaar......
ga maar gauw naar dat tuincentrum van je
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:25 schreef J-heronimus het volgende:
[ afbeelding ]
Andre Ooijer: Jongens, ik heb getekend bij PSV.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:45 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Egyptische spelers danken doelpuntenmaker Homos op passende wijze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |