Heb je uberhaupt gelezen wat ik getypt heb?quote:
Nee. Is dit onderwerp daar behandelt?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:08 schreef LuieDonder het volgende:
Zeker "Kinderen geen bezwaar" gekeken afgelopen zaterdag...
Een permanente inkt-afbeelding op het lichaam is natuurlijk niet praktisch. Ook uit ethisch oogpunt is dit argument snel te verwerpen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:12 schreef Kabolter het volgende:
Een tattoo bij de deur vind ik wel een goed idee..
Die stempels was je er zo af.
of het likken aan lsd postzegelsquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:32 schreef Handschoen het volgende:
Dude, ik doe mn best, maar het is echt niet duidelijk waar je het voer hebt... blikken toegangskaartjes en loofbomen, larven, vermenigvuldigen van waterdeeltjes...
Wat is er maandag avond gebeurd...
Probeer het nu nog eens uit te leggen voor ons leken, maar dan zonder beeldspraak...
Verlicht ons met jouw standpunt!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:09 schreef SuperwormJim het volgende:
Mits er desalniettemin goed over gediscussieerd wordt, anders worden er alleen maar voorbarige conclusies getrokken. En dat komt erg arrogant over.
nee ikd enk dat ik gewoon te dom ben om te weten waar je het over hebtquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:15 schreef Glasrasp het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt gelezen wat ik getypt heb?
Ik zie de laatste tijd veel mensen die (vaak onbewust) weg willen kijken van het onderwerp, omdat ze bang zijn in hun eigen wereld te kijken. Zo denk ik dat jij hier een goed voorbeeld van bent, omdat je dondersgoed weet waar het over gaat, maar niet de discussie aan wil gaan, omdat deze volledig indruist tegen jouw (maar ook mijn en ons) totaalbeeld. Hetzelfde geval als met de witte auto's op water, ..
http://player.omroep.nl/?aflID=9454139quote:Nee. Is dit onderwerp daar behandelt?
Zo ja, heb je hier misschien een linkje of zo van? Ben erg benieuwd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |