Ik overtreed werkelijk alle lenzenregelsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oeh. Dat is maar een keine moeite. Bakje op de kop houden, nieuw spul erin gieten.
Daar moet je wel echt mee oppassen, ivm bacteriën.
En je flacon met vloeistof ook niet te lang gebruiken. Mag officieel niet langer dan 3 maanden open zijn.
Nee hoor, het is me alleen teveel moeitequote:
Je bent stout?quote:
Ik kan er niet over meepraten, dus ik ben ook niet aansprakelijk voor de geleden schade.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee hoor, het is me alleen teveel moeiteGedoe met vloeistof en zut.
En ga me nou niet vertellen dat het wel meevalt, ik begin er toch niet aan en ik geloof jullie op je woord enzo
Ja.quote:
Het onderhoud is ook veel meer moeite vergeleken met een bril. Maar het dragen zelf is voor mij veel praktischer.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:27 schreef Etcetera het volgende:
En ga me nou niet vertellen dat het wel meevalt, ik begin er toch niet aan en ik geloof jullie op je woord enzo
Behalve dat ik nu een ontstoken oog heb door het slapen met lenzen (quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En je moet ook niet na een have salto head first op de mat belanden. Dat vinden brillen ook niet fijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:29 schreef Etcetera het volgende:
Je moet trouwens niet op brillen gaan zitten, kunnen ze slecht tegen
Je hoofd ook niet neem ik aanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
En je moet ook niet na een have salto head first op de mat belanden. Dat vinden brillen ook niet fijn.
Ik zal me ook braver gaan gedragenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja.
Ik was na enkele jaren ook heel lui geworden, sliep er ook wel eens een paar nachten mee. Op een gegeven moment zag ik met mijn ene oog wat doffer en had een raar gevoel (dacht nog even aan een hersentumor![]()
), toen ben ik opeens heel braaf geworden.
Super film toch!quote:
Morgan 'God' Freemanquote:
Oh ja, die waas! Hoeveel vloeistof ik ook in mijn oog giet, en hoe goed ik het was...als ik dat eenmaal heb, blijft het de hele dag.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:33 schreef MaJo het volgende:
Zo'n witte waas op je ogen als je wakker wordt en het gevoel dat er hard plastic in je oog zit is eigenlijk helemaal niet relaxed
Ach, die is dat soort dingen wel gewend.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Morgan 'God' FreemanDustin Hoffman
Nasty generaals en ondergeschikten die tegen higher command ingaan
Echt ongelooflijk, daar noem je een acteur die ook op het verlanglijstje van mijn moeder staat.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Morgan 'God' FreemanDustin Hoffman
Nasty generaals en ondergeschikten die tegen higher command ingaan
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb trouwens ook wel eens een handbalbal recht in m'n gezicht gehad, voelde zeer plezierig![]()
Trustequote:
Doeiquote:
Heb geen lenzen inquote:
Vlekje op je bril?quote:
Sssstquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:48 schreef wyccie het volgende:
De F en de L zitten niet bepaald naast elkaar, MaJo. Slecht excuus.
10x10 jaquote:
Ik kijk niet naar mijn toetsenbord maar alleen naar het scherm als ik typequote:
Dat is zo klein als 1 toets. Of juist heel groot. Geen idee. Vraag maar aan Etcie.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:51 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
10x10 ja
Ik stapte ervan af omdat ik een keer een ontoepasselijke bijschrift had geplaatst.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:56 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat AKQ-topics alleen een volgnummer moeten hebben, en geen bijtitel. Zo verwarrend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |