Dat is een pessimist.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:26 schreef Ofyles2 het volgende:
Een hypochonder gaat namelijk bijna altijd van het slechtste standpunt uit.
Ja, sorry.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
Een hypochonder is een pessimist, maar een pessimist in niet altijd een hypochonder
Ah, dus we kunnen niet meer op je eitjes klikken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:46 schreef Etcetera het volgende:
4 Hatchlins
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jammer, ik vond het wel leuk om op je eitjes te klikken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:52 schreef Etcetera het volgende:
NeeJe kunt geen eitjes hebben zolang je 4 hatchlings hebt
Op The Madd na komt er geen rukquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:57 schreef TradeMarkie het volgende:
weer thuis
16 mei he, dan moet ik eigenlijk ook hierheen http://www.foreveryoung.nl/, eens kijken of het te combineren valt, want ik zit al heftig in dubio.
Nu eerst eten trouwens
Dan ga je toch alleen de 15de?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:57 schreef TradeMarkie het volgende:
weer thuis
16 mei he, dan moet ik eigenlijk ook hierheen http://www.foreveryoung.nl/, eens kijken of het te combineren valt, want ik zit al heftig in dubio.
Nu eerst eten trouwens
Oos Joos is vetquote:
Op vrijdag ben ik daar nog nooit geweest, de zaterdag ben ik meestal wel presentquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:53 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Terug van weggeweest. Estland was tof, Rusland toffer
welkom terugquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:53 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Terug van weggeweest. Estland was tof, Rusland toffer
heb ik hier nog wat gemist de laatste anderhalve week?
Ik heb een liter vodka meegenomen ja. Heeft me maar 124 roebels gekost .. mag jij op xe.com opzoeken hoeveel dat isquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Nog een jaarvoorraad vodka meegenomen?
Kloptquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Oos Joos is veten Booster rockt ook behoorlijk.
En ik hoef jou volgens mij niet uit te leggen hoe tof dit soort festivalletjes zijn
[..]
Dat is wel kneitergoedkoop dan!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb een liter vodka meegenomen ja. Heeft me maar 124 roebels gekost .. mag jij op xe.com opzoeken hoeveel dat is
De meet lijkt me idd ook tofquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt
Maar de meet is ook heel tof
Jup, en dan heb je meteen de reden gevonden waarom al die russen aan de vodka zitten en een vrij groot drankprobleem hebbenquote:
Twijfel !?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De meet lijkt me idd ook tof
Vandaar dat ik twijfel
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
Bij "Blokken":
"Van welk dierlijk product maak je kwark?"
-"Errr...vkwarkens?"
En dan ook nog de hoofdstad van Japan niet weten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
Bij "Blokken":
-"Errr...varkens?"
OMFGquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
Bij "Blokken":
-"Errr...varkens?"
Ja dat was ook redelijk ergquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dan ook nog de hoofdstad van Japan niet weten.
quote:
Over aardappelpartjes gesproken, in Rusland heeft de mcdonalds deze die je kan bestellen ipv patat:quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het menu van de dag is: Catalaanse braadworst, gekruide en geribbelde aardappelpartjes en des bonen blacs avec le tomatensaus
Schijnen ze in wel meer landen te hebben. Bij McDonald's in Nederland kan je wel barbecuesaus en mosterdsaus kopen, maar dat heb ik nog nooit iemand daar zien etenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Over aardappelpartjes gesproken, in Rusland heeft de mcdonalds deze die je kan bestellen ipv patat:
[ afbeelding ]
Als ze dat in NL nou ook es zouden doen, zou ik er misschien nog wel af en toe naartoe gaan... echt lekker vergeleken met die gore 'patat' die ze daar hebben.
1 iemand de serie kopen en met de rest van de fans gezellig kijken? Volgende serie; iemand anders die 'm koopt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:23 schreef Etcetera het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ie-voor-hele-eu.html
Dus dikke kans dat downloaden ook illegaal wordt hier. Wat gaan jullie doen? Ik vind m'n downloads wel hoorIs het niet met torrents of nieuwsgroepen, dan zijn er nog genoeg websites waar ik terecht kan
30/40/50/60 euro neerleggen om een keer een serie te kijken gaat me te ver, en het Nederlandse televisieaanbod is om te huilen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:28 schreef Nembrionic het volgende:
Het aanbod is inderdaad het grote probleem hier.
Ik hou er niet zo van om met anderen een serie te kijkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
1 iemand de serie kopen en met de rest van de fans gezellig kijken? Volgende serie; iemand anders die 'm koopt.
Dan moet die serie wel al op DVD uit zijn. En sommige series, zoals Top Gear, komen niet in het geheel op DVDquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
1 iemand de serie kopen en met de rest van de fans gezellig kijken? Volgende serie; iemand anders die 'm koopt.
Kan je op die manier Top Gear kijken? ipv in deeltjes op youtube?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:15 schreef LadyBlack het volgende:
Omzeil je dat probleem met surfthechannel en videostic? Zoja, dan kan het me niet zoveel schelen![]()
Wat ga je doen? Weer een bakblik?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
Straks poging 2 van mijn brood. Het ziet er deze keer een stuk beter uit
Deze blijft schitterend.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan moet die serie wel al op DVD uit zijn. En sommige series, zoals Top Gear, komen niet in het geheel op DVD
Deze keer in bakblik gedaan inderdaadquote:
Ik wacht af.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze keer in bakblik gedaan inderdaad
Hij deeg was al veel beter gerezen dan gister. Iets ander receptje gebruikt.
Ik denk het welquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:15 schreef LadyBlack het volgende:
Omzeil je dat probleem met surfthechannel en videostic? Zoja, dan kan het me niet zoveel schelen![]()
http://www.surfthechannel.com/cat/61394/t.htmlquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kan je op die manier Top Gear kijken? ipv in deeltjes op youtube?
OMG die ziet er heerlijk uit! Ik zou willen dat ik een geur PC had!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:34 schreef Nembrionic het volgende:
De buitenkant.
[ afbeelding ]
Ik laat 'm even wat afkoelen voordat ik 'm open snij.
De Europese Unie is zo corrupt als weet ik veel wat. Laten ze eerst Straatsburg opheffen in plaats van deze mierenneukende voorstellen op de agenda te krijgen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:23 schreef Etcetera het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ie-voor-hele-eu.html
Dus dikke kans dat downloaden ook illegaal wordt hier. Wat gaan jullie doen? Ik vind m'n downloads wel hoorIs het niet met torrents of nieuwsgroepen, dan zijn er nog genoeg websites waar ik terecht kan
30/40/50/60 euro neerleggen om een keer een serie te kijken gaat me te ver, en het Nederlandse televisieaanbod is om te huilen
Ik zou op dit moment weer willen dat ik boven een bakkerij zou wonen.quote:
Heb ik dat niet gezien dan? Etcie?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:19 schreef wyccie het volgende:
C4, ik moet zo wennen aan je avatar. Had Etcie niet hiervoor iets wat daar op lijkt?
Ik heb een oranje smiley achtig iets gehad? Maar da's lang geleden hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:19 schreef wyccie het volgende:
C4, ik moet zo wennen aan je avatar. Had Etcie niet hiervoor iets wat daar op lijkt?
Die lijkt totaal niet.quote:
Neeeeeee (ja ok die ook welquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb een oranje smiley achtig iets gehad? Maar da's lang geleden hoor
LB, die hottie waar jij het over had: de docent? I agree
Thxquote:
Dat zal wel meevallen tochquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:38 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga slapen lieve mensen. Misschien tot ooit, misschien tot nooit,
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neeeeeee (ja ok die ook wel) ik bedoel Ethan!!!!
Aflevering 2, dus ik zie Ethan nu netvpor het eerstquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:43 schreef LadyBlack het volgende:
Maarre Etc, waar ben jij nu? En vind je het wat?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
Vaarwel beste mensen. Einde op FOK! voor mij. Ik heb mot met yvonne. Leuk jullie gekend te hebben. Koninginnedag aanslag #28
Komen er zo aanquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
Vervolg foto's Nem!!!
Nee, nee, terugkomen!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
Vaarwel beste mensen. Einde op FOK! voor mij. Ik heb mot met yvonne. Leuk jullie gekend te hebben. Koninginnedag aanslag #28
Is het weer zover?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
Groot nieuws uit Spanje! Sinterklaas komt in Schiedam aan
Ja, ze zijn er vroeg bijquote:
Oeh ja, vernuftig!quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik ook nietIk heb het eens aan m'n ouders gevraagd hoe ze dat hebben gedaan
Toen ik nog HEEEL jong was speelde mijn buurman Sinterklaas. En dat had ik mooi doorquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:31 schreef Etcetera het volgende:
Wij hadden het redelijk ingewikkeld altijdZowel mijn opa van m'n moeders kant als m'n oma van m'n vaders kant waren op 5 december jarig. En m'n opa en oma van m'n moeders kant wonen ongeveer 50km verderop. Dus op Sinterklaasavond gingen we het vieren op 3 plekken
Mijn moeder zorgde altijd dat ze als laatste het huis uitging, zodat ze de cadeau's kon klaarzetten en nog wat pepernoten kon strooienNóóit doorgehad
Daarom is het ook zo grappig dat het net in het (lokale) nieuws kwamquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Jongens, jongens!
We zijn zes maanden te vroeg!
Wij hadden nooit een Sinterklaasquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toen ik nog HEEEL jong was speelde mijn buurman Sinterklaas. En dat had ik mooi door
Wie het bij ons op school was weet ik eigenlijk nog steeds niet. Wel had ik gelijk door toen het een jaartje een andere was. Donkerrode tabbert ipv lichtrood, brilletje en een hele lichte stem. Ik was scherp hoor, met Sinterklaasquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wij hadden nooit een SinterklaasOp de basisschool wel natuurlijk, was gymleraar, maar dat had ik in de ogere groepen pas door
whehehequote:
Weet ik veelquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:40 schreef Etcetera het volgende:
Maar wat moet ik nou met jouw CV opmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |