Zet de foto er even bijquote:Op zondag 21 juni 2009 04:23 schreef Ghost_Rider het volgende:
Munsterman kijkt of er geen delegatie van ajax in de zaal zit
Door jou kan de rest niet meer winnenquote:
quote:-Ruud-
-Munsterman laat zien hoe diep Ajax in de buidel moet tasten voor Elia-
quote:-vrolijke-frits-
-Munsterman, een hoekse kerel!-
quote:-Rumille-
-Joop ziet hapjestafel: ‘Hamsteruh!’-
De opmaak is hier te vinden.quote:-kleinzusje-
- Munsterman bereidt een "van Gaaltje" voor-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
whehehe te laat !quote:Op zondag 21 juni 2009 19:18 schreef Cuba-scf het volgende:
[ afbeelding ]
Munsterman interviewt Wesley Sneijder.
de belangrijkste paardquote:Op zondag 21 juni 2009 19:17 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Munsterman kijkt voor de zekerheid of hij nog steeds de belangrijkste paard in de hal is
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #172: Geslaagd topicquote:Op zondag 21 juni 2009 19:18 schreef Cuba-scf het volgende:
[ afbeelding ]
Munsterman interviewt Wesley Sneijder.
ja sorry ben niet echt scherp vandaagquote:Op zondag 21 juni 2009 19:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
de belangrijkste paard![]()
Met zo'n fout had je onherroepelijk de poedel gekregen.
Dank u.quote:
Zal het wel even publicerenquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:07 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve VBL kameraden ( hand in hand)
Tis effe slikken, maar bij aankomst in den vreemden wist men niet wie Lee Towers was.
Heb m'n ellenboog gebruikt, Je loopt nooit alleen en mooie stad achter de duinen.......... maar helaas![]()
Na veel gezoek ( naar Inet cafeetjes) kwam ik op het idee om m'n Ajax shirt aan te trekken. Stiekem gekocht voor m'n afreis.
En ja hoor, een wereld ging open !
Mocht gratis de Dalilama bezoeken, rijst eten en de bevolking lag aan m'n voeten![]()
Het was alles waard !
s'avonds moest ik mooie Thaise meiden afschudden, helaas !
"Sorry, beaty, i have to go to internetcafe en join de VBL game"
Beetje onwennig namen we afscheid, maar na 24 uur kon ik mijn schone vertellen dat ik wederom had gewonnen.
Geld ?
Nee, maar dat wist ze niet![]()
Vertelde haar wel dat en een slurf, een kat, een 17 jarige en nog meerdere deelnamen, maar dat maakte geen indruk !
Poen, Euro's !
Daar was ze op uit.
Heb uren liggen huilen, denkend aan Gert Jan, maar m'n spieren opgepompt en in m'n beste Thais gezegd:
You will ever walk alone
Take care, Ruud xx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Geweldig verhaal. Zie het al helemaal voor me.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:07 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve VBL kameraden ( hand in hand)
Tis effe slikken, maar bij aankomst in den vreemden wist men niet wie Lee Towers was.
Heb m'n ellenboog gebruikt, Je loopt nooit alleen en mooie stad achter de duinen.......... maar helaas![]()
Na veel gezoek ( naar Inet cafeetjes) kwam ik op het idee om m'n Ajax shirt aan te trekken. Stiekem gekocht voor m'n afreis.
En ja hoor, een wereld ging open !
Mocht gratis de Dalilama bezoeken, rijst eten en de bevolking lag aan m'n voeten![]()
Het was alles waard !
s'avonds moest ik mooie Thaise meiden afschudden, helaas !
"Sorry, beaty, i have to go to internetcafe en join de VBL game"
Beetje onwennig namen we afscheid, maar na 24 uur kon ik mijn schone vertellen dat ik wederom had gewonnen.
Geld ?
Nee, maar dat wist ze niet![]()
Vertelde haar wel dat en een slurf, een kat, een 17 jarige en nog meerdere deelnamen, maar dat maakte geen indruk !
Poen, Euro's !
Daar was ze op uit.
Heb uren liggen huilen, denkend aan Gert Jan, maar m'n spieren opgepompt en in m'n beste Thais gezegd:
You will ever walk alone
Take care, Ruud xx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |