Eerst in bad jij, dan ga ik wat voorbereidenquote:Op maandag 1 juni 2009 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tijd voor overhoren
Edit: Fuckiemand die een nieuwe wil openen?
En nu stijg je weer in mijn achting.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eerst in bad jij, dan ga ik wat voorbereiden
Kan nog wel even durenquote:Op maandag 1 juni 2009 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eerst in bad jij, dan ga ik wat voorbereiden
Was ie gedaald dan?quote:
"wederom" of was ik onlangs nog even weggezakt?quote:
Het goed doorlezen en formuleren ookquote:
Je liet MaJo in het park wachten.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"wederom" of was ik onlangs nog even weggezakt?
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vanmiddag.
Ik schijn een 'hoger/lager'-mindfuckgame te spelen met iedereen die ik tegenkom.
Wat deed 't 'm? Mijn bezoek aan Drachten? De Marokkanen? Of toch mijn bezoek aan de Negende Cirkel?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Vanmiddag.
True storyquote:Op maandag 1 juni 2009 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het goed doorlezen en formuleren ook
Het heet ook niets voor niets parkerenquote:Op maandag 1 juni 2009 22:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Je liet MaJo in het park wachten.
Pun alert!quote:Op maandag 1 juni 2009 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het heet ook niets voor niets parkeren
Play on words and triple punscorequote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:01 schreef MaJo het volgende:
Moet nog steeds lachen om de opmerking dat ik de park checkte
en Ofyles, jij hebt de samenvatting ook
Oh ja Albertoquote:
Hoogstwaarschijnlijk niet. Waar vlieg je heen?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:09 schreef Nesle het volgende:
Als ik met de trein naar schiphol ga en om half 1 (snachts) daar aankom, kan ik dan al inchecken als ik half 6 (sochends) vlieg? Ik weet helemaal niet hoe ver dat van te voren kan
Twee uur voor vertrek in geval van een Europese bestemming, drie uur van tevoren bij de overige bestemmingen.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:09 schreef Nesle het volgende:
Als ik met de trein naar schiphol ga en om half 1 (snachts) daar aankom, kan ik dan al inchecken als ik half 6 (sochends) vlieg? Ik weet helemaal niet hoe ver dat van te voren kan
Turkije, de keren dat ik naar de VS vloog was ik er meestal 2u vantevoren maar omdat dit één van de laatst haalbare treinen was zijn we er al redelijk vroeg..quote:Op maandag 1 juni 2009 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk niet. Waar vlieg je heen?
nee, jij moet in badquote:Op maandag 1 juni 2009 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja Albertozat al de hele tijd na te denken hoe die dude ook alweer heette
ik ga het topic er weer eens bijzoeken, weet niet eens meer waar het over gaat
Dat dit kan in Nederland!quote:Op maandag 1 juni 2009 23:13 schreef MaJo het volgende:
Net het alberto loopt de park te checken topic weer doorgelezen. Blijft een klassieker![]()
Ga ik nu doenquote:
Daar ben ik mee bezig, ik kan multitaskenquote:
Vergeet het maar.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:09 schreef Nesle het volgende:
Is het doorhalen van toepassing?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vergeet het maar.
Veel plezier bij de burger king / starbucks![]()
Ik ben luiquote:
CSIquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
CSI
NCIS
Dat soort dingen, gemixt met Etc.
Dat is trouwens ook het systeem waar eenheden liggen vastgelegd (natuurkunde, scheikunde)quote:
En de tegenhanger van het imperiale stelsel waarmee o.a. de States en Verenigd Koninkrijk werken.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook het systeem waar eenheden liggen vastgelegd (natuurkunde, scheikunde)
Zo daar ben ik.quote:
C4, als je nog eens een keer richting de zandbak moet, neem dan voor mij even een jerboa mee terug.quote:
Ze schijnen erg lekker te smaken. Dat ik alles wat ik van die beestjes weet.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
C4, als je nog eens een keer richting de zandbak moet, neem dan voor mij even een jerboa mee terug.
Ziet er wel uit als een tof beest:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:09 schreef Nesle het volgende:
Voor de soldaten?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
@ MaJo;
Voor wie was het Humanitaire Oorlogsrecht in eerste instantie bedoeld?
Neen, breder dan datquote:
Oeh, jij hebt meer materiaal om vragen over stellen?quote:
1. Wat zeg je hier nu eigenlijk?quote:"De juridische verdeling van bevoegdheden moet zoveel mogelijk haar wortels houden in het maatschappelijke en politieke krachtenveld."
Van mij hoeven ze niet allemaal beantwoord te worden maar een aardige selectie is nooit weg, dunkt mequote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:22 schreef Cobra4 het volgende:
Als MaJo al die vragen nog moet beantwoorden gaat het 0400 uur worden.
Meuhquote:
Geen idee?quote:
quote:Russian army Topol-M missile launchers are seen entering Red Square with St. Basil's Cathedral in the background, in downtown Moscow, Tuesday, April 28, 2009 during a rehearsal for the Victory Day military parade. (AP Photo/Ivan Sekretarev)
quote:Topol-M missile launchers move through Red Square during the Victory Day parade in Moscow, Russia, on Saturday, May 9, 2009. (Alexander Zemlianichenko Jr/Bloomberg News)
quote:Soliders from the U.S. Army Old Guard place flags at grave stones at Arlington National Cemetery May 21, 2009 in Arlington, Virginia. It took 1,300 soldiers, sailors and Marines about three hours to place a flag at each of the more than 300,000 gravestones at Arlington ahead of the Memorial Day weekend. (Chip Somodevilla/Getty Images)
Voordelen:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:07 schreef Nembrionic het volgende:
Er komt zo nog meer, dit zijn wat recht-toe, recht-aan vragen.
1. Wat zijn de voor -en nadelen van rechtspositivisme?
Veroorlovende regels geven een bepaalde vrijheid tot interpretatie. Bevoegdheidsverlenende normen geven de bevoegdheid om bepaalde regels op te stellen. Bijvoorbeeld de gemeentewetquote:2. Wat is het verschil tussen veroorlovende regels en bevoegdheidsverlenende normen?
- Regeringquote:3. Naast de formele wetgever zijn er nog enkelen die tot wetgeving bevoegd zijn. Welke zijn dat?
Verordeningen: zijn verplichtend en individueel gericht, heeft dezelfde waarde als een algemeen verbindend voorschrift.quote:4. Wat kun je zeggen over "verorderdeningen", "beschikkingen", "richtlijnen"?
De wet is een opsomming van regels waar burgers en overheid zich aan moeten houden. De rechtspraak toetst aan de wet of dit nageleefd wordt. Overigens toetst zij niet rechtstreeks de wet maar alleen in bij de rechter voorkomende gevallen op dat onderwerp.quote:5. Wat is het verschil tussen de wet en rechtspraak?
Geen flauw ideequote:6. Wat een is een belangrijk verschil tussen rechtregels en rechtbeginselen?
Deze geeft achtergrond bij een wet. Bijvoorbeeld in het geval van euthanasie, dat is niet opgenomen in de wet omdat het te gecompliceerd ligt. In het achtergrondbeginsel staan een paar dingen waar rechters aan kunnen toetsen maar het is geen wet.quote:7. Wat is een achtergrondbeginsel?
- Formele rechtszekerheidquote:8. Formele Algemene Beginselen van Behoorlijk Bestuur. Geef de items
-Materiele rechtszekerheidquote:9. Materiele Algemene Beginselen van Behoorlijk Bestuur. Geef de items
Nee.quote:
In eerste instantie was het Humanitaire Oorlogsrecht bedoeld voor staten die met elkaar in oorlog waren.quote:
Truste PSquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woah ik ga slapen...
Succes nog MaJo![]()
Slaap lekker iedereen![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:35 schreef MaJo het volgende:
Wow, hier kan ik wat meeEn je pakt precies de pijnpunten eruit
Dat gaan we nog wel eens zien. Even nakijken, momentquote:Ik ga het verneuken he![]()
Trustequote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woah ik ga slapen...
Succes nog MaJo![]()
Slaap lekker iedereen![]()
Ah okquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In eerste instantie was het Humanitaire Oorlogsrecht bedoeld voor staten die met elkaar in oorlog waren.
Dan kan ik mooi een saffie doenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat gaan we nog wel eens zien. Even nakijken, moment
Mag ik mee?quote:
Die 2 zijn goed. Maar er zijn er nog 2quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:35 schreef MaJo het volgende:
1. Wat zijn de voor -en nadelen van rechtspositivisme?
Voordelen:
- Het dient de statusquo
- Het recht is gemakkelijker te vinden want het staat in de wet
Hier geldt hetzelfde. Ze zijn goed, maar ik mis er 2quote:Nadelen:
- Het heeft geen oog voor maatschappelijke ontwikkelingen
- positief recht kan ook onrechtvaardig zijn
Je samenvatting zegt "Verlenen een bepaalde vrijheid van optreden"quote:2. Wat is het verschil tussen veroorlovende regels en bevoegdheidsverlenende normen?
Veroorlovende regels geven een bepaalde vrijheid tot interpretatie.
Je samenvatting zegt: "Geven het recht om bepaalde handelingen te verrichten "quote:Bevoegdheidsverlenende normen geven de bevoegdheid om bepaalde regels op te stellen. Bijvoorbeeld de gemeentewet
Naast de formele wetgever (regering + SG) zijn dezen ook tot wetgeving bevoegd:quote:3. Naast de formele wetgever zijn er nog enkelen die tot wetgeving bevoegd zijn. Welke zijn dat?
- Regering
- Provincie
- Gemeente
- Waterschappen en bepaalde andere bestuurlijke organen
Correctemundoquote:4. Wat kun je zeggen over "verorderdeningen", "beschikkingen", "richtlijnen"?
Verordeningen: zijn verplichtend en individueel gericht, heeft dezelfde waarde als een algemeen verbindend voorschrift.
Richtlijnen: geven de staat bepaalde richtlijnen waarna ze de nationale wetgeving aan kunnen passen
Beschikkingen: individuele regels gericht aan burgers, zijn niet verplichtend
Truste Etc.quote:
Thxquote:
Ik kan verder geen voordelen bedenkenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die 2 zijn goed. Maar er zijn er nog 2
Same herequote:Hier geldt hetzelfde. Ze zijn goed, maar ik mis er 2
quote:Je samenvatting zegt "Verlenen een bepaalde vrijheid van optreden"
Ik reken hem goed
[..]
Je samenvatting zegt: "Geven het recht om bepaalde handelingen te verrichten "
Dus goed
Oh ja ik ben in de war met de hierarchiequote:Naast de formele wetgever (regering + SG) zijn dezen ook tot wetgeving bevoegd:
- Regering
- Provinciale Staten en gemeenteraad
- Besturen van de Waterschappen
- Openbare lichamen voor beroep en bedrijf en andere openbare lichamen
50/50 zou ik zeggen
Valt me nog alles meequote:Correctemundo
Truste WGquote:
Van Connexxion?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Eindelijk die schuifpijltjes gevonden.
Ik kan beginnen.
Lijkt me in orde.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:35 schreef MaJo het volgende:
5. Wat is het verschil tussen de wet en rechtspraak?
De wet is een opsomming van regels waar burgers en overheid zich aan moeten houden. De rechtspraak toetst aan de wet of dit nageleefd wordt. Overigens toetst zij niet rechtstreeks de wet maar alleen in bij de rechter voorkomende gevallen op dat onderwerp.
[..]
Is een regel afkomstig uit wet, verdrag of rechtspraak dan is het een rechtsregel → geschreven recht.quote:6. Wat een is een belangrijk verschil tussen rechtregels en rechtbeginselen?
Geen flauw ideeRechtsregels zijn de dingen waar men zich aan dient te houden. Weet even niet wat rechtsbeginselen zijn
[..]
Dat was een persoonlijk vraag want ik wilde het weten en kon het niet direct terugvinden in de samenvattingquote:Deze geeft achtergrond bij een wet. Bijvoorbeeld in het geval van euthanasie, dat is niet opgenomen in de wet omdat het te gecompliceerd ligt. In het achtergrondbeginsel staan een paar dingen waar rechters aan kunnen toetsen maar het is geen wet.
Correctquote:- Formele rechtszekerheid
- Fair Play
- Verbod op een procedu detournement
- Motiveringsbeginsel
- Formele zorgvuldigheid
-Materiele rechtszekerheid
- Vertrouwensbeginsel
- Gelijkheidsbeginsel
- Materiele zorgvuldigheid.
Gaat volgens mij best meevallenquote:Ik ga het verneuken he![]()
Het rijtje:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan verder geen voordelen bedenken
[..]
Same here
Komt vast goed want de vragen worden vast iets anders gevraagd dat meer je geheugen triggertquote:
[..]
Oh ja ik ben in de war met de hierarchie
Ja en uiteindelijk werkt het averechts als je angstvallig nog naar binnen wil proppenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan kan ik mooi een saffie doen
Ik ga zo nog wat dingetjes nalezen en dan tukken, anders ben ik zo gaar dat ik in slaap val morgen
Ja dacht ik ook, of ergens vroeg in de nacht maar kreeg vorige week pas de tickets met definitieve vertrektijden, en die waren toch iets later! En jammer joh, 10 man past niet echt hequote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Als je alleen was geweest had je hier kunnen slapenVanaf hier ben je in 10 minuutjes op Schiphol
Je zou toch 's avonds vliegen, trouwens?
Oh en briljante TT
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:13 schreef MaJo het volgende:
Thanks nemmie
Ik heb een valiumpje ingenomen en ga van tukkemans
Succes MaJo!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:13 schreef MaJo het volgende:
Thanks nemmie
Ik heb een valiumpje ingenomen en ga van tukkemans
Ja, lekker. Beetje toast erbijquote:
En Lurpack op de toastquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
witte bonen in tomatensaus
gebakken tomaat
Ja maar Lurpack is zoutig.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh, ik zie het al. De rest van de wereld noemt het boter
Dat is de stilte voor de stormquote:
quote:Een van mijn cliënten is op vakantie, dus ik heb een uurtje uitgeslapen en net lekker in de zon op het balkon ontbetenVet relaxed, en ik werk 2x in de week bij die man, dus donderdag same story, en dat 3 weken lang
Groot voordeel: volgende week kan ik dus uitslapen de dag na mn verjaardag
Het staat inderdaad bij mij thuisquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
Nem, waar is dat schilderij nu eigenlijk, heb je het weer thuis staan? Want we moeten dan even iets regelen voor de overdracht
Ik ben dan sowieso niet thuis neequote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, ik wil m heel graag hebben
En zo vaak kom ik niet in de buurt van Rotterdam, dus het is ook verreweg het slimst om het nu op te halen. Jij bent vrijdagavond sowieso niet thuis he? Dan komen we het waarschijnlijk zaterdagochtend / middag ophalen.
Lekker!quote:
Schitterend.quote:
whehe Nozzman is heerlijk.quote:
Wie is dat dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
Dit stond bij een artikeltje op Nu. Wat een enge foto
[ afbeelding ]
In welk opzicht? Ik geloof dat ik het nog eens moet gaan kijken trouwens, kan me er niet zo veel van herinnerenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Schitterend.![]()
![]()
![]()
![]()
Al lijkt het wel of de rol van Abby iets afgezwakt is?
Weet ik veelquote:
Misschien komt het omdat ik net de aflevering heb gezien waar ze geen CafPow meer drinkt. Aan het eind van de aflevering begint ze weer, dus het zal wel weer goed komen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In welk opzicht? Ik geloof dat ik het nog eens moet gaan kijken trouwens, kan me er niet zo veel van herinnerenBehalve dan van de finale
Die vent zal wel niet meer zo lang voetballen als je hem zo bekijkt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet ik veel
Stond bij een voetbalartikel.
Oh ja, Abby on decafquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik net de aflevering heb gezien waar ze geen CafPow meer drinkt. Aan het eind van de aflevering begint ze weer, dus het zal wel weer goed komen.![]()
Ik moet het weer een keer zeggen; wat een super cast hebben ze samen weten te stellen voor deze serie.Elke acteur heeft de rol die die zou moeten hebben.
Je hebt nog iemand aangestoken om bij ons clubje te komen?quote:
Het is een zware taak, maar íemand moet het doenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:54 schreef Mark het volgende:
[..]
Je hebt nog iemand aangestoken om bij ons clubje te komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Edward Sturing, zo'n beetje de eerste verhuurde trainer (van Vitesse naar Volendam)quote:
Ah. Voetbal....... Daar weet ik nu echt helemaal niets over.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:55 schreef Mark het volgende:
[..]
Edward Sturing, zo'n beetje de eerste verhuurde trainer (van Vitesse naar Volendam)
Doei Etcie!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Mijn volgende serie begint 4 juni weerBurn Notice
Ik ben er vandoorTot later
Jazeker, ik heb de eerste 4 seizoenen netjes gekocht, en seizoen 5 volgt binnenkort. Ik ben alleen niet helemaal bij met de huidige stand van zaken omdat ik weinig TV meer kijk, en sowieso niet de stand in de USA volg. Maar vind het een top-serie, met goed gecaste acteurs en een goede mix van denkwerk, actie en humor.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:00 schreef Cobra4 het volgende:
En ook een NCIS fan Mark?
Voor de stand van zaken in de USA e.d. moet je bij Etcie zijn. Die weet dat allemaal wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:05 schreef Mark het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb de eerste 4 seizoenen netjes gekocht, en seizoen 5 volgt binnenkort. Ik ben alleen niet helemaal bij met de huidige stand van zaken omdat ik weinig TV meer kijk, en sowieso niet de stand in de USA volg. Maar vind het een top-serie, met goed gecaste acteurs en een goede mix van denkwerk, actie en humor.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb je wel eens dat je iets anders denkt te lezen dan dat er staat? Dat had ik bij de TT 'In scheiding en stapelgek op een ander,wat moet ik nu doen??'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf toevallig een stageplek aan het zoeken?![]()
Volgens mij is dat edward sturing.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
whehe Nozzman is heerlijk.
Dit stond bij een artikeltje op Nu. Wat een enge foto
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:15 schreef Mark het volgende:
Meteen maar actie ondernomen en seizoen 5 besteld
Goeiemiddag PSquote:
Nee, volgend jaar pas een keerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zelf toevallig een stageplek aan het zoeken?
Ik deel je blijdschapquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
MaJo leeft nog, hoezee!
Schiet ook eens op manquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:05 schreef Mark het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb de eerste 4 seizoenen netjes gekocht, en seizoen 5 volgt binnenkort. Ik ben alleen niet helemaal bij met de huidige stand van zaken omdat ik weinig TV meer kijk, en sowieso niet de stand in de USA volg. Maar vind het een top-serie, met goed gecaste acteurs en een goede mix van denkwerk, actie en humor.
Bellen met Amerikaanse Consulaat, situatie voorleggen, vragen of je je paspoort morgen weer kan komen ophalen. Gelijk daarna bellen met Gemeentehuis voor een nood-paspoort (Nem heeft hier ervaring mee), en situatie uitleggen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ohnee ohnee ohnee wat moet ik doen
Net op het Amerikaanse consulaat geweest. Het bezoek liep niet vlekkeloos, maar uiteindelijk hd ik toch alle spullen bij elkaar om mijn visum an te vragen. Ik moest mijn paspoort inleveren, iets wat niet van te voren gemeld was.Dt deed ik dus braaf. Achteraf realiseerde ik me, dat ik, overwhelmed door het hele gebeuren, vergeten was dat ik overmorgen naar Spanje ga... Shit shit fuck!
Ik heb gebeld, maar je kan het consulaat niet direct te pakken krijgen. Het callcenter zegt dat ik anders de hele procedure opnieuw moet ingaanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Bellen met Amerikaanse Consulaat, situatie voorleggen, vragen of je je paspoort morgen weer kan komen ophalen. Gelijk daarna bellen met Gemeentehuis voor een nood-paspoort (Nem heeft hier ervaring mee), en situatie uitleggen.
Hup, bellen!
Ik bel je zometeen even vanuit de auto, maar in het kort: bel NU met het gemeentehuis, en leg de situatie kort en bondig uit. Paspoort niet in bezit, buitenlandreis over 24-48 uur, NOODPASPOORT nodigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb gebeld, maar je kan het consulaat niet direct te pakken krijgen. Het callcenter zegt dat ik anders de hele procedure opnieuw moet ingaan
Gemeentehuis en noodpaspoort, hoe wat?
Hoe kan ik zo fucking dom zijn![]()
Okee, ben aan het bellen...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik bel je zometeen even vanuit de auto, maar in het kort: bel NU met het gemeentehuis, en leg de situatie kort en bondig uit. Paspoort niet in bezit, buitenlandreis over 24-48 uur, NOODPASPOORT nodig
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee, ben aan het bellen...
zijn ze nooitquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gemeente was absoluut niet behulpzaam
Ja dat wordt m denk ik..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Morgenvroeg naar de balie, eeuropese identiteitskaart aanvragen meestal binnen 24 uur klaar. Kost wel meer. Anders op Schiphol bij de Marechaussee
Niet wat ik kan vinden, en volgens de vrouw die ik aan de telefoon kreeg kom ik niet in aanmerking voor een noodpaspoort omdat ik m niet kwijt benquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
staat er geen procedure op de website van de gemeente Amsterdam?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:24 schreef MaJo het volgende:
Ik leef nog![]()
ging wel goed volgens mij. Maar dat zegt nikswordt dus echt afwachten tot ik het cijfer heb
Mocht je naar de KMar op Schiphol gaan. Ga dan erg ruim voor vertrek. De procedure kan soms uren duren!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Morgenvroeg naar de balie, eeuropese identiteitskaart aanvragen meestal binnen 24 uur klaar. Kost wel meer. Anders op Schiphol bij de Marechaussee
Ik vlieg vanaf Brusselquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht je naar de KMar op Schiphol gaan. Ga dan erg ruim voor vertrek. De procedure kan soms uren duren!
Dat is, als ze je een noodpaspoort toestaan.
Maakt niets uit. Je kunt gewoon naar de KMar op Schiphol om het af te handelen als de gemeente niet wil meewerken. Of kies een ander afgifte punt van de KMar. Eindhoven? Ligt redelijk op de route naar Brussel?quote:
misschien noem je het verkeerd. de meeste gemeenten hebben een spoedprocedure voor het aanvragen van een reisdocument. een collega van me heeft het laatst ook nog gedaan omdat zijn paspoort bij de Russische ambassade lag voor een visumaanvraagn en hij in die tijd ook nog naar Frankrijk moest. Was ook binnnen een dag geregeld (gemeente Nijmegen)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Niet wat ik kan vinden, en volgens de vrouw die ik aan de telefoon kreeg kom ik niet in aanmerking voor een noodpaspoort omdat ik m niet kwijt ben
Ik heb ze gebeld en als ik kan bewijzen dat mijn papsoort op het amerikaanse consulaat is dan krijg ik wèl een nooddocumentquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht je naar de KMar op Schiphol gaan. Ga dan erg ruim voor vertrek. De procedure kan soms uren duren!
Dat is, als ze je een noodpaspoort toestaan.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb ze gebeld en als ik kan bewijzen dat mijn papsoort op het amerikaanse consulaat is dan krijg ik wèl een nooddocument
Oh okee, ze hadden me laten denken dat dat geen optie was. Dankjullie welquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Spoedaanvraag
Hebt u snel een paspoort nodig? Dan kunt u tegen extra kosten (¤41,--) een spoedaanvraag doen. Als u de spoedaanvraag voor 14.00 uur indient, kunt u uw paspoort de volgende werkdag na 10.00 uur ophalen. Tenzij er onvoorziene omstandigheden zijn.
Ja, nou eerst maar eens hopen dat het Amerikaanse consulaat me wil helpen... Maar op zich weet ik dat morgen om negen uur... En dan ben ik mijn donderdag kwijt op Schiphol, maar gelukkig is Schiphol tof. Starbucksquote:
Je kunt het consulaat vragen een fax te sturen naar de KMar nooddocumenten post op Schiphol waarin staat dat jouw paspoort bij hen ligt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, nou eerst maar eens hopen dat het Amerikaanse consulaat me wil helpen... Maar op zich weet ik dat morgen om negen uur... En dan ben ik mijn donderdag kwijt op Schiphol, maar gelukkig is Schiphol tof. Starbucks
* Puntenslijpsel probeert er iets positiefs in te zien
Ja dat ga ik doenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je kunt het consulaat vragen een fax te sturen naar de KMar nooddocumenten post op Schiphol waarin staat dat jouw paspoort bij hen ligt.
En vergeet niet de foodvillage te bezoeken. Daar liggen de heerlijkste buitenlandse producten. Meat Pie's etc.
Je collega had het over een kopie van de vorige paspoortaanvraag, is dat wat je bedoelt?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:52 schreef Cobra4 het volgende:
En vergeet geen uitreksel van het GBA te halen
En daarom ben ik altijd zo blij dat ik op dit forum terecht ben gekomenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat ga ik doenMijn vooruitzicht wordt iets minder donkerzwart gelukkig...
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:19 schreef DiabloSam het volgende:
Stond niet op de to-do-list maar is nu wel gedaan...aangereden worden door een vrachtwagenheb godzijdank alleen schaafwonden maar mn fiets is wel gesneuveld...
![]()
Ben nog nooit zo blij geweest om even een berichtje te posten...
Ja heb echt veel geluk gehad, maar het was meer achteraf eng hoor, stond later pas echt even bij stil wat er gebeurt was...en khad zoveel te doen vandaag dus mn hele dag was een rommeltje geworden...moest ook nog examen maken maar dat ging wonderbaarlijk nog best goedquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat meen je niet, wat een enorm goed geluk dan dat je alleen schaafwonden hebt!!!!![]()
Gaat het verder ook wel? Lijkt me doodeng
was je in Groningenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:19 schreef DiabloSam het volgende:
Stond niet op de to-do-list maar is nu wel gedaan...aangereden worden door een vrachtwagenheb godzijdank alleen schaafwonden maar mn fiets is wel gesneuveld...
![]()
Mamma mia, ook nog een examen maken daarna, ik weet niet of ik daar wel mn kop bij zou kunnen houden hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:24 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Ja heb echt veel geluk gehad, maar het was meer achteraf eng hoor, stond later pas echt even bij stil wat er gebeurt was...en khad zoveel te doen vandaag dus mn hele dag was een rommeltje geworden...moest ook nog examen maken maar dat ging wonderbaarlijk nog best goed, ga zo eten dus eet smakelijk!
Jezus... Gelukkig valt de schade mee, maar wat moet je geschrokken zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:19 schreef DiabloSam het volgende:
![]()
Gelukkig dat alles goed afgelopen is danquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:19 schreef DiabloSam het volgende:
![]()
Gecondoleerd etc. Dan heb je wel 'geluk' gehad dat je nog nooit een begrafenis hebt gehad met je 20+ leeftijd toch?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:35 schreef Etcetera het volgende:
Je mag hoor LB
Diablo, ben blij dat je er min of meer ongeschonden vanaf bent gekomen
Ik moet vrijdag op begrafenis, oudtante is overleden. Heb nog nooit een begrafenis meegemaakt, dus ik ben ergens (god wat morbide) wel benieuwd
Dank jequote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:39 schreef Nesle het volgende:
[..]
Gecondoleerd etc. Dan heb je wel 'geluk' gehad dat je nog nooit een begrafenis hebt gehad met je 20+ leeftijd toch?Ik heb er al 7 gehad in mijn 18 jaar en vind het echt verschrikkelijk
Ah zo, okequote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dank je
Heb wel crematies meegemaakt hoor, en ook al vaker dan me lief is, maar een begrafenis dus nog nooit.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:48 schreef remlof het volgende:
UnderTheWingsOfLove, trollen, zieken met plaatjes, maand weg nu.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Inmiddels zijn we twee kloons en een fotoboekban verder.
quote:
Dat kan het GBA ook verstrekken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je collega had het over een kopie van de vorige paspoortaanvraag, is dat wat je bedoelt?
Goed om te horen dat je nog leeft.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:19 schreef DiabloSam het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Het had nog erger kunnen aflopen, maar gelukkig dat je er ongeschonden vanaf gekomen bent.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:19 schreef DiabloSam het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
@ Etcie en Mark;
Net de finale van NCIS seizoen 5 gekeken. Wat een schitterend eind! Ik kan nu al niet wachten op seizoen 6!
Dat heeft Mark geloof ik nog niet gezien hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het stuk daarnaMet Vance
![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Dan moet je het vooral qoutenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat heeft Mark geloof ik nog niet gezien hoor
Het stuk daarnaMet Vance
![]()
Oeps, maar even in een spoiler gezet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:33 schreef Etcetera het volgende:
Dat heeft Mark geloof ik nog niet gezien hoor
Ik ben erg benieuwd naar het vervolg.quote:Het stuk daarnaMet Vance
![]()
Surfthechannel.com?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:36 schreef Nesle het volgende:
Etc, wat was die site ook alweer waar je afleveringen kon bekijken zonder te downloaden zeg maar? Kan er maar niet opkomen
Ik had het aangepastquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan moet je het vooral qouten
Dan hoeft cobra ook niet te spoileren
Ga je nog steeds niet downloaden?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oeps, maar even in een spoiler gezet.![]()
[..]
Ik ben erg benieuwd naar het vervolg.![]()
Ook de aflevering die specifiek over Jimmy Palmer ging was erg de moeite waard!
quote:
Nes ik heb je vanmiddag een mail gestuurd met informatiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:36 schreef Nesle het volgende:
Etc, wat was die site ook alweer waar je afleveringen kon bekijken zonder te downloaden zeg maar? Kan er maar niet opkomen
Graag gedaanquote:
Daar zit wat inquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Ik moet zeggen dat het opbouwen van de spanning door te wachten op de uitgave van de dvd's me wel bevalt.
Ik heb er ook nog niet zo veel meegemaakt (eigenlijk maar 2 die ik me kan herinneren, 1 crematie en 1 begrafenis) maar ik geef toch de voorkeur aan crematies om bij te zijn. Dat gesjok achter de kist, in het graf laten zakken en een schep aarde er op vond ik niet heel prettig.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dank je
Heb wel crematies meegemaakt hoor, en ook al vaker dan me lief is, maar een begrafenis dus nog nooit.
Oh thanksquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nes ik heb je vanmiddag een mail gestuurd met informatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:43 schreef Etcetera het volgende:
Daar zit wat inIk moet hoe dan ook vier maanden wachten nu, en ergens geeft dat wel een kick hoor
Ik was echt half in shockquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Toen Vance de mappen aan Gibbs gaf zat ik echt van; FUCK! En nu!?
En nu......wachten op de release van seizoen 6.
Alsjeblieft en succes alvastquote:
Ligt erg aan de omstandigheden van de overledene. Ik moet zeggen dat een begrafenis met militaire eer mij toch erg veel doet. En dan is het laten zakken van de kist de afsluiting van een era.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog niet zo veel meegemaakt (eigenlijk maar 2 die ik me kan herinneren, 1 crematie en 1 begrafenis) maar ik geef toch de voorkeur aan crematies om bij te zijn. Dat gesjok achter de kist, in het graf laten zakken en een schep aarde er op vond ik niet heel prettig.
True, militaire of staatsbegrafenis is toch wat anders. En met de gecremeerde had ik ook meer dan de begravene, dat speelt mogelijk ook nog mee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ligt erg aan de omstandigheden van de overledene. Ik moet zeggen dat een begrafenis met militaire eer mij toch erg veel doet. En dan is het laten zakken van de kist de afsluiting van een era.
Ik kan op dit moment maar één ding bedenken. Het eerste wat we in beeld zien van seizoen 6 is een tekst als "This was NCIS, thanks for watching"quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik was echt half in shockIk had de promo van de finale uitgevogeld, hoe alles zou gebeuren, hoe het zou aflopen, maar dát had ik geen moment zien aankomen
Dus al die 25 afleveringen die ik heb gezien waren nep?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kan op dit moment maar één ding bedenken. Het eerste wat we in beeld zien van seizoen 6 is een tekst als "This was NCIS, thanks for watching"
Ik denk dat een begrafenis meer impact maakt dan een crematie. Dan zie je echt de kist de grond in gaan. Met een crematie zie je de kist verdwijnen, en dan? Iedereen weet natuurlijk wat er gaat gebeuren, maar toch.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
True, militaire of staatsbegrafenis is toch wat anders. En met de gecremeerde had ik ook meer dan de begravene, dat speelt mogelijk ook nog mee.
Een onweerstaanbare lokroep van helft nummer 2quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als avondeten had ik menu A van de lokale Chinees, net ongeveer de helft van opgegeten. Raden waar ik nu al weer last van krijg
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een onweerstaanbare lokroep van helft nummer 2
NCIS duurt nog minimaal 25 afleveringen na seizoen 5?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dus al die 25 afleveringen die ik heb gezien waren nep?![]()
En juist dat vond ik er wel fijn aanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat een begrafenis meer impact maakt dan een crematie. Dan zie je echt de kist de grond in gaan. Met een crematie zie je de kist verdwijnen, en dan? Iedereen weet natuurlijk wat er gaat gebeuren, maar toch.
Ik stuur er nu een Raket op af, kijken of die lokroep dat overleeft!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een onweerstaanbare lokroep van helft nummer 2
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
NCIS duurt nog minimaal 25 afleveringen na seizoen 5?![]()
Zeg me maar één ding. Moet ik nog de tijd vrij maken om te kijken?
quote:1. NCIS
2. House
3. Prison Break
4. Family Guy
5. Gossip Girl
6. Lost
7. Desperate Housewives
8. One Tree Hill
9. Grey's Anatomy
10. Bones
11. How I Met Your Mother
12. Supernatural
13. Breaking Bad
14. Smallville
15. Harper's Island
16. Heroes
17. Scrubs
18. The Simpsons
19. The Big Bang Theory
20. Naruto
Ik zie liever de gehele procedure bij een uitvaart.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En juist dat vond ik er wel fijn aan
Dan wacht ik gespannen af op de release.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk trouwens dat er niet heel veel seizoenen meer komen, kan me heeeel goed indenken dat ze gaan stoppen op het hoogtepunt. Oh en de tv.com top 20:
[..]
Ik vind seizoen 6 één van de sterkste seizoenen van allemaalquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan wacht ik gespannen af op de release.
FTW:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@C4: De linker auto, is dat wat voor jullie?
[ afbeelding ]
Nog beter dan siezoen 5 dus.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind seizoen 6 één van de sterkste seizoenen van allemaalEn ik ben héél benieuwd naar seizoen 7
Dat dus, de Bushmaster is het beste patrouille voertuig wat defensie op dit moment in gebruik heeft.quote:
Ik kan wel wat hele kleine tipjes van de sluier oplichten, maar ik weet niet of je dat wiltquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog beter dan siezoen 5 dus.Dat kan haast niet!
Ok, kom maar op dan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hele kleine tipjes van de sluier oplichten, maar ik weet niet of je dat wiltNiet plotgewijs, maar een paar dingen die je echt wel gaat waarderen om nu al te weten
Wikpedia beweert dat het Australisch is en snel rijden door de woestijn houden Australiërs wel vanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat dus, de Bushmaster is het beste patrouille voertuig wat defensie op dit moment in gebruik heeft.![]()
Heeft al heel wat levens van collega's gered.![]()
Een aankoop waar NL trots op kan zijn. Geen gezeik over EU aanbestedingen, maar gewoon direct kopen wat het beste en direct nodig is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wikpedia beweert dat het Australisch is en snel rijden door de woestijn houden Australiërs wel van
- De eerste aflevering is exact 4 maanden na de officiele uitzending van de finale van seizoen 5 uitgezondenquote:
En dit zijn niet eens de plots hequote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:29 schreef Cobra4 het volgende:
OMG. Ik sta nu al te trappelen om het volgende seizoen te zien!!!
Vertel voor de rest maar niks meer.quote:
Valt me nu eigenlijk pas op dat het gerucht klopt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
Maar voor contact met de locals blijft dit het beste voertuig. Stukken minder veilig maar dat zij zo.
[ afbeelding ]
Check mij achter het stuur.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Pics?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zo, net lekker met L. en L. truukjes in het park gedaan en B&J gegeten. Iets minder gestressed...
Maak je geen zorgen, ik heb het druk met andere zaken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
niet doen aub.
Thxquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik heb het druk met andere zaken.
We hadden je een ban aangesmeerdquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik heb het druk met andere zaken.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:46 schreef Soempie het volgende:
Alles goed hier?
Iedereen de examens goed doorgekomen?
Soempquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:46 schreef Soempie het volgende:
Alles goed hier?
Prima.quote:
He Soempiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:46 schreef Soempie het volgende:
Alles goed hier?
Mooi, en dan lekker vakantie.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Soemp
We moeten allebei nog Frans morgenmaar voor de rest hebben Nes en ik het allebei redelijk gedaan volgens mij
Maar wat ik je dus echt al tijden wil vragen... Was jij nou Karen Slaughter fan?
------> [CUL] ?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Prima.
Vanavond 4 kittens gevonden in de tuin (van een zwerfkat hier in de buurt, maar die kregen we niet te pakken). Nu zitten de kittens binnen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Prima.
Vanavond 4 kittens gevonden in de tuin (van een zwerfkat hier in de buurt, maar die kregen we niet te pakken). Nu zitten de kittens binnen.
Eerst een beetje vetmesten dan maar.quote:
Foto'squote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Prima.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:52 schreef Soempie het volgende:
Etcie![]()
![]()
[..]
Eerst een beetje vetmesten dan maar.
Nee. 1 gaat naar de buren, want die waren erbij en ik kon net voorkomen dat zij ze mee zouden nemen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Maar die ga je vast niet alle 4 houden
Is goed.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:52 schreef Soempie het volgende:
Etcie![]()
![]()
[..]
Eerst een beetje vetmesten dan maar.
quote:
Hoezo impulsaankoopquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Voor naar campzone? Gaan jullie verder nog weg deze vakantie?
Wij hebben een afwasmachine gekocht een paar dagen terug. De afwas stond hoog opgestapeld namelijk en we hadden er alletwee geen zin in.
Beste aankoop ooit.quote:
Onder anderequote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Voor naar campzone? Gaan jullie verder nog weg deze vakantie?
quote:Wij hebben een afwasmachine gekocht een paar dagen terug. De afwas stond hoog opgestapeld namelijk en we hadden er alletwee geen zin in.
Ja echtquote:
Wat een dotjesquote:
Wat een schatjes!quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:04 schreef Etcetera het volgende:
Maarre, Soemp, waar heb je nou in vredesnaam al die tijd gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |