quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:42 schreef wyccie het volgende:
Zaterdag ook? Dan ga ik misschien naar de Lush in Amsterdam.
Moet zaterdag ook werkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:42 schreef wyccie het volgende:
Zaterdag ook? Dan ga ik misschien naar de Lush in Amsterdam.
Ik zeg altijd wel Hoi als ik bij iemand iets afreken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:55 schreef MaJo het volgende:
Moet zaterdag ook werkenGa je dan hoi zeggen
Ja toch?
ja maar dat doet iedereen, je gaat geen hoi ik ben wyccie zeggen ofwel?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zeg altijd wel Hoi als ik bij iemand iets afreken.
Nee.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:58 schreef Yurithemaster het volgende:
ja maar dat doet iedereen, je gaat geen hoi ik ben wyccie zeggen ofwel?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zeg altijd wel Hoi als ik bij iemand iets afreken.
Maar je hoeft het ook niet letterlijk te zeggenquote:
Mijn moeder in de lente, met de Paashaas als link. Want die bestaat immers ook nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:14 schreef Etcetera het volgende:
Mijn ouders waren slim: die hebben m'n zus en mij in de zomermaanden de waarheid over Sinterklaas verteld
Liever jij dan ik.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:20 schreef Soempie het volgende:![]()
Vandaag zit ik de hele dag achter SPSS.![]()
![]()
Hopelijk hebben we dan wel de opdracht af en hoeft het niet maandag nog eens.En dan is er nog maar één opdracht te gaan voor dit vak.
Bedrijfs Hulpverlening. Brandje blussen, EHBO, Reanimatie etc.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:28 schreef Soempie het volgende:
Waar staat BHV voor?
quote:
En ik ga de auto in.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:35 schreef Soempie het volgende:
Veel plezier vandaag. Ik ga richting trein.
Ik weet zo ff niet wat dat was, maar Ethan is wel echtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik ook
LB: aflevering 3Het einde
![]()
Ethan
Maar die sexscene hadden ze mogen houden
makkelijk zat. Gewoon naar een tattoo zoeken bij een meisje met een steile afro.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar je zal dan vast niets tegen haar zeggen mocht je haar zien
Pi = 3.14nogwat. Afgerond 3.15quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:29 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen zin om pi-o'clock te gaan googlen.
Heel verstandigquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:58 schreef wyccie het volgende:
Hoewel ik toch twijfel over de Lush, na al die geldbespaartips.![]()
quote:
Vast wel, toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:36 schreef LadyBlack het volgende:
Vet irritant, mijn bril ligt klaar bij de Hans Anders, maar nu moet ik wachten op mn salaris voor ik m op kan gaan halen
Of zou je ook met creditcard kunnen betalen daar?
Geweldig!quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:52 schreef Nembrionic het volgende:
Heel verstandig
Aan de andere kant help je een mens in nood. En dat is een goed doel
Het leger Des Heilsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geweldig!
Tim, je bent een held!
[..]
![]()
En wie helpt mij dan?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:10 schreef wyccie het volgende:
En drinken. Iets gezonds.
Heb de laatste week echt de gruwelijkste honger als ik wakker word. Gister 6 boterhammen naar binnen gewerktquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:02 schreef Nembrionic het volgende:
Sssiiiieeeekk.
Lijkt me inderdaad verstandig. Lekker onder de wol blijven
En niet vergeten iets te eten
Goh dit is echt de eerste keer dat iemand die opmerking maaktquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:28 schreef wyccie het volgende:
Lintworm!
Oeh, jij wordt later een fröbeltante!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:24 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, dan moet ik zelf wel het goede voorbeeld geven. Nog niks gegeten en gedronken.![]()
Weet je wat ik voortaan ga doen? Geen nieuwe kaarten meer kopen, gewoon zelf kaarten maken om op te sturen. Mijn eigen foto's.
Dat lijkt me een hele gezonde ontwikkelingquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb de laatste week echt de gruwelijkste honger als ik wakker word. Gister 6 boterhammen naar binnen gewerkt![]()
heb er nu 2 van de 4 op. En Yoki
Ik ook niet zo vaak. Toevallig onlangs nog maar verder niet zoveel. En je hebt ziek en je hebt ziekquote:
Ik krijg weer een buikjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me een hele gezonde ontwikkeling
Ik doel niet op het feit dat je zo mager bent.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:30 schreef MaJo het volgende:
Goh dit is echt de eerste keer dat iemand die opmerking maakt![]()
Niks mis met een buikje hoorquote:
Da's waarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook niet zo vaak. Toevallig onlangs nog maar verder niet zoveel. En je hebt ziek en je hebt ziek
Ja hoor..ik weet wat jij een buikje noemtquote:
Fotografe dan neem ik aan?quote:
Oh zoquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik doel niet op het feit dat je zo mager bent.
Normaal eet je toch heel weinig en altijd heel langzaam?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja hoor..ik weet wat jij een buikje noemt
Half Nederland zit te smachten om z'n "buikje"
Daarbij is er helemaal niets mis met "buikjes"
En dat werd tijd. Wordt ook tijd dat je dat niet erg gaat vindenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh zoja eet me echt een breuk op het moment
Je hebt nog wat in te halen van de afgelopen tijd. Een beetje energie opbouwen kan echt geen kwaad hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:38 schreef MaJo het volgende:
[..]maar op het moment voel ik me echt heel opgeblazen
vind je het gek als je zoveel vreet
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:38 schreef wyccie het volgende:
God, we gaan toch niet weer zeuren over buikjes, hè?
Wat windjes laten. En een keer goed op het toilet gaan zitten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:38 schreef MaJo het volgende:maar op het moment voel ik me echt heel opgeblazen
vind je het gek als je zoveel vreet
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat windjes laten. En een keer goed op het toilet gaan zitten.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat windjes laten. En een keer goed op het toilet gaan zitten.
Ja, wij stinken ookquote:
Nou vooruit, omdat het vrijdag is. Slaap ze.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:44 schreef MaJo het volgende:
Ik ga nog even een paar uur tukken. Gewoon, omdat het kan
Ik ben de afgelopen 2 dagen netjes op tijd naar bed gegaan en dat bevalt toch prima/quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat het vrijdag is. Slaap ze.
Ik ben vannacht om half vijf gaan slapen. Om half negen werd ik wakker vol ongeloof. Heb mijn ogen weer gesloten omdat ik vanmiddag wakker wil zijn tijdens het werken. Toen ik opstond was het opeens half tien.
Vandaag gaat veel sneller dan gisteren.
Ech niequote:
Hey, geen afbreuk doen aan mijn meurkwaliteiten ja!quote:
Ik zei "soms" en ik kan het helaas wetenquote:
Het is niet stoer te pochen met je stinkvermorgen hequote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hey, geen afbreuk doen aan mijn meurkwaliteiten ja!
Ohwquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is niet stoer te pochen met je stinkvermorgen he
Met het openbaar vervoer? Lijkt me wel, daar stemmen ze vluchten op afquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:37 schreef wyccie het volgende:
Is het haalbaar om vanuit Londen centrum naar Stansted te gaan voor een vlucht om 6:55h?
Overnachten op het vliegveld?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:37 schreef wyccie het volgende:
Is het haalbaar om vanuit Londen centrum naar Stansted te gaan voor een vlucht om 6:55h?
Helemaal niet nodig hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Overnachten op het vliegveld?
Ga je naar Londen dan??
Bedankt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
Wyccie: http://www.raileasy.co.uk/
Volgens die site gaat er vandaag bijvoorbeeld een trein om 04:10 en dan kom je om 05:00 aan op Stansted.
Je gaat speciaal naar London om dáár in de winkel van Lush wat te kopen zodat je identiteit niet bekend wordt?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Er is ook nog een Stansted express die ook zo vroeg gaat. Dat moet dus geen probleem zijn.
Nu even denken of ik het ga doen. Want geld ja...
Nee, voorlopig maar even geen Lush. Maar het is daar wel een stuk goedkoper.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
Je gaat speciaal naar London om dáár in de winkel van Lush wat te kopen zodat je identiteit niet bekend wordt?
garpje
Sommige mannen stinken. Anderen ruiken stoer, mannelijk en alsof ze net een beer hebben gewurgdquote:
Als je allerlei abo's e.d. stop aan het zetten bent, dan vraag ik me af of het verstandig is te gaanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, voorlopig maar even geen Lush. Maar het is daar wel een stuk goedkoper.![]()
Even mijn rekening checken.
Jij kijkt teveel Axe-reclamesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sommige mannen stinken. Anderen ruiken stoer, mannelijk en alsof ze net een beer hebben gewurgd
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sommige mannen stinken. Anderen ruiken stoer, mannelijk en alsof ze net een beer hebben gewurgd
Baby-oliequote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij kijkt teveel Axe-reclames
Naar Zwitsal moet je ruiken!
Heet het daarom "beren" dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet grappig, wel gerelateerd:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Liever jij dan ik.Ik ga zo gezellig naar een BHV cursus.
Ik had ooit ergens een artikel gelezen dan babypoeder en aanverwantte produkten het altijd goed bij vrouwen doen. Vorige week kwam er ook zo'n discussie op tafel over geuren en vrijwel iedere vrouw in de groep vond dat met kop en schouders boven van alles uitsteken dus ik geloof het welquote:
quote:Mijn vriend heeft heel lekkere deo, die is wel van Axe volgens mij
ff checken....
Naar mij natuurlijkquote:
Bij ons op de middelbare school had iedereen chipie en 8x4 enzo... dat was echt hip als je zo'n deo hadquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb sinds de middelbare school geen Axe meer gekocht
De term beren komt van de aan het gebruik van de wc gerelateerde term "een bruine beer bevrijden". Een beerput is een put om deze beren in te bewarenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heet het daarom "beren" dan?
En is het daarom een beerput?
8x4 is ook onzinnig trouwens... ze claimen 24 uur bescherming te bieden, maar 8x4 = 32quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bij ons op de middelbare school had iedereen chipie en 8x4 enzo... dat was echt hip als je zo'n deo hadwat een onzin ook
Dat is gewoon een deo die parttime werkt: 4 dagen 8 uurquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
8x4 is ook onzinnig trouwens... ze claimen 24 uur bescherming te bieden, maar 8x4 = 32
Inclusief belastingen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zie voor het weekend van mijn verjaardag (een klein maandje na die van mn vriend) een retourvlucht naar Londen voor 5 euro pp![]()
![]()
I am soooooo tempted.......
Wow. Ik heb 1 vlucht van 2,50 en de andere van 38 of zo.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zie voor het weekend van mijn verjaardag (een klein maandje na die van mn vriend) een retourvlucht naar Londen voor 5 euro pp![]()
![]()
I am soooooo tempted.......
Chipie? Ken ik helemaal nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bij ons op de middelbare school had iedereen chipie en 8x4 enzo... dat was echt hip als je zo'n deo hadwat een onzin ook
Stap voor stap...oh schatje!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow. Ik heb 1 vlucht van 2,50 en de andere van 38 of zo.
Ik kan helaas niet te veel vakantiedagen meer opnemen omdat ik wat moet bewaren voor mijn co-schappen.![]()
Dat soort dingen moet ik ook nog allemaal regelen. Het is echt een zooitje.
En heeel gevaarlijk. Maarja, goedkoper dan andere drugs.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
O mijn god, deo snuiven, dat is wel de ranzigste manier om high te worden lijkt me
Ohquote:
Ik keek even heel verbaasd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
Stap voor stap...oh schatje!
quote:Twee mannen die in de nacht van woensdag op donderdag inbraken in de Arnhemse dierentuin Burgers’ Zoo, wilden duiken tussen de haaien. De twee zaten in duikuitrusting klaar op de rand van het bassin waarin onder meer drie zwartpunthaaien zwemmen.
Dierentuindirecteur Alex van Hooff betrapte de twee net op tijd, met de gealarmeerde politie aan zijn zijde. Van Hooff is woest over de actie. "Deze twee waren volslagen idioot bezig. Ze hebben boven alles de dieren in gevaar gebracht. De haaien zijn gevoelig voor stress en hadden kunnen overlijden aan een hartaanval."
St. Christophers heb ik ook gezeten, die is heeeel erg fijnquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:19 schreef LadyBlack het volgende:
http://www.st-christophers.co.uk/london-hostels
Ik wil mietjeshaai bij deze tot woord van de dag nominerenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay..die gasten waren dom bezig. Maar wat een mietjeshaai ben je dan
Keiharde killers zijn het.
"Boe!"
-"aarrrggggurgglesplut"
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
St. Christophers heb ik ook gezeten, die is heeeel erg fijn
Even kijken welke van de 4 7 het was
Aye!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wil mietjeshaai bij deze tot woord van de dag nomineren
Hmm ik zie er maar 5 op die site staan en kan de mijne niet vinden. Fijn dat ik niet gek geworden benquote:
Ik zag ook nog een St. Christopher's Oriental Express of zo.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm ik zie er maar 5 op die site staan en kan de mijne niet vinden. Fijn dat ik niet gek geworden ben
Ja, maar ik zie net dat het de Southwark was waar ik zatquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zag ook nog een St. Christopher's Oriental Express of zo.
![]()
Misschien in het peuterbad. Hij mag niet te diep zwemmen natuurlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:31 schreef iamredleader het volgende:
Goh, heeft iemand mijn mietjeshaai gezien? Hij is vanochtend voor het laatst gezien
Dat soort dingen vermijd ik juist als ik een slaapplaats zoek.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
Die is erg leuk, Heeft een eigen kroeg+disco beneden zitten. Erg gezellig als je mensen wilt ontmoeten
Het zit onderop en de slaapzalen liggen in een andere vleugel afgeschermd met pasjes en enkele deuren. Oftewel: 0,0 lastquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat soort dingen vermijd ik juist als ik een slaapplaats zoek.
Ah, dank je, ik zal daar eens gaan kijkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien in het peuterbad. Hij mag niet te diep zwemmen natuurlijk
Eensquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:01 schreef wyccie het volgende:
Oh, dat is dan nog wel een optie.
Het handigst is natuurlijk als ik daar gewoon iemand ken. Dan is het ook gezelliger om daar van alles te bezoeken.
Als je 'm vindt, doe je hem dan wel z'n zwemvleugels om?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ah, dank je, ik zal daar eens gaan kijken
Verder slapen dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:07 schreef MaJo het volgende:
Soms kan je van een tukkie nog veel verrotter wakker worden![]()
![]()
Hier net ook. Had het tegen op de fiets. Er zijn zelfs mensen afgestapt, maar ik niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
En weer terug. En net op tijd want het ging opeens KEIHARD waaien
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:44 schreef wyccie het volgende:
![]()
Heb je je avatar weer veranderd omdat ik zei dat je moeilijk te herkennen was?
Ik vind deze wel echt jouw avatar.
Ziet er goed uit. Hoe smaakt ie?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:54 schreef Nembrionic het volgende:
Beetje blurry maar hey, het is al vroeg.
Ga ik misschien wel doen jaquote:
Mooi zo!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:46 schreef Soempie het volgende:
En drie hoeratjes voor mezelf! Vanmorgen viel opeens het kwartje en ik ben dan ook niet gewurgd door m'n groepsgenoot. Opdracht is af.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga ik misschien wel doen jaMaar eerst weer 10 boterhammen naar binnen werken
![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:46 schreef Soempie het volgende:
En drie hoeratjes voor mezelf! Vanmorgen viel opeens het kwartje en ik ben dan ook niet gewurgd door m'n groepsgenoot. Opdracht is af.
Wel prima alhoewel misschien een béétje gistig. Dus binnenkort nog een poging.quote:
Ja, zeker. Volgende keer maar weer naar de colleges, dan wordt het kwartje gewoon naar je hoofd gesmeten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Altijd fijn als het kwartje opeens valt
Nu heb ik trek in zelfgebakken brood.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:54 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje blurry maar hey, het is al vroeg.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
En weer terug. En net op tijd want het ging opeens KEIHARD waaien en de regenwolken zijn niet van de lucht(haha). Vette regen eraan:
[ afbeelding ]
Ik heb geen zin het zelf te bakken.quote:
quote:
Damn it, ik wist wel dat er iemand mee zou komenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:33 schreef iamredleader het volgende:
Misschien is het wel een leuk idee als Nem wat brood bakt voor de meet? Hintje?![]()
Dan heb ik de oplossing: je komt eerst bij ons langs (quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn it, ik wist wel dat er iemand mee zou komen
Maar ik heb een excuus: ik ga niet een brood meesleuren naar de Vara en vervolgens een brood uitdelen in een restaurantje
Dus ik moet eerst naar Amstelveen, dan naar Hilversum en dan weer naar Amsterdam?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan heb ik de oplossing: je komt eerst bij ons langs () en geeft dat brood aan mij (
) en ik neem het weer mee naar de meet (
).
Je kunt een dagkaartje van de NS kopen, heel handig!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
Dus ik moet eerst naar Amstelveen, dan naar Hilversum en dan weer naar Amsterdam?
Ja, of ik bak gewoon geen brood voor de meetquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je kunt een dagkaartje van de NS kopen, heel handig!
En ik werd dus wakker van de wind.
Dat vind ik heel hard van je.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, of ik bak gewoon geen brood voor de meet
Het verhaal is niet zo goed hoor, maar wel heel gaaf om het in 3D te zien.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:16 schreef wyccie het volgende:
Die film had ik willen zien! Hele tijd geleden draaide hij in Den Haag. Ik had 'm willen zien, maar de ander durfde niet.
Al mijn vrienden zijn mietjeshaaien.![]()
Ik zou gewoon even proeven.quote:Trouwens....als champignons al een paar dagen hier liggen en harig beginnen te worden, zijn ze dan niet meer te eten?
Dat kriebelt. Gewoon happen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:19 schreef wyccie het volgende:
Gewoon even likken bedoel je?
Ik zeg trouwens nergens welke film ik bedoel. Laatst was er ook een horror in 3d, maar toen wilde ik ook niet. Gister was dus 'my bloody valentine' en Sven wilde hem heel graag zien. De eerste paar minuten zat ik elke keer met handen voor m'n ogen. Sven voelde zich heel schuldig.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:16 schreef wyccie het volgende:
Die film had ik willen zien! Hele tijd geleden draaide hij in Den Haag. Ik had 'm willen zien, maar de ander durfde niet.
Welke?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:25 schreef wyccie het volgende:
Ik ga vanavond maar weer eens een fijne horror opzetten.
Nu heb ik niemand om mee te roken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:28 schreef MaJo het volgende:
Willow stond net weer naast mijn bed uit angst voor de storm. Wilde hem weer in bed nemen maar hij was te onrustignu zijn ze weer kalm en ben ik weer even onder de wol gekropen. Voel me echt belabberd
kleine indicatie: heb vandaag geen sigarek gerookt en heb daar ook helemaal geen behoefte aan
Die heb ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:28 schreef Cobra4 het volgende:
Nightmare on Elmstreet
Dat is een aparte combinatie van smaken!?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:33 schreef MaJo het volgende:
Ik krijg plots heel zin om een cake te bakkenen om eiersalade te maken en tapenade
maar even mijn moeder smsen of ze dat mee kan halen van de winkel
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:16 schreef wyccie het volgende:
Trouwens....als champignons al een paar dagen hier liggen en harig beginnen te worden, zijn ze dan niet meer te eten?
Oi, wacht even met die cake voor de vergadering. Want die wil ik wel proevenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:33 schreef MaJo het volgende:
Ik krijg plots heel zin om een cake te bakkenen om eiersalade te maken en tapenade
maar even mijn moeder smsen of ze dat mee kan halen van de winkel
Als jij onrustig wordt van hem, wordt 'ie zelf nog onrustigerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:28 schreef MaJo het volgende:
Willow stond net weer naast mijn bed uit angst voor de storm. Wilde hem weer in bed nemen maar hij was te onrustignu zijn ze weer kalm en ben ik weer even onder de wol gekropen. Voel me echt belabberd
kleine indicatie: heb vandaag geen sigarek gerookt en heb daar ook helemaal geen behoefte aan
Heb zin om de cake te bakken niet voor de smaak maar voor het bakkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is een aparte combinatie van smaken!?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:41 schreef MadMaster het volgende:
Weekend, dus weer even tijd om hier langs te wippen...
Slaapsequote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb zin om de cake te bakken niet voor de smaak maar voor het bakkenen heb zin in iets hartigs dus vandaar de andere twee
![]()
aangezien ik over dit bericht een paar minuten heb moeten doen lijkt dit me het goeie moment om nu echt even een tukkie te doen.
Tot later
Kom jij naar de meet?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:41 schreef MadMaster het volgende:
Weekend, dus weer even tijd om hier langs te wippen...
Is er een nieuwe Star Trek film?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:42 schreef iamredleader het volgende:
Zijn er nog mensen die de nieuwe Star Trek in de bios gaan kijken?
Jazekerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:42 schreef iamredleader het volgende:
Euh...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hey![]()
En wat staat er allemaal op de planning?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:42 schreef iamredleader het volgende:
*proestquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay..die gasten waren dom bezig. Maar wat een mietjeshaai ben je dan
Keiharde killers zijn het.
"Boe!"
-"aarrrggggurgglesplut"
Einz!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wil mietjeshaai bij deze tot woord van de dag nomineren
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier net ook. Had het tegen op de fiets. Er zijn zelfs mensen afgestapt, maar ik niet.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, zeker. Volgende keer maar weer naar de colleges, dan wordt het kwartje gewoon naar je hoofd gesmeten.![]()
![]()
Nu even teruglezen.
Die onderste: zei ik ja ook alquote:
Ik word juist helemaal niet onrustig van hemquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als jij onrustig wordt van hem, wordt 'ie zelf nog onrustiger
Ik zie een goede ontwikkeling: meer eten en minder roken. Minder stress de laatste week?
Is er weleens een weekend dat je niks doet?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh...
Zo meteen een hapje eten buiten de deur met mw. MM.
Morgen een etentje in leiden bij vakantievrienden.
Zondag wilde ik weer eens naar Ajax gaan (ben dit jaar wel 3 keer geweest), maar hoor net dat de ingangen uit protest gebarricadeerd gaan worden...
Ja, de afgelopen 2 maanden heb ik in het weekend niet veel gedaan, omdat ik bekaf was.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is er weleens een weekend dat je niks doet?
Oh, omdat je zei: "WE zijn weer rustig"quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik word juist helemaal niet onrustig van hemLijkt me ultiem om samen lepeltje lepeltje te tukken
en minder roken? No wayrook de laatste tijd juist meer dan ooit
maar nu geen behoefte aan door ziek zijn. Maar op zich wel wat minder gestressed ja
Ik vroeg me al af waar mietjeshaai vandaan kwam.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
*proest
[..]
Einz!
[..]En hier ook dikke plensbuien ineens
[..]![]()
[..]
Die onderste: zei ik ja ook al![]()
Niet echt gerelateerd maar wel echt mooi:quote:
Hoe gaat het op je werk tegenwoordig eigenlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, de afgelopen 2 maanden heb ik in het weekend niet veel gedaan, omdat ik bekaf was.
Zelfs hier ben ik toen niet of nauwelijks geweest...
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar mietjeshaai vandaan kwam.
Iiiiieeuuuwwww...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
Lepeltje lepeltje deed ik vroeger wel met mijn hond
Ik ook.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iiiiieeuuuwwww...
Zo dicht bij een hond komen vind ik.... vies.
Godzijdankquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iiiiieeuuuwwww...
Nog steeds knetterdruk, maar ik ga binnenkort een iets andere rol krijgen, waardoor ik zelf meer in de hand heb m.b.t. mijn werkzaamheden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe gaat het op je werk tegenwoordig eigenlijk
Nou, je moet het niet te vaak doen want je hele bed gaat naar hond ruiken en dat is wel smerig. Als ik nu een hond had zou het ook echt niet mogenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iiiiieeuuuwwww...
Honden horen in een kennel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, je moet het niet te vaak doen want je hele bed gaat naar hond ruiken en dat is wel smerig. Als ik nu een hond had zou het ook echt niet mogen
quote:
Ik hoop voor je dat je het dan wat rustiger krijgt, als het lang zo doorgaat raak je mss nog overspannenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog steeds knetterdruk, maar ik ga binnenkort een iets andere rol krijgen, waardoor ik zelf meer in de hand heb m.b.t. mijn werkzaamheden.
Vanmiddag net besproken en dat was ook wel nodig.
Was aardig afgefikt...
Nu heb ik alleen ervaring met honden die je niet in huis wilt hebben (Italiaanse Windhonden en Mechelse Herders) dus vandaar mijn mening.quote:
Ben nu bijna 20 kilo kwijt...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je het dan wat rustiger krijgt, als het lang zo doorgaat raak je mss nog overspannen
Nog meer afgevallen?
Dat kán een redelijk goed iets zijnquote:
De manier waarop is niet zo goed.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat kán een redelijk goed iets zijnMaar als het zo hard gaat betwijfel ik het?
Dat is wel heel snel. Dat je nog niet van je stokje gevallen bent.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ruim 2 maanden, vanaf terugkomst van mijn vakantie in Aruba...
Ik ben pas 1/5e deel van mijn gewicht kwijt...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel heel snel. Dat je nog niet van je stokje gevallen bent.
Maakt niet uit. Gaat om het tempoquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben pas 1/5e deel van mijn gewicht kwijt...
Ik vind dat ook iew. Maar ik houd dan ook niet van honden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:45 schreef MaJo het volgende:
Lijkt me ultiem om samen lepeltje lepeltje te tukken
Die zin daar rechts.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
Niet echt gerelateerd maar wel echt mooi:
[ afbeelding ]
Ja, die zin hoort erbij. Maar vind vooral de sfeer van de tekening gewoon heel gaaf.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind dat ook iew. Maar ik houd dan ook niet van honden.![]()
[..]
Die zin daar rechts.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:37 schreef wyccie het volgende:
Doet me denken aan de tekening van Les Miserables.
Nou, het ding kwam wel ergens bij een kunstenaar vandaan. De muur is echt en de tekst rechts ook. Misschien dat het meisje met ballon nep is en erin gephotoshopped is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:46 schreef Etcetera het volgende:
Is het niet gewoon een wallpaper?
Is het Banksy?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:58 schreef wyccie het volgende:
Banksy.
Een maat van me heeft een boek van Banksy. Zitten zulke vette dingen tussenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:04 schreef wyccie het volgende:
Ja, mooie dingen waarvan je echt even moet opkijken en gaat nadenken.
Zet het 24-uurs Journaal op. Horror zat in de wereldquote:
quote:
Als ik wist hoe het moest had ik wel een combinatie van de twee gemaakt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:15 schreef wyccie het volgende:
C4, je had best wel die andere avatar mogen houden.
Werk ze nog even danquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:15 schreef Cobra4 het volgende:
Net begonnen met werken. Tijd voor een bakkie dus.
Maar 4 uurtjes vanavond. Dan naar huis en morgen ochtend om 0700 weer beginnen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Werk ze nog even dan
Ik ben blij dat mijn werkweek er weer op zit, k heb deze week 2 nachten veel te weinig geslapen en ik kan daar zó slecht tegen
Maybes aye, maybes noquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hoeft je van mij niks aan te trekken.
Woon je ver van de plek waar je morgen moet werken? want vanavond dus tot 11 uur, dan is 7 uur weer vrij vroeg lijkt me.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar 4 uurtjes vanavond. Dan naar huis en morgen ochtend om 0700 weer beginnen.
Nu zit ik maar 10 minuten rijden van huis af. Scheelt wel. Anders had ik het niet echt lekker gevonden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Woon je ver van de plek waar je morgen moet werken? want vanavond dus tot 11 uur, dan is 7 uur weer vrij vroeg lijkt me.
Dat scheelt dan wel iddquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu zit ik maar 10 minuten rijden van huis af. Scheelt wel. Anders had ik het niet echt lekker gevonden.
En anders neem ik deze toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hoeft je van mij niks aan te trekken.
Ge kunt ook nascholing aanvragen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:14 schreef Soempie het volgende:
Gister heb ik trouwens een horrorfilm in 3D gezien. De eerste 10 minuten dacht ik: ik ga in de pauze naar huis.Maar dat je in lijken kunt kijken en dat er af en toe een stukje hersen op je af komt, dat went.
![]()
Over een tijdje komt Coraline uit in 3D, maar dan wel in het Vlaams.![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:49 schreef Cobra4 het volgende:
Jullie mogen stemmen.![]()
[ X ] Geschikt
[ _ ] Ongeschikt.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:50 schreef Soempie het volgende:
Een post van Neleos was in het nieuws. Als ik het goed begrijp tenminste.
Ohjeequote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:50 schreef Soempie het volgende:
[ X] Geschikt
[ _ ] Ongeschikt.
Hoe ging die ook alweer?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:50 schreef Soempie het volgende:
[ X ] Geschikt
[ _ ] Ongeschikt.
Ik zie wel Teknomist maar niet Neleos. Of Neleos moet die post hebben gemaakt waar geen naam bij stond?quote:
Biancavia zegt het. Ik heb het stuk verder niet bekeken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie wel Teknomist maar niet Neleos. Of Neleos moet die post hebben gemaakt waar geen naam bij stond?
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:33 schreef Neleos het volgende:
Tuurlijk is het een complot. Zoveel bewaking en zo'n auto rijdt er zo door heen.
Hoe kwamen ze zo snel aan die witte lakens? Dit is duidelijk een vooropgezet plan.
Het wordt tijd dat de waarheid eens verteld wordt over deze aanslag.
De vraag is: waar stemmen we voor?quote:
Ja, dat laatste dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie wel Teknomist maar niet Neleos. Of Neleos moet die post hebben gemaakt waar geen naam bij stond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |