Volgens mij sta jij helemaal bovenaan deze pagina (50 ppquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:13 schreef Ruud het volgende:
[..]
Rumille is Ajacied, dus die zet mij nooit op het podium
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:07 schreef Thelonious het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Slechte ronde door de slechte foto.
De jury moet mij gewoon op het podium zetten, dan is er ook geen gezeur.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:32 schreef Dhill0n het volgende:
Je kan ook een keer proberen om alle onderschriften te pmen naar een bepaald persoon en die post dan alles tegelijk. Dan kan diegene anoniem jureren en krijg je geen gezeur meer.Is maar een ideetje
Oh jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:33 schreef Rumille het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij helemaal bovenaan deze pagina (50 pp)
Doe dan niet meerquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:23 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
Cesc & David: !!Que?!?! Jij gaat hierbij een grap verzinnen, andale andale!!! Donovan: Nee, vergeef me ik weet bij deze foto echt geen grap te verzinnen........
Doe maar wel, ik voel dat ik zo'n 3/5e kans heb op het podiumquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:54 schreef Joesse het volgende:
Ik ben invaljury vandaag, maar ik vind 5 inzendingen erg weinig dus ik wacht nog wel even..
quote:-Ruud-
-Donovan: "Wacht maar, straks gaan jullie door de knieën"-
quote:-vrolijke-frits-
-"Dus jij denkt dat wij te verslaan zijn?!"-
quote:-Dhill0n-
-Gozer, waar gaat die haarlijn van jou naar toe !-
De opmaak is hier te vinden.quote:-ASroma-
-Cesc & David: !!Que?!?! Jij gaat hierbij een grap verzinnen, andale andale!!! Donovan: Nee, vergeef me ik weet bij deze foto echt geen grap te verzinnen........ -
Ja, je bent de jongste niet meer hè, slurf! Ik was ook blij verrast dat ik het podium bestijgen mocht. Goede vervanging dus!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:28 schreef Beschouw het volgende:
Kroegbezoek is een beetje zwaar gevallen gister. Jury van Thelonious was prima (vooral omdat hij frits op het podium zette), maar zijn commentaar op de foto verpestte weer veel. Toch bedankt Thelonius.
feli en succes !quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:49 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Winnaar was de enige die ik echt leuk vond, de rest was wel oké. Poedel lijkt me duidelijk. Matige ronde, weinig inzendingen, reservejury... snel vergeten deze ronde en door met een nieuwe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |