Het feit dat er nog geen topic bestaat over deze geweldige artiest geeft al wel aan dat niet veel mensen hem kennenquote:
Dan ga ik het zeker eens beluisteren.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het feit dat er nog geen topic bestaat over deze geweldige artiest geeft al wel aan dat niet veel mensen hem kennen
Schande want het is prachtmuziek!
En terechtquote:Op zondag 24 mei 2009 00:32 schreef Radioheader het volgende:
Hehe, m'n vrienden lopen me altijd over hem te spammen. Toch maar ff naar de luisterpaal dan....
Wat grappig, ik vond zijn stemgeluid daar op Legend lijken, blijkt het de piano te zijn. Of zingt Legend ook mee toevallig?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:24 schreef 85 het volgende:
Move on me![]()
Van z'n laatste album, met pianospel van John Legend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat grappig, ik vond zijn stemgeluid daar op Legend lijken, blijkt het de piano te zijn. Of zingt Legend ook mee toevallig?Erg goed nummer in ieder geval. Kende alleen zijn oudere werk, maar dat nieuwste album is eigenlijk veel beter!
Volgende week staat ie Nederland, en in de VK staat als ik Menno Pot moet geloven een interview aanstaande zaterdag.
En 13 oktober staat ie ook nog in Tivoli, voorverkoop begint aanstaande maandag.Ik ga naar z'n optreden in de Sugar Factory. Alweer 3 jaar geleden dat ik 'm live heb gezien. 20 oktober staat hij ook in Paradiso trouwens... meer de moeite waard dan Tivoli if you ask meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh Paradiso had ik niet zien staan. Daar dus ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:54 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik ga naar z'n optreden in de Sugar Factory. Alweer 3 jaar geleden dat ik 'm live heb gezien. 20 oktober staat hij ook in Paradiso trouwens... meer de moeite waard dan Tivoli if you ask me
Biscuits for Breakfast vind ik denk ik zijn beste album. Hoewel Perfect Darkness ook echt goed is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:09 schreef Norrage het volgende:
Hij wordt wel flink gehyped in Nederland zeg, op sites als 3voor12 en zo en in Oor. Waarom niet eerder? Hij gaat best al een tijdje mee!!
Maar dit album vind ik voorlopig echt wel de beste, dus een beetje begrijpen doe ik het wel. Zijn dance/techno achtergrond komt hier precies een beetje mooi in terug en het maakt hem echt anders dan al die andere akoestische singer/songwriters.
Nice!quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:39 schreef Jovatov het volgende:
Nog een opname van mij van maandag
Beeld is niet fantastisch, maar geluid zit wel snor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |