-2quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:54 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
wat voor sterkte heb jij?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:55 schreef Cyprus-Stephanos het volgende:
'' zet snel de tv aan en zapt naar sbs 6''
(Mijn maat woont 2 flats voor mij maarja)
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
-2Maar dat is genoeg om niet meer goed een scherm te kunnen lezen hoor
600x800 is dan ook niet de resulotie die iedereen hier gebruikt hequote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:56 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
ik heb dat ook en ik heb totaal geen problemen met mijn monitor lezen
Jij hebt wel een goede bril op sterkte/lenzen in, MaJo niet?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:56 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
je bedoelt 800x600? waarom zo'n klein schermpje dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
600x800 is dan ook niet de resulotie die iedereen hier gebruikt he
ik heb heulemaal niks inquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij hebt wel een goede bril op sterkte/lenzen in, MaJo niet?
Zonder bril kun je zonder moeite je scherm lezen? Dan denk ik toch echt dat je te zwaar versterkt bentquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:56 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Die heeft toch grotere lettersquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:57 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
je bedoelt 800x600? waarom zo'n klein schermpje dan?
wow heel raar!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zonder bril kun je zonder moeite je scherm lezen? Dan denk ik toch echt dat je te zwaar versterkt bentIk kan geen ondertitels lezen, gezichten van een afstand niet goed zien, niet klokkijken enz
Of ik ben raarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:00 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
wow heel raar!!![]()
Ik compter altijd zonder bril , anders krijg ik juist pijn aan mijn ogen. tv kijken vanaf 1. 1/2 -2 meter gaat nog wel !
klokkijken kan ik vanaf 5 meter nog.
ben ik raar of...
Gewoon de lettergrootte verhogen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zonder bril kun je zonder moeite je scherm lezen? Dan denk ik toch echt dat je te zwaar versterkt bentIk kan geen ondertitels lezen, gezichten van een afstand niet goed zien, niet klokkijken enz
dat denk ik eerderquote:
Nee, dat klopt wel. Toen ik een bril kreeg had ik al -1.25 en toen kon ik het bord niet meer lezen vanaf de eerste rij.quote:
Geen idee hoe dat moetquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gewoon de lettergrootte verhogen.
Probleem opgelost.
Ja preciesquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat klopt wel. Toen ik een bril kreeg had ik al -1.25 en toen kon ik het bord niet meer lezen vanaf de eerste rij.
rechtsklik bureaublad-> eigenschappen ( vista : aan persoonlijke voorkeur aanpassen -> beeldscherminstellingen) geavanceerde instellingen en daar staat het ergens denk ikquote:
Spoelen met water?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:06 schreef MaJo het volgende:
Mijn oog jeukt gigantisch dus ik wil er in gaan peuren maar dat zal zeker niet verstandig zijnMaar het jeukt
heb je geen oogdruppels?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:06 schreef MaJo het volgende:
Mijn oog jeukt gigantisch dus ik wil er in gaan peuren maar dat zal zeker niet verstandig zijnMaar het jeukt
En nu voor de macquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:06 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
rechtsklik bureaublad-> eigenschappen ( vista : aan persoonlijke voorkeur aanpassen -> beeldscherminstellingen) geavanceerde instellingen en daar staat het ergens denk ik
Haha same here dusquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:08 schreef wyccie het volgende:
Ik spoel mijn ogen wel eens met lenzenvloeistof.
dat mag toch ookquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:08 schreef wyccie het volgende:
Ik spoel mijn ogen wel eens met lenzenvloeistof.
internet zegt dat je er oogontsteking van kan krijgen , klinkt aannemelijk aangezien je osmosewaarde (drastisch?!) verandert in je oogquote:
Ik weet dat het slecht is maar ik ben extreem lui en vaak te gaar om ze nog uit te doenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:12 schreef wyccie het volgende:
Je moet er trouwens wel mee oppassen, MaJo. Als je met lenzen slaapt, dan gaat het vocht eruit en dan zuigen ze zich vacuüm.Heb vroeger regelmatig gehad dat ik dan echt aan dat ding zat te trekken om 'm eruit te krijgen.
En fijn dat het bij mac gewoon hetzelfde isquote:
Drie combo pennenquote:
Dat had ik dus ook altijd.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:13 schreef MaJo het volgende:
Ik weet dat het slecht is maar ik ben extreem lui en vaak te gaar om ze nog uit te doenToen ik eenmaal had ontdekt dat ik er niet al te veel last van kreeg werd ik er steeds makkelijker in. Maar heb voorlopig wel even mijn lesje geleerd
Dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:12 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
internet zegt dat je er oogontsteking van kan krijgen , klinkt aannemelijk aangezien je osmosewaarde (drastisch?!) verandert in je oog
Het was meer in plaats van oogdruppels, zoals jij opperde. Als ik oogdruppels had zou ik die gebruiken, maar bij gebrek aan beter kan lenzenvloeistof toch best. Je pleurt het immers ook op je lens die op je oog gaat.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:12 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
internet zegt dat je er oogontsteking van kan krijgen , klinkt aannemelijk aangezien je osmosewaarde (drastisch?!) verandert in je oog
Ja dat is ook zoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook altijd.
Maar toen zelfs mijn zusje me zei dat ogen je kostbaarste bezit zijn en je er maar 1 paar van hebt, doe ik het voortaan altijd uit. Ook al ben ik nog zo moe. Ik was ze niet altijd, maar gewoon in een bakje met vloeistof.
Ik ook nog niet. Al merk ik wel dat ik een boek dichterbij hou als ik aan het lezen ben. Toch eens mijn ogen laten meten denk ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Gelukkig zit ik nog niet aan de lenzen.
Dat lijkt op optredende bijziendheid.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ook nog niet. Al merk ik wel dat ik een boek dichterbij hou als ik aan het lezen ben. Toch eens mijn ogen laten meten denk ik.
Dat ben ik ook welquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:20 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
echt stout
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:19 schreef MaJo het volgende:
Ja dat is ook zoHet stomme is wel dat ik altijd dure lenzen haal omdat ik vind dat je niet moet kutten met goedkope lenzen
Maar ik zal het niet meer doen
Oeh. Dat is maar een keine moeite. Bakje op de kop houden, nieuw spul erin gieten.quote:Overigens ververs ik de vloeistof ook niet dagelijks
Ik overtreed werkelijk alle lenzenregelsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oeh. Dat is maar een keine moeite. Bakje op de kop houden, nieuw spul erin gieten.
Daar moet je wel echt mee oppassen, ivm bacteriën.
En je flacon met vloeistof ook niet te lang gebruiken. Mag officieel niet langer dan 3 maanden open zijn.
Nee hoor, het is me alleen teveel moeitequote:
Je bent stout?quote:
Ik kan er niet over meepraten, dus ik ben ook niet aansprakelijk voor de geleden schade.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee hoor, het is me alleen teveel moeiteGedoe met vloeistof en zut.
En ga me nou niet vertellen dat het wel meevalt, ik begin er toch niet aan en ik geloof jullie op je woord enzo
Ja.quote:
Het onderhoud is ook veel meer moeite vergeleken met een bril. Maar het dragen zelf is voor mij veel praktischer.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:27 schreef Etcetera het volgende:
En ga me nou niet vertellen dat het wel meevalt, ik begin er toch niet aan en ik geloof jullie op je woord enzo
Behalve dat ik nu een ontstoken oog heb door het slapen met lenzen (quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En je moet ook niet na een have salto head first op de mat belanden. Dat vinden brillen ook niet fijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:29 schreef Etcetera het volgende:
Je moet trouwens niet op brillen gaan zitten, kunnen ze slecht tegen
Je hoofd ook niet neem ik aanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
En je moet ook niet na een have salto head first op de mat belanden. Dat vinden brillen ook niet fijn.
Ik zal me ook braver gaan gedragenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja.
Ik was na enkele jaren ook heel lui geworden, sliep er ook wel eens een paar nachten mee. Op een gegeven moment zag ik met mijn ene oog wat doffer en had een raar gevoel (dacht nog even aan een hersentumor![]()
), toen ben ik opeens heel braaf geworden.
Super film toch!quote:
Morgan 'God' Freemanquote:
Oh ja, die waas! Hoeveel vloeistof ik ook in mijn oog giet, en hoe goed ik het was...als ik dat eenmaal heb, blijft het de hele dag.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:33 schreef MaJo het volgende:
Zo'n witte waas op je ogen als je wakker wordt en het gevoel dat er hard plastic in je oog zit is eigenlijk helemaal niet relaxed
Ach, die is dat soort dingen wel gewend.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Morgan 'God' FreemanDustin Hoffman
Nasty generaals en ondergeschikten die tegen higher command ingaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |