Echt ongelooflijk, daar noem je een acteur die ook op het verlanglijstje van mijn moeder staat.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Morgan 'God' FreemanDustin Hoffman
Nasty generaals en ondergeschikten die tegen higher command ingaan
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb trouwens ook wel eens een handbalbal recht in m'n gezicht gehad, voelde zeer plezierig![]()
Trustequote:
Doeiquote:
Heb geen lenzen inquote:
Vlekje op je bril?quote:
Sssstquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:48 schreef wyccie het volgende:
De F en de L zitten niet bepaald naast elkaar, MaJo. Slecht excuus.
10x10 jaquote:
Ik kijk niet naar mijn toetsenbord maar alleen naar het scherm als ik typequote:
Dat is zo klein als 1 toets. Of juist heel groot. Geen idee. Vraag maar aan Etcie.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:51 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
10x10 ja
Ik stapte ervan af omdat ik een keer een ontoepasselijke bijschrift had geplaatst.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:56 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat AKQ-topics alleen een volgnummer moeten hebben, en geen bijtitel. Zo verwarrend.
Truste MaJoquote:
Te goed weer. Te veel thermiek.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is toch goed weer?
Of zou de Indonesiche luchtmacht vliegen?
Mogguh LBquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:58 schreef LadyBlack het volgende:
Da's klote Cobramag je nu een andere keer?
Hier idem. Er zijn heel wat tegen prestaties voor nodig om mij te laten bungee jumpen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
denk dat ik liever parachute ga springen dan bungee jumpen.
Je kan ook static line springen. Dan gaat de chute meteen na het uit het vliegtuig stappen open.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:07 schreef LadyBlack het volgende:
Mij lijkt parachutespringen ook duidelijk beter maar het is nog steeds iets dat ik niet snel zal doen![]()
Vrije val, het gevoel dat je dat in je buik krijgt![]()
![]()
is dat niet alleen tijdens de eerste versnelling, als je eenmaal op snelheid bent is dat toch weg (vraag ik aan de kenner)?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:07 schreef LadyBlack het volgende:
Mij lijkt parachutespringen ook duidelijk beter maar het is nog steeds iets dat ik niet snel zal doen![]()
Vrije val, het gevoel dat je dat in je buik krijgt![]()
![]()
Bij mij duurt dat gevoel maar een paar seconden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is dat niet alleen tijdens de eerste versnelling, als je eenmaal op snelheid bent is dat toch weg (vraag ik aan de kenner)?
ik ben voorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil heel graag een keer een ballonvaart maken
Ik ook. Nog nooit gedaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:15 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zie een volgend uitje ontstaan....
Is ook nog het makkelijkst.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:15 schreef LadyBlack het volgende:
Da's een paar seconden te lang
Dat static line klinkt wel goed
Als je een bakkie over hebt. Lekker.quote:
Had ik eerder moeten weten. Ik ben net terug uit Eindhoven.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb goede espressomaling op dit moment. Ook nog vers dus zeer goed drinkbaar.
Kom maar langs (is wel Den Bosch)
Komt goed. Veel plezier in de stad.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het had gekund. Laat maar weten als je nog een keer die kant op moet
Nu eerst maar eens de stad in voordat de halve regio hier weer rondloopt
Goed punt, ga ik zo ook controleren. Na een zeker topic niet al te lang geleden lijkt me dat wel een leuk ideequote:
* Hawaii_Tim met de zijnequote:
1920x1080. Full-HDquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Beeldschermresolutie.
Die van mij is 1152 bij 864 pixels.
Vooral doen, is erg leuk! De landing is alleen niet heel soepelquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:15 schreef LadyBlack het volgende:
0 notes ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nog steeds geen notes. Dank je laffer!
Lief doen. Probeer het ook eens, krijg je ook geen ban van een half jaarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:40 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
0 notes ?
hoe doe je dat
Ook omdat je het buiten de SC postquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:59 schreef Etcetera het volgende:Ik heb een note erbij
En die had ik niet na ons ehm... plaatjespostbombardement midden in de nacht
Dank je laffer
Maar nu dus wel. Ebola plaatjes worden blijkbaar niet gewaardeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |