Thanks... Komt die langs Schiphol?quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden.
Laatste vertrekmogelijkheid:
15:54 Amsterdam Centraal
18:38 Brussel-Centraal
(overstap)
18:52 Brussel-Centraal
19:10 Brussel-Nationaal-Luchthaven
Gebruikte kaarten: High Flex (¤ 36,60) en een kaartje van ¤ 3 tussen Brussel en Zaventem Airport. Eerder vertrekken is aangeraden omdat de locomotieven het nogal laten afweten.
Verder moet je ook op het kaartje kijken, luchthaven Brussel-Zuid ligt namelijk bij Charleroi.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
inpaklijstje:
Tandenborstel check
Deo check
Zonnebril check
schone onderbroek check
pinpas check
paspoort ...
zonnebrand. ligt daar al wel
Je kan er wel eenquote:
Tragischquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kan er wel eenachter zetten... maar stel je voor dat je straks alles geregeld hebt...
en hem dan alsnog vergeet![]()
![]()
tevens 'mogguh
quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kan er wel eenachter zetten... maar stel je voor dat je straks alles geregeld hebt...
en hem dan alsnog vergeet![]()
![]()
tevens 'mogguh
Fijn als mensen meewerkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Er gaat nu een noodsignaal uit naar de bezorgdienst
clickairquote:
Das lief jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga lief zijn, en de was van een van mn cliėnten hier thuis doen... ik was daar dinsdag en toen bleek de machine kapot te zijn, dus heb ik het natte, halfgewassen spul daar maar opgehangen, zal nu eens gaan kijken of het ook droog is. En dan hier maar de machine in
Heb ik tenminste het gevoel dat ik nuttig bezig ben, ik scoor echt torenhoog op besluiteloosheid de afgelopen week
En er wordt altijd zoveel geklaagd over de TNTquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Er gaat nu een noodsignaal uit naar de bezorgdienst
Vergeet de waterpijp nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
inpaklijstje:
Tandenborstel
Deo
Zonnebril
schone onderbroek
pinpas
paspoort
zonnebrand.
quote:
Het woordje tomorrow maakt me een beetje misselijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De anti stress dobbelsteen wat voor jou?
[ afbeelding ]
Hoe laat moest je uiterlijk weg?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Pakketje zit in de auto van de bezorger...
Half vier...quote:
Oh dan heb jij je paspoort wel hoorquote:
Ik hoop het... Anders ben ik namelijk te laat om nog een noodpaspoort aan te vragen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh dan heb jij je paspoort wel hoor
Ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik hoop het... Anders ben ik namelijk te laat om nog een noodpaspoort aan te vragen...
Dan hou ik me daar aan vastquote:
Tas staat al klaar...quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:21 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, was nr 1 draait al.... die man gaat zich doodgeneren denk ik, dat ie me met een kapotte wasmachine laat werkenMaarja, daar scoor je dus wel punten mee he
![]()
Straks ook maar even boodschappen doen, dan kan ik alvast een taart bakken misschien. Voor scriptie heb ik nu toch echt te weinig rust in mn kop
PS, ga je tas eens inpakken!! Je hoort nu verlekkerd naar de weersverwachting te kijken enzo! Nem zegt dat dat pakketje er op tijd is, dan zal dat heus zo zijn
Gewone post rond tweeėn denk ik, pakketjes meestal eind van de ochtend...quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:22 schreef Whiteguy het volgende:
hoe laat komt doorgaans de post bij jou?
Ja het valt nu al verscheidene mensen op.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:23 schreef LadyBlack het volgende:
Vanwaar trouwens die enorme rust? Het is leeg vandaag, en Wyccie heb ik hier ook al heel lang niet gezien![]()
Een stuk beterquote:En is MaJo's mama al weer beter Nem?
Ja komt eraan.quote:ohja en ik krijg nog pm van je!
Ie sjeg tog?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
VAMOS A BARCELONA JAAAA JAAA![]()
VIVA LA POSTBODA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb een heel hip visum![]()
Whoohoooo!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
VIVA LA POSTBODA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik probeer hier niet meer te posten onder werktijdquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:23 schreef LadyBlack het volgende:
Vanwaar trouwens die enorme rust?
Prettige vakantiequote:Op donderdag 4 juni 2009 12:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga theedrinken en ervandoor
Dank voor jullie mental en trouwens ook verdere support![]()
![]()
Veel plezier!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik probeer hier niet meer te posten onder werktijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Ik heb pauzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Veel plezier PS!!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ben er slechts geboren en ik woon er net buitenquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:57 schreef Whiteguy het volgende:
Rotterdam broeinest van criminele allochtone jongeren
Gezellig stadje zit je in Nem.
Mijn reactie toen ik de titel las was dan ook 'no shit sherlock'quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben er slechts geboren en ik woon er net buiten
Maar serieus: ze doen alsof het nieuws is maar iedereen weet dat toch gewoon?
"statistiek liegt niet", is een van de reacties eronderquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mijn reactie toen ik de titel las was dan ook 'no shit sherlock'
Maar het recidive cijfer schrok ik wel van.
En ik heb toch zo geprobeerd om dat niet te laten gebeurenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
duidelijk. Caffeineverslaafd (herken de verschijnselen)
Dat snap ik, maar als de bron een hoogleraar criminologie is zet ik minder snel vraagtekens bij de cijfers dan bij een FOK poll.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
"statistiek liegt niet", is een van de reacties eronder
Statistiek kun je op allerlei mogelijke manieren inzetten, interpreteren en herberekenenJe kunt allerlei dingen buiten beschouwing laten.... maargoed, deze cijfers zijn wel hoog, dat is zondermeer waar
quote:
Dat is waarquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als de bron een hoogleraar criminologie is zet ik minder snel vraagtekens bij de cijfers dan bij een FOK poll.
Nee, deze dan.quote:
Heeft eigenlijk wel weer iets. Terug naar het rode potlood.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:27 schreef LadyBlack het volgende:
Yes, vanochtend direct
Ik moest met een rood potlood een vakje inkleuren![]()
Had tot nu toe altijd alleen maar met een druk op de knop gestemd
ik vertrouw een stem computer nog meer dan mensen die met de hand tellen eigenlijk ...quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:27 schreef LadyBlack het volgende:
Yes, vanochtend direct
Ik moest met een rood potlood een vakje inkleuren![]()
Had tot nu toe altijd alleen maar met een druk op de knop gestemd
Ik vind het zo donker afrika lijken dat we met potlood en papier moeten stemmenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ik vertrouw een stem computer nog meer dan mensen die met de hand tellen eigenlijk ...
tja echt modern doet het niet aan natuurlijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik vind het zo donker afrika lijken dat we met potlood en papier moeten stemmen
Heb je een beetje zin in zaterdag?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:15 schreef MaJo het volgende:
Alles onder controlenet nog even bij paps langsgeweest, dat zal er de komende dagen niet meer van komen
nu stemmen en dan naar de psych x2 en dan weer het hol van de leeuw in
Tellen mijn punten nog, of ben ik gediskwalificeerd?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:04 schreef Mark het volgende:
Benieuwd of er een nieuw deeltje van de AKQ geopend wordt
Iemand met een zodanig brede algemene kennis en bijbehorend geheugen die jij schijnt te hebben, afgaande op de moeilijkheid van de vragen die jij goed beantwoorde, zou toch moeten snappen hoe verdacht het is dat iemand die voor het eerst meedoet aan de AKQ dusdanige vragen op een dusdanige manier goed beantwoord?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:05 schreef Lehme het volgende:
[..]
Tellen mijn punten nog, of ben ik gediskwalificeerd?
voor geen eens een echte reden.
Bedankt!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:10 schreef vaagsel het volgende:
[..]
Iemand met een zodanig brede algemene kennis en bijbehorend geheugen die jij schijnt te hebben, afgaande op de moeilijkheid van de vragen die jij goed beantwoorde, zou toch moeten snappen hoe verdacht het is dat iemand die voor het eerst meedoet aan de AKQ dusdanige vragen op een dusdanige manier goed beantwoord?
Het feit dat je zo kinderachtig reageert maakt het nog een stukje verdachter.
Daar staat de Hofstadgroep zeker op.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:37 schreef Yurithemaster het volgende:
Zo net wezen stemmen
Nooit geweten dat er een blacklist is voor mensen die niet mogen stemmen.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:37 schreef Yurithemaster het volgende:
Zo net wezen stemmen
Ik stond er gelukkig niet opquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar staat de Hofstadgroep zeker op.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
VIVA LA POSTBODA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het verbaast me in elk geval nietsquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben er slechts geboren en ik woon er net buiten
Maar serieus: ze doen alsof het nieuws is maar iedereen weet dat toch gewoon?
Nog nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:23 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen al naar de stembus geweest?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:37 schreef Yurithemaster het volgende:
Zo net wezen stemmen
Maar toch: hoe ben je er achter gekomenquote:
Je aansluiten bij een terreurgroep.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:13 schreef Etcetera het volgende:
Maar toch: hoe ben je er achter gekomenEn wat moet je in vredesnaam doen om er wel op te komen
![]()
Zo'n stembureau mevrouw zei dat ik niet op de lijst stond. Dacht dat het gewoon een kieslijst was en dat ik er niet opstond omdat op mijn pas een ander stembureau stond. en toen kwam mn moeder later terug en die zei het dus.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:13 schreef Etcetera het volgende:
Maar toch: hoe ben je er achter gekomenEn wat moet je in vredesnaam doen om er wel op te komen
![]()
Pics or it ain't realquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een heren t-shirt gekocht. Voor mezelfEen grijs All Stars t-shirt. Ik vond het mooi, fuck de mode
Van mij in dat shirt of van dat shirtquote:
Eerste graag.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Van mij in dat shirt of van dat shirt
Van jou natuurlijk [/C4]quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Van mij in dat shirt of van dat shirt
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:10 schreef Nesle het volgende:
Mensen tot over twee wekenik ga nog even langs mijn oma's en dan ga ik lekker op vakantie
Kom maar op met die zon!
LB alvast gefeliciteerd!
quote:
Prettige vakantie!quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:10 schreef Nesle het volgende:
Mensen tot over twee wekenik ga nog even langs mijn oma's en dan ga ik lekker op vakantie
Kom maar op met die zon!
LB alvast gefeliciteerd!
Ik mag na morgen gewoon nog 6 weken werken hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:32 schreef Yurithemaster het volgende:
iedereen op vakantie vandaag?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:32 schreef Yurithemaster het volgende:
iedereen op vakantie vandaag?
quote:
quote:
Weinig kans. Zeg maar geen.quote:
Weer een poging mislukt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Weinig kans. Zeg maar geen.
Hmm ik kan m'n hoofd natuurlijk van de foto knippenquote:
Ook een optie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmm ik kan m'n hoofd natuurlijk van de foto knippen
Dan weet ik nou in elk geval wel dat het je niet om m'n hoofd gaatquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan weet ik nou in elk geval wel dat het je niet om m'n hoofd gaat
Om je nieuwe shirtquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan weet ik nou in elk geval wel dat het je niet om m'n hoofd gaat
quote:
Ah okquote:
Jij gaf zelf de keus tussen twee opties.quote:
Dan kunnen wij beoordelen of de pasvorm juist isquote:
Goed bedachtquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan kunnen wij beoordelen of de pasvorm juist is
He deserved that one!!quote:Today, at a party, my three friends and I thought it would be fun to urinate in a jug. We dislike the neighbours, so decided to throw the contents of the jug over the fence into their garden. It hit a tree and splashed back. I ended up covered in our piss. FML
quote:
fijnquote:
Ik ben blij dat jullie het met elkaar eens zijn.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:41 schreef Whiteguy het volgende:
Vandaag nog een aardige sms conversatie gehad met PS. Het was natuurlijk allemaal kantjeboord met de trein enzo richting Brussel... was er iemand voor de trein gesprongen en had alles (of in ieder geval haar trein) enorme vertraging. Heeft ze alsnog de halve dag in de stress gezeten... echt lullig.
Maar uiteindelijk toch allemaal nog net aan goed gekomen dus iedereen hier kan met een gerust hart gaan slapen straks
Rijswijk?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:41 schreef Whiteguy het volgende:
Vandaag nog een aardige sms conversatie gehad met PS. Het was natuurlijk allemaal kantjeboord met de trein enzo richting Brussel... was er iemand voor de trein gesprongen en had alles (of in ieder geval haar trein) enorme vertraging. Heeft ze alsnog de halve dag in de stress gezeten... echt lullig.
So, it didn't happen after all.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Weinig kans. Zeg maar geen.
Sommige mensen... zijn gewoon echt zwaar kansloosquote:Man vernielt stempotloden vanwege Wilders
Vandaag heeft Kor Wijmenga, de zelfbenoemde ‘samaritaan' van Het Bildt, de stempotloden in zorgcentrum Beuckelaer in Sint Annaparochie vernield door de rode punten eraf te breken. Dit alles zodat "niemand nog op Geert Wilders (PVV) kon stemmen''.
Woordvoerster van de gemeente Het Bildt, Colette Govaars, liet weten dat er direct gezorgd is voor nieuwe potloden. Dit is niet de eerste opmerkelijke actie van Wijmenga. In februari stal hij bij de Aldi in zijn woonplaats nog tachtig broden om, maar eigen zeggen, aan een moeder met tien pleegkinderen te geven.
Wijmenga onthoudt zich van commentaar op zijn daad. De gemeente gaat verder geen stappen ondernemen tegen de potloodvernieler.
Weet niet precies hoe&wat. Volgens haar werd dat omgeroepen op schiphol, ik las vanmiddag op 9292ov dat het een 'incident bij een viaduct' was... kan dus ook wat anders geweest zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rijswijk?
Ik ben er persoonlijk voor dat springers die hun laffe daad overleven ook nog eens mogen opdraaien voor de inzetkosten van de hulpdiensten.
Dan kan het inderdaad overal zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:19 schreef Whiteguy het volgende:
Weet niet precies hoe&wat. Volgens haar werd dat omgeroepen op schiphol, ik las vanmiddag op 9292ov dat het een 'incident bij een viaduct' was... kan dus ook wat anders geweest zijn.
Ik moest het even wiki-en, ga ik me toch afvragen waarom je er bekend mee bentquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan kan het inderdaad overal zijn.
Ik begrijp niet waarom mensen die geen leven meer hebben anderen moeten opzadelen met hun problemen. Dan kun je net zo goed een overdosis rohypnol innemen.
quote:Ten slotte staat het middel ook bekend als "date rape drug". Een op seks belust persoon, kan de Rohypnol bij zijn of haar date in een drankje doen. Wanneer de Rohypnol samen met de alcohol ingenomen wordt, wordt het slachtoffer slaperig en laat veel meer toe dan deze onder nuchtere toestand zou doen. Het geheugenverlies zorgt er bovendien voor dat er na ontwaking geen, of slechts onduidelijke herinneringen zijn (retrogade amnesie). Zelfs als het geheugenverlies beperkt is, is niet duidelijk te achterhalen of het slachtoffer zo meegaand was, als gevolg van het effect van de drug. Om deze reden is verplicht een blauwe kleurstof toegevoegd, zodat de pil in de meeste drankjes opvalt. Bij generiek verstrekte flunitrazepam, ontbreekt de blauwe kleurstof vaak. Generiek is verplicht behoudens als de arts rohypnol op recept zet met toevoeging medische noodzaak.
In 'De Slimste Mens Ter Wereld' worden wel vaker gewaagde vragen gesteld.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:30 schreef Whiteguy het volgende:
Ik moest het even wiki-en, ga ik me toch afvragen waarom je er bekend mee bent
Het zal eens niet zo zijnquote:
Wel uitgezet bij deze, rtl doet aan de korte versie waarbij een paar zeer coole scenes er uit zijn gehaaldquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:47 schreef iamredleader het volgende:
T2 is inderdaad een van de beste ooit
Ik zag het in FB, en net terwijl ik wel zin had om ff mee te doenquote:
Ja, de trein staat nog steeds stil, duurt nog even voordat de spoorwegpolitie de noodremtrekker bekeurt.quote:
Omdat niemand zin heeft/had om er een nieuwe vraag in te gooien denk ikquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:45 schreef MaJo het volgende:
Waarom wordt er niet gewoon doorgequizd? Gewoon negeren die dude
We zijn weer onderweg met de AKQ.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:45 schreef MaJo het volgende:
Waarom wordt er niet gewoon doorgequizd? Gewoon negeren die dude
Truste WGquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:28 schreef Whiteguy het volgende:
De freakshow is voorbij. Toch wel heel erg sneu voor die dochtertjes van die vrouw![]()
Ik ga tukkenLtr
catheter?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:28 schreef Whiteguy het volgende:
De freakshow is voorbij. Toch wel heel erg sneu voor die dochtertjes van die vrouw![]()
Ik ga tukkenLtr
p.s. het kwam in die docu niet naar voren, maar ik ga toch slapen met een paar prangende vragen.
Zulke mensen kunnen hun bed niet uit komen en niet eens omdraaien.
- hoe werkt het als zo iemand moet zeiken/schijten ?
wyccie ?
Hier kan ik uit opmaken dat de PVV de grote winnaars zijn?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:32 schreef Whiteguy het volgende:
oh en ook nog even gauw de eerste foto's van de avond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke foto vind je mooier? De eerste of de tweede?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier kan ik uit opmaken dat de PVV de grote winnaars zijn?
Wouter voelt zich niet echt happy.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Welke foto vind je mooier? De eerste of de tweede?
Ik zou voor de tweede gaan.
Dat typeert ook de PvdA.quote:
Ik zat net zo iets te denken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:42 schreef Whiteguy het volgende:
toch nog even voor de tv blijven hangen... wilders mist net een kans voor open doel:
halsema: 'Meneer Wilders, u heeft straks vier zetels in een parlement van 700+ zetels. Aangezien u niet een coalitie vormt met andere partijen zal u nooit ook maar enig verschil kunnen maken, u heeft gewoon te weinig zetels. Wat denkt u dan te kunnen bereiken'
kwam er een hele blabla van wat ie van plan was...
mijn antwoord zou zijn: 'mevrouw Halsema, kan ik hieruit opmaken dat u met de volgende landelijke verkiezingen niet meer meedoet?'
Helemaal eensch.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat typeert ook de PvdA.
Daar heerst het oubollige Pickwick-gevoel, daar is men bang het beestje bij de naam te noemen. Tijd voor een grootscheepse omvorming, de grootste lafbekken mogen als eerste het schip verlaten.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:53 schreef Whiteguy het volgende:
Die Mariette Hamer komt ook niet bepaald over als een groot leider die ik graag mijn zaak zou laten runnen. Die gaat straks als een klein meisje zitten huilen in de hoek. Lijkt wel een nieuwe Ella Vogelaar.
SP goes down tonight. En Pechthold met zijn club eigenlijk ook.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:57 schreef Whiteguy het volgende:
Agnes Kant. Lijkt me wel een sympathieke vrouw om een keer een biertje mee te drinken.
NOT.
Die weet zich ook te profileren als een gefrustreerde heks vanavond. Geen beste reclame voor de SP.
En dat na 22% getelde stemmen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:02 schreef Whiteguy het volgende:
Wel geinig, onderin beeld zojuist.
"Definitieve tussenstand''
Ehrm, wut ?
Zo weinig stemmen voor de gristen partijen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:06 schreef Whiteguy het volgende:
Uitslag in Urk:
CDA: 27.9 %
Grrrrristen unie/sgp: 57.6 %
PVV 12.2 %
Alle andere partijen <1 %
Drukke avond gehad MaJo? Alles klaar voor zaterdag?quote:
Ferry Mengele?quote:
Vandaag viel nog mee gelukkig, morgen gaat het echt losquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Drukke avond gehad MaJo? Alles klaar voor zaterdag?
Hoe is het met Pa en Ma?
Goet om te horen! (beide zaken)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vandaag viel nog mee gelukkig, morgen gaat het echt los
met pa en ma gaat het beiden een stuk beter
Oeps. Beroeps deformatie. Laten we het daar maar op houden.quote:
Ik ookquote:
Pechtold heeft het juist iets beter gedaan dan de vorige keer.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
SP goes down tonight. En Pechthold met zijn club eigenlijk ook.
Ze hadden Diederik Samsom moeten kiezen, die zet zijn tanden tenminste in heikele standpunten. Nu hebben we te maken met een halfgare tosti.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:53 schreef Whiteguy het volgende:
Die Mariette Hamer komt ook niet bepaald over als een groot leider die ik graag mijn zaak zou laten runnen. Die gaat straks als een klein meisje zitten huilen in de hoek. Lijkt wel een nieuwe Ella Vogelaar.
Daarom hoop ik ook dat iedereen die feeks afvalt. Geen charisma, geen humor, maar wel de gevaarlijke syndicale mentaliteit. Zij en Agnes Jongerius verdienen echt een enkeltje Siberiė.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:57 schreef Whiteguy het volgende:
Agnes Kant. Lijkt me wel een sympathieke vrouw om een keer een biertje mee te drinken.
NOT.
Die weet zich ook te profileren als een gefrustreerde heks vanavond. Geen beste reclame voor de SP.
En ook deze excuustrut mag mijn twee eerder genoemde heldinnen vergezellen in die barre tocht. Halsema is geen roepende in een woestijn, maar een roepende in Siberiė. Waarom let zij voor de verandering eens niet op Wilders maar op haar eigen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:42 schreef Whiteguy het volgende:
toch nog even voor de tv blijven hangen... wilders mist net een kans voor open doel:
halsema: 'Meneer Wilders, u heeft straks vier zetels in een parlement van 700+ zetels. Aangezien u niet een coalitie vormt met andere partijen zal u nooit ook maar enig verschil kunnen maken, u heeft gewoon te weinig zetels. Wat denkt u dan te kunnen bereiken'
kwam er een hele blabla van wat ie van plan was...
mijn antwoord zou zijn: 'mevrouw Halsema, kan ik hieruit opmaken dat u met de volgende landelijke verkiezingen niet meer meedoet?'
D66 is van 1 naar 3 zetels gegaanquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
SP goes down tonight. En Pechthold met zijn club eigenlijk ook.
Wat is daar zogenaamd zo grappig aan? Ik kreeg het laatst ook al toegestuurd door iemand en vind er echt niks aanquote:
je hebt gewoon geen gevoel voor humorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is daar zogenaamd zo grappig aan? Ik kreeg het laatst ook al toegestuurd door iemand en vind er echt niks aanJa als je stoned bent misschien
De lol komt er uit dat het echt heel erg bagger en idioot isquote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is daar zogenaamd zo grappig aan? Ik kreeg het laatst ook al toegestuurd door iemand en vind er echt niks aanJa als je stoned bent misschien
Ik doelde eigenlijk op zijn gedrag aan tafel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
D66 is van 1 naar 3 zetels gegaanNa PVV de grote winnaar dus
Mogguhquote:
Ik vind er ook geen zak aan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben géén sex gehadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo oud, je bent er nog in verwekt....
Hamer en Van Geel doen er beter aan op te stappen voordat wij dat gaan eisen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen allen
Gisteravond in de auto het partijvoorzittersdabet gehoord. Erg vermakelijk moet ik zeggen. Ik ben geen fan van Wilders maar als je zo'n figuur als Hamer of van Geel hoort praten dan heb ik al gegeten en gedronken. Op de radio kwamen Wilders en Halsema qua tekst als beste naar voren. Ik vond de vergelijking van Rutte dat in Europa de PVV meer op de SP dan op de VVD leek ook wel vermakelijk.
Ik werd in de rode kool gevondenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat je geboren bent?
Dat verbaast me niksquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, en mijn ouders vonden me in de trein.
Arme jijquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:48 schreef Cobra4 het volgende:
Ik lag in de goot en mijn zusje is van de melkboer.
Dat verklaart een hoopquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, en mijn ouders vonden me in de trein.
quote:
Ja, dat wel gelukkigquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:59 schreef Etcetera het volgende:
Maar heb je die glazen deksel nou kunnen redden?
Jammer, geen reden dus om de eerste Nemmie te benoemen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, dat wel gelukkig
Het bizarre is dat die deksel geland is op een krat vol glaswerk, maar op een of andere manier is er ook geen glas kapot.
Bij mij ging het zo:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:04 schreef Etcetera het volgende:
Dan heb je in elk geval niet gefaald. In dat opzicht
Bij mij zou alles aan diggelen zijn gegaan denk ik
Mwoah, een vloer vol drek vind ik wel een failquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer, geen reden dus om de eerste Nemmie te benoemen.
Ok dan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mwoah, een vloer vol drek vind ik wel een fail
Ik had het al gehoord ja, het is weer feest richting en rondom A'damquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:11 schreef iamredleader het volgende:
Heb medelijdensta in 19 km file en de A2 is afgezet, dus het gaat nog wel even duren eer ik thuis ben
Wats kebeurt?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:11 schreef iamredleader het volgende:
Heb medelijdensta in 19 km file en de A2 is afgezet, dus het gaat nog wel even duren eer ik thuis ben
kettingbotsing met zeker 9 autos en 1 vrachtauto, sinds half 5 is de boel al dicht zeg ik zo ff uit m'n hoofdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:14 schreef iamredleader het volgende:
ongeluk, geen idee, kan iemand hier posten met info?
Heb je een puzzelboekje bij je Tijd voor de AKQ!quote:
Ah, het wekelijkse verkeersinfarct dus.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:17 schreef TradeMarkie het volgende:
en via de A1 is ook geen optie, bij Diemen zijn 3 van de 4 rijstroken dicht
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:04 schreef Mike het volgende:
Lehme, vindt het blijkbaar leuk om te trollen in MEN, 48 uur.
quote:
Komt in orde.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:25 schreef iamredleader het volgende:
mocht ik de pechvogel zijn die het topic sluit, wil iemand dan een nieuwe openen? Weet niet of dat wel kan vanaf m'n mobieltje
Verkeerschaos richting Amsterdam (05-06-09)quote:
Dusquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:29 schreef Etcetera het volgende:Ik vanochtend moeten zoeken naar een torrent voor Burn Notice, nou wordtie door iets van 6000 mensen geseed en 4000 leechers
Ja da's gewoon kutquote:
Des te meer des te sneller toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja da's gewoon kutIk heb iets van 5u over m'n downloadje gedaan, en dat had met gemak een half uur kunnen zijn
Ja en ik had dus bijna niks vanochtendquote:
Jeutjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:33 schreef iamredleader het volgende:
Mensen staan ook gewoon op de weg met elkaar te praten, het is echt helemaal stil op de weg.
Heb je thuis al laten weten dat het wat later kan worden?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:33 schreef iamredleader het volgende:
Mensen staan ook gewoon op de weg met elkaar te praten, het is echt helemaal stil op de weg.
Bummerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:41 schreef iamredleader het volgende:
Vooral sneu omdat ik vroeg was weggegaan, om lekker bijtijds te kunnen eten met vrouw en kind
Kun je er daar niet af en binnendoor?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:48 schreef iamredleader het volgende:
Hee, beweging! Ben al 2 kiloweter verder! Nog even en ik ga de afslag van de n201 voorbij.
Is er al een datum trouwens?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:10 schreef iamredleader het volgende:
Het is elke meet weer lastig, maar gelet op de successen en de mooie verhalen/quotes denk ik toch wel dat het moet lukken.
Eventueel, als alles past/schikt/lukt, zouden we een barbeque-meet bij huize iamredleader kunnen houden... hier een flink grasveld voor de deur, dus ruimte zat, en genoeg ruimte binnen voor aardig wat mensen
Raar, mooi, neen, jammer.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:53 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ben inmiddels veilig thuis aanbeland. Het enige wat ik heb gezien was een BCC vrachtwagen die achterstevoren in de berm stond, maar verder helemaal niks?!?
En Tinuviel heeft lekker gekookt, het eten was klaar op het moment dat ik het huis binnen kwam, dus de timing was
Nu instorten
Oh, en nee, ik had nog geen datum of zo voor de barbeque
Echt een pokkezooi op de A2.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:53 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ben inmiddels veilig thuis aanbeland. Het enige wat ik heb gezien was een BCC vrachtwagen die achterstevoren in de berm stond, maar verder helemaal niks?!?
Had maar met het OV gegaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Echt een pokkezooi op de A2.
Zelfde gold voor de A1 tussen Muiderberg en Eemnes.
Vandaag was ik, verrassend genoeg, opnieuw per OV.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:04 schreef Mike het volgende:
Lehme, vindt het blijkbaar leuk om te trollen in MEN, 48 uur.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:46 schreef MaJo het volgende:
Nog even een snelle zwaai
het is hier gekkenhuis maar we hebben alles onder controle
Vooral blues gok ik zo?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Morgen middag ben ik in Wijk. Even het programma boekje doornemen wat ik ga beluisteren en kijken.
Hoe ben je dan langs de A1 en A2 gekomen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vandaag was ik, verrassend genoeg, opnieuw per OV.
Al.quote:Nog een huishoudelijke mededeling:
Hoe weet je dat!?quote:
Hoofd podium?quote:even een waarschuwing vooraf; ben morgen gigadruk dus dat wordt alleen even hoi zeggenmaar spreek me gerust even aan!
Domme vraag qua programma, ik weet het.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe weet je dat!?
Ah, ok. Ik was al bang dat je het OV verlaten zou hebben.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben niet op die wegen geweest, ik heb alleen op de radio gehoord dat het niet te doen was.
Dat zal ik voorlopig ook niet doen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik was al bang dat je het OV verlaten zou hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |