-2quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:54 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
wat voor sterkte heb jij?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:55 schreef Cyprus-Stephanos het volgende:
'' zet snel de tv aan en zapt naar sbs 6''
(Mijn maat woont 2 flats voor mij maarja)
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
-2Maar dat is genoeg om niet meer goed een scherm te kunnen lezen hoor
600x800 is dan ook niet de resulotie die iedereen hier gebruikt hequote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:56 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
ik heb dat ook en ik heb totaal geen problemen met mijn monitor lezen
Jij hebt wel een goede bril op sterkte/lenzen in, MaJo niet?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:56 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
je bedoelt 800x600? waarom zo'n klein schermpje dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
600x800 is dan ook niet de resulotie die iedereen hier gebruikt he
ik heb heulemaal niks inquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij hebt wel een goede bril op sterkte/lenzen in, MaJo niet?
Zonder bril kun je zonder moeite je scherm lezen? Dan denk ik toch echt dat je te zwaar versterkt bentquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:56 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Die heeft toch grotere lettersquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:57 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
je bedoelt 800x600? waarom zo'n klein schermpje dan?
wow heel raar!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zonder bril kun je zonder moeite je scherm lezen? Dan denk ik toch echt dat je te zwaar versterkt bentIk kan geen ondertitels lezen, gezichten van een afstand niet goed zien, niet klokkijken enz
Of ik ben raarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:00 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
wow heel raar!!![]()
Ik compter altijd zonder bril , anders krijg ik juist pijn aan mijn ogen. tv kijken vanaf 1. 1/2 -2 meter gaat nog wel !
klokkijken kan ik vanaf 5 meter nog.
ben ik raar of...
Gewoon de lettergrootte verhogen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zonder bril kun je zonder moeite je scherm lezen? Dan denk ik toch echt dat je te zwaar versterkt bentIk kan geen ondertitels lezen, gezichten van een afstand niet goed zien, niet klokkijken enz
dat denk ik eerderquote:
Nee, dat klopt wel. Toen ik een bril kreeg had ik al -1.25 en toen kon ik het bord niet meer lezen vanaf de eerste rij.quote:
Geen idee hoe dat moetquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gewoon de lettergrootte verhogen.
Probleem opgelost.
Ja preciesquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat klopt wel. Toen ik een bril kreeg had ik al -1.25 en toen kon ik het bord niet meer lezen vanaf de eerste rij.
rechtsklik bureaublad-> eigenschappen ( vista : aan persoonlijke voorkeur aanpassen -> beeldscherminstellingen) geavanceerde instellingen en daar staat het ergens denk ikquote:
Spoelen met water?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:06 schreef MaJo het volgende:
Mijn oog jeukt gigantisch dus ik wil er in gaan peuren maar dat zal zeker niet verstandig zijnMaar het jeukt
heb je geen oogdruppels?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:06 schreef MaJo het volgende:
Mijn oog jeukt gigantisch dus ik wil er in gaan peuren maar dat zal zeker niet verstandig zijnMaar het jeukt
En nu voor de macquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:06 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
rechtsklik bureaublad-> eigenschappen ( vista : aan persoonlijke voorkeur aanpassen -> beeldscherminstellingen) geavanceerde instellingen en daar staat het ergens denk ik
Haha same here dusquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:08 schreef wyccie het volgende:
Ik spoel mijn ogen wel eens met lenzenvloeistof.
dat mag toch ookquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:08 schreef wyccie het volgende:
Ik spoel mijn ogen wel eens met lenzenvloeistof.
internet zegt dat je er oogontsteking van kan krijgen , klinkt aannemelijk aangezien je osmosewaarde (drastisch?!) verandert in je oogquote:
Ik weet dat het slecht is maar ik ben extreem lui en vaak te gaar om ze nog uit te doenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:12 schreef wyccie het volgende:
Je moet er trouwens wel mee oppassen, MaJo. Als je met lenzen slaapt, dan gaat het vocht eruit en dan zuigen ze zich vacuüm.Heb vroeger regelmatig gehad dat ik dan echt aan dat ding zat te trekken om 'm eruit te krijgen.
En fijn dat het bij mac gewoon hetzelfde isquote:
Drie combo pennenquote:
Dat had ik dus ook altijd.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:13 schreef MaJo het volgende:
Ik weet dat het slecht is maar ik ben extreem lui en vaak te gaar om ze nog uit te doenToen ik eenmaal had ontdekt dat ik er niet al te veel last van kreeg werd ik er steeds makkelijker in. Maar heb voorlopig wel even mijn lesje geleerd
Dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:12 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
internet zegt dat je er oogontsteking van kan krijgen , klinkt aannemelijk aangezien je osmosewaarde (drastisch?!) verandert in je oog
Het was meer in plaats van oogdruppels, zoals jij opperde. Als ik oogdruppels had zou ik die gebruiken, maar bij gebrek aan beter kan lenzenvloeistof toch best. Je pleurt het immers ook op je lens die op je oog gaat.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:12 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
internet zegt dat je er oogontsteking van kan krijgen , klinkt aannemelijk aangezien je osmosewaarde (drastisch?!) verandert in je oog
Ja dat is ook zoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook altijd.
Maar toen zelfs mijn zusje me zei dat ogen je kostbaarste bezit zijn en je er maar 1 paar van hebt, doe ik het voortaan altijd uit. Ook al ben ik nog zo moe. Ik was ze niet altijd, maar gewoon in een bakje met vloeistof.
Ik ook nog niet. Al merk ik wel dat ik een boek dichterbij hou als ik aan het lezen ben. Toch eens mijn ogen laten meten denk ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Gelukkig zit ik nog niet aan de lenzen.
Dat lijkt op optredende bijziendheid.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ook nog niet. Al merk ik wel dat ik een boek dichterbij hou als ik aan het lezen ben. Toch eens mijn ogen laten meten denk ik.
Dat ben ik ook welquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:20 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
echt stout
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:19 schreef MaJo het volgende:
Ja dat is ook zoHet stomme is wel dat ik altijd dure lenzen haal omdat ik vind dat je niet moet kutten met goedkope lenzen
Maar ik zal het niet meer doen
Oeh. Dat is maar een keine moeite. Bakje op de kop houden, nieuw spul erin gieten.quote:Overigens ververs ik de vloeistof ook niet dagelijks
Ik overtreed werkelijk alle lenzenregelsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oeh. Dat is maar een keine moeite. Bakje op de kop houden, nieuw spul erin gieten.
Daar moet je wel echt mee oppassen, ivm bacteriėn.
En je flacon met vloeistof ook niet te lang gebruiken. Mag officieel niet langer dan 3 maanden open zijn.
Nee hoor, het is me alleen teveel moeitequote:
Je bent stout?quote:
Ik kan er niet over meepraten, dus ik ben ook niet aansprakelijk voor de geleden schade.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee hoor, het is me alleen teveel moeiteGedoe met vloeistof en zut.
En ga me nou niet vertellen dat het wel meevalt, ik begin er toch niet aan en ik geloof jullie op je woord enzo
Ja.quote:
Het onderhoud is ook veel meer moeite vergeleken met een bril. Maar het dragen zelf is voor mij veel praktischer.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:27 schreef Etcetera het volgende:
En ga me nou niet vertellen dat het wel meevalt, ik begin er toch niet aan en ik geloof jullie op je woord enzo
Behalve dat ik nu een ontstoken oog heb door het slapen met lenzen (quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En je moet ook niet na een have salto head first op de mat belanden. Dat vinden brillen ook niet fijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:29 schreef Etcetera het volgende:
Je moet trouwens niet op brillen gaan zitten, kunnen ze slecht tegen
Je hoofd ook niet neem ik aanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
En je moet ook niet na een have salto head first op de mat belanden. Dat vinden brillen ook niet fijn.
Ik zal me ook braver gaan gedragenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja.
Ik was na enkele jaren ook heel lui geworden, sliep er ook wel eens een paar nachten mee. Op een gegeven moment zag ik met mijn ene oog wat doffer en had een raar gevoel (dacht nog even aan een hersentumor![]()
), toen ben ik opeens heel braaf geworden.
Super film toch!quote:
Morgan 'God' Freemanquote:
Oh ja, die waas! Hoeveel vloeistof ik ook in mijn oog giet, en hoe goed ik het was...als ik dat eenmaal heb, blijft het de hele dag.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:33 schreef MaJo het volgende:
Zo'n witte waas op je ogen als je wakker wordt en het gevoel dat er hard plastic in je oog zit is eigenlijk helemaal niet relaxed
Ach, die is dat soort dingen wel gewend.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Morgan 'God' FreemanDustin Hoffman
Nasty generaals en ondergeschikten die tegen higher command ingaan
Echt ongelooflijk, daar noem je een acteur die ook op het verlanglijstje van mijn moeder staat.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Morgan 'God' FreemanDustin Hoffman
Nasty generaals en ondergeschikten die tegen higher command ingaan
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb trouwens ook wel eens een handbalbal recht in m'n gezicht gehad, voelde zeer plezierig![]()
Trustequote:
Doeiquote:
Heb geen lenzen inquote:
Vlekje op je bril?quote:
Sssstquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:48 schreef wyccie het volgende:
De F en de L zitten niet bepaald naast elkaar, MaJo. Slecht excuus.
10x10 jaquote:
Ik kijk niet naar mijn toetsenbord maar alleen naar het scherm als ik typequote:
Dat is zo klein als 1 toets. Of juist heel groot. Geen idee. Vraag maar aan Etcie.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:51 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
10x10 ja
Ik stapte ervan af omdat ik een keer een ontoepasselijke bijschrift had geplaatst.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:56 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat AKQ-topics alleen een volgnummer moeten hebben, en geen bijtitel. Zo verwarrend.
Truste MaJoquote:
Te goed weer. Te veel thermiek.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is toch goed weer?
Of zou de Indonesiche luchtmacht vliegen?
Mogguh LBquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:58 schreef LadyBlack het volgende:
Da's klote Cobramag je nu een andere keer?
Hier idem. Er zijn heel wat tegen prestaties voor nodig om mij te laten bungee jumpen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
denk dat ik liever parachute ga springen dan bungee jumpen.
Je kan ook static line springen. Dan gaat de chute meteen na het uit het vliegtuig stappen open.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:07 schreef LadyBlack het volgende:
Mij lijkt parachutespringen ook duidelijk beter maar het is nog steeds iets dat ik niet snel zal doen![]()
Vrije val, het gevoel dat je dat in je buik krijgt![]()
![]()
is dat niet alleen tijdens de eerste versnelling, als je eenmaal op snelheid bent is dat toch weg (vraag ik aan de kenner)?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:07 schreef LadyBlack het volgende:
Mij lijkt parachutespringen ook duidelijk beter maar het is nog steeds iets dat ik niet snel zal doen![]()
Vrije val, het gevoel dat je dat in je buik krijgt![]()
![]()
Bij mij duurt dat gevoel maar een paar seconden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is dat niet alleen tijdens de eerste versnelling, als je eenmaal op snelheid bent is dat toch weg (vraag ik aan de kenner)?
ik ben voorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil heel graag een keer een ballonvaart maken
Ik ook. Nog nooit gedaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:15 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zie een volgend uitje ontstaan....
Is ook nog het makkelijkst.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:15 schreef LadyBlack het volgende:
Da's een paar seconden te lang
Dat static line klinkt wel goed
Als je een bakkie over hebt. Lekker.quote:
Had ik eerder moeten weten. Ik ben net terug uit Eindhoven.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb goede espressomaling op dit moment. Ook nog vers dus zeer goed drinkbaar.
Kom maar langs (is wel Den Bosch)
Komt goed. Veel plezier in de stad.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het had gekund. Laat maar weten als je nog een keer die kant op moet
Nu eerst maar eens de stad in voordat de halve regio hier weer rondloopt
Goed punt, ga ik zo ook controleren. Na een zeker topic niet al te lang geleden lijkt me dat wel een leuk ideequote:
* Hawaii_Tim met de zijnequote:
1920x1080. Full-HDquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Beeldschermresolutie.
Die van mij is 1152 bij 864 pixels.
Vooral doen, is erg leuk! De landing is alleen niet heel soepelquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:15 schreef LadyBlack het volgende:
0 notes ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nog steeds geen notes. Dank je laffer!
Lief doen. Probeer het ook eens, krijg je ook geen ban van een half jaarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:40 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
0 notes ?
hoe doe je dat
Ook omdat je het buiten de SC postquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:59 schreef Etcetera het volgende:Ik heb een note erbij
En die had ik niet na ons ehm... plaatjespostbombardement midden in de nacht
Dank je laffer
Maar nu dus wel. Ebola plaatjes worden blijkbaar niet gewaardeerd
ja dat zal het zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hij is aan zijn postgemiddelde aan het werken
Speaking of which, ik heb bijna 20k postsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hij is aan zijn postgemiddelde aan het werken
Ruim 33kquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
#450 iamredleader 27.744
#446 Yurithemaster 27.967
#433 Soempie 28.557
#422 MaJo 29.076
#323 Etcetera 33.784
#89 Nembrionic 59.011
Dat zijn de SC'ers die ik in de Top 500 lijst zie staan
Je bent nog jong, dan kan datquote:
Zeven.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Van de 21 mensen die in de OP staan, staan er dus 6 in de Top 500. Gezellig hier
hoe ouder hoe minder slaap je nodig hebtquote:
Dat denk je nu, maar dat verandert echt nog wel hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:15 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
hoe ouder hoe minder slaap je nodig hebt
Eh bah, daar krijg je mij dus niet inquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:09 schreef Nesle het volgende:
'middag
Ik zit alweer in de boeken, ga zo maar buiten zitten wiskunde oefenen
Ik ben trouwens een echte thrillseeker, niets is mij te gek. Vooral zieke attracties in pretparken ed vind ik geweldig. Vorig jaar in the USA ook in een pretpark geweest, echt te zieke dingen daar. Dit was mijn favoriet, moest met de lancering wel mn ogen dicht houden omdat er voor werd gewaarschuwd als je lenzen in had, dat gaat zo supersnel:
[ afbeelding ]
En voor degenen die de Goliath kennen uit Walibi, deze was alleen nog hoger, en SUPERVET
[ afbeelding ]
Ik kąn gewoonweg niet zonder te weinig genoeg slaap, dan neemt mijn lichaam het over. En dan kan ik gewoon overal in slaap vallen, super onhandig...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat denk je nu, maar dat verandert echt nog wel hoor
Nee, IHVK had je post weggehaald. Dat is te zien in een post van iemand die jouw plaatje had gekwoot.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:11 schreef Etcetera het volgende:
Ja da's waarIk zal BrandX eens pm'en
Die heeft het topic op slot gegooid, dus ik gok dat zij (hij?) ook de note gezet heeft
Ik hoop dat ik niet alleen de boeken inga als iemand die alleen maar slaaptquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, ik heb me een enorme MaJo middag gehad. Heerlijk liggen slapen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik snap niet wat IARL nou zo leuk vindt aan huishoudelijk werk
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:39 schreef MaJo het volgende:
net bij paps geweest, gaat weer een stukkie beterde arts wil dat hij weer aan de sondevoeding gaat maar hij weigert
hij is dus in ieder geval weer ouderwets bijdehand
Das mooi nieuwsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik niet alleen de boeken inga als iemand die alleen maar slaapt![]()
net bij paps geweest, gaat weer een stukkie beterde arts wil dat hij weer aan de sondevoeding gaat maar hij weigert
hij is dus in ieder geval weer ouderwets bijdehand
Jack Johnson was wel okee, we konden het echt woord voor woord verstaan, nu is het iets anders romantisch gitaarjengelerigsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
avond C4.
Hebben de buren een beetje een goede muzieksmaak PS?
Welterusten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja en ik ga nu weer weg (slapen)
fijne avond iedereen
I knowquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:32 schreef Cobra4 het volgende:
Geen cola en niet roken!?Arme MaJo.
Nu maar even een saffie doen dan?
Ik kan dagen zonder cola, ik vind het dan ook meer een luxedrank.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:32 schreef Cobra4 het volgende:
Geen cola en niet roken!?Arme MaJo.
Nu maar even een saffie doen dan?
Ok. Kom we gaan.quote:
je hebt een semi-leger vraagje gemist, helaas, benieuwd of je dat wistquote:
Nee, dat aantal had ik niet geweten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:52 schreef qonmann het volgende:
[..]
je hebt een semi-leger vraagje gemist, helaas, benieuwd of je dat wist
(Ik ook niet hoor)quote:
De stelling ken ik zeker. Net als de waterlinie(s).quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:55 schreef qonmann het volgende:
[..]
(Ik ook niet hoor)
Stelling van Amsterdam kende je wel ?
(heeft natuurlijk niets meer met het huidige leger/defensie te maken, dat weet ik ook wel)
Geef eens wat criteria? Dan kan ik beter adviserenquote:Op zondag 24 mei 2009 00:02 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand nog tips voor een goede film die ik zo kan gaan kijken?
quote:
Werk gerelateerd mag maar is geen verplichting.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geef eens wat criteria? Dan kan ik beter adviseren
ik heb net The Man From Earth gekeken.. zeer interessante film!quote:Op zondag 24 mei 2009 00:02 schreef Cobra4 het volgende:
weer flink downquote:
De vliegeraar?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Werk gerelateerd mag maar is geen verplichting.
Op tv of heb je dvd's thuis?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:02 schreef Cobra4 het volgende:
Is daar een film van?quote:
Zit op mijn werk. Dus of op tv of uit een beperkte dvd collectie.quote:
Eergisteren gekeken. Blijft een goede film.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Der Untergang?
Yupquote:Op zondag 24 mei 2009 00:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is daar een film van?Ik ken alleen het boek.
Het boek is schitterend. Lenen?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
YupThe Kite Runner. Heb zowel het boek niet gelezen als de film gezien
Das Leben der Anderen is ook prachtig
trusten!quote:
Wat voor films zitten in die collectie? Dat maakt het misschien makkelijker om een tip te geven.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zit op mijn werk. Dus of op tv of uit een beperkte dvd collectie.
90% is oorlogfilms. Oude en nieuwe filmsquote:Op zondag 24 mei 2009 00:15 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Wat voor films zitten in die collectie? Dat maakt het misschien makkelijker om een tip te geven.
Mijn collectie zou uit actiefilms bestaan, waaronder Scarface.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
90% is oorlogfilms. Oude en nieuwe films
Ahaa, Idc.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Verkeerd topic, in het quizgedeelte moet je TVP'en.
Das Bootquote:Op zondag 24 mei 2009 00:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
90% is oorlogfilms. Oude en nieuwe films
Dus toch nog.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:18 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ahaa, Idc.
Het staat nu toch bij mn actieve topics
Mis ik iets?quote:
reageer even in de AKQquote:Op zondag 24 mei 2009 00:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Babyshambles?
And tears of the Sun it is! Die gaan we straks kijken.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:18 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Das Boot
Stalingrad
Jarhead
Black Hawk Down
Blood Diamond
Hotel Rwanda
Tears of the Sun
Die kan ik aanbevelen.Een kleine greep uit de doos.
Wil hem best lenen maar heb op het moment zo weinig tijd om te lezenquote:Op zondag 24 mei 2009 00:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het boek is schitterend. Lenen?
En de film ga ik dan maar eens een keer op mijn gemak kijken.
Die benodigde tijd komt van zelf wel.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wil hem best lenen maar heb op het moment zo weinig tijd om te lezen
quote:
Ja op vakantiequote:
Dat bedoel ik!quote:
Goeie keus.Veel plezier met kijken.Wel relaxte baan als je tv kan kijken.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
And tears of the Sun it is! Die gaan we straks kijken.
Ik heb het wel rustig. Als de jongens hun werk maar goed doen.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:28 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Goeie keus.Veel plezier met kijken.Wel relaxte baan als je tv kan kijken.
Ik ben juist veroordeeld tot Programma Gemist, ook al zit ik thuis.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:28 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Goeie keus.Veel plezier met kijken.Wel relaxte baan als je tv kan kijken.
Zit je nu in Leersum trouwens?quote:
Door wie ben je dan veroordeeld?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben juist veroordeeld tot Programma Gemist, ook al zit ik thuis.
Ja.quote:
Ik heb geen idee waar je het over hebt, tis nogal laat.quote:
Nope we hebben een quizvrij avondjequote:Op zondag 24 mei 2009 00:33 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt, tis nogal laat.
Maar geen vragen deze keer?
Aaah okeequote:Op zondag 24 mei 2009 00:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope we hebben een quizvrij avondjeAlleen een beetje chatten
Dus hoe is het met jou?quote:
Ja vond ik ook alquote:
Moe en verbrandquote:
Liggen bakken?quote:
Nee, onverwacht zomers weer op een festival. Had me niet goed genoeg ingesmeerdquote:
Wat voor festival danquote:Op zondag 24 mei 2009 00:46 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee, onverwacht zomers weer op een festival. Had me niet goed genoeg ingesmeerd![]()
Het was daarintegen wel hardstikke leuk
Op welk festival ben je geweest?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:46 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee, onverwacht zomers weer op een festival. Had me niet goed genoeg ingesmeerd![]()
Het was daarintegen wel hartstikke leuk
Vertrekt die al snel dan? Shit, mogen we wel even snel naar het juiste perron gaan.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij zit je nog steeds in de verkeerde trein.
Bovendien is rit 1566 bijna afgerond.
Voor het eerst dat ik een vage Ofyles post begrijpquote:Op zondag 24 mei 2009 00:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Weet iemand de weg?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vertrekt die al snel dan? Shit, mogen we wel even snel naar het juiste perron gaan.
die wijst zich vanzelf..quote:
RATM is sowieso tofquote:Op zondag 24 mei 2009 00:49 schreef Tanjaa het volgende:
Het is maar een klein festival in een dorpje verderop
Jullie kennen het toch niet:
www.urpop.nl
Er was een coverband van Rage against the machineecht vet, en op het laatste de Jansebaggeband
Je bent vaagquote:Op zondag 24 mei 2009 00:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rit 620 zit er ook al bijna op, wellicht dat ze daarna op de juiste trein staptquote:Op zondag 24 mei 2009 00:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vertrekt die al snel dan? Shit, mogen we wel even snel naar het juiste perron gaan.
Uhuhquote:Op zondag 24 mei 2009 00:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
RATM is sowieso tofWel leuk dat soort festivalletjes
Vast nietquote:Op zondag 24 mei 2009 00:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Rit 620 zit er ook al bijna op, wellicht dat ze daarna op de juiste trein stapt
Dat wordt wel vaker over mij gezegd.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:50 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Je bent vaag
Moet ik proberen je te snappen?
De perrons van beide treinen liggen naast elkaar.quote:
Had je niet even naar huis kunnen gaan om zonnebrand te halen danquote:Op zondag 24 mei 2009 00:50 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Uhuh
Je kent iedereen daar en je hoeft geen trein naar huis te pakken om even andere kleren aan te trekken omdat het te warm is.
Wat moet ik aannemenquote:Op zondag 24 mei 2009 00:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat wordt wel vaker over mij gezegd.
Neem maar gewoon aan wat ik zei en quiz lekker mee. Die anderen proberen je sarren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
Jawel, maar zoals ik zei: Ik had me niet goed genoeg ingesmeerd.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had je niet even naar huis kunnen gaan om zonnebrand te halen dan
User ID.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik een vage Ofyles post begrijp![]()
Wat zei je trouwens laatst in de winkel? Iets met een datum maar ik snapte niet wat je bedoeldeWas dat ook iets met een trein?
kom je altijd pas later achter..quote:Op zondag 24 mei 2009 00:53 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jawel, maar zoals ik zei: Ik had me niet goed genoeg ingesmeerd.
Uhuh, en het stomme is dat ik me alleen maar op een schouder niet goed genoeg heb ingesmeerd. Dus de ene schouder is rood en de andere nietquote:
Ahquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:52 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Wat moet ik aannemen
Geeft niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
tjeu dat gaat wel diep allemaalquote:Op zondag 24 mei 2009 00:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah11 13 82, ik vond het als een geboortedatum klinken
quote:
Jammer dat Cobra4 zichzelf niet voorstelde als 16 80 91, als voorbeeld.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah11 13 82, ik vond het als een geboortedatum klinken
Loop even langs Leersum dan. Gezellig.quote:
Veel plezierquote:
Dan had ik dat moeten doen als 720227272quote:Op zondag 24 mei 2009 00:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jammer dat Cobra4 zichzelf niet voorstelde als 16 80 91, als voorbeeld.
Dat soort festivals zijn altijd wel leuk.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:49 schreef Tanjaa het volgende:
Het is maar een klein festival in een dorpje verderop
Jullie kennen het toch niet:
www.urpop.nl
Er was een coverband van Rage against the machineecht vet, en op het laatste de Jansebaggeband
Het was toch trein 621?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:08 schreef Cobra4 het volgende:
Nog 3 posts voor het vertrek van trein 620: All Aboard!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |