quote:Op donderdag 30 april 2009 12:19 schreef teknomist het volgende:
Lambiekje?
Dat kan geen toeval zijn!quote:Op donderdag 30 april 2009 12:26 schreef Tbag76 het volgende:
Volkert van der G, zit nu 7 jaar vast! net zijn eerste proefverlof!
Wanneer je eerst al door wat hekwerk en een zootje mensen bent gereden, kan er af en toe wat blik- en lakschade ontstaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:36 schreef mediaconsument het volgende:
Het is in ieder geval een gehaaste conclusie om te zeggen dat dit is gedaan door een gek met controledwang ofzo.
Wat ik niet begrijp is waarom de auto zo flink beschadigd was, alvorens hij tegen de naald aanreed. En een aanslag op de koningin dmv met een Suzuki Swift op een bus in te rijden? Daar zijn vast betere ideeën voor te bedenken.
quote:Op donderdag 30 april 2009 12:49 schreef Erasmo het volgende:
Dat was heul geen auto maar een hologram.
Daar kan ik inkomen. Echter was dit wel serieuze schade.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wanneer je eerst al door wat hekwerk en een zootje mensen bent gereden, kan er af en toe wat blik- en lakschade ontstaan.
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:06 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen. Echter was dit wel serieuze schade.
Misschien heeft de man in de auto een schutter die het gemunt had op de koningin en in het publiek op die plek stond doodgereden.
Wat mij opviel was dat in eerste instantie de optocht gewoon doorging, en naderhand ineens de bus snelheid ging maken. Dit kan natuurlijk door de vertraging van de communicatie komen, maar ook omdat er aanwijzingen waren voor een daadwerkelijk geplande aanslag ofzo..
Alles kan.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:08 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat moment dat ze langs de grassy knole reden?
Serieus ja?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:06 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen. Echter was dit wel serieuze schade.
Misschien heeft de man in de auto een schutter die het gemunt had op de koningin en in het publiek op die plek stond doodgereden.
Wat mij opviel was dat in eerste instantie de optocht gewoon doorging, en naderhand ineens de bus snelheid ging maken. Dit kan natuurlijk door de vertraging van de communicatie komen, maar ook omdat er aanwijzingen waren voor een daadwerkelijk geplande aanslag ofzo..
lol. Wilders is de belichaming van de democratie. Het was een stuntelige aanslag dus het zou een moslim kunnen zijn. Maar even serieus: Het zal wel weer een boomknuffelaar zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 12:42 schreef Yi-Long het volgende:
De dader(s) zat(en) in een zwarte auto. Net zo'n zelfde kleur zwart als de Mossad, de geheime dienst van Israel vaak gebruikt voor haar auto's.
Lijkt me 100% overduidelijk dat Geert Wilders achter deze aanslag zit!
Zou die niet liever met een Toyota Prius op de Koningin willen inrijden?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:41 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Maar even serieus: Het zal wel weer een boomknuffelaar zijn
Dan kan je die uit haar corsage peuteren.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:56 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Zou die niet liever met een Toyota Prius op de Koningin willen inrijden?
De bestuurder is eruit gesprongen.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:32 schreef teknomist het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/dadergroot.jpg
Waarom zit de dader aan de passagierskant????
nee, die bestuurder zit links, maar die eerste foto vertekend omdat die met telelens genomen is:quote:
quote:'Gezelschap Oranjes te groot'
Uitgegeven: 30 april 2009 08:15
Laatst gewijzigd: 30 april 2009 11:35
AMSTERDAM - Het gezelschap van de koninklijke familie dat het land in gaat om Koninginnedag te vieren, is zo groot geworden dat gemeenten moeite hebben de kosten van de ontvangst te dragen.
NU.nl/ Lourens Riemens
Koninginnedag 2009
De koninklijke familie is donderdagochtend even na 10 uur in Apeldoorn aangekomen. Daar viert de familie Koninginnedag. Ook voor Apeldoorn was het organiseren van het evenement een behoorlijke kostenpost met 6,5 ton.
Koningin Beatrix en haar gevolg werden welkom geheten door burgemeester Fred de Graaf (al sinds 1981 burgemeester) en commissaris van de Koningin in Gelderland Clemens Cornielje.
"Apeldoorn doet er een schepje bovenop", Dat zei burgemeester Fred de Graaf in zijn officiële welkomstwoord tegen koningin Beatrix en de rest van de familie.
Groot gezelschap
Het aantreden van prins Willem- Alexander als koning zou een goed moment zijn om de omvang van het gezelschap, dat ieder jaar het land in gaat, terug te brengen.
Dat stelt de voorzitter van de Bond van Oranjeverenigingen, Michiel Zonnevylle, in een interview dat de Volkskrant donderdag publiceerde.
Troonwisseling
''Een troonswisseling is een goed moment om daar over na te denken'', aldus Zonnevylle.
''Je kunt je afvragen of alle neven en nichten erbij moeten zijn. Hoe groot moet die bus zijn? Puur om praktische redenen. Het geeft een hoop gedoe.
De beveiliging ziet er heel anders uit dan begin jaren tachtig en de kosten zijn hoog, moeilijk op te brengen voor kleine gemeenten.''
Prins Bernhard
Prins Bernhard, de zoon van prinses Margriet en Pieter van Vollenhoven, is donderdag niet van de partij in Apeldoorn, waar de koninklijke familie Koninginnedag viert.
De prins is nog herstellende van een darmoperatie. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst bekendgemaakt.
Vorig jaar moest prins Bernhard ook verstek laten gaan bij de viering van Koninginnedag. Ook toen was hij herstellende van een darmoperatie.
En er nog serieus op ingaan ookquote:Op donderdag 30 april 2009 14:43 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nee, die bestuurder zit links, maar die eerste foto vertekend omdat die met telelens genomen is:
betere foto
http://www.hbvl.be/imgpat(...)ginnedag_5_460x0.jpg
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:32 schreef teknomist het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/dadergroot.jpg
Waarom zit de dader aan de passagierskant????
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:55 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De foto's kun je vergroten door erop te klikken
In het nieuws topic kreeg je tegenstand, dus kom je maar hier?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:55 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De foto's kun je vergroten door erop te klikken
Nou ga daar maar lekker mee door dan.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:07 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
volgens mij was het juist in dit topic de bedoeling om hierover te conspireren![]()
Jij weet dan ook alles.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:08 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Nou ga daar maar lekker mee door dan.
Lijkt me overduidelijk dat dat niet het geval is.
Nee. maar wel dat die drie kinderen daar zaten, met blote benen en armen.quote:
hmmm indeed een stuk duidelijkerquote:Op donderdag 30 april 2009 16:15 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Nee. maar wel dat die drie kinderen daar zaten, met blote benen en armen.
Een foto van een seconde eerder
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |