Naar mij natuurlijkquote:
Bij ons op de middelbare school had iedereen chipie en 8x4 enzo... dat was echt hip als je zo'n deo hadquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb sinds de middelbare school geen Axe meer gekocht
De term beren komt van de aan het gebruik van de wc gerelateerde term "een bruine beer bevrijden". Een beerput is een put om deze beren in te bewarenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heet het daarom "beren" dan?
En is het daarom een beerput?
8x4 is ook onzinnig trouwens... ze claimen 24 uur bescherming te bieden, maar 8x4 = 32quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bij ons op de middelbare school had iedereen chipie en 8x4 enzo... dat was echt hip als je zo'n deo hadwat een onzin ook
Dat is gewoon een deo die parttime werkt: 4 dagen 8 uurquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
8x4 is ook onzinnig trouwens... ze claimen 24 uur bescherming te bieden, maar 8x4 = 32
Inclusief belastingen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zie voor het weekend van mijn verjaardag (een klein maandje na die van mn vriend) een retourvlucht naar Londen voor 5 euro pp![]()
![]()
I am soooooo tempted.......
Wow. Ik heb 1 vlucht van 2,50 en de andere van 38 of zo.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zie voor het weekend van mijn verjaardag (een klein maandje na die van mn vriend) een retourvlucht naar Londen voor 5 euro pp![]()
![]()
I am soooooo tempted.......
Chipie? Ken ik helemaal nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bij ons op de middelbare school had iedereen chipie en 8x4 enzo... dat was echt hip als je zo'n deo hadwat een onzin ook
Stap voor stap...oh schatje!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow. Ik heb 1 vlucht van 2,50 en de andere van 38 of zo.
Ik kan helaas niet te veel vakantiedagen meer opnemen omdat ik wat moet bewaren voor mijn co-schappen.![]()
Dat soort dingen moet ik ook nog allemaal regelen. Het is echt een zooitje.
En heeel gevaarlijk. Maarja, goedkoper dan andere drugs.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
O mijn god, deo snuiven, dat is wel de ranzigste manier om high te worden lijkt me
Ohquote:
Ik keek even heel verbaasd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
Stap voor stap...oh schatje!
quote:Twee mannen die in de nacht van woensdag op donderdag inbraken in de Arnhemse dierentuin Burgers’ Zoo, wilden duiken tussen de haaien. De twee zaten in duikuitrusting klaar op de rand van het bassin waarin onder meer drie zwartpunthaaien zwemmen.
Dierentuindirecteur Alex van Hooff betrapte de twee net op tijd, met de gealarmeerde politie aan zijn zijde. Van Hooff is woest over de actie. "Deze twee waren volslagen idioot bezig. Ze hebben boven alles de dieren in gevaar gebracht. De haaien zijn gevoelig voor stress en hadden kunnen overlijden aan een hartaanval."
St. Christophers heb ik ook gezeten, die is heeeel erg fijnquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:19 schreef LadyBlack het volgende:
http://www.st-christophers.co.uk/london-hostels
Ik wil mietjeshaai bij deze tot woord van de dag nominerenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay..die gasten waren dom bezig. Maar wat een mietjeshaai ben je dan
Keiharde killers zijn het.
"Boe!"
-"aarrrggggurgglesplut"
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
St. Christophers heb ik ook gezeten, die is heeeel erg fijn
Even kijken welke van de 4 7 het was
Aye!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wil mietjeshaai bij deze tot woord van de dag nomineren
Hmm ik zie er maar 5 op die site staan en kan de mijne niet vinden. Fijn dat ik niet gek geworden benquote:
Ik zag ook nog een St. Christopher's Oriental Express of zo.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm ik zie er maar 5 op die site staan en kan de mijne niet vinden. Fijn dat ik niet gek geworden ben
Ja, maar ik zie net dat het de Southwark was waar ik zatquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zag ook nog een St. Christopher's Oriental Express of zo.
![]()
Misschien in het peuterbad. Hij mag niet te diep zwemmen natuurlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:31 schreef iamredleader het volgende:
Goh, heeft iemand mijn mietjeshaai gezien? Hij is vanochtend voor het laatst gezien
Dat soort dingen vermijd ik juist als ik een slaapplaats zoek.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
Die is erg leuk, Heeft een eigen kroeg+disco beneden zitten. Erg gezellig als je mensen wilt ontmoeten
Het zit onderop en de slaapzalen liggen in een andere vleugel afgeschermd met pasjes en enkele deuren. Oftewel: 0,0 lastquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat soort dingen vermijd ik juist als ik een slaapplaats zoek.
Ah, dank je, ik zal daar eens gaan kijkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien in het peuterbad. Hij mag niet te diep zwemmen natuurlijk
Eensquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:01 schreef wyccie het volgende:
Oh, dat is dan nog wel een optie.
Het handigst is natuurlijk als ik daar gewoon iemand ken. Dan is het ook gezelliger om daar van alles te bezoeken.
Als je 'm vindt, doe je hem dan wel z'n zwemvleugels om?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ah, dank je, ik zal daar eens gaan kijken
Verder slapen dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:07 schreef MaJo het volgende:
Soms kan je van een tukkie nog veel verrotter wakker worden![]()
![]()
Hier net ook. Had het tegen op de fiets. Er zijn zelfs mensen afgestapt, maar ik niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
En weer terug. En net op tijd want het ging opeens KEIHARD waaien
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:44 schreef wyccie het volgende:
![]()
Heb je je avatar weer veranderd omdat ik zei dat je moeilijk te herkennen was?
Ik vind deze wel echt jouw avatar.
Ziet er goed uit. Hoe smaakt ie?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:54 schreef Nembrionic het volgende:
Beetje blurry maar hey, het is al vroeg.
Ga ik misschien wel doen jaquote:
Mooi zo!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:46 schreef Soempie het volgende:
En drie hoeratjes voor mezelf! Vanmorgen viel opeens het kwartje en ik ben dan ook niet gewurgd door m'n groepsgenoot. Opdracht is af.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga ik misschien wel doen jaMaar eerst weer 10 boterhammen naar binnen werken
![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:46 schreef Soempie het volgende:
En drie hoeratjes voor mezelf! Vanmorgen viel opeens het kwartje en ik ben dan ook niet gewurgd door m'n groepsgenoot. Opdracht is af.
Wel prima alhoewel misschien een béétje gistig. Dus binnenkort nog een poging.quote:
Ja, zeker. Volgende keer maar weer naar de colleges, dan wordt het kwartje gewoon naar je hoofd gesmeten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Altijd fijn als het kwartje opeens valt
Nu heb ik trek in zelfgebakken brood.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:54 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje blurry maar hey, het is al vroeg.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
En weer terug. En net op tijd want het ging opeens KEIHARD waaien en de regenwolken zijn niet van de lucht(haha). Vette regen eraan:
[ afbeelding ]
Ik heb geen zin het zelf te bakken.quote:
quote:
Damn it, ik wist wel dat er iemand mee zou komenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:33 schreef iamredleader het volgende:
Misschien is het wel een leuk idee als Nem wat brood bakt voor de meet? Hintje?![]()
Dan heb ik de oplossing: je komt eerst bij ons langs (quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn it, ik wist wel dat er iemand mee zou komen
Maar ik heb een excuus: ik ga niet een brood meesleuren naar de Vara en vervolgens een brood uitdelen in een restaurantje
Dus ik moet eerst naar Amstelveen, dan naar Hilversum en dan weer naar Amsterdam?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan heb ik de oplossing: je komt eerst bij ons langs () en geeft dat brood aan mij (
) en ik neem het weer mee naar de meet (
).
Je kunt een dagkaartje van de NS kopen, heel handig!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
Dus ik moet eerst naar Amstelveen, dan naar Hilversum en dan weer naar Amsterdam?
Ja, of ik bak gewoon geen brood voor de meetquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je kunt een dagkaartje van de NS kopen, heel handig!
En ik werd dus wakker van de wind.
Dat vind ik heel hard van je.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, of ik bak gewoon geen brood voor de meet
Het verhaal is niet zo goed hoor, maar wel heel gaaf om het in 3D te zien.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:16 schreef wyccie het volgende:
Die film had ik willen zien! Hele tijd geleden draaide hij in Den Haag. Ik had 'm willen zien, maar de ander durfde niet.
Al mijn vrienden zijn mietjeshaaien.![]()
Ik zou gewoon even proeven.quote:Trouwens....als champignons al een paar dagen hier liggen en harig beginnen te worden, zijn ze dan niet meer te eten?
Dat kriebelt. Gewoon happen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:19 schreef wyccie het volgende:
Gewoon even likken bedoel je?
Ik zeg trouwens nergens welke film ik bedoel. Laatst was er ook een horror in 3d, maar toen wilde ik ook niet. Gister was dus 'my bloody valentine' en Sven wilde hem heel graag zien. De eerste paar minuten zat ik elke keer met handen voor m'n ogen. Sven voelde zich heel schuldig.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:16 schreef wyccie het volgende:
Die film had ik willen zien! Hele tijd geleden draaide hij in Den Haag. Ik had 'm willen zien, maar de ander durfde niet.
Welke?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:25 schreef wyccie het volgende:
Ik ga vanavond maar weer eens een fijne horror opzetten.
Nu heb ik niemand om mee te roken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:28 schreef MaJo het volgende:
Willow stond net weer naast mijn bed uit angst voor de storm. Wilde hem weer in bed nemen maar hij was te onrustignu zijn ze weer kalm en ben ik weer even onder de wol gekropen. Voel me echt belabberd
kleine indicatie: heb vandaag geen sigarek gerookt en heb daar ook helemaal geen behoefte aan
Die heb ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:28 schreef Cobra4 het volgende:
Nightmare on Elmstreet
Dat is een aparte combinatie van smaken!?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:33 schreef MaJo het volgende:
Ik krijg plots heel zin om een cake te bakkenen om eiersalade te maken en tapenade
maar even mijn moeder smsen of ze dat mee kan halen van de winkel
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:16 schreef wyccie het volgende:
Trouwens....als champignons al een paar dagen hier liggen en harig beginnen te worden, zijn ze dan niet meer te eten?
Oi, wacht even met die cake voor de vergadering. Want die wil ik wel proevenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:33 schreef MaJo het volgende:
Ik krijg plots heel zin om een cake te bakkenen om eiersalade te maken en tapenade
maar even mijn moeder smsen of ze dat mee kan halen van de winkel
Als jij onrustig wordt van hem, wordt 'ie zelf nog onrustigerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:28 schreef MaJo het volgende:
Willow stond net weer naast mijn bed uit angst voor de storm. Wilde hem weer in bed nemen maar hij was te onrustignu zijn ze weer kalm en ben ik weer even onder de wol gekropen. Voel me echt belabberd
kleine indicatie: heb vandaag geen sigarek gerookt en heb daar ook helemaal geen behoefte aan
Heb zin om de cake te bakken niet voor de smaak maar voor het bakkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is een aparte combinatie van smaken!?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:41 schreef MadMaster het volgende:
Weekend, dus weer even tijd om hier langs te wippen...
Slaapsequote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb zin om de cake te bakken niet voor de smaak maar voor het bakkenen heb zin in iets hartigs dus vandaar de andere twee
![]()
aangezien ik over dit bericht een paar minuten heb moeten doen lijkt dit me het goeie moment om nu echt even een tukkie te doen.
Tot later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |