Vast nietquote:Op zondag 24 mei 2009 00:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Rit 620 zit er ook al bijna op, wellicht dat ze daarna op de juiste trein stapt
Dat wordt wel vaker over mij gezegd.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:50 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Je bent vaag
Moet ik proberen je te snappen?
De perrons van beide treinen liggen naast elkaar.quote:
Had je niet even naar huis kunnen gaan om zonnebrand te halen danquote:Op zondag 24 mei 2009 00:50 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Uhuh
Je kent iedereen daar en je hoeft geen trein naar huis te pakken om even andere kleren aan te trekken omdat het te warm is.
Wat moet ik aannemenquote:Op zondag 24 mei 2009 00:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat wordt wel vaker over mij gezegd.
Neem maar gewoon aan wat ik zei en quiz lekker mee. Die anderen proberen je sarren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
Jawel, maar zoals ik zei: Ik had me niet goed genoeg ingesmeerd.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had je niet even naar huis kunnen gaan om zonnebrand te halen dan
User ID.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik een vage Ofyles post begrijp![]()
Wat zei je trouwens laatst in de winkel? Iets met een datum maar ik snapte niet wat je bedoeldeWas dat ook iets met een trein?
kom je altijd pas later achter..quote:Op zondag 24 mei 2009 00:53 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jawel, maar zoals ik zei: Ik had me niet goed genoeg ingesmeerd.
Uhuh, en het stomme is dat ik me alleen maar op een schouder niet goed genoeg heb ingesmeerd. Dus de ene schouder is rood en de andere nietquote:
Ahquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:52 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Wat moet ik aannemen
Geeft niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
tjeu dat gaat wel diep allemaalquote:Op zondag 24 mei 2009 00:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah11 13 82, ik vond het als een geboortedatum klinken
quote:
Jammer dat Cobra4 zichzelf niet voorstelde als 16 80 91, als voorbeeld.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah11 13 82, ik vond het als een geboortedatum klinken
Loop even langs Leersum dan. Gezellig.quote:
Veel plezierquote:
Dan had ik dat moeten doen als 720227272quote:Op zondag 24 mei 2009 00:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jammer dat Cobra4 zichzelf niet voorstelde als 16 80 91, als voorbeeld.
Dat soort festivals zijn altijd wel leuk.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:49 schreef Tanjaa het volgende:
Het is maar een klein festival in een dorpje verderop
Jullie kennen het toch niet:
www.urpop.nl
Er was een coverband van Rage against the machineecht vet, en op het laatste de Jansebaggeband
Het was toch trein 621?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:08 schreef Cobra4 het volgende:
Nog 3 posts voor het vertrek van trein 620: All Aboard!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |