Heb dat onderschrift 2x gepost, 2x podiumquote:Op zondag 28 juni 2009 09:19 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Dus bij elke foto de Macarena eronder is tegenwoordig een podium plaats ?
ik ook !quote:Op zondag 28 juni 2009 13:47 schreef Ruud het volgende:
Het boeit mij totaal niet wie er op het podium staat, ik kijk dus alleen naar onderschriften.
Ik heb hier geen vrienden![]()
this competition is a fuckin jokequote:Op zondag 28 juni 2009 16:53 schreef Rumille het volgende:
[..]
Heb dat onderschrift 2x gepost, 2x podium.
3e plek:
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #172: Geslaagd topic
2e plek:
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #172: Geslaagd topic
quote:Op zondag 28 juni 2009 19:12 schreef ASroma het volgende:
this competition is a fuckin joke
Neeeeeeeen !quote:Op zondag 28 juni 2009 19:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]Echt ? Ik dacht serieus dat je hier big-money mee kon verdienen
![]()
Als jij gelijk hebt, stop ik ook !
Die is nog dronken van de overwinning van Feyenoord van gisteren. Een zege had hij lang niet meer kunnen vieren.quote:
quote:Beschouw
Been: ''Ja, wij zoeken nog een keeper. Hoezo?''
quote:SCH
Zitvoetbal
quote:vrolijke-frits
Amateurs Feyenoord zitten op een hoger niveau dan de profs
De opmaak is hier te vinden.quote:ASroma
"Arts Komt een man bij de dokter omdat hij al een aantal dagen last heeft van diarree. De dokter zegt tegen hem,
nou daar heb ik goede medicijnen voor,
en schrijft een recept uit. Aan het eind van de dag merkt de dokter dat hij per vergissing kalmeringstabletten heeft uitgeschreven en denkt \'nou laat ik mijn patient maar gauw even opbellen\'. Aan de telefoon vraagt hij zijn patient hoe het ermee gaat, waarop deze antwoordt;
Dokter, ik sta inmiddels tot mijn knieen in de stront maar ik blijf er ontzettend rustig onder."
Ja, maar ik heb liever niet dat de buitenwereld daar van weet. Straks denken ze dat ik aan dezelfde praktijken doe als Michael Jacksonquote:
* oef, zucht *quote:Op zondag 28 juni 2009 13:47 schreef Ruud het volgende:
Alleen kz is een beetje een vriendinnetje, maar die is voor Ajax dus dat onken ik gewoon![]()
als ze in Venlo gaan zoeken zullen ze het ook nooit vinden !quote:Op maandag 29 juni 2009 19:08 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Lek bij Ajax nog steeds niet gevonden
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als ze in Venlo gaan zoeken zullen ze het ook nooit vinden !
klopt, daarom won ik bij de vorige foto ook terecht de poedelprijsquote:Op maandag 29 juni 2009 19:15 schreef Rumille het volgende:
Ach, dat het de Koel is is duidelijk, maar om je bij elke foto nou aan alle feiten te houden is ook zo saai.
Wil je nou echt beweren dat dat een grap was?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:19 schreef ASroma het volgende:
[..]
klopt, daarom won ik bij de vorige foto ook terecht de poedelprijsDe grap moet vooral niet relevant zijn bij de foto
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |