quote:
Ik hoop voor je dat je het dan wat rustiger krijgt, als het lang zo doorgaat raak je mss nog overspannenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog steeds knetterdruk, maar ik ga binnenkort een iets andere rol krijgen, waardoor ik zelf meer in de hand heb m.b.t. mijn werkzaamheden.
Vanmiddag net besproken en dat was ook wel nodig.
Was aardig afgefikt...
Nu heb ik alleen ervaring met honden die je niet in huis wilt hebben (Italiaanse Windhonden en Mechelse Herders) dus vandaar mijn mening.quote:
Ben nu bijna 20 kilo kwijt...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je het dan wat rustiger krijgt, als het lang zo doorgaat raak je mss nog overspannen
Nog meer afgevallen?
Dat kán een redelijk goed iets zijnquote:
De manier waarop is niet zo goed.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat kán een redelijk goed iets zijnMaar als het zo hard gaat betwijfel ik het?
Dat is wel heel snel. Dat je nog niet van je stokje gevallen bent.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ruim 2 maanden, vanaf terugkomst van mijn vakantie in Aruba...
Ik ben pas 1/5e deel van mijn gewicht kwijt...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel heel snel. Dat je nog niet van je stokje gevallen bent.
Maakt niet uit. Gaat om het tempoquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben pas 1/5e deel van mijn gewicht kwijt...
Ik vind dat ook iew. Maar ik houd dan ook niet van honden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:45 schreef MaJo het volgende:
Lijkt me ultiem om samen lepeltje lepeltje te tukken
Die zin daar rechts.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
Niet echt gerelateerd maar wel echt mooi:
[ afbeelding ]
Ja, die zin hoort erbij. Maar vind vooral de sfeer van de tekening gewoon heel gaaf.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind dat ook iew. Maar ik houd dan ook niet van honden.![]()
[..]
Die zin daar rechts.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:37 schreef wyccie het volgende:
Doet me denken aan de tekening van Les Miserables.
Nou, het ding kwam wel ergens bij een kunstenaar vandaan. De muur is echt en de tekst rechts ook. Misschien dat het meisje met ballon nep is en erin gephotoshopped is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:46 schreef Etcetera het volgende:
Is het niet gewoon een wallpaper?
Is het Banksy?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:58 schreef wyccie het volgende:
Banksy.
Een maat van me heeft een boek van Banksy. Zitten zulke vette dingen tussenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:04 schreef wyccie het volgende:
Ja, mooie dingen waarvan je echt even moet opkijken en gaat nadenken.
Zet het 24-uurs Journaal op. Horror zat in de wereldquote:
quote:
Als ik wist hoe het moest had ik wel een combinatie van de twee gemaakt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:15 schreef wyccie het volgende:
C4, je had best wel die andere avatar mogen houden.
Werk ze nog even danquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:15 schreef Cobra4 het volgende:
Net begonnen met werken. Tijd voor een bakkie dus.
Maar 4 uurtjes vanavond. Dan naar huis en morgen ochtend om 0700 weer beginnen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Werk ze nog even dan
Ik ben blij dat mijn werkweek er weer op zit, k heb deze week 2 nachten veel te weinig geslapen en ik kan daar zó slecht tegen
Maybes aye, maybes noquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hoeft je van mij niks aan te trekken.
Woon je ver van de plek waar je morgen moet werken? want vanavond dus tot 11 uur, dan is 7 uur weer vrij vroeg lijkt me.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar 4 uurtjes vanavond. Dan naar huis en morgen ochtend om 0700 weer beginnen.
Nu zit ik maar 10 minuten rijden van huis af. Scheelt wel. Anders had ik het niet echt lekker gevonden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Woon je ver van de plek waar je morgen moet werken? want vanavond dus tot 11 uur, dan is 7 uur weer vrij vroeg lijkt me.
Dat scheelt dan wel iddquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu zit ik maar 10 minuten rijden van huis af. Scheelt wel. Anders had ik het niet echt lekker gevonden.
En anders neem ik deze toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hoeft je van mij niks aan te trekken.
Ge kunt ook nascholing aanvragen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:14 schreef Soempie het volgende:
Gister heb ik trouwens een horrorfilm in 3D gezien. De eerste 10 minuten dacht ik: ik ga in de pauze naar huis.Maar dat je in lijken kunt kijken en dat er af en toe een stukje hersen op je af komt, dat went.
![]()
Over een tijdje komt Coraline uit in 3D, maar dan wel in het Vlaams.![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:49 schreef Cobra4 het volgende:
Jullie mogen stemmen.![]()
[ X ] Geschikt
[ _ ] Ongeschikt.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:50 schreef Soempie het volgende:
Een post van Neleos was in het nieuws. Als ik het goed begrijp tenminste.
Ohjeequote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:50 schreef Soempie het volgende:
[ X] Geschikt
[ _ ] Ongeschikt.
Hoe ging die ook alweer?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:50 schreef Soempie het volgende:
[ X ] Geschikt
[ _ ] Ongeschikt.
Ik zie wel Teknomist maar niet Neleos. Of Neleos moet die post hebben gemaakt waar geen naam bij stond?quote:
Biancavia zegt het. Ik heb het stuk verder niet bekeken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie wel Teknomist maar niet Neleos. Of Neleos moet die post hebben gemaakt waar geen naam bij stond?
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:33 schreef Neleos het volgende:
Tuurlijk is het een complot. Zoveel bewaking en zo'n auto rijdt er zo door heen.
Hoe kwamen ze zo snel aan die witte lakens? Dit is duidelijk een vooropgezet plan.
Het wordt tijd dat de waarheid eens verteld wordt over deze aanslag.
De vraag is: waar stemmen we voor?quote:
Ja, dat laatste dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie wel Teknomist maar niet Neleos. Of Neleos moet die post hebben gemaakt waar geen naam bij stond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |