Die is nog dronken van de overwinning van Feyenoord van gisteren. Een zege had hij lang niet meer kunnen vieren.quote:
quote:Beschouw
Been: ''Ja, wij zoeken nog een keeper. Hoezo?''
quote:SCH
Zitvoetbal
quote:vrolijke-frits
Amateurs Feyenoord zitten op een hoger niveau dan de profs
De opmaak is hier te vinden.quote:ASroma
"Arts Komt een man bij de dokter omdat hij al een aantal dagen last heeft van diarree. De dokter zegt tegen hem,
nou daar heb ik goede medicijnen voor,
en schrijft een recept uit. Aan het eind van de dag merkt de dokter dat hij per vergissing kalmeringstabletten heeft uitgeschreven en denkt \'nou laat ik mijn patient maar gauw even opbellen\'. Aan de telefoon vraagt hij zijn patient hoe het ermee gaat, waarop deze antwoordt;
Dokter, ik sta inmiddels tot mijn knieen in de stront maar ik blijf er ontzettend rustig onder."
Ja, maar ik heb liever niet dat de buitenwereld daar van weet. Straks denken ze dat ik aan dezelfde praktijken doe als Michael Jacksonquote:
* oef, zucht *quote:Op zondag 28 juni 2009 13:47 schreef Ruud het volgende:
Alleen kz is een beetje een vriendinnetje, maar die is voor Ajax dus dat onken ik gewoon![]()
als ze in Venlo gaan zoeken zullen ze het ook nooit vinden !quote:Op maandag 29 juni 2009 19:08 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Lek bij Ajax nog steeds niet gevonden
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als ze in Venlo gaan zoeken zullen ze het ook nooit vinden !
klopt, daarom won ik bij de vorige foto ook terecht de poedelprijsquote:Op maandag 29 juni 2009 19:15 schreef Rumille het volgende:
Ach, dat het de Koel is is duidelijk, maar om je bij elke foto nou aan alle feiten te houden is ook zo saai.
Wil je nou echt beweren dat dat een grap was?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:19 schreef ASroma het volgende:
[..]
klopt, daarom won ik bij de vorige foto ook terecht de poedelprijsDe grap moet vooral niet relevant zijn bij de foto
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
het wordt steeds gekker hier, sarcasme wordt niet gesnapt, zelfs met smileys nietquote:Op maandag 29 juni 2009 19:20 schreef Ruud het volgende:
[..]
Wil je nou echt beweren dat dat een grap was?
Ik heb in een ander topic ontdekt wat een naar extreem rechts ventje die as roma is, past beter bij lazio.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:20 schreef Ruud het volgende:
[..]
Wil je nou echt beweren dat dat een grap was?
in nws wil ik nog wel eens trollenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb in een ander topic ontdekt wat een naar extreem rechts ventje die as roma is, past beter bij lazio.
Zie mijn PI, lulquote:Op maandag 29 juni 2009 19:22 schreef ASroma het volgende:
[..]
het wordt steeds gekker hier, sarcasme wordt niet gesnapt, zelfs met smileys niet
Vertelquote:Op maandag 29 juni 2009 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb in een ander topic ontdekt wat een naar extreem rechts ventje die as roma is, past beter bij lazio.
ASRoma Totti ermee stopt ?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:26 schreef Beschouw het volgende:
AS Roma heeft Totti, maar wij zitten opgescheept met ASroma. We krijgen blijkbaar wat we verdienen.
je post in VBL, dus zie/weet je dat toch ?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:25 schreef SCH het volgende:
Maar als je perse wilt dat het De Koel is, moet je daar even bij zetten. Nu is het gewoon een voetbalveld onder water.
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:37 schreef Ruud het volgende:
[..]
Geen idee, maar jij zal wel weer de poedel krijgen.
quote:Ruud
Ooggetuige: "Frits en Jan zaten hier de hele dag bier te drinken. Tja, dan moet het er een keer uit"
quote:Joesse
Limburgse profclubs hebben moeite hun hoofd boven water te houden.
quote:Bjoro
Al dat water...lekke(r) Koel
De opmaak is hier te vinden.quote:ASroma
eeeeye macarena wordt regendans in Venlo.
Een voetbalveld is een voetbalveld. Net als altijd van die foto´s van vage voetballers die ik dan maar moet kennen. Over Venlo waren veel leukere onderschriften te maken geweest mt Wilders en zo.Hoe moet ik nou zien dat dit De Koel is???quote:
Je moet gewoon aan URL's doen, dan zie je datquote:Op maandag 29 juni 2009 20:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Een voetbalveld is een voetbalveld. Net als altijd van die foto´s van vage voetballers die ik dan maar moet kennen. Over Venlo waren veel leukere onderschriften te maken geweest mt Wilders en zo.Hoe moet ik nou zien dat dit De Koel is???
Meestal is het een tinypic lieverdquote:Op maandag 29 juni 2009 20:07 schreef Ruud het volgende:
[..]
Je moet gewoon aan URL's doen, dan zie je dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |