En als je wat ruigers wil, kan je altijd nog throatfistenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:25 schreef beequeen het volgende:
Is dat lekker, armpijpen?
Blijkbaar niet, want TS word er niet blij van!quote:
Is dat niet een beetje klein voor je? Geen wonder dat je er niet gemakkelijk inkwam.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:26 schreef NatteBever het volgende:
Klopt, mijn exemplaar komt dan ook bij de Zeeman vandaan.
Hieronder trouwens een handige live-registratie van een deel van het assortiment:
[ afbeelding ]
In google ook niet zo erg. Net effe gegoogled en ik had 129 hits.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:28 schreef NatteBever het volgende:
Oh, het woord armpijpen is niet bekend hier?![]()
quote:Als Tjacco (3 jaar en 6 maanden) armpijpen uitvindt voor mouwen, dan laat hij zien dat hij de woorden arm en pijp al kent. Maar niet alleen dat. Hij maakt ook gebruik van de regel dat in samengestelde woorden het 'hoofdwoord' achteraan komt. Hij zegt dus niet pijparmen, maar armpijpen. Had hij pijparmen gezegd, dan was de kans groot dat zijn omgeving hem niet begrepen had.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:30 schreef veldmuis het volgende:
Leuk woord. Valt ook niet op dat het topic om het woord 'armpijpen' geopend is!
Dat is toch ook het onderwerp van het topic? Dan is het normaal dat dat in de titel vermeldt wordt neem ik aanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:30 schreef veldmuis het volgende:
Leuk woord. Valt ook niet op dat het topic om het woord 'armpijpen' geopend is!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:28 schreef NatteBever het volgende:
Oh, het woord armpijpen is niet bekend hier?Anyway, het was niet een heel groot probleem ofzo, maar het gebeurd wel altijd op het moment dat je het het minst kan hebben. Net als een pak melk dat niet open gaat, of een glas dat je omstoot.
Klein klachtje, maar wel iets wat klachtwaardig is![]()
Of het topic van het onderwerp?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:32 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Dat is toch ook het onderwerp van het topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |