Ikke? Nee nog niet, komt nog wel. En dan sjouw ik gewoon die spots mee en mogen zij precies voor me uitzoeken hoe ik dat vast ga krijgenquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
ben je nou al bij de bouwmarkt geweest?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:57 schreef Etcetera het volgende:
Er was ooit een topic op FOK! over armpijpen![]()
Zoek nou maar gewoon 2 lasdopjes opquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ikke? Nee nog niet, komt nog wel. En dan sjouw ik gewoon die spots mee en mogen zij precies voor me uitzoeken hoe ik dat vast ga krijgen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:04 schreef LadyBlack het volgende:
Over Twents gesproken (nouja, close enough)![]()
Nope, die zaterdag vieren we de 30 verjaardag van mn vriend......quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
Hey wacht eens..LB..kom jij niet naar de meet?
Ohja. das waar.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nope, die zaterdag vieren we de 30 verjaardag van mn vriend......
Niet de eerste thoughquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:09 schreef iamredleader het volgende:
zo, alweer een nieuw topic
en een foto van LB!
Jaaaa mn jurkquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Klopt, je had een keer een foto van een jurk geplaatst, maar ik ga het niet opzoeken
Ik weet dat helemaal nietquote:
Dat lijkt me nou juist eens helemaal geweldigquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik weet dat helemaal niet
Mn vriend is wel een keer bij zo'n hökersweekend geweest, lijkt me ver-schrik-ke-lijk
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:27 schreef MaJo het volgende:
Is spiekerbox een echt woord![]()
dacht altijd dat mijn moeder een grapje maakte
![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:27 schreef MaJo het volgende:
![]()
Niet!quote:
Ik ken 't als spiekerboksum/boxenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:27 schreef MaJo het volgende:
![]()
Succesquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:40 schreef LadyBlack het volgende:
Okee, ik ga me maar eens in de hogere cultuur begeven
Scriptietijd........
Op mijn werk ook.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:09 schreef iamredleader het volgende:
Op werk wordt youtube sowiezo gefilterd, dus ik zie alleen een kruisje
En ik ga zo maar even een dienst auto ophalen.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:14 schreef Cobra4 het volgende:
En ik ga zo maar even een dienst auto ophalen.
Iets lichters.quote:
Dat lijkt er meer op!quote:
Jij krijgt straks een belletje van mequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:42 schreef MaJo het volgende:
Ik zit nu ook in een studie dip
trouwens als iemand interesse heeft in Lush producten: ik bied een hele lijst te koop aan in het Lush topic
Is goedquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jij krijgt straks een belletje van me![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is goedMaar niet te lang wachten, de helft is al weg
Waar gaat dat overquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Money money money
Ik heb trouwens de knoll'n op (gauw checken bij je moeder), dus ik ga Being Erica kijken
Ik doelde op Being Ericaquote:
Dat moet ik checkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:08 schreef LadyBlack het volgende:
Je ziet er nu steeds voorfilmpjes van op Net5, het gaat over een thirtysomething vrouw in Toronto, die een paar dingetjes in dr leven wel anders had willen doen omdat ze nu een domme baan heeft en naast dr grote liefde woont maar niks met m heeft enzo. Ze heeft een therapeut die haar terug in de tijd kan sturen om dingen recht te zettenen dan loopt ze dus ineens weer op dr highschool rond, zo komisch gedaan
Weet ik niet maar kan sowieso een tijd afdwingen aangezien ik had aangegeven niet te kunnen. Maar als ik nou tot half 6 werk dan kunnen we om 6 uur meeten?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:01 schreef iamredleader het volgende:
Tot hoe laat moet je dan werken?
Seizoen 1 ben ik nu aan het downloadenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Net5 is nog maar bij S1-E6 ofzo, dus nog makkelijk in te halen dacht ik
Lijkt me een uitstekend plan, dan kunnen we eerst om 17:00 nog jouw dag-target even halen indien nodig, daarna lekker wat te drinken en eten pakken, en eventueel nog aansluitend stappen in de stadquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet ik niet maar kan sowieso een tijd afdwingen aangezien ik had aangegeven niet te kunnen. Maar als ik nou tot half 6 werk dan kunnen we om 6 uur meeten?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Seizoen 1 ben ik nu aan het downloadenDuurt wel even, maar ik heb geduld
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben weer lekker bezig
Ik ging naar de winkel voor koffie en toast en ik kom terug met van alles, behalve koffie en toast
Lijkt me prima toch? Heb je toch weer mooi even wat werk meegepiktquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet ik niet maar kan sowieso een tijd afdwingen aangezien ik had aangegeven niet te kunnen. Maar als ik nou tot half 6 werk dan kunnen we om 6 uur meeten?
Ja fijn hequote:
Ja dat is inderdaad zoquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me prima toch? Heb je toch weer mooi even wat werk meegepikt
I knowquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:41 schreef MaJo het volgende:
Wow mijn lijstje is alweer de helftGaat lekker
Primaquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik ga zo afsluiten, dus ik bel je zometeen
Goede idee he?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:41 schreef MaJo het volgende:
Wow mijn lijstje is alweer de helftGaat lekker
Klinkt goed.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:00 schreef MaJo het volgende:
Kom er trouwens achter dat ik op 16 mei gewoon ingeroosterd ben terwijl ik had aangegeven niet te kunnenMaar zit te twijfelen of ik nu af moet zeggen, denk sowieso dat we pas 's avonds gaan meeten toch? Tenminste, het idee van PS en mij was om wat te gaan eten met z'n allen en dan nog wat drinken en wie zin heeft om te gaan stappen
Nem en ik hebben 's middags die screening, dus in de avond komt me wel goed uitquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:00 schreef MaJo het volgende:
Kom er trouwens achter dat ik op 16 mei gewoon ingeroosterd ben terwijl ik had aangegeven niet te kunnenMaar zit te twijfelen of ik nu af moet zeggen, denk sowieso dat we pas 's avonds gaan meeten toch? Tenminste, het idee van PS en mij was om wat te gaan eten met z'n allen en dan nog wat drinken en wie zin heeft om te gaan stappen
Gisteren gedaan met brilpoetsdoekjes... die heb ik nog steeds niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben weer lekker bezig
Ik ging naar de winkel voor koffie en toast en ik kom terug met van alles, behalve koffie en toast
Misschien moet ik in Den Haag een paintballwedstrijd organiseren...quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoor het Halsema al roepen: "Dit monsonterende spel..."
JEUK!! JEEEEEUUUUUKK!!!
You rang?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nietesik heb Ofyles2 nog nooit over Abba gehoord
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:10 schreef MaJo het volgende:
Red is de schattigste ter wereld
Morgen lekker bij hun eten
Je hebt nog hypochonders (ik o.a.) die geen fouten durven te maken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gisteren gedaan met brilpoetsdoekjes... die heb ik nog steeds niet.
En toen ik net van de supermarkt naar huis fietste kreeg ik zin in appelmoes... maar ja, dat was te laat. Ik ga niet voor alleen een pot appelmoes naar de supermarkt
Jayhawkquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nem en ik hebben 's middags die screening, dus in de avond komt me wel goed uit
Overigens Nem: wie van ons twee gaat opzoeken?
Quoi?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je hebt nog hypochonders (ik o.a.) die geen fouten durven te maken.
Hiermee beledig je natuurlijk een hoop andere mensenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:10 schreef MaJo het volgende:
Red is de schattigste ter wereld
Morgen lekker bij hun eten
Als we bij de screening moeten opzoeken doe jij dat en kijken we hoe het gaatquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jayhawk
Serieus: ik weet het niet. Opzich wil ik dit wel doen.
Maar misschien is het een geliefde positie
Ik houd jullie in de gaten. Ik wil Twee Voor Twaalf op een voor mij verantwoorde manier bekijken, als ik begin te schelden tegen de TV dan betekent dat er iets fout gaat.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nem en ik hebben 's middags die screening, dus in de avond komt me wel goed uit
Overigens Nem: wie van ons twee gaat opzoeken?
Primaquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als we bij de screening moeten opzoeken doe jij dat en kijken we hoe het gaat
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:08 schreef Cobra4 het volgende:
Maar dit:
[ afbeelding ]
Wat we al niet meekrijgen van de baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |