Jouw avatar, dat is pas een farce!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:29 schreef ASroma het volgende:
hijo de puta als 2e plaats, te slecht echt te slecht![]()
wat een farce.
Eens, had 1e plek moeten zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:29 schreef ASroma het volgende:
hijo de puta als 2e plaats, te slecht echt te slecht![]()
wat een farce.
Meer dan genoeg inzendingenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:38 schreef Bjoro het volgende:
morgenochtend maar dan ? nu een beetje weinig inzendingen !
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:38 schreef Bjoro het volgende:
morgenochtend maar dan ? nu een beetje weinig inzendingen !
quote:-vrolijke-frits-
"Ich habe es nicht gewüßt!"
quote:-Rumille-
-Eeeey! Macarena!-
quote:-Ruud-
Slechtziende Toni: "Kom op scheids, ik deed helemaal niks"
De opmaak is hier te vinden.quote:-Thelonious-
-"Jongens, ik kom met lege handen maar de ober heeft de bestelling genoteerd."-
Dus bij elke foto de Macarena eronder is tegenwoordig een podium plaats ?quote:Op zondag 28 juni 2009 01:30 schreef Bjoro het volgende:
Nr 2 is grappig omdat het suffe dansje iedereen z'n strot uit komt maar iedereen het kent en toch
Op naar de volgende !
belachelijk jurering weer, het niveau van de humor is lachwekkend. Doordat continue slechte grappen winnen blijf je dus de hele tijd in de cyclus met lui die eigenlijk een heel slecht gevoel voor humor hebben. Ik denk dat ik mijn strategie maar eens moet aanpassen.quote:Op zondag 28 juni 2009 09:19 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Dus bij elke foto de Macarena eronder is tegenwoordig een podium plaats ?
Oh oh oh, wat zijn we zuurquote:Op zondag 28 juni 2009 11:36 schreef ASroma het volgende:
[..]
belachelijk jurering weer, het niveau van de humor is lachwekkend. Doordat continue slechte grappen winnen blijf je dus de hele tijd in de cyclus met lui die eigenlijk een heel slecht gevoel voor humor hebben. Ik denk dat ik mijn strategie maar eens moet aanpassen.
De grap zoals wie is van gaal eigenlijk? was in mijn optiek geniaal..... maar goed, de guido weijers onder ons hebben het voor het zeggen
Hij heeft wel een beetje gelijk merk ik. In die zin dat het wel een beetje ons-kent-ons aan het worden is af en toe. Daar betrap ik mezelf ook wel op, al win ik zelden nog. De top 3 is wederom de usual suspects zonder dat dat nu heel erg logisch is. Die Van Gaal grap geniaal noemen, is trouwens ook niet heel logisch, en zelf dan weer zo'n nieuw onderschrift plaatsen als ASR doet ook niet.quote:
Het niveau is niet bepaald hoog, daardoor zijn de jury's kut.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje gelijk merk ik. In die zin dat het wel een beetje ons-kent-ons aan het worden is af en toe. Daar betrap ik mezelf ook wel op, al win ik zelden nog. De top 3 is wederom de usual suspects zonder dat dat nu heel erg logisch is. Die Van Gaal grap geniaal noemen, is trouwens ook niet heel logisch, en zelf dan weer zo'n nieuw onderschrift plaatsen als ASR doet ook niet.
Conclusie: de jury is altijd kut en de jury heeft altijd gelijk.
Alle jury's zijn corrupt, dus hier ook. Erover klagen of ertegen protesteren heeft geen nut. ASroma moet uitkijken, straks sturen we de Basij-militie op hem af.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:47 schreef Ruud het volgende:
[..]
Het niveau is niet bepaald hoog, daardoor zijn de jury's kut.
Het boeit mij totaal niet wie er op het podium staat, ik kijk dus alleen naar onderschriften. Ik heb hier geen vrienden![]()
Alleen kz is een beetje een vriendinnetje, maar die is voor Ajax dus dat onken ik gewoon![]()
als ik de jury ben en het past bij de foto, maak je een kans inderdaad !quote:Op zondag 28 juni 2009 09:19 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Wij hebben toch ook iets moois samen?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:47 schreef Ruud het volgende:
[..]
Het niveau is niet bepaald hoog, daardoor zijn de jury's kut.
Het boeit mij totaal niet wie er op het podium staat, ik kijk dus alleen naar onderschriften. Ik heb hier geen vrienden![]()
Alleen kz is een beetje een vriendinnetje, maar die is voor Ajax dus dat onken ik gewoon![]()
Heb dat onderschrift 2x gepost, 2x podiumquote:Op zondag 28 juni 2009 09:19 schreef Isiolo het volgende:
[..]
ik ook !quote:Op zondag 28 juni 2009 13:47 schreef Ruud het volgende:
Het boeit mij totaal niet wie er op het podium staat, ik kijk dus alleen naar onderschriften.
Ik heb hier geen vrienden![]()
this competition is a fuckin jokequote:Op zondag 28 juni 2009 16:53 schreef Rumille het volgende:
[..]
Heb dat onderschrift 2x gepost, 2x podium.
3e plek:
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #172: Geslaagd topic
2e plek:
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #172: Geslaagd topic
quote:Op zondag 28 juni 2009 19:12 schreef ASroma het volgende:
this competition is a fuckin joke
Neeeeeeeen !quote:Op zondag 28 juni 2009 19:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]Echt ? Ik dacht serieus dat je hier big-money mee kon verdienen
![]()
Als jij gelijk hebt, stop ik ook !
| Forum Opties | |
|---|---|