Nog beter dan siezoen 5 dus.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind seizoen 6 één van de sterkste seizoenen van allemaalEn ik ben héél benieuwd naar seizoen 7
Dat dus, de Bushmaster is het beste patrouille voertuig wat defensie op dit moment in gebruik heeft.quote:
Ik kan wel wat hele kleine tipjes van de sluier oplichten, maar ik weet niet of je dat wiltquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog beter dan siezoen 5 dus.Dat kan haast niet!
Ok, kom maar op dan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hele kleine tipjes van de sluier oplichten, maar ik weet niet of je dat wiltNiet plotgewijs, maar een paar dingen die je echt wel gaat waarderen om nu al te weten
Wikpedia beweert dat het Australisch is en snel rijden door de woestijn houden Australiërs wel vanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat dus, de Bushmaster is het beste patrouille voertuig wat defensie op dit moment in gebruik heeft.![]()
Heeft al heel wat levens van collega's gered.![]()
Een aankoop waar NL trots op kan zijn. Geen gezeik over EU aanbestedingen, maar gewoon direct kopen wat het beste en direct nodig is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wikpedia beweert dat het Australisch is en snel rijden door de woestijn houden Australiërs wel van
- De eerste aflevering is exact 4 maanden na de officiele uitzending van de finale van seizoen 5 uitgezondenquote:
En dit zijn niet eens de plots hequote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:29 schreef Cobra4 het volgende:
OMG. Ik sta nu al te trappelen om het volgende seizoen te zien!!!
Vertel voor de rest maar niks meer.quote:
Valt me nu eigenlijk pas op dat het gerucht klopt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
Maar voor contact met de locals blijft dit het beste voertuig. Stukken minder veilig maar dat zij zo.
[ afbeelding ]
Check mij achter het stuur.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Pics?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zo, net lekker met L. en L. truukjes in het park gedaan en B&J gegeten. Iets minder gestressed...
Maak je geen zorgen, ik heb het druk met andere zaken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
niet doen aub.
Thxquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik heb het druk met andere zaken.
We hadden je een ban aangesmeerdquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik heb het druk met andere zaken.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:46 schreef Soempie het volgende:
Alles goed hier?
Iedereen de examens goed doorgekomen?
Soempquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:46 schreef Soempie het volgende:
Alles goed hier?
Prima.quote:
He Soempiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:46 schreef Soempie het volgende:
Alles goed hier?
Mooi, en dan lekker vakantie.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Soemp
We moeten allebei nog Frans morgenmaar voor de rest hebben Nes en ik het allebei redelijk gedaan volgens mij
Maar wat ik je dus echt al tijden wil vragen... Was jij nou Karen Slaughter fan?
------> [CUL] ?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Prima.
Vanavond 4 kittens gevonden in de tuin (van een zwerfkat hier in de buurt, maar die kregen we niet te pakken). Nu zitten de kittens binnen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Prima.
Vanavond 4 kittens gevonden in de tuin (van een zwerfkat hier in de buurt, maar die kregen we niet te pakken). Nu zitten de kittens binnen.
Eerst een beetje vetmesten dan maar.quote:
Foto'squote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Prima.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:52 schreef Soempie het volgende:
Etcie![]()
![]()
[..]
Eerst een beetje vetmesten dan maar.
Nee. 1 gaat naar de buren, want die waren erbij en ik kon net voorkomen dat zij ze mee zouden nemen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Maar die ga je vast niet alle 4 houden
Is goed.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:52 schreef Soempie het volgende:
Etcie![]()
![]()
[..]
Eerst een beetje vetmesten dan maar.
quote:
Hoezo impulsaankoopquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Voor naar campzone? Gaan jullie verder nog weg deze vakantie?
Wij hebben een afwasmachine gekocht een paar dagen terug. De afwas stond hoog opgestapeld namelijk en we hadden er alletwee geen zin in.
Beste aankoop ooit.quote:
Onder anderequote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Voor naar campzone? Gaan jullie verder nog weg deze vakantie?
quote:Wij hebben een afwasmachine gekocht een paar dagen terug. De afwas stond hoog opgestapeld namelijk en we hadden er alletwee geen zin in.
Ja echtquote:
Wat een dotjesquote:
Wat een schatjes!quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:04 schreef Etcetera het volgende:
Maarre, Soemp, waar heb je nou in vredesnaam al die tijd gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |