SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:33 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben jij mijn enige concurrent danquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Brazilië in de greep van blauwtong-uitbraak.
ben na vanavond 2 weken weg. Alvast gefeliciteerd Ruud
Nee, maar je stond al zo ver voorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:06 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ben jij mijn enige concurrent dan![]()
Anyway, bedankt maar ik neem voorlopig geen felicitaties in ontvangst. In het voetbal kan van alles gebeuren
28/3quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:06 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ben jij mijn enige concurrent dan![]()
Anyway, bedankt maar ik neem voorlopig geen felicitaties in ontvangst. In het voetbal kan van alles gebeuren
Geen ideequote:
Ik begrijp je niet, je bent te intelligent voor mijquote:
Tot zoquote:ps. Tot zo. moet even naar AH![]()
Breng je bier mee voor mij?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen idee
ps. Tot zo. moet even naar AH![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Brazilië in de greep van blauwtong-uitbraak.
ben na vanavond 2 weken weg.
er is toch niks mis met jouw jury kwaliteitenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:25 schreef Ruud het volgende:
Is er een keer niets te zeiken voor die relnicht, kan ie het topic niet vinden...
Kloptquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:45 schreef Isiolo het volgende:
[..]
er is toch niks mis met jouw jury kwaliteiten
quote:Rumille
Hey! Macarena!
quote:Isiolo
Spelletje hints wordt Brazilie fataal......nog steeds heeft de scheids geen flauw idee.
quote:Beschouw
Scheids, 't was hands!
De opmaak is hier te vinden.quote:tjoptjop
Scheidsrechter bekent relatie met Braziliaanse schone Adriana Lima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |