quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:41 schreef MadMaster het volgende:
Weekend, dus weer even tijd om hier langs te wippen...
Slaapsequote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb zin om de cake te bakken niet voor de smaak maar voor het bakkenen heb zin in iets hartigs dus vandaar de andere twee
![]()
aangezien ik over dit bericht een paar minuten heb moeten doen lijkt dit me het goeie moment om nu echt even een tukkie te doen.
Tot later
Kom jij naar de meet?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:41 schreef MadMaster het volgende:
Weekend, dus weer even tijd om hier langs te wippen...
Is er een nieuwe Star Trek film?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:42 schreef iamredleader het volgende:
Zijn er nog mensen die de nieuwe Star Trek in de bios gaan kijken?
Jazekerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:42 schreef iamredleader het volgende:
Euh...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hey![]()
En wat staat er allemaal op de planning?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:42 schreef iamredleader het volgende:
*proestquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay..die gasten waren dom bezig. Maar wat een mietjeshaai ben je dan
Keiharde killers zijn het.
"Boe!"
-"aarrrggggurgglesplut"
Einz!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wil mietjeshaai bij deze tot woord van de dag nomineren
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier net ook. Had het tegen op de fiets. Er zijn zelfs mensen afgestapt, maar ik niet.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, zeker. Volgende keer maar weer naar de colleges, dan wordt het kwartje gewoon naar je hoofd gesmeten.![]()
![]()
Nu even teruglezen.
Die onderste: zei ik ja ook alquote:
Ik word juist helemaal niet onrustig van hemquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als jij onrustig wordt van hem, wordt 'ie zelf nog onrustiger
Ik zie een goede ontwikkeling: meer eten en minder roken. Minder stress de laatste week?
Is er weleens een weekend dat je niks doet?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh...
Zo meteen een hapje eten buiten de deur met mw. MM.
Morgen een etentje in leiden bij vakantievrienden.
Zondag wilde ik weer eens naar Ajax gaan (ben dit jaar wel 3 keer geweest), maar hoor net dat de ingangen uit protest gebarricadeerd gaan worden...
Ja, de afgelopen 2 maanden heb ik in het weekend niet veel gedaan, omdat ik bekaf was.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is er weleens een weekend dat je niks doet?
Oh, omdat je zei: "WE zijn weer rustig"quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik word juist helemaal niet onrustig van hemLijkt me ultiem om samen lepeltje lepeltje te tukken
en minder roken? No wayrook de laatste tijd juist meer dan ooit
maar nu geen behoefte aan door ziek zijn. Maar op zich wel wat minder gestressed ja
Ik vroeg me al af waar mietjeshaai vandaan kwam.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
*proest
[..]
Einz!
[..]En hier ook dikke plensbuien ineens
[..]![]()
[..]
Die onderste: zei ik ja ook al![]()
Niet echt gerelateerd maar wel echt mooi:quote:
Hoe gaat het op je werk tegenwoordig eigenlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, de afgelopen 2 maanden heb ik in het weekend niet veel gedaan, omdat ik bekaf was.
Zelfs hier ben ik toen niet of nauwelijks geweest...
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar mietjeshaai vandaan kwam.
Iiiiieeuuuwwww...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
Lepeltje lepeltje deed ik vroeger wel met mijn hond
Ik ook.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iiiiieeuuuwwww...
Zo dicht bij een hond komen vind ik.... vies.
Godzijdankquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iiiiieeuuuwwww...
Nog steeds knetterdruk, maar ik ga binnenkort een iets andere rol krijgen, waardoor ik zelf meer in de hand heb m.b.t. mijn werkzaamheden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe gaat het op je werk tegenwoordig eigenlijk
Nou, je moet het niet te vaak doen want je hele bed gaat naar hond ruiken en dat is wel smerig. Als ik nu een hond had zou het ook echt niet mogenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iiiiieeuuuwwww...
Honden horen in een kennel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, je moet het niet te vaak doen want je hele bed gaat naar hond ruiken en dat is wel smerig. Als ik nu een hond had zou het ook echt niet mogen
quote:
Ik hoop voor je dat je het dan wat rustiger krijgt, als het lang zo doorgaat raak je mss nog overspannenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog steeds knetterdruk, maar ik ga binnenkort een iets andere rol krijgen, waardoor ik zelf meer in de hand heb m.b.t. mijn werkzaamheden.
Vanmiddag net besproken en dat was ook wel nodig.
Was aardig afgefikt...
Nu heb ik alleen ervaring met honden die je niet in huis wilt hebben (Italiaanse Windhonden en Mechelse Herders) dus vandaar mijn mening.quote:
Ben nu bijna 20 kilo kwijt...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je het dan wat rustiger krijgt, als het lang zo doorgaat raak je mss nog overspannen
Nog meer afgevallen?
Dat kán een redelijk goed iets zijnquote:
De manier waarop is niet zo goed.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat kán een redelijk goed iets zijnMaar als het zo hard gaat betwijfel ik het?
Dat is wel heel snel. Dat je nog niet van je stokje gevallen bent.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ruim 2 maanden, vanaf terugkomst van mijn vakantie in Aruba...
Ik ben pas 1/5e deel van mijn gewicht kwijt...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel heel snel. Dat je nog niet van je stokje gevallen bent.
Maakt niet uit. Gaat om het tempoquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben pas 1/5e deel van mijn gewicht kwijt...
Ik vind dat ook iew. Maar ik houd dan ook niet van honden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:45 schreef MaJo het volgende:
Lijkt me ultiem om samen lepeltje lepeltje te tukken
Die zin daar rechts.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
Niet echt gerelateerd maar wel echt mooi:
[ afbeelding ]
Ja, die zin hoort erbij. Maar vind vooral de sfeer van de tekening gewoon heel gaaf.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind dat ook iew. Maar ik houd dan ook niet van honden.![]()
[..]
Die zin daar rechts.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:37 schreef wyccie het volgende:
Doet me denken aan de tekening van Les Miserables.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |