abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:05:34 #1
254879 Glasrasp
Twijfeltachtig
pi_68741304
Zaterdag jongstleden was de introductie van toegangskaartjes in blikvorm.
Een ondoordacht principe bleek later.

Zoals vele mensen al hadden verwacht, was het concept er louter in geslaagd de geïnteresseerden onderuit te halen door hun verwachtingen af te doen als ondermaatse intelligentie.
Ikzelf nam hier geen genoegen mee en herstelde mijn vooringenomen uitgangspunt door de hypothese te recyclen en opnieuw te gebruiken in natuurlijke vorm (o.a. afgeknipt dennenblad, en niet uitgeharde hars van loofbomen). Het begin verliep stuitend, maar door enkele aanpassingen door onze vrouwelijke collegae zijn we tot een integer en naar onzer inziens verstandig besluit gekomen.

Het luidt als volgt: We kunnen niet zonder meer garanderen dat het vermenigvuldigen van waterdeeltjes zich puur aanhoudt in de decembermaanden, maar ook in de warmere perioden kan dit zorgen voor onaangekondigd tijdsbestek.

In een ietwat menselijkere omschrijving houdt dit in dat er geen sancties kunnen worden gelegd op het voortijdig verlies (bewust danwel onbewust) van deze larven. De kennis hierover is domweg te beperkt om er klakkeloos vanuit te kunnen gaan dat er besluiteloosheid over ontstaat.
Vanuit hier kunnen we wel extrapoleren dat er gevochten kan worden vanuit een burgerlijk standpunt, omdat het ons aller recht is onszelf te beschermen tegen invloeden vanuit de natuur, ongeacht of dit in het verleden, heden, of toekomst zal gaan plaatsvinden. De toegangskaartjes die verkocht worden in de voorverkoop zullen niet toegekend worden aan diegene die er geld voor hebben betaald, maar aan diegene die een de discussie aandurven over het dit fenomeen.

Tot zover durf ik het onderwerp te behandelen, maar ik was benieuwd of er fokkers zijn die hier een mening over hebben, danwel een goede conclusie kunnen trekken uit bovenstaande. Met menig filosoof heb ik dit obstakel in onze huidige samenleving besproken, maar dit wilde niet leiden tot een eenduidige einduitslag.

Iemand?
As come.
  Moderator / Redactie FP woensdag 6 mei 2009 @ 19:08:57 #2
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_68741448
Waar GAAT dit over?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_68741449
Zeker "Kinderen geen bezwaar" gekeken afgelopen zaterdag...
pi_68741592
Een tattoo bij de deur vind ik wel een goed idee..
Die stempels was je er zo af.
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:15:03 #5
254879 Glasrasp
Twijfeltachtig
pi_68741696
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar GAAT dit over?
Heb je uberhaupt gelezen wat ik getypt heb?

Ik zie de laatste tijd veel mensen die (vaak onbewust) weg willen kijken van het onderwerp, omdat ze bang zijn in hun eigen wereld te kijken. Zo denk ik dat jij hier een goed voorbeeld van bent, omdat je dondersgoed weet waar het over gaat, maar niet de discussie aan wil gaan, omdat deze volledig indruist tegen jouw (maar ook mijn en ons) totaalbeeld. Hetzelfde geval als met de witte auto's op water, ..
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:08 schreef LuieDonder het volgende:
Zeker "Kinderen geen bezwaar" gekeken afgelopen zaterdag...
Nee. Is dit onderwerp daar behandelt?

Zo ja, heb je hier misschien een linkje of zo van? Ben erg benieuwd!
As come.
pi_68741793
Vinkentering, ik zeg het je.
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:19:00 #7
254879 Glasrasp
Twijfeltachtig
pi_68741869
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:12 schreef Kabolter het volgende:
Een tattoo bij de deur vind ik wel een goed idee..
Die stempels was je er zo af.
Een permanente inkt-afbeelding op het lichaam is natuurlijk niet praktisch. Ook uit ethisch oogpunt is dit argument snel te verwerpen.

Daarbij komt nog dat diegene die er wel voor kiezen zichzelf toegang te verschaffen tot dit soort bezigheden, er niet voor de rest van hun leven aan herrinnerd willen worden. Zo heb je mensen die liever op zondag andere dingen doen dan bankhangen, maar door massamanipulatie durven zij veelal niet meer de buitenlucht in.

Ik kan me dat goed voorstellen hoor, daar niet van. Maar ik zou er beter door slapen als we nu gewoon eens het neusje van de zalm afpakken, en zeggen waar het op staat. Mede door dit soort gebeurtenissen als afgelopen maandagochtend, kunnen andere diersoorten zich niet meer vermenigvuldigen zonder de eeuwige gevolgen hiervan te dragen.
As come.
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:22:22 #8
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_68742021
Wat heb je gebruikt? Dat wil ik ook!
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:31:22 #10
254879 Glasrasp
Twijfeltachtig
pi_68742430
Er mag ook serieus gereageerd worden luitjes. Had het denk ik toch beter in Filosofie kunnen openen.
As come.
pi_68742502
Dude, ik doe mn best, maar het is echt niet duidelijk waar je het over hebt... blikken toegangskaartjes en loofbomen, larven, vermenigvuldigen van waterdeeltjes...

Wat is er maandag avond gebeurd...

Probeer het nu nog eens uit te leggen voor ons leken, maar dan zonder beeldspraak...
Have fun...
pi_68742613
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:32 schreef Handschoen het volgende:
Dude, ik doe mn best, maar het is echt niet duidelijk waar je het voer hebt... blikken toegangskaartjes en loofbomen, larven, vermenigvuldigen van waterdeeltjes...

Wat is er maandag avond gebeurd...

Probeer het nu nog eens uit te leggen voor ons leken, maar dan zonder beeldspraak...
of het likken aan lsd postzegels
pi_68743371
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:22 schreef Beelzebufo het volgende:
Wat heb je gebruikt? Dat wil ik ook!
Filosofische wiet
pi_68743948
Nou Glasrasp, je maakt in ieder geval een legendarische entree op fok, heb het meerdere malen doorgelezen en kan d'r niks van maken
  Moderator woensdag 6 mei 2009 @ 20:08:04 #15
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_68743989
Leuk topic!
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator woensdag 6 mei 2009 @ 20:09:02 #16
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_68744033
Mits er desalniettemin goed over gediscussieerd wordt, anders worden er alleen maar voorbarige conclusies getrokken. En dat komt erg arrogant over.
F.K.A. SuperwormJim
pi_68744097
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 20:09 schreef SuperwormJim het volgende:
Mits er desalniettemin goed over gediscussieerd wordt, anders worden er alleen maar voorbarige conclusies getrokken. En dat komt erg arrogant over.
Verlicht ons met jouw standpunt!
pi_68748952
Wat een kuttopic
pi_68752876
You have just lost the game.
The above is of no importance.
pi_68757837
Of hij is heel slim en snappen wij he niet, of hij heeft een psychose en ziet hij ze vliegen... Als hij slim is, zou hij ook kunnen aangeven waar het over ging, in plaats van maar aan te nemen dat wij weten waar het over gaat...
Have fun...
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 mei 2009 @ 00:58:27 #21
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_68757878
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:15 schreef Glasrasp het volgende:

[..]

Heb je uberhaupt gelezen wat ik getypt heb?

Ik zie de laatste tijd veel mensen die (vaak onbewust) weg willen kijken van het onderwerp, omdat ze bang zijn in hun eigen wereld te kijken. Zo denk ik dat jij hier een goed voorbeeld van bent, omdat je dondersgoed weet waar het over gaat, maar niet de discussie aan wil gaan, omdat deze volledig indruist tegen jouw (maar ook mijn en ons) totaalbeeld. Hetzelfde geval als met de witte auto's op water, ..
nee ikd enk dat ik gewoon te dom ben om te weten waar je het over hebt
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_68759085
quote:
Nee. Is dit onderwerp daar behandelt?

Zo ja, heb je hier misschien een linkje of zo van? Ben erg benieuwd!
http://player.omroep.nl/?aflID=9454139
pi_68759235
Goed spul heb je gebruikt. Drie keer gelezen en ik snap echt niet waar je het over hebt.
pi_68759682
Ik werd een beetje stoned van de eerste 2 zinnen alleen al. Bij de 4de zin zat ik in een trip. Bij de 6de zin zat Curt Cobain naast me en nu geeft Adolf Hitler me orale sex terwijl Cobain een lezing geeft aan Ronald Reagon waarom hij vind dat vuurwapens verboden moeten worden en bonsaiboompjes groter zouden moeten zijn voor de prijs de ze kosten.

Deze gaat bij de favs.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_68760174
Je hebt veel moeilijke woorden gebruikt, maar het is gewoon wartaal wat er staat. Probeer het nog eens zou ik zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')