En Lurpack op de toastquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
witte bonen in tomatensaus
gebakken tomaat
Ja maar Lurpack is zoutig.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh, ik zie het al. De rest van de wereld noemt het boter
Dat is de stilte voor de stormquote:
quote:Een van mijn cliënten is op vakantie, dus ik heb een uurtje uitgeslapen en net lekker in de zon op het balkon ontbetenVet relaxed, en ik werk 2x in de week bij die man, dus donderdag same story, en dat 3 weken lang
Groot voordeel: volgende week kan ik dus uitslapen de dag na mn verjaardag
Het staat inderdaad bij mij thuisquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
Nem, waar is dat schilderij nu eigenlijk, heb je het weer thuis staan? Want we moeten dan even iets regelen voor de overdracht
Ik ben dan sowieso niet thuis neequote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, ik wil m heel graag hebben
En zo vaak kom ik niet in de buurt van Rotterdam, dus het is ook verreweg het slimst om het nu op te halen. Jij bent vrijdagavond sowieso niet thuis he? Dan komen we het waarschijnlijk zaterdagochtend / middag ophalen.
Lekker!quote:
Schitterend.quote:
whehe Nozzman is heerlijk.quote:
Wie is dat dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
Dit stond bij een artikeltje op Nu. Wat een enge foto
[ afbeelding ]
In welk opzicht? Ik geloof dat ik het nog eens moet gaan kijken trouwens, kan me er niet zo veel van herinnerenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Schitterend.![]()
![]()
![]()
![]()
Al lijkt het wel of de rol van Abby iets afgezwakt is?
Weet ik veelquote:
Misschien komt het omdat ik net de aflevering heb gezien waar ze geen CafPow meer drinkt. Aan het eind van de aflevering begint ze weer, dus het zal wel weer goed komen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In welk opzicht? Ik geloof dat ik het nog eens moet gaan kijken trouwens, kan me er niet zo veel van herinnerenBehalve dan van de finale
Die vent zal wel niet meer zo lang voetballen als je hem zo bekijkt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet ik veel
Stond bij een voetbalartikel.
Oh ja, Abby on decafquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik net de aflevering heb gezien waar ze geen CafPow meer drinkt. Aan het eind van de aflevering begint ze weer, dus het zal wel weer goed komen.![]()
Ik moet het weer een keer zeggen; wat een super cast hebben ze samen weten te stellen voor deze serie.Elke acteur heeft de rol die die zou moeten hebben.
Je hebt nog iemand aangestoken om bij ons clubje te komen?quote:
Het is een zware taak, maar íemand moet het doenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:54 schreef Mark het volgende:
[..]
Je hebt nog iemand aangestoken om bij ons clubje te komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Edward Sturing, zo'n beetje de eerste verhuurde trainer (van Vitesse naar Volendam)quote:
Ah. Voetbal....... Daar weet ik nu echt helemaal niets over.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:55 schreef Mark het volgende:
[..]
Edward Sturing, zo'n beetje de eerste verhuurde trainer (van Vitesse naar Volendam)
Doei Etcie!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Mijn volgende serie begint 4 juni weerBurn Notice
Ik ben er vandoorTot later
Jazeker, ik heb de eerste 4 seizoenen netjes gekocht, en seizoen 5 volgt binnenkort. Ik ben alleen niet helemaal bij met de huidige stand van zaken omdat ik weinig TV meer kijk, en sowieso niet de stand in de USA volg. Maar vind het een top-serie, met goed gecaste acteurs en een goede mix van denkwerk, actie en humor.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:00 schreef Cobra4 het volgende:
En ook een NCIS fan Mark?
Voor de stand van zaken in de USA e.d. moet je bij Etcie zijn. Die weet dat allemaal wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:05 schreef Mark het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb de eerste 4 seizoenen netjes gekocht, en seizoen 5 volgt binnenkort. Ik ben alleen niet helemaal bij met de huidige stand van zaken omdat ik weinig TV meer kijk, en sowieso niet de stand in de USA volg. Maar vind het een top-serie, met goed gecaste acteurs en een goede mix van denkwerk, actie en humor.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb je wel eens dat je iets anders denkt te lezen dan dat er staat? Dat had ik bij de TT 'In scheiding en stapelgek op een ander,wat moet ik nu doen??'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf toevallig een stageplek aan het zoeken?![]()
Volgens mij is dat edward sturing.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
whehe Nozzman is heerlijk.
Dit stond bij een artikeltje op Nu. Wat een enge foto
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:15 schreef Mark het volgende:
Meteen maar actie ondernomen en seizoen 5 besteld
Goeiemiddag PSquote:
Nee, volgend jaar pas een keerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zelf toevallig een stageplek aan het zoeken?
Ik deel je blijdschapquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
MaJo leeft nog, hoezee!
Schiet ook eens op manquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:05 schreef Mark het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb de eerste 4 seizoenen netjes gekocht, en seizoen 5 volgt binnenkort. Ik ben alleen niet helemaal bij met de huidige stand van zaken omdat ik weinig TV meer kijk, en sowieso niet de stand in de USA volg. Maar vind het een top-serie, met goed gecaste acteurs en een goede mix van denkwerk, actie en humor.
Bellen met Amerikaanse Consulaat, situatie voorleggen, vragen of je je paspoort morgen weer kan komen ophalen. Gelijk daarna bellen met Gemeentehuis voor een nood-paspoort (Nem heeft hier ervaring mee), en situatie uitleggen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ohnee ohnee ohnee wat moet ik doen
Net op het Amerikaanse consulaat geweest. Het bezoek liep niet vlekkeloos, maar uiteindelijk hd ik toch alle spullen bij elkaar om mijn visum an te vragen. Ik moest mijn paspoort inleveren, iets wat niet van te voren gemeld was.Dt deed ik dus braaf. Achteraf realiseerde ik me, dat ik, overwhelmed door het hele gebeuren, vergeten was dat ik overmorgen naar Spanje ga... Shit shit fuck!
Ik heb gebeld, maar je kan het consulaat niet direct te pakken krijgen. Het callcenter zegt dat ik anders de hele procedure opnieuw moet ingaanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Bellen met Amerikaanse Consulaat, situatie voorleggen, vragen of je je paspoort morgen weer kan komen ophalen. Gelijk daarna bellen met Gemeentehuis voor een nood-paspoort (Nem heeft hier ervaring mee), en situatie uitleggen.
Hup, bellen!
Ik bel je zometeen even vanuit de auto, maar in het kort: bel NU met het gemeentehuis, en leg de situatie kort en bondig uit. Paspoort niet in bezit, buitenlandreis over 24-48 uur, NOODPASPOORT nodigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb gebeld, maar je kan het consulaat niet direct te pakken krijgen. Het callcenter zegt dat ik anders de hele procedure opnieuw moet ingaan
Gemeentehuis en noodpaspoort, hoe wat?
Hoe kan ik zo fucking dom zijn![]()
Okee, ben aan het bellen...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik bel je zometeen even vanuit de auto, maar in het kort: bel NU met het gemeentehuis, en leg de situatie kort en bondig uit. Paspoort niet in bezit, buitenlandreis over 24-48 uur, NOODPASPOORT nodig
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee, ben aan het bellen...
zijn ze nooitquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gemeente was absoluut niet behulpzaam
Ja dat wordt m denk ik..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Morgenvroeg naar de balie, eeuropese identiteitskaart aanvragen meestal binnen 24 uur klaar. Kost wel meer. Anders op Schiphol bij de Marechaussee
Niet wat ik kan vinden, en volgens de vrouw die ik aan de telefoon kreeg kom ik niet in aanmerking voor een noodpaspoort omdat ik m niet kwijt benquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
staat er geen procedure op de website van de gemeente Amsterdam?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:24 schreef MaJo het volgende:
Ik leef nog![]()
ging wel goed volgens mij. Maar dat zegt nikswordt dus echt afwachten tot ik het cijfer heb
Mocht je naar de KMar op Schiphol gaan. Ga dan erg ruim voor vertrek. De procedure kan soms uren duren!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Morgenvroeg naar de balie, eeuropese identiteitskaart aanvragen meestal binnen 24 uur klaar. Kost wel meer. Anders op Schiphol bij de Marechaussee
Ik vlieg vanaf Brusselquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht je naar de KMar op Schiphol gaan. Ga dan erg ruim voor vertrek. De procedure kan soms uren duren!
Dat is, als ze je een noodpaspoort toestaan.
Maakt niets uit. Je kunt gewoon naar de KMar op Schiphol om het af te handelen als de gemeente niet wil meewerken. Of kies een ander afgifte punt van de KMar. Eindhoven? Ligt redelijk op de route naar Brussel?quote:
misschien noem je het verkeerd. de meeste gemeenten hebben een spoedprocedure voor het aanvragen van een reisdocument. een collega van me heeft het laatst ook nog gedaan omdat zijn paspoort bij de Russische ambassade lag voor een visumaanvraagn en hij in die tijd ook nog naar Frankrijk moest. Was ook binnnen een dag geregeld (gemeente Nijmegen)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Niet wat ik kan vinden, en volgens de vrouw die ik aan de telefoon kreeg kom ik niet in aanmerking voor een noodpaspoort omdat ik m niet kwijt ben
Ik heb ze gebeld en als ik kan bewijzen dat mijn papsoort op het amerikaanse consulaat is dan krijg ik wèl een nooddocumentquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht je naar de KMar op Schiphol gaan. Ga dan erg ruim voor vertrek. De procedure kan soms uren duren!
Dat is, als ze je een noodpaspoort toestaan.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb ze gebeld en als ik kan bewijzen dat mijn papsoort op het amerikaanse consulaat is dan krijg ik wèl een nooddocument
Oh okee, ze hadden me laten denken dat dat geen optie was. Dankjullie welquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Spoedaanvraag
Hebt u snel een paspoort nodig? Dan kunt u tegen extra kosten (¤41,--) een spoedaanvraag doen. Als u de spoedaanvraag voor 14.00 uur indient, kunt u uw paspoort de volgende werkdag na 10.00 uur ophalen. Tenzij er onvoorziene omstandigheden zijn.
Ja, nou eerst maar eens hopen dat het Amerikaanse consulaat me wil helpen... Maar op zich weet ik dat morgen om negen uur... En dan ben ik mijn donderdag kwijt op Schiphol, maar gelukkig is Schiphol tof. Starbucksquote:
Je kunt het consulaat vragen een fax te sturen naar de KMar nooddocumenten post op Schiphol waarin staat dat jouw paspoort bij hen ligt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, nou eerst maar eens hopen dat het Amerikaanse consulaat me wil helpen... Maar op zich weet ik dat morgen om negen uur... En dan ben ik mijn donderdag kwijt op Schiphol, maar gelukkig is Schiphol tof. Starbucks
* Puntenslijpsel probeert er iets positiefs in te zien
Ja dat ga ik doenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je kunt het consulaat vragen een fax te sturen naar de KMar nooddocumenten post op Schiphol waarin staat dat jouw paspoort bij hen ligt.
En vergeet niet de foodvillage te bezoeken. Daar liggen de heerlijkste buitenlandse producten. Meat Pie's etc.
Je collega had het over een kopie van de vorige paspoortaanvraag, is dat wat je bedoelt?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:52 schreef Cobra4 het volgende:
En vergeet geen uitreksel van het GBA te halen
En daarom ben ik altijd zo blij dat ik op dit forum terecht ben gekomenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat ga ik doenMijn vooruitzicht wordt iets minder donkerzwart gelukkig...
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:19 schreef DiabloSam het volgende:
Stond niet op de to-do-list maar is nu wel gedaan...aangereden worden door een vrachtwagenheb godzijdank alleen schaafwonden maar mn fiets is wel gesneuveld...
![]()
Ben nog nooit zo blij geweest om even een berichtje te posten...
Ja heb echt veel geluk gehad, maar het was meer achteraf eng hoor, stond later pas echt even bij stil wat er gebeurt was...en khad zoveel te doen vandaag dus mn hele dag was een rommeltje geworden...moest ook nog examen maken maar dat ging wonderbaarlijk nog best goedquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat meen je niet, wat een enorm goed geluk dan dat je alleen schaafwonden hebt!!!!![]()
Gaat het verder ook wel? Lijkt me doodeng
was je in Groningenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:19 schreef DiabloSam het volgende:
Stond niet op de to-do-list maar is nu wel gedaan...aangereden worden door een vrachtwagenheb godzijdank alleen schaafwonden maar mn fiets is wel gesneuveld...
![]()
Mamma mia, ook nog een examen maken daarna, ik weet niet of ik daar wel mn kop bij zou kunnen houden hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:24 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Ja heb echt veel geluk gehad, maar het was meer achteraf eng hoor, stond later pas echt even bij stil wat er gebeurt was...en khad zoveel te doen vandaag dus mn hele dag was een rommeltje geworden...moest ook nog examen maken maar dat ging wonderbaarlijk nog best goed, ga zo eten dus eet smakelijk!
Jezus... Gelukkig valt de schade mee, maar wat moet je geschrokken zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:19 schreef DiabloSam het volgende:
![]()
Gelukkig dat alles goed afgelopen is danquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:19 schreef DiabloSam het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |