quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:08 schreef Cobra4 het volgende:
Maar dit:
[ afbeelding ]
Wat we al niet meekrijgen van de baas.
Dat is een pessimist.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:26 schreef Ofyles2 het volgende:
Een hypochonder gaat namelijk bijna altijd van het slechtste standpunt uit.
Ja, sorry.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
Een hypochonder is een pessimist, maar een pessimist in niet altijd een hypochonder
Ah, dus we kunnen niet meer op je eitjes klikken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:46 schreef Etcetera het volgende:
4 Hatchlins
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jammer, ik vond het wel leuk om op je eitjes te klikken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:52 schreef Etcetera het volgende:
NeeJe kunt geen eitjes hebben zolang je 4 hatchlings hebt
Op The Madd na komt er geen rukquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:57 schreef TradeMarkie het volgende:
weer thuis
16 mei he, dan moet ik eigenlijk ook hierheen http://www.foreveryoung.nl/, eens kijken of het te combineren valt, want ik zit al heftig in dubio.
Nu eerst eten trouwens
Dan ga je toch alleen de 15de?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:57 schreef TradeMarkie het volgende:
weer thuis
16 mei he, dan moet ik eigenlijk ook hierheen http://www.foreveryoung.nl/, eens kijken of het te combineren valt, want ik zit al heftig in dubio.
Nu eerst eten trouwens
Oos Joos is vetquote:
Op vrijdag ben ik daar nog nooit geweest, de zaterdag ben ik meestal wel presentquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:53 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Terug van weggeweest. Estland was tof, Rusland toffer
welkom terugquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:53 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Terug van weggeweest. Estland was tof, Rusland toffer
heb ik hier nog wat gemist de laatste anderhalve week?
Ik heb een liter vodka meegenomen ja. Heeft me maar 124 roebels gekost .. mag jij op xe.com opzoeken hoeveel dat isquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Nog een jaarvoorraad vodka meegenomen?
Kloptquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Oos Joos is veten Booster rockt ook behoorlijk.
En ik hoef jou volgens mij niet uit te leggen hoe tof dit soort festivalletjes zijn
[..]
Dat is wel kneitergoedkoop dan!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb een liter vodka meegenomen ja. Heeft me maar 124 roebels gekost .. mag jij op xe.com opzoeken hoeveel dat is
De meet lijkt me idd ook tofquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt
Maar de meet is ook heel tof
Jup, en dan heb je meteen de reden gevonden waarom al die russen aan de vodka zitten en een vrij groot drankprobleem hebbenquote:
Twijfel !?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De meet lijkt me idd ook tof
Vandaar dat ik twijfel
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
Bij "Blokken":
"Van welk dierlijk product maak je kwark?"
-"Errr...vkwarkens?"
En dan ook nog de hoofdstad van Japan niet weten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
Bij "Blokken":
-"Errr...varkens?"
OMFGquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
Bij "Blokken":
-"Errr...varkens?"
Ja dat was ook redelijk ergquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dan ook nog de hoofdstad van Japan niet weten.
quote:
Over aardappelpartjes gesproken, in Rusland heeft de mcdonalds deze die je kan bestellen ipv patat:quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het menu van de dag is: Catalaanse braadworst, gekruide en geribbelde aardappelpartjes en des bonen blacs avec le tomatensaus
Schijnen ze in wel meer landen te hebben. Bij McDonald's in Nederland kan je wel barbecuesaus en mosterdsaus kopen, maar dat heb ik nog nooit iemand daar zien etenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Over aardappelpartjes gesproken, in Rusland heeft de mcdonalds deze die je kan bestellen ipv patat:
[ afbeelding ]
Als ze dat in NL nou ook es zouden doen, zou ik er misschien nog wel af en toe naartoe gaan... echt lekker vergeleken met die gore 'patat' die ze daar hebben.
1 iemand de serie kopen en met de rest van de fans gezellig kijken? Volgende serie; iemand anders die 'm koopt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:23 schreef Etcetera het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ie-voor-hele-eu.html
Dus dikke kans dat downloaden ook illegaal wordt hier. Wat gaan jullie doen? Ik vind m'n downloads wel hoorIs het niet met torrents of nieuwsgroepen, dan zijn er nog genoeg websites waar ik terecht kan
30/40/50/60 euro neerleggen om een keer een serie te kijken gaat me te ver, en het Nederlandse televisieaanbod is om te huilen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:28 schreef Nembrionic het volgende:
Het aanbod is inderdaad het grote probleem hier.
Ik hou er niet zo van om met anderen een serie te kijkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
1 iemand de serie kopen en met de rest van de fans gezellig kijken? Volgende serie; iemand anders die 'm koopt.
Dan moet die serie wel al op DVD uit zijn. En sommige series, zoals Top Gear, komen niet in het geheel op DVDquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
1 iemand de serie kopen en met de rest van de fans gezellig kijken? Volgende serie; iemand anders die 'm koopt.
Kan je op die manier Top Gear kijken? ipv in deeltjes op youtube?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:15 schreef LadyBlack het volgende:
Omzeil je dat probleem met surfthechannel en videostic? Zoja, dan kan het me niet zoveel schelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |