Door wie ben je dan veroordeeld?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben juist veroordeeld tot Programma Gemist, ook al zit ik thuis.
Ja.quote:
Ik heb geen idee waar je het over hebt, tis nogal laat.quote:
Nope we hebben een quizvrij avondjequote:Op zondag 24 mei 2009 00:33 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt, tis nogal laat.
Maar geen vragen deze keer?
Aaah okeequote:Op zondag 24 mei 2009 00:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope we hebben een quizvrij avondjeAlleen een beetje chatten
Dus hoe is het met jou?quote:
Ja vond ik ook alquote:
Moe en verbrandquote:
Liggen bakken?quote:
Nee, onverwacht zomers weer op een festival. Had me niet goed genoeg ingesmeerdquote:
Wat voor festival danquote:Op zondag 24 mei 2009 00:46 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee, onverwacht zomers weer op een festival. Had me niet goed genoeg ingesmeerd![]()
Het was daarintegen wel hardstikke leuk
Op welk festival ben je geweest?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:46 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee, onverwacht zomers weer op een festival. Had me niet goed genoeg ingesmeerd![]()
Het was daarintegen wel hartstikke leuk
Vertrekt die al snel dan? Shit, mogen we wel even snel naar het juiste perron gaan.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij zit je nog steeds in de verkeerde trein.
Bovendien is rit 1566 bijna afgerond.
Voor het eerst dat ik een vage Ofyles post begrijpquote:Op zondag 24 mei 2009 00:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Weet iemand de weg?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vertrekt die al snel dan? Shit, mogen we wel even snel naar het juiste perron gaan.
die wijst zich vanzelf..quote:
RATM is sowieso tofquote:Op zondag 24 mei 2009 00:49 schreef Tanjaa het volgende:
Het is maar een klein festival in een dorpje verderop
Jullie kennen het toch niet:
www.urpop.nl
Er was een coverband van Rage against the machineecht vet, en op het laatste de Jansebaggeband
Je bent vaagquote:Op zondag 24 mei 2009 00:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rit 620 zit er ook al bijna op, wellicht dat ze daarna op de juiste trein staptquote:Op zondag 24 mei 2009 00:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vertrekt die al snel dan? Shit, mogen we wel even snel naar het juiste perron gaan.
Uhuhquote:Op zondag 24 mei 2009 00:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
RATM is sowieso tofWel leuk dat soort festivalletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |