Zo'n stembureau mevrouw zei dat ik niet op de lijst stond. Dacht dat het gewoon een kieslijst was en dat ik er niet opstond omdat op mijn pas een ander stembureau stond. en toen kwam mn moeder later terug en die zei het dus.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:13 schreef Etcetera het volgende:
Maar toch: hoe ben je er achter gekomenEn wat moet je in vredesnaam doen om er wel op te komen
![]()
Pics or it ain't realquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een heren t-shirt gekocht. Voor mezelfEen grijs All Stars t-shirt. Ik vond het mooi, fuck de mode
Van mij in dat shirt of van dat shirtquote:
Eerste graag.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Van mij in dat shirt of van dat shirt
Van jou natuurlijk [/C4]quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Van mij in dat shirt of van dat shirt
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:10 schreef Nesle het volgende:
Mensen tot over twee wekenik ga nog even langs mijn oma's en dan ga ik lekker op vakantie
Kom maar op met die zon!
LB alvast gefeliciteerd!
quote:
Prettige vakantie!quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:10 schreef Nesle het volgende:
Mensen tot over twee wekenik ga nog even langs mijn oma's en dan ga ik lekker op vakantie
Kom maar op met die zon!
LB alvast gefeliciteerd!
Ik mag na morgen gewoon nog 6 weken werken hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:32 schreef Yurithemaster het volgende:
iedereen op vakantie vandaag?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:32 schreef Yurithemaster het volgende:
iedereen op vakantie vandaag?
quote:
quote:
Weinig kans. Zeg maar geen.quote:
Weer een poging mislukt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Weinig kans. Zeg maar geen.
Hmm ik kan m'n hoofd natuurlijk van de foto knippenquote:
Ook een optie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmm ik kan m'n hoofd natuurlijk van de foto knippen
Dan weet ik nou in elk geval wel dat het je niet om m'n hoofd gaatquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan weet ik nou in elk geval wel dat het je niet om m'n hoofd gaat
Om je nieuwe shirtquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan weet ik nou in elk geval wel dat het je niet om m'n hoofd gaat
quote:
Ah okquote:
Jij gaf zelf de keus tussen twee opties.quote:
Dan kunnen wij beoordelen of de pasvorm juist isquote:
Goed bedachtquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan kunnen wij beoordelen of de pasvorm juist is
He deserved that one!!quote:Today, at a party, my three friends and I thought it would be fun to urinate in a jug. We dislike the neighbours, so decided to throw the contents of the jug over the fence into their garden. It hit a tree and splashed back. I ended up covered in our piss. FML
quote:
fijnquote:
Ik ben blij dat jullie het met elkaar eens zijn.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:41 schreef Whiteguy het volgende:
Vandaag nog een aardige sms conversatie gehad met PS. Het was natuurlijk allemaal kantjeboord met de trein enzo richting Brussel... was er iemand voor de trein gesprongen en had alles (of in ieder geval haar trein) enorme vertraging. Heeft ze alsnog de halve dag in de stress gezeten... echt lullig.
Maar uiteindelijk toch allemaal nog net aan goed gekomen dus iedereen hier kan met een gerust hart gaan slapen straks
Rijswijk?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:41 schreef Whiteguy het volgende:
Vandaag nog een aardige sms conversatie gehad met PS. Het was natuurlijk allemaal kantjeboord met de trein enzo richting Brussel... was er iemand voor de trein gesprongen en had alles (of in ieder geval haar trein) enorme vertraging. Heeft ze alsnog de halve dag in de stress gezeten... echt lullig.
So, it didn't happen after all.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Weinig kans. Zeg maar geen.
Sommige mensen... zijn gewoon echt zwaar kansloosquote:Man vernielt stempotloden vanwege Wilders
Vandaag heeft Kor Wijmenga, de zelfbenoemde ‘samaritaan' van Het Bildt, de stempotloden in zorgcentrum Beuckelaer in Sint Annaparochie vernield door de rode punten eraf te breken. Dit alles zodat "niemand nog op Geert Wilders (PVV) kon stemmen''.
Woordvoerster van de gemeente Het Bildt, Colette Govaars, liet weten dat er direct gezorgd is voor nieuwe potloden. Dit is niet de eerste opmerkelijke actie van Wijmenga. In februari stal hij bij de Aldi in zijn woonplaats nog tachtig broden om, maar eigen zeggen, aan een moeder met tien pleegkinderen te geven.
Wijmenga onthoudt zich van commentaar op zijn daad. De gemeente gaat verder geen stappen ondernemen tegen de potloodvernieler.
Weet niet precies hoe&wat. Volgens haar werd dat omgeroepen op schiphol, ik las vanmiddag op 9292ov dat het een 'incident bij een viaduct' was... kan dus ook wat anders geweest zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rijswijk?
Ik ben er persoonlijk voor dat springers die hun laffe daad overleven ook nog eens mogen opdraaien voor de inzetkosten van de hulpdiensten.
Dan kan het inderdaad overal zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:19 schreef Whiteguy het volgende:
Weet niet precies hoe&wat. Volgens haar werd dat omgeroepen op schiphol, ik las vanmiddag op 9292ov dat het een 'incident bij een viaduct' was... kan dus ook wat anders geweest zijn.
Ik moest het even wiki-en, ga ik me toch afvragen waarom je er bekend mee bentquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan kan het inderdaad overal zijn.
Ik begrijp niet waarom mensen die geen leven meer hebben anderen moeten opzadelen met hun problemen. Dan kun je net zo goed een overdosis rohypnol innemen.
quote:Ten slotte staat het middel ook bekend als "date rape drug". Een op seks belust persoon, kan de Rohypnol bij zijn of haar date in een drankje doen. Wanneer de Rohypnol samen met de alcohol ingenomen wordt, wordt het slachtoffer slaperig en laat veel meer toe dan deze onder nuchtere toestand zou doen. Het geheugenverlies zorgt er bovendien voor dat er na ontwaking geen, of slechts onduidelijke herinneringen zijn (retrogade amnesie). Zelfs als het geheugenverlies beperkt is, is niet duidelijk te achterhalen of het slachtoffer zo meegaand was, als gevolg van het effect van de drug. Om deze reden is verplicht een blauwe kleurstof toegevoegd, zodat de pil in de meeste drankjes opvalt. Bij generiek verstrekte flunitrazepam, ontbreekt de blauwe kleurstof vaak. Generiek is verplicht behoudens als de arts rohypnol op recept zet met toevoeging medische noodzaak.
In 'De Slimste Mens Ter Wereld' worden wel vaker gewaagde vragen gesteld.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:30 schreef Whiteguy het volgende:
Ik moest het even wiki-en, ga ik me toch afvragen waarom je er bekend mee bent
Het zal eens niet zo zijnquote:
Wel uitgezet bij deze, rtl doet aan de korte versie waarbij een paar zeer coole scenes er uit zijn gehaaldquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:47 schreef iamredleader het volgende:
T2 is inderdaad een van de beste ooit
Ik zag het in FB, en net terwijl ik wel zin had om ff mee te doenquote:
Ja, de trein staat nog steeds stil, duurt nog even voordat de spoorwegpolitie de noodremtrekker bekeurt.quote:
Omdat niemand zin heeft/had om er een nieuwe vraag in te gooien denk ikquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:45 schreef MaJo het volgende:
Waarom wordt er niet gewoon doorgequizd? Gewoon negeren die dude
We zijn weer onderweg met de AKQ.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:45 schreef MaJo het volgende:
Waarom wordt er niet gewoon doorgequizd? Gewoon negeren die dude
Truste WGquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:28 schreef Whiteguy het volgende:
De freakshow is voorbij. Toch wel heel erg sneu voor die dochtertjes van die vrouw![]()
Ik ga tukkenLtr
catheter?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:28 schreef Whiteguy het volgende:
De freakshow is voorbij. Toch wel heel erg sneu voor die dochtertjes van die vrouw![]()
Ik ga tukkenLtr
p.s. het kwam in die docu niet naar voren, maar ik ga toch slapen met een paar prangende vragen.
Zulke mensen kunnen hun bed niet uit komen en niet eens omdraaien.
- hoe werkt het als zo iemand moet zeiken/schijten ?
wyccie ?
Hier kan ik uit opmaken dat de PVV de grote winnaars zijn?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:32 schreef Whiteguy het volgende:
oh en ook nog even gauw de eerste foto's van de avond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke foto vind je mooier? De eerste of de tweede?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier kan ik uit opmaken dat de PVV de grote winnaars zijn?
Wouter voelt zich niet echt happy.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Welke foto vind je mooier? De eerste of de tweede?
Ik zou voor de tweede gaan.
Dat typeert ook de PvdA.quote:
Ik zat net zo iets te denken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:42 schreef Whiteguy het volgende:
toch nog even voor de tv blijven hangen... wilders mist net een kans voor open doel:
halsema: 'Meneer Wilders, u heeft straks vier zetels in een parlement van 700+ zetels. Aangezien u niet een coalitie vormt met andere partijen zal u nooit ook maar enig verschil kunnen maken, u heeft gewoon te weinig zetels. Wat denkt u dan te kunnen bereiken'
kwam er een hele blabla van wat ie van plan was...
mijn antwoord zou zijn: 'mevrouw Halsema, kan ik hieruit opmaken dat u met de volgende landelijke verkiezingen niet meer meedoet?'
Helemaal eensch.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat typeert ook de PvdA.
Daar heerst het oubollige Pickwick-gevoel, daar is men bang het beestje bij de naam te noemen. Tijd voor een grootscheepse omvorming, de grootste lafbekken mogen als eerste het schip verlaten.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:53 schreef Whiteguy het volgende:
Die Mariette Hamer komt ook niet bepaald over als een groot leider die ik graag mijn zaak zou laten runnen. Die gaat straks als een klein meisje zitten huilen in de hoek. Lijkt wel een nieuwe Ella Vogelaar.
SP goes down tonight. En Pechthold met zijn club eigenlijk ook.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:57 schreef Whiteguy het volgende:
Agnes Kant. Lijkt me wel een sympathieke vrouw om een keer een biertje mee te drinken.
NOT.
Die weet zich ook te profileren als een gefrustreerde heks vanavond. Geen beste reclame voor de SP.
En dat na 22% getelde stemmen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:02 schreef Whiteguy het volgende:
Wel geinig, onderin beeld zojuist.
"Definitieve tussenstand''
Ehrm, wut ?
Zo weinig stemmen voor de gristen partijen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:06 schreef Whiteguy het volgende:
Uitslag in Urk:
CDA: 27.9 %
Grrrrristen unie/sgp: 57.6 %
PVV 12.2 %
Alle andere partijen <1 %
Drukke avond gehad MaJo? Alles klaar voor zaterdag?quote:
Ferry Mengele?quote:
Vandaag viel nog mee gelukkig, morgen gaat het echt losquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Drukke avond gehad MaJo? Alles klaar voor zaterdag?
Hoe is het met Pa en Ma?
Goet om te horen! (beide zaken)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vandaag viel nog mee gelukkig, morgen gaat het echt los
met pa en ma gaat het beiden een stuk beter
Oeps. Beroeps deformatie. Laten we het daar maar op houden.quote:
Ik ookquote:
Pechtold heeft het juist iets beter gedaan dan de vorige keer.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
SP goes down tonight. En Pechthold met zijn club eigenlijk ook.
Ze hadden Diederik Samsom moeten kiezen, die zet zijn tanden tenminste in heikele standpunten. Nu hebben we te maken met een halfgare tosti.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:53 schreef Whiteguy het volgende:
Die Mariette Hamer komt ook niet bepaald over als een groot leider die ik graag mijn zaak zou laten runnen. Die gaat straks als een klein meisje zitten huilen in de hoek. Lijkt wel een nieuwe Ella Vogelaar.
Daarom hoop ik ook dat iedereen die feeks afvalt. Geen charisma, geen humor, maar wel de gevaarlijke syndicale mentaliteit. Zij en Agnes Jongerius verdienen echt een enkeltje Siberiė.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:57 schreef Whiteguy het volgende:
Agnes Kant. Lijkt me wel een sympathieke vrouw om een keer een biertje mee te drinken.
NOT.
Die weet zich ook te profileren als een gefrustreerde heks vanavond. Geen beste reclame voor de SP.
En ook deze excuustrut mag mijn twee eerder genoemde heldinnen vergezellen in die barre tocht. Halsema is geen roepende in een woestijn, maar een roepende in Siberiė. Waarom let zij voor de verandering eens niet op Wilders maar op haar eigen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:42 schreef Whiteguy het volgende:
toch nog even voor de tv blijven hangen... wilders mist net een kans voor open doel:
halsema: 'Meneer Wilders, u heeft straks vier zetels in een parlement van 700+ zetels. Aangezien u niet een coalitie vormt met andere partijen zal u nooit ook maar enig verschil kunnen maken, u heeft gewoon te weinig zetels. Wat denkt u dan te kunnen bereiken'
kwam er een hele blabla van wat ie van plan was...
mijn antwoord zou zijn: 'mevrouw Halsema, kan ik hieruit opmaken dat u met de volgende landelijke verkiezingen niet meer meedoet?'
D66 is van 1 naar 3 zetels gegaanquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
SP goes down tonight. En Pechthold met zijn club eigenlijk ook.
Wat is daar zogenaamd zo grappig aan? Ik kreeg het laatst ook al toegestuurd door iemand en vind er echt niks aanquote:
je hebt gewoon geen gevoel voor humorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is daar zogenaamd zo grappig aan? Ik kreeg het laatst ook al toegestuurd door iemand en vind er echt niks aanJa als je stoned bent misschien
De lol komt er uit dat het echt heel erg bagger en idioot isquote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is daar zogenaamd zo grappig aan? Ik kreeg het laatst ook al toegestuurd door iemand en vind er echt niks aanJa als je stoned bent misschien
Ik doelde eigenlijk op zijn gedrag aan tafel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
D66 is van 1 naar 3 zetels gegaanNa PVV de grote winnaar dus
Mogguhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |