Ga ik misschien wel doen jaquote:
Mooi zo!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:46 schreef Soempie het volgende:
En drie hoeratjes voor mezelf! Vanmorgen viel opeens het kwartje en ik ben dan ook niet gewurgd door m'n groepsgenoot. Opdracht is af.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga ik misschien wel doen jaMaar eerst weer 10 boterhammen naar binnen werken
![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:46 schreef Soempie het volgende:
En drie hoeratjes voor mezelf! Vanmorgen viel opeens het kwartje en ik ben dan ook niet gewurgd door m'n groepsgenoot. Opdracht is af.
Wel prima alhoewel misschien een béétje gistig. Dus binnenkort nog een poging.quote:
Ja, zeker. Volgende keer maar weer naar de colleges, dan wordt het kwartje gewoon naar je hoofd gesmeten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Altijd fijn als het kwartje opeens valt
Nu heb ik trek in zelfgebakken brood.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:54 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje blurry maar hey, het is al vroeg.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
En weer terug. En net op tijd want het ging opeens KEIHARD waaien en de regenwolken zijn niet van de lucht(haha). Vette regen eraan:
[ afbeelding ]
Ik heb geen zin het zelf te bakken.quote:
quote:
Damn it, ik wist wel dat er iemand mee zou komenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:33 schreef iamredleader het volgende:
Misschien is het wel een leuk idee als Nem wat brood bakt voor de meet? Hintje?![]()
Dan heb ik de oplossing: je komt eerst bij ons langs (quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn it, ik wist wel dat er iemand mee zou komen
Maar ik heb een excuus: ik ga niet een brood meesleuren naar de Vara en vervolgens een brood uitdelen in een restaurantje
Dus ik moet eerst naar Amstelveen, dan naar Hilversum en dan weer naar Amsterdam?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan heb ik de oplossing: je komt eerst bij ons langs () en geeft dat brood aan mij (
) en ik neem het weer mee naar de meet (
).
Je kunt een dagkaartje van de NS kopen, heel handig!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
Dus ik moet eerst naar Amstelveen, dan naar Hilversum en dan weer naar Amsterdam?
Ja, of ik bak gewoon geen brood voor de meetquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je kunt een dagkaartje van de NS kopen, heel handig!
En ik werd dus wakker van de wind.
Dat vind ik heel hard van je.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, of ik bak gewoon geen brood voor de meet
Het verhaal is niet zo goed hoor, maar wel heel gaaf om het in 3D te zien.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:16 schreef wyccie het volgende:
Die film had ik willen zien! Hele tijd geleden draaide hij in Den Haag. Ik had 'm willen zien, maar de ander durfde niet.
Al mijn vrienden zijn mietjeshaaien.![]()
Ik zou gewoon even proeven.quote:Trouwens....als champignons al een paar dagen hier liggen en harig beginnen te worden, zijn ze dan niet meer te eten?
Dat kriebelt. Gewoon happen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:19 schreef wyccie het volgende:
Gewoon even likken bedoel je?
Ik zeg trouwens nergens welke film ik bedoel. Laatst was er ook een horror in 3d, maar toen wilde ik ook niet. Gister was dus 'my bloody valentine' en Sven wilde hem heel graag zien. De eerste paar minuten zat ik elke keer met handen voor m'n ogen. Sven voelde zich heel schuldig.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:16 schreef wyccie het volgende:
Die film had ik willen zien! Hele tijd geleden draaide hij in Den Haag. Ik had 'm willen zien, maar de ander durfde niet.
Welke?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:25 schreef wyccie het volgende:
Ik ga vanavond maar weer eens een fijne horror opzetten.
Nu heb ik niemand om mee te roken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:28 schreef MaJo het volgende:
Willow stond net weer naast mijn bed uit angst voor de storm. Wilde hem weer in bed nemen maar hij was te onrustignu zijn ze weer kalm en ben ik weer even onder de wol gekropen. Voel me echt belabberd
kleine indicatie: heb vandaag geen sigarek gerookt en heb daar ook helemaal geen behoefte aan
Die heb ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:28 schreef Cobra4 het volgende:
Nightmare on Elmstreet
Dat is een aparte combinatie van smaken!?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:33 schreef MaJo het volgende:
Ik krijg plots heel zin om een cake te bakkenen om eiersalade te maken en tapenade
maar even mijn moeder smsen of ze dat mee kan halen van de winkel
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:16 schreef wyccie het volgende:
Trouwens....als champignons al een paar dagen hier liggen en harig beginnen te worden, zijn ze dan niet meer te eten?
Oi, wacht even met die cake voor de vergadering. Want die wil ik wel proevenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:33 schreef MaJo het volgende:
Ik krijg plots heel zin om een cake te bakkenen om eiersalade te maken en tapenade
maar even mijn moeder smsen of ze dat mee kan halen van de winkel
Als jij onrustig wordt van hem, wordt 'ie zelf nog onrustigerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:28 schreef MaJo het volgende:
Willow stond net weer naast mijn bed uit angst voor de storm. Wilde hem weer in bed nemen maar hij was te onrustignu zijn ze weer kalm en ben ik weer even onder de wol gekropen. Voel me echt belabberd
kleine indicatie: heb vandaag geen sigarek gerookt en heb daar ook helemaal geen behoefte aan
Heb zin om de cake te bakken niet voor de smaak maar voor het bakkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is een aparte combinatie van smaken!?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:41 schreef MadMaster het volgende:
Weekend, dus weer even tijd om hier langs te wippen...
Slaapsequote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb zin om de cake te bakken niet voor de smaak maar voor het bakkenen heb zin in iets hartigs dus vandaar de andere twee
![]()
aangezien ik over dit bericht een paar minuten heb moeten doen lijkt dit me het goeie moment om nu echt even een tukkie te doen.
Tot later
Kom jij naar de meet?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:41 schreef MadMaster het volgende:
Weekend, dus weer even tijd om hier langs te wippen...
Is er een nieuwe Star Trek film?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:42 schreef iamredleader het volgende:
Zijn er nog mensen die de nieuwe Star Trek in de bios gaan kijken?
Jazekerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:42 schreef iamredleader het volgende:
Euh...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hey![]()
En wat staat er allemaal op de planning?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:42 schreef iamredleader het volgende:
*proestquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay..die gasten waren dom bezig. Maar wat een mietjeshaai ben je dan
Keiharde killers zijn het.
"Boe!"
-"aarrrggggurgglesplut"
Einz!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wil mietjeshaai bij deze tot woord van de dag nomineren
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier net ook. Had het tegen op de fiets. Er zijn zelfs mensen afgestapt, maar ik niet.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, zeker. Volgende keer maar weer naar de colleges, dan wordt het kwartje gewoon naar je hoofd gesmeten.![]()
![]()
Nu even teruglezen.
Die onderste: zei ik ja ook alquote:
Ik word juist helemaal niet onrustig van hemquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als jij onrustig wordt van hem, wordt 'ie zelf nog onrustiger
Ik zie een goede ontwikkeling: meer eten en minder roken. Minder stress de laatste week?
Is er weleens een weekend dat je niks doet?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh...
Zo meteen een hapje eten buiten de deur met mw. MM.
Morgen een etentje in leiden bij vakantievrienden.
Zondag wilde ik weer eens naar Ajax gaan (ben dit jaar wel 3 keer geweest), maar hoor net dat de ingangen uit protest gebarricadeerd gaan worden...
Ja, de afgelopen 2 maanden heb ik in het weekend niet veel gedaan, omdat ik bekaf was.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is er weleens een weekend dat je niks doet?
Oh, omdat je zei: "WE zijn weer rustig"quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik word juist helemaal niet onrustig van hemLijkt me ultiem om samen lepeltje lepeltje te tukken
en minder roken? No wayrook de laatste tijd juist meer dan ooit
maar nu geen behoefte aan door ziek zijn. Maar op zich wel wat minder gestressed ja
Ik vroeg me al af waar mietjeshaai vandaan kwam.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
*proest
[..]
Einz!
[..]En hier ook dikke plensbuien ineens
[..]![]()
[..]
Die onderste: zei ik ja ook al![]()
Niet echt gerelateerd maar wel echt mooi:quote:
Hoe gaat het op je werk tegenwoordig eigenlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, de afgelopen 2 maanden heb ik in het weekend niet veel gedaan, omdat ik bekaf was.
Zelfs hier ben ik toen niet of nauwelijks geweest...
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar mietjeshaai vandaan kwam.
Iiiiieeuuuwwww...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
Lepeltje lepeltje deed ik vroeger wel met mijn hond
Ik ook.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iiiiieeuuuwwww...
Zo dicht bij een hond komen vind ik.... vies.
Godzijdankquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iiiiieeuuuwwww...
Nog steeds knetterdruk, maar ik ga binnenkort een iets andere rol krijgen, waardoor ik zelf meer in de hand heb m.b.t. mijn werkzaamheden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe gaat het op je werk tegenwoordig eigenlijk
Nou, je moet het niet te vaak doen want je hele bed gaat naar hond ruiken en dat is wel smerig. Als ik nu een hond had zou het ook echt niet mogenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iiiiieeuuuwwww...
Honden horen in een kennel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, je moet het niet te vaak doen want je hele bed gaat naar hond ruiken en dat is wel smerig. Als ik nu een hond had zou het ook echt niet mogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |