quote:Nu ben ik benieuwd naar die foto Etc.....
Heb je trouwens met je oorbellen in geslapen? Als ze korte stokjes hebben voel ik er nooit wat van, maar dat zijn eigenlijk alleen mijn zweerknopjes. Andere haal ik meestal uit. En doorprikken lijkt me pijnlijk!!!![]()
Werkt dat zo aanstekelijk bij je? Ook als er iemand aan het gapen is?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:02 schreef MaJo het volgende:
Ik krijg spontaan jeuk omdat ik het woord steeds weer lees
whutquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:04 schreef MaJo het volgende:
Gaatjes doorprikken is tofdan komt er altijd een soort pitje uit, vette shit
net zoals veel mensen jeuk krijgen als ze insecten op TV zien.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Werkt dat zo aanstekelijk bij je? Ook als er iemand aan het gapen is?
Ieeeeh, echt??quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:04 schreef MaJo het volgende:
Het werkt ook goed als je onderwijs volgt over huidziekten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:04 schreef Cobra4 het volgende:
Werkt dat zo aanstekelijk bij je? Ook als er iemand aan het gapen is?
Ik heb ze uit gedaanquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:02 schreef LadyBlack het volgende:
Yeah
Dit had ik in het vorige topic willen posten maar toen was het vol:
[..]
SCORE!quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:02 schreef MaJo het volgende:
Ik krijg spontaan jeuk omdat ik het woord steeds weer lees
Jij bent raarquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:04 schreef MaJo het volgende:
Ik ben d'r ook bang voorquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:07 schreef LadyBlack het volgende:
Hey Nem, ik heb de aanbiedster van het ikeaschilderij gemaild of ze mn bod accepteert en ze vond t prima, dus het schilderij is in principe van mij![]()
Nu moeten we wat details af gaan spreken he
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:05 schreef TradeMarkie het volgende:
wie heeft de SC in z', 2e versnelling gezet? jullie gaan hard!
Doet me denken aan mijn eerste computer. Dan kon je een turbo-knop aanzettenquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn eerste computer. Dan kon je een turbo-knop aanzetten
Uhm, er staat alleen Rotterdam, ik krijg haar adres nogquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben d'r ook bang voor
Vraag 1: waar woont aanbieder?
30 euroquote:
Uhuhquote:
Dat is een goeie want Rotterdam is grootquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:10 schreef LadyBlack het volgende:
Uhm, er staat alleen Rotterdam, ik krijg haar adres nog
Ik kom uit Enschede he, daar (en in de omstreken ja, Almelo enzoquote:
Twentse term voor op kraamvisite gaanquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:09 schreef wyccie het volgende:
Kraamschudden?
Ik heb dat echt nog nooit iemand horen zeggen. Maar in de tijd dat ik daar woonde had ik nog geen vriendinnen die kinderen kregen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kom uit Enschede he, daar (en in de omstreken ja, Almelo enzo) heet dat zo... en ik vind het een tof woord
Mag je je voorgangers boos aankijkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En ik heb de foto gemist in het vorige topic... nu ben ik nieuwsgierig
Is dat een baby shower?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind kraamschudden een minder idiote term dan baby shower
Een babyshower is dan ook wat anders dan kraamschuddenquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat een baby shower?
Ik dacht dat het betekende dat je op kraamvisite kwam. Je weet wel, aan het kraampje/kribbe schudden
Ja, jij komt daar ook vandaan he? Ik weet dat je zei dat je een licht oostelijk accent had, maar uit welke omgeving kom je dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nog nooit iemand horen zeggen. Maar in de tijd dat ik daar woonde had ik nog geen vriendinnen die kinderen kregen.
Dat inderdaad. Kraamschudden doe je pas als de kleine er al is, beetje zeggen dat het een lieve baby is en zoquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een babyshower is dan ook wat anders dan kraamschudden
Babyshower is volgens mij nog tijdens de zwangerschap, dan krijg je van je vriendinnen allemaal dingetjes voor de babyMaar dan vet over the top enzo
Alleen als ik heel erg moe ben.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, jij komt daar ook vandaan he? Ik weet dat je zei dat je een licht oostelijk accent had, maar uit welke omgeving kom je dan?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
beetje zeggen dat het een lieve baby is en zo
Ik hoor het Halsema al roepen: "Dit monsonterende spel..."quote:
Die heeft óók een beetje inkijkquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoor het Halsema al roepen: "Dit monsonterende spel..."
JEUK!! JEEEEEUUUUUKK!!!
Ik vind het wel een grappige uitdrukkingquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Kraamschudden doe je pas als de kleine er al is, beetje zeggen dat het een lieve baby is en zo
Liefquote:
Geboren op 31 decemberquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:24 schreef MaJo het volgende:
En ja hoor'dat is als een baby geboren is en je handjes gaat schudden'
Je laat de foto toch wel staan hè?quote:
Heb jij een afro ofzo?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je laat de foto toch wel staan hè?
Volgens mij heb jij makkelijk haar of niet? Mooi.
Ik heb mijn haar een maandje geleden uitgedund en het is nu weer zo'n enorme bos. Ik frot het daarom maar altijd weg.
Mijn haar is makkelijk zolang je er niks mee wilt doenquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je laat de foto toch wel staan hè?
Volgens mij heb jij makkelijk haar of niet? Mooi.
Ik heb mijn haar een maandje geleden uitgedund en het is nu weer zo'n enorme bos. Ik frot het daarom maar altijd weg.
Ze zei ook nog kroamskuddenquote:
Ja, moet je vragen of je een plak stoet van dr magquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze zei ook nog kroamskudden
nog andere woorden die ik kan testen?
Ben benieuwdquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, moet je vragen of je een plak stoet van dr mag
Dat heb ik als ik er allemaal vlechtjes in laat zetten en ze er dan weer uithaal. Dan staat het bijna stijf.quote:
In de verste verte nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:30 schreef Nembrionic het volgende:
Dat klinkt inderdaad als een draai om de oren
Het is steilquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik er allemaal vlechtjes in laat zetten en ze er dan weer uithaal. Dan staat het bijna stijf.
Nee, ik heb stijl haar.
(Ik zat laatst op de fiets te denken over steil/stijl haar...)
Koffie?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een kop thee?
Dat is op, daarom ga ik thee zettenquote:
Stoeten zijn primaquote:
Ja hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ook lekker, doe mij er maar eenquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is op, daarom ga ik thee zetten
Ja, gek zeg.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@LB: Is siepels ook een Twents woord?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
Eigenlijk moet ik een schop onder mijn kont hebben, ik moet aan mn scriptie
Ik kreeg een boterhamquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, moet je vragen of je een plak stoet van dr mag
Beide graag.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kreeg een boterham
verder nog dingen?
Ik heb het hier in Friesland ook gehoord, daarom vroeg ik hetquote:
MaJo, ik heb het idee dat je soms wel kats van het rabat bentquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
MaJo, ik heb het idee dat je soms wel kats van het rabat bent
spijkerbroekenquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:38 schreef wyccie het volgende:
Spiekeboxen of zo?
Ja, dat was mooiquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
spijkerbroeken
Wij keken altijd "Van Jonge Leu en Oale Groond"...hilarisch
Mijn Twents beperkt zich tot slechts drie woorden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wyccie, beetje goed te pas vandaag?
Tof programmaquote:
Ik vroeg of je een beetje in je sas bent vandaagquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn Twents beperkt zich tot slechts drie woorden.
Die vooral!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die vooral!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Die snap ik nietquote:
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ikke? Nee nog niet, komt nog wel. En dan sjouw ik gewoon die spots mee en mogen zij precies voor me uitzoeken hoe ik dat vast ga krijgenquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
ben je nou al bij de bouwmarkt geweest?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:57 schreef Etcetera het volgende:
Er was ooit een topic op FOK! over armpijpen![]()
Zoek nou maar gewoon 2 lasdopjes opquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ikke? Nee nog niet, komt nog wel. En dan sjouw ik gewoon die spots mee en mogen zij precies voor me uitzoeken hoe ik dat vast ga krijgen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:04 schreef LadyBlack het volgende:
Over Twents gesproken (nouja, close enough)![]()
Nope, die zaterdag vieren we de 30 verjaardag van mn vriend......quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
Hey wacht eens..LB..kom jij niet naar de meet?
Ohja. das waar.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nope, die zaterdag vieren we de 30 verjaardag van mn vriend......
Niet de eerste thoughquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:09 schreef iamredleader het volgende:
zo, alweer een nieuw topic
en een foto van LB!
Jaaaa mn jurkquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Klopt, je had een keer een foto van een jurk geplaatst, maar ik ga het niet opzoeken
Ik weet dat helemaal nietquote:
Dat lijkt me nou juist eens helemaal geweldigquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik weet dat helemaal niet
Mn vriend is wel een keer bij zo'n hökersweekend geweest, lijkt me ver-schrik-ke-lijk
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:27 schreef MaJo het volgende:
Is spiekerbox een echt woord![]()
dacht altijd dat mijn moeder een grapje maakte
![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:27 schreef MaJo het volgende:
![]()
Niet!quote:
Ik ken 't als spiekerboksum/boxenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:27 schreef MaJo het volgende:
![]()
Succesquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:40 schreef LadyBlack het volgende:
Okee, ik ga me maar eens in de hogere cultuur begeven
Scriptietijd........
Op mijn werk ook.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:09 schreef iamredleader het volgende:
Op werk wordt youtube sowiezo gefilterd, dus ik zie alleen een kruisje
En ik ga zo maar even een dienst auto ophalen.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:14 schreef Cobra4 het volgende:
En ik ga zo maar even een dienst auto ophalen.
Iets lichters.quote:
Dat lijkt er meer op!quote:
Jij krijgt straks een belletje van mequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:42 schreef MaJo het volgende:
Ik zit nu ook in een studie dip
trouwens als iemand interesse heeft in Lush producten: ik bied een hele lijst te koop aan in het Lush topic
Is goedquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jij krijgt straks een belletje van me![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is goedMaar niet te lang wachten, de helft is al weg
Waar gaat dat overquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Money money money
Ik heb trouwens de knoll'n op (gauw checken bij je moeder), dus ik ga Being Erica kijken
Ik doelde op Being Ericaquote:
Dat moet ik checkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:08 schreef LadyBlack het volgende:
Je ziet er nu steeds voorfilmpjes van op Net5, het gaat over een thirtysomething vrouw in Toronto, die een paar dingetjes in dr leven wel anders had willen doen omdat ze nu een domme baan heeft en naast dr grote liefde woont maar niks met m heeft enzo. Ze heeft een therapeut die haar terug in de tijd kan sturen om dingen recht te zettenen dan loopt ze dus ineens weer op dr highschool rond, zo komisch gedaan
Weet ik niet maar kan sowieso een tijd afdwingen aangezien ik had aangegeven niet te kunnen. Maar als ik nou tot half 6 werk dan kunnen we om 6 uur meeten?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:01 schreef iamredleader het volgende:
Tot hoe laat moet je dan werken?
Seizoen 1 ben ik nu aan het downloadenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Net5 is nog maar bij S1-E6 ofzo, dus nog makkelijk in te halen dacht ik
Lijkt me een uitstekend plan, dan kunnen we eerst om 17:00 nog jouw dag-target even halen indien nodig, daarna lekker wat te drinken en eten pakken, en eventueel nog aansluitend stappen in de stadquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet ik niet maar kan sowieso een tijd afdwingen aangezien ik had aangegeven niet te kunnen. Maar als ik nou tot half 6 werk dan kunnen we om 6 uur meeten?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Seizoen 1 ben ik nu aan het downloadenDuurt wel even, maar ik heb geduld
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben weer lekker bezig
Ik ging naar de winkel voor koffie en toast en ik kom terug met van alles, behalve koffie en toast
Lijkt me prima toch? Heb je toch weer mooi even wat werk meegepiktquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet ik niet maar kan sowieso een tijd afdwingen aangezien ik had aangegeven niet te kunnen. Maar als ik nou tot half 6 werk dan kunnen we om 6 uur meeten?
Ja fijn hequote:
Ja dat is inderdaad zoquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me prima toch? Heb je toch weer mooi even wat werk meegepikt
I knowquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:41 schreef MaJo het volgende:
Wow mijn lijstje is alweer de helftGaat lekker
Primaquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik ga zo afsluiten, dus ik bel je zometeen
Goede idee he?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:41 schreef MaJo het volgende:
Wow mijn lijstje is alweer de helftGaat lekker
Klinkt goed.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:00 schreef MaJo het volgende:
Kom er trouwens achter dat ik op 16 mei gewoon ingeroosterd ben terwijl ik had aangegeven niet te kunnenMaar zit te twijfelen of ik nu af moet zeggen, denk sowieso dat we pas 's avonds gaan meeten toch? Tenminste, het idee van PS en mij was om wat te gaan eten met z'n allen en dan nog wat drinken en wie zin heeft om te gaan stappen
Nem en ik hebben 's middags die screening, dus in de avond komt me wel goed uitquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:00 schreef MaJo het volgende:
Kom er trouwens achter dat ik op 16 mei gewoon ingeroosterd ben terwijl ik had aangegeven niet te kunnenMaar zit te twijfelen of ik nu af moet zeggen, denk sowieso dat we pas 's avonds gaan meeten toch? Tenminste, het idee van PS en mij was om wat te gaan eten met z'n allen en dan nog wat drinken en wie zin heeft om te gaan stappen
Gisteren gedaan met brilpoetsdoekjes... die heb ik nog steeds niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben weer lekker bezig
Ik ging naar de winkel voor koffie en toast en ik kom terug met van alles, behalve koffie en toast
Misschien moet ik in Den Haag een paintballwedstrijd organiseren...quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoor het Halsema al roepen: "Dit monsonterende spel..."
JEUK!! JEEEEEUUUUUKK!!!
You rang?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nietesik heb Ofyles2 nog nooit over Abba gehoord
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:10 schreef MaJo het volgende:
Red is de schattigste ter wereld
Morgen lekker bij hun eten
Je hebt nog hypochonders (ik o.a.) die geen fouten durven te maken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gisteren gedaan met brilpoetsdoekjes... die heb ik nog steeds niet.
En toen ik net van de supermarkt naar huis fietste kreeg ik zin in appelmoes... maar ja, dat was te laat. Ik ga niet voor alleen een pot appelmoes naar de supermarkt
Jayhawkquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nem en ik hebben 's middags die screening, dus in de avond komt me wel goed uit
Overigens Nem: wie van ons twee gaat opzoeken?
Quoi?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je hebt nog hypochonders (ik o.a.) die geen fouten durven te maken.
Hiermee beledig je natuurlijk een hoop andere mensenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:10 schreef MaJo het volgende:
Red is de schattigste ter wereld
Morgen lekker bij hun eten
Als we bij de screening moeten opzoeken doe jij dat en kijken we hoe het gaatquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jayhawk
Serieus: ik weet het niet. Opzich wil ik dit wel doen.
Maar misschien is het een geliefde positie
Ik houd jullie in de gaten. Ik wil Twee Voor Twaalf op een voor mij verantwoorde manier bekijken, als ik begin te schelden tegen de TV dan betekent dat er iets fout gaat.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nem en ik hebben 's middags die screening, dus in de avond komt me wel goed uit
Overigens Nem: wie van ons twee gaat opzoeken?
Primaquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als we bij de screening moeten opzoeken doe jij dat en kijken we hoe het gaat
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:08 schreef Cobra4 het volgende:
Maar dit:
[ afbeelding ]
Wat we al niet meekrijgen van de baas.
Dat is een pessimist.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:26 schreef Ofyles2 het volgende:
Een hypochonder gaat namelijk bijna altijd van het slechtste standpunt uit.
Ja, sorry.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
Een hypochonder is een pessimist, maar een pessimist in niet altijd een hypochonder
Ah, dus we kunnen niet meer op je eitjes klikken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:46 schreef Etcetera het volgende:
4 Hatchlins
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jammer, ik vond het wel leuk om op je eitjes te klikken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:52 schreef Etcetera het volgende:
NeeJe kunt geen eitjes hebben zolang je 4 hatchlings hebt
Op The Madd na komt er geen rukquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:57 schreef TradeMarkie het volgende:
weer thuis
16 mei he, dan moet ik eigenlijk ook hierheen http://www.foreveryoung.nl/, eens kijken of het te combineren valt, want ik zit al heftig in dubio.
Nu eerst eten trouwens
Dan ga je toch alleen de 15de?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:57 schreef TradeMarkie het volgende:
weer thuis
16 mei he, dan moet ik eigenlijk ook hierheen http://www.foreveryoung.nl/, eens kijken of het te combineren valt, want ik zit al heftig in dubio.
Nu eerst eten trouwens
Oos Joos is vetquote:
Op vrijdag ben ik daar nog nooit geweest, de zaterdag ben ik meestal wel presentquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:53 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Terug van weggeweest. Estland was tof, Rusland toffer
welkom terugquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:53 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Terug van weggeweest. Estland was tof, Rusland toffer
heb ik hier nog wat gemist de laatste anderhalve week?
Ik heb een liter vodka meegenomen ja. Heeft me maar 124 roebels gekost .. mag jij op xe.com opzoeken hoeveel dat isquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Nog een jaarvoorraad vodka meegenomen?
Kloptquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Oos Joos is veten Booster rockt ook behoorlijk.
En ik hoef jou volgens mij niet uit te leggen hoe tof dit soort festivalletjes zijn
[..]
Dat is wel kneitergoedkoop dan!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb een liter vodka meegenomen ja. Heeft me maar 124 roebels gekost .. mag jij op xe.com opzoeken hoeveel dat is
De meet lijkt me idd ook tofquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt
Maar de meet is ook heel tof
Jup, en dan heb je meteen de reden gevonden waarom al die russen aan de vodka zitten en een vrij groot drankprobleem hebbenquote:
Twijfel !?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De meet lijkt me idd ook tof
Vandaar dat ik twijfel
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
Bij "Blokken":
"Van welk dierlijk product maak je kwark?"
-"Errr...vkwarkens?"
En dan ook nog de hoofdstad van Japan niet weten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
Bij "Blokken":
-"Errr...varkens?"
OMFGquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
Bij "Blokken":
-"Errr...varkens?"
Ja dat was ook redelijk ergquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dan ook nog de hoofdstad van Japan niet weten.
quote:
Over aardappelpartjes gesproken, in Rusland heeft de mcdonalds deze die je kan bestellen ipv patat:quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het menu van de dag is: Catalaanse braadworst, gekruide en geribbelde aardappelpartjes en des bonen blacs avec le tomatensaus
Schijnen ze in wel meer landen te hebben. Bij McDonald's in Nederland kan je wel barbecuesaus en mosterdsaus kopen, maar dat heb ik nog nooit iemand daar zien etenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Over aardappelpartjes gesproken, in Rusland heeft de mcdonalds deze die je kan bestellen ipv patat:
[ afbeelding ]
Als ze dat in NL nou ook es zouden doen, zou ik er misschien nog wel af en toe naartoe gaan... echt lekker vergeleken met die gore 'patat' die ze daar hebben.
1 iemand de serie kopen en met de rest van de fans gezellig kijken? Volgende serie; iemand anders die 'm koopt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:23 schreef Etcetera het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ie-voor-hele-eu.html
Dus dikke kans dat downloaden ook illegaal wordt hier. Wat gaan jullie doen? Ik vind m'n downloads wel hoorIs het niet met torrents of nieuwsgroepen, dan zijn er nog genoeg websites waar ik terecht kan
30/40/50/60 euro neerleggen om een keer een serie te kijken gaat me te ver, en het Nederlandse televisieaanbod is om te huilen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:28 schreef Nembrionic het volgende:
Het aanbod is inderdaad het grote probleem hier.
Ik hou er niet zo van om met anderen een serie te kijkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
1 iemand de serie kopen en met de rest van de fans gezellig kijken? Volgende serie; iemand anders die 'm koopt.
Dan moet die serie wel al op DVD uit zijn. En sommige series, zoals Top Gear, komen niet in het geheel op DVDquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
1 iemand de serie kopen en met de rest van de fans gezellig kijken? Volgende serie; iemand anders die 'm koopt.
Kan je op die manier Top Gear kijken? ipv in deeltjes op youtube?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:15 schreef LadyBlack het volgende:
Omzeil je dat probleem met surfthechannel en videostic? Zoja, dan kan het me niet zoveel schelen![]()
Wat ga je doen? Weer een bakblik?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
Straks poging 2 van mijn brood. Het ziet er deze keer een stuk beter uit
Deze blijft schitterend.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan moet die serie wel al op DVD uit zijn. En sommige series, zoals Top Gear, komen niet in het geheel op DVD
Deze keer in bakblik gedaan inderdaadquote:
Ik wacht af.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze keer in bakblik gedaan inderdaad
Hij deeg was al veel beter gerezen dan gister. Iets ander receptje gebruikt.
Ik denk het welquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:15 schreef LadyBlack het volgende:
Omzeil je dat probleem met surfthechannel en videostic? Zoja, dan kan het me niet zoveel schelen![]()
http://www.surfthechannel.com/cat/61394/t.htmlquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kan je op die manier Top Gear kijken? ipv in deeltjes op youtube?
OMG die ziet er heerlijk uit! Ik zou willen dat ik een geur PC had!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:34 schreef Nembrionic het volgende:
De buitenkant.
[ afbeelding ]
Ik laat 'm even wat afkoelen voordat ik 'm open snij.
De Europese Unie is zo corrupt als weet ik veel wat. Laten ze eerst Straatsburg opheffen in plaats van deze mierenneukende voorstellen op de agenda te krijgen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:23 schreef Etcetera het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ie-voor-hele-eu.html
Dus dikke kans dat downloaden ook illegaal wordt hier. Wat gaan jullie doen? Ik vind m'n downloads wel hoorIs het niet met torrents of nieuwsgroepen, dan zijn er nog genoeg websites waar ik terecht kan
30/40/50/60 euro neerleggen om een keer een serie te kijken gaat me te ver, en het Nederlandse televisieaanbod is om te huilen
Ik zou op dit moment weer willen dat ik boven een bakkerij zou wonen.quote:
Heb ik dat niet gezien dan? Etcie?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:19 schreef wyccie het volgende:
C4, ik moet zo wennen aan je avatar. Had Etcie niet hiervoor iets wat daar op lijkt?
Ik heb een oranje smiley achtig iets gehad? Maar da's lang geleden hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:19 schreef wyccie het volgende:
C4, ik moet zo wennen aan je avatar. Had Etcie niet hiervoor iets wat daar op lijkt?
Die lijkt totaal niet.quote:
Neeeeeee (ja ok die ook welquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb een oranje smiley achtig iets gehad? Maar da's lang geleden hoor
LB, die hottie waar jij het over had: de docent? I agree
Thxquote:
Dat zal wel meevallen tochquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:38 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga slapen lieve mensen. Misschien tot ooit, misschien tot nooit,
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neeeeeee (ja ok die ook wel) ik bedoel Ethan!!!!
Aflevering 2, dus ik zie Ethan nu netvpor het eerstquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:43 schreef LadyBlack het volgende:
Maarre Etc, waar ben jij nu? En vind je het wat?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
Vaarwel beste mensen. Einde op FOK! voor mij. Ik heb mot met yvonne. Leuk jullie gekend te hebben. Koninginnedag aanslag #28
Komen er zo aanquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
Vervolg foto's Nem!!!
Nee, nee, terugkomen!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
Vaarwel beste mensen. Einde op FOK! voor mij. Ik heb mot met yvonne. Leuk jullie gekend te hebben. Koninginnedag aanslag #28
Is het weer zover?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
Groot nieuws uit Spanje! Sinterklaas komt in Schiedam aan
Ja, ze zijn er vroeg bijquote:
Oeh ja, vernuftig!quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik ook nietIk heb het eens aan m'n ouders gevraagd hoe ze dat hebben gedaan
Toen ik nog HEEEL jong was speelde mijn buurman Sinterklaas. En dat had ik mooi doorquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:31 schreef Etcetera het volgende:
Wij hadden het redelijk ingewikkeld altijdZowel mijn opa van m'n moeders kant als m'n oma van m'n vaders kant waren op 5 december jarig. En m'n opa en oma van m'n moeders kant wonen ongeveer 50km verderop. Dus op Sinterklaasavond gingen we het vieren op 3 plekken
Mijn moeder zorgde altijd dat ze als laatste het huis uitging, zodat ze de cadeau's kon klaarzetten en nog wat pepernoten kon strooienNóóit doorgehad
Daarom is het ook zo grappig dat het net in het (lokale) nieuws kwamquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Jongens, jongens!
We zijn zes maanden te vroeg!
Wij hadden nooit een Sinterklaasquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toen ik nog HEEEL jong was speelde mijn buurman Sinterklaas. En dat had ik mooi door
Wie het bij ons op school was weet ik eigenlijk nog steeds niet. Wel had ik gelijk door toen het een jaartje een andere was. Donkerrode tabbert ipv lichtrood, brilletje en een hele lichte stem. Ik was scherp hoor, met Sinterklaasquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wij hadden nooit een SinterklaasOp de basisschool wel natuurlijk, was gymleraar, maar dat had ik in de ogere groepen pas door
whehehequote:
Weet ik veelquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:40 schreef Etcetera het volgende:
Maar wat moet ik nou met jouw CV opmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |