En er wordt altijd zoveel geklaagd over de TNTquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Er gaat nu een noodsignaal uit naar de bezorgdienst
Vergeet de waterpijp nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
inpaklijstje:
Tandenborstel
Deo
Zonnebril
schone onderbroek
pinpas
paspoort
zonnebrand.
quote:
Het woordje tomorrow maakt me een beetje misselijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De anti stress dobbelsteen wat voor jou?
[ afbeelding ]
Hoe laat moest je uiterlijk weg?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Pakketje zit in de auto van de bezorger...
Half vier...quote:
Oh dan heb jij je paspoort wel hoorquote:
Ik hoop het... Anders ben ik namelijk te laat om nog een noodpaspoort aan te vragen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh dan heb jij je paspoort wel hoor
Ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik hoop het... Anders ben ik namelijk te laat om nog een noodpaspoort aan te vragen...
Dan hou ik me daar aan vastquote:
Tas staat al klaar...quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:21 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, was nr 1 draait al.... die man gaat zich doodgeneren denk ik, dat ie me met een kapotte wasmachine laat werkenMaarja, daar scoor je dus wel punten mee he
![]()
Straks ook maar even boodschappen doen, dan kan ik alvast een taart bakken misschien. Voor scriptie heb ik nu toch echt te weinig rust in mn kop
PS, ga je tas eens inpakken!! Je hoort nu verlekkerd naar de weersverwachting te kijken enzo! Nem zegt dat dat pakketje er op tijd is, dan zal dat heus zo zijn
Gewone post rond tweeën denk ik, pakketjes meestal eind van de ochtend...quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:22 schreef Whiteguy het volgende:
hoe laat komt doorgaans de post bij jou?
Ja het valt nu al verscheidene mensen op.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:23 schreef LadyBlack het volgende:
Vanwaar trouwens die enorme rust? Het is leeg vandaag, en Wyccie heb ik hier ook al heel lang niet gezien![]()
Een stuk beterquote:En is MaJo's mama al weer beter Nem?
Ja komt eraan.quote:ohja en ik krijg nog pm van je!
Ie sjeg tog?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
VAMOS A BARCELONA JAAAA JAAA![]()
VIVA LA POSTBODA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb een heel hip visum![]()
Whoohoooo!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
VAMOS A BARCELONA JAAAA JAAA![]()
VIVA LA POSTBODA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb een heel hip visum![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|